- 1 Miasto nie zgodzi się na budowę 10 bloków w miejsce Alfa Centrum (148 opinii)
- 2 Co się wydarzyło na lotnisku z piątku na sobotę (292 opinie)
- 3 Po ośmiu godzinach otwarto obwodnicę (330 opinii)
- 4 "Pani już tu nie mieszka". Wyrzucili też kota (856 opinii)
- 5 Więcej pociągów z Gdyni na Hel (100 opinii)
- 6 Napad na bank miał być żartem (147 opinii)
Znów ugięła się Południowa Obwodnica Gdańska
Kierowcy jadący Południową Obwodnicą Gdańska w kierunku Lipiec, od strony Elbląga, mogą po drodze odczuć dwa ugięcia jezdni. Gdański oddział GDDKiA wie o usterkach. Jeśli ugięcia będą się pogłębiać, ma je naprawić wykonawca.
Materiał z czerwca 2012 r. Ugięcie jezdni tuż za Estakadą.
- Wiemy o dwóch takich miejscach. Pierwsze ugięcie powstało przed estakadą na Lipcach. Drugie natomiast ujawniono w Przejazdowie, pod wiaduktem. Oba ugięcia są monitorowane. Jeśli zajdzie taka konieczność, wykonawca trasy naprawi je w ramach gwarancji - mówi Robert Marszałek, dyrektor gdańskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Przeczytaj także: Szabrownicy na Południowej Obwodnicy Gdańska.
Zobacz film promocyjny firmy Bilfinger Berger - wykonawcy.
Drogowcy nie mają zamiaru zamykać ruchu. Ich zdaniem ugięcia nie są zagrożeniem dla kierowców.
Wspomniane ugięcie to już kolejne od chwili otwarcia - 9 czerwca 2012 r. - wykryty błąd na Południowej Obwodnicy Gdańska. Przypomnijmy, że poprzednie tego typu zdarzenie ujawniono w pod koniec czerwca 2012 r. Wtedy ugięcie zostało spowodowane lokalnymi, niewłaściwymi zagęszczeniami dolnych warstw nasypu. Takie przynajmniej wnioski wypłynęły z badań przeprowadzonych georadarem przez specjalistów z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Przeczytaj także: Korki na Węźle Lipce przez sygnalizację?
Południowa Obwodnica Gdańska została oddana do użytku w czerwcu 2012 r. Do grudnia ubiegłego roku otwarto jeszcze cztery spośród sześciu węzłów. Inwestycja została zlecona przez gdański oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Projekt - opracowany przez Transprojekt Gdański - zakłada budowę 18-kilometrowej drogi ekspresowej między Koszwałami a Obwodnicą Trójmiasta przez Olszynkę. Pierwotnie generalnym wykonawcą było konsorcjum firm Blifinger Berger (lider) i Wakoz (partner), jednak ta druga firma w marcu wycofała się i zeszła z placu budowy. Blifinger Berger kończył budowę ekspresówki samodzielnie. Inwestycja kosztowała ok. 1,133 mld zł.
Miejsca
Opinie (188) 3 zablokowane
-
2013-04-23 15:52
śmiech na sali w tej Polsze....
..." jeśli zajdzie taka potrzeba, wykonawca naprawi usterke w ramach gwarancji..."
A zachodząca potrzeba to co? Dziura w jezdni 2x3 -metry? Czy samochody w nią wpadajace i ginace bez sladu?
Wg mnie - jesli cos sie spierd....to poki na gwarancji juz nalezy to naprawiac i tyle, a nie czekac i patrzec co z tym dalej bedzie... Samo ma sie naprawic?- 27 0
-
2013-04-23 15:51
Takie drogi buduja ci co ksiazek nie czytaja :))) A prezes to pewnie krawiec :)))
Dodac panie piachu i dwa stare klozety i bedzie jak nowe no..i asfaltem zalatac !!!!! Nie takie autostrady z piachu i desek klozetowych sie budowalo !! JAKO PREZES DROGOWY OSWIADCZAM IZ SO TO POMOWIENIA WROGOW POLITYCZNYCH A DROGA SIE SAMA UGIELA BO TAM SKORUPA ZIEMSKA PEKA POD NAPOREM :)))no i krety se tam domek zrobily. :). Reszte powiem na konferencji prasowej zwolanej w Helsinkach na czesc naszych drogowcow :) no polej Wladek ale z tej flaszki z ta trawka zielona bo to takie podobno ekologiczne te zubry !
- 69 6
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.