- 1 Jesienią zamkną węzeł Gdańsk Południe (108 opinii)
- 2 Obława w Letnicy. Nowe fakty (72 opinie)
- 3 Śmierć na hulajnodze. Sprawa wraca do sądu (167 opinii)
- 4 Promenada po remoncie hitem sezonu (112 opinii)
- 5 Duża podwyżka opłat za wodę w Sopocie (161 opinii)
- 6 Szukał na targu sadzonek, znalazł amunicję (212 opinii)
Znów ugięła się Południowa Obwodnica Gdańska
Kierowcy jadący Południową Obwodnicą Gdańska w kierunku Lipiec, od strony Elbląga, mogą po drodze odczuć dwa ugięcia jezdni. Gdański oddział GDDKiA wie o usterkach. Jeśli ugięcia będą się pogłębiać, ma je naprawić wykonawca.
Materiał z czerwca 2012 r. Ugięcie jezdni tuż za Estakadą.
- Wiemy o dwóch takich miejscach. Pierwsze ugięcie powstało przed estakadą na Lipcach. Drugie natomiast ujawniono w Przejazdowie, pod wiaduktem. Oba ugięcia są monitorowane. Jeśli zajdzie taka konieczność, wykonawca trasy naprawi je w ramach gwarancji - mówi Robert Marszałek, dyrektor gdańskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Przeczytaj także: Szabrownicy na Południowej Obwodnicy Gdańska.
Zobacz film promocyjny firmy Bilfinger Berger - wykonawcy.
Drogowcy nie mają zamiaru zamykać ruchu. Ich zdaniem ugięcia nie są zagrożeniem dla kierowców.
Wspomniane ugięcie to już kolejne od chwili otwarcia - 9 czerwca 2012 r. - wykryty błąd na Południowej Obwodnicy Gdańska. Przypomnijmy, że poprzednie tego typu zdarzenie ujawniono w pod koniec czerwca 2012 r. Wtedy ugięcie zostało spowodowane lokalnymi, niewłaściwymi zagęszczeniami dolnych warstw nasypu. Takie przynajmniej wnioski wypłynęły z badań przeprowadzonych georadarem przez specjalistów z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Przeczytaj także: Korki na Węźle Lipce przez sygnalizację?
Południowa Obwodnica Gdańska została oddana do użytku w czerwcu 2012 r. Do grudnia ubiegłego roku otwarto jeszcze cztery spośród sześciu węzłów. Inwestycja została zlecona przez gdański oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Projekt - opracowany przez Transprojekt Gdański - zakłada budowę 18-kilometrowej drogi ekspresowej między Koszwałami a Obwodnicą Trójmiasta przez Olszynkę. Pierwotnie generalnym wykonawcą było konsorcjum firm Blifinger Berger (lider) i Wakoz (partner), jednak ta druga firma w marcu wycofała się i zeszła z placu budowy. Blifinger Berger kończył budowę ekspresówki samodzielnie. Inwestycja kosztowała ok. 1,133 mld zł.
Miejsca
Opinie (188) 3 zablokowane
-
2013-04-23 16:42
ta droga jak widac to dobra niemiecka robota
dobra niemiecka robota - wszystko co niemieckie jest najlepsze
- 2 3
-
2013-04-23 16:36
trójmiejska....
trampolina
- 8 0
-
2013-04-23 16:32
rowerzysta
zrobić z niej ścieżkę rowerowa
- 6 1
-
2013-04-23 16:25
Puścić tiry przez miasto
a na poudniowej postawić zakaz powyżej 3.5t
- 12 1
-
2013-04-23 16:19
polakie drogi są do d u p y . taka jest prawda i taki jest fakt. (1)
- 8 1
-
2013-04-23 16:23
i jeszcze nas.adzane reklam gdzie sie da
- 1 1
-
2013-04-23 16:21
a najgłupsze w tym wszystkim jest to że odpowiedzialni sa za to mieszkańcy miasta
bo w wykonawcach winnych brak . pogada się z adamowiczem i lisickim ,podniesie się podatki,czynsze i jakoś się załatwi.
- 9 2
-
2013-04-23 16:18
nie bez kozery polacy nie produkują własnej marki samochodów.
bo to naród partaczy pijaków i złodzieji.
- 5 8
-
2013-04-23 16:16
Polskie partactwo,ży gać się chce.
w niemczech pracowałem przy takich pracach wiele lat i takie sytuacje nie miały miejsca.
- 13 1
-
2013-04-23 16:12
Cała ta obwodnica jest pofałdowana, zamiast jechac jak po stole samochód cały czas podskakuje.
- 11 2
-
2013-04-23 16:12
jaki kraj i jaki narod takie drogi
- 9 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.