• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Coca-Cola nagrała międzynarodową reklamówkę na PGE Arenie

Marzena Klimowicz-Sikorska
3 marca 2015 (artykuł sprzed 9 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Czyszczą bursztynową elewację stadionu w Letnicy
"]

Producent napojów nakręcił na PGE Arenie reklamówkę promującą międzynarodowy turniej piłkarski dla młodzieży Copa Coca-Cola 2015.



Czy stadion PGE Arena jest rozpoznawalny za granicą?

Coca-Cola nakręciła nową reklamówkę na PGE Arenie. W ten sposób promuje międzynarodowy turniej piłkarski dla młodzieży Copa Coca-Cola 2015, w którym udział wezmą nastolatkowie z ponad 60 krajów. Ideą turnieju jest m.in. promowanie aktywnego stylu życia i działania zespołowego wśród młodych ludzi poprzez piłkę nożną.

Ekipa filmowa pracowała na PGE Arenie przez pięć dni pod koniec zeszłego roku. Na terenie stadionu wyrosło filmowe miasteczko ze scenografią przedstawiającą pokoje nastolatków, którzy są ambasadorami Copa Coca-Cola. Każdy pokój zyskał wystrój nawiązujący do pochodzenia swojego "właściciela", co ma podkreślać międzynarodowy charakter turnieju.

Polską ambasadorką turnieju jest Kamila Komisarczyk. Obok niej w reklamówce widać siedmioro nastolatków z USA, Republiki Południowej Afryki, Egiptu, Tajlandii, Wenezueli i Grecji. W kulminacyjnej scenie filmu cała grupa wbiega na płytę boiska. Kolejne ujęcia gdańskiego stadionu będzie można zobaczyć w następnych filmach, jakie będą towarzyszyć promocji Copa Coca-Cola 2015.

- Jak widać, nasz stadion cieszy się już międzynarodową renomą. Jego piękno architektoniczne oraz skojarzenia, jakie z sobą niesie, przyciąga tak silne marki, jak Coca-Cola, które właśnie u nas chcą kreować własny przekaz marketingowy - cieszy się Tomasz Kowalski, prezes spółki Arena Gdańsk Operator. - Cieszy nas to tym bardziej, że jest on spójny z kierunkiem, w jakim sami rozwijamy PGE Arenę, miejsce sportowej rywalizacji, spotkań z nowymi ludźmi, wyjątkowych przeżyć i rozrywki.

Nowa reklamówka Coca-Coli to już kolejny epizod telewizyjnej kariery, jaką robi stadion.

Blisko dwa tygodnie temu stacja TVN emitowała specjalne odcinki programu "Ugotowani", których uczestnicy nie tyko zwiedzali stadion, ale też przejechali się kolejką tyrolską, rozpiętą pomiędzy trybunami, a także bawili się w parku rozrywki Fun Arena.

W ubiegłym roku stadion "wystąpił" też w serialu "Prawo Agaty". Jako jedyny taki obiekt w Polsce PGE Arenę zaprezentowano w programie telewizyjnym TVP Kultura pt. "Księga przestrzeni", poświęconym architekturze Polski ostatniego ćwierćwiecza.

W 2014 r. stadion zagrał jedną z głównych ról w spocie promującym Polskę, wyprodukowanym dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Sekwencja filmowa na PGE Arenie otwiera również spot wizerunkowy firmy Lotos. Od początku tego roku, codziennie o godzinie 19.30, wizerunek PGE Areny pojawia się w czołówce telewizyjnych Wiadomości.

Miejsca

Opinie (124) 4 zablokowane

  • wiecznie źle... (1)

    Co za społeczeństwo! A to coca cola zla bo ma za dużo cukru, a to zle bo murawa nie taka. Zacznijcie się cieszyc ze na stadionie cokolwiek się dzieje (owszem, powinno dużo więcej).

    • 8 5

    • polskim januszom tego nie wytłumaczysz. dla nich wszystkie jest źle.

      • 8 4

  • nie dogodzi

    Słoiki i ryby zawsze będą szczekać. Boli ? Ma boleć. Pozdro dla minusujących. Może w następnym życiu będziecie szczęśliwsi.

    • 7 7

  • I wydanie milionów na ten stadion jest uzasadnione!

    • 4 1

  • Coca cola i

    .... Sport dobre, hipokryzja nie zna granic !!!

    • 9 2

  • A czy przypadkiem Coca-cola nie wspierała Apartheidu (3)

    i nie niszczyła lasów tropikalnych?

    Tyle w temacie

    • 9 1

    • A Fantę wymyślili w czasie 2 wojny niemcy znaczy naziści.

      • 4 0

    • No i co? (1)

      Apartheid upadł, oddali władzę murzynom i do tej pory w Afryce trwa destabilizacja i rzeź. Dzicz ni potrafi rządzić własnym narodem.

      • 4 2

      • idąc tym tropem... w Gdańsku za Niemca też było dużo lepiej

        • 0 0

  • No,no dziubaski

    Coca Cola dołożyła się do kolejnej raty. Do obiektu który zarabia "na się".

    • 1 2

  • a dziewczyna mówi:

    "Copa Coca-Cola 2014"

    • 3 0

  • dobre,fajne,profesjonalne.

    • 2 2

  • Ostatnio chodzili po blokowiskach i rozdawali cole. Agresywny marketing w odpowiedzi na spadek sprzedaży. Oby dalej spadała. Zacznijmy dbać o swoje zdrowie.

    • 6 0

  • To mogli chociaż komputerowo zapełnić trybuny bo dzieciaki wyglądają jak zaskoczone, że mają grać na pustym stadionie.

    • 5 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane