• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Coca-Cola nagrała międzynarodową reklamówkę na PGE Arenie

Marzena Klimowicz-Sikorska
3 marca 2015 (artykuł sprzed 9 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Czyszczą bursztynową elewację stadionu w Letnicy
"]

Producent napojów nakręcił na PGE Arenie reklamówkę promującą międzynarodowy turniej piłkarski dla młodzieży Copa Coca-Cola 2015.



Czy stadion PGE Arena jest rozpoznawalny za granicą?

Coca-Cola nakręciła nową reklamówkę na PGE Arenie. W ten sposób promuje międzynarodowy turniej piłkarski dla młodzieży Copa Coca-Cola 2015, w którym udział wezmą nastolatkowie z ponad 60 krajów. Ideą turnieju jest m.in. promowanie aktywnego stylu życia i działania zespołowego wśród młodych ludzi poprzez piłkę nożną.

Ekipa filmowa pracowała na PGE Arenie przez pięć dni pod koniec zeszłego roku. Na terenie stadionu wyrosło filmowe miasteczko ze scenografią przedstawiającą pokoje nastolatków, którzy są ambasadorami Copa Coca-Cola. Każdy pokój zyskał wystrój nawiązujący do pochodzenia swojego "właściciela", co ma podkreślać międzynarodowy charakter turnieju.

Polską ambasadorką turnieju jest Kamila Komisarczyk. Obok niej w reklamówce widać siedmioro nastolatków z USA, Republiki Południowej Afryki, Egiptu, Tajlandii, Wenezueli i Grecji. W kulminacyjnej scenie filmu cała grupa wbiega na płytę boiska. Kolejne ujęcia gdańskiego stadionu będzie można zobaczyć w następnych filmach, jakie będą towarzyszyć promocji Copa Coca-Cola 2015.

- Jak widać, nasz stadion cieszy się już międzynarodową renomą. Jego piękno architektoniczne oraz skojarzenia, jakie z sobą niesie, przyciąga tak silne marki, jak Coca-Cola, które właśnie u nas chcą kreować własny przekaz marketingowy - cieszy się Tomasz Kowalski, prezes spółki Arena Gdańsk Operator. - Cieszy nas to tym bardziej, że jest on spójny z kierunkiem, w jakim sami rozwijamy PGE Arenę, miejsce sportowej rywalizacji, spotkań z nowymi ludźmi, wyjątkowych przeżyć i rozrywki.

Nowa reklamówka Coca-Coli to już kolejny epizod telewizyjnej kariery, jaką robi stadion.

Blisko dwa tygodnie temu stacja TVN emitowała specjalne odcinki programu "Ugotowani", których uczestnicy nie tyko zwiedzali stadion, ale też przejechali się kolejką tyrolską, rozpiętą pomiędzy trybunami, a także bawili się w parku rozrywki Fun Arena.

W ubiegłym roku stadion "wystąpił" też w serialu "Prawo Agaty". Jako jedyny taki obiekt w Polsce PGE Arenę zaprezentowano w programie telewizyjnym TVP Kultura pt. "Księga przestrzeni", poświęconym architekturze Polski ostatniego ćwierćwiecza.

W 2014 r. stadion zagrał jedną z głównych ról w spocie promującym Polskę, wyprodukowanym dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Sekwencja filmowa na PGE Arenie otwiera również spot wizerunkowy firmy Lotos. Od początku tego roku, codziennie o godzinie 19.30, wizerunek PGE Areny pojawia się w czołówce telewizyjnych Wiadomości.

Miejsca

Opinie (124) 4 zablokowane

  • 1 miliard złotych wydanych na budowe tego nocnika i nie ma z tego żadnych korzyści (2)

    mi nic nie daje że kręcą te reklamy albo seriale,za to z moich podatków poszło,idzie i jeszcze pójdzie kupe kasy na ten stadion

    • 15 13

    • Sa korzyści.....!!! Największa to patrzeć jak śledzie nam zazdroszczą......!!!!!!!!!!!!!!!!

      • 1 3

    • na ciebie marnuje się więcej pieniędzy.

      • 6 11

  • nawet na reklamówce widać kiepską murawę ;o(( (1)

    jaka to za reklama dla stadionu ??
    ściernisko nie boisko

    • 6 7

    • Ale Gdynia ma ładną murawę....na trawnikach! I tam powinniście grać w szmaciankę!!!

      • 0 2

  • Jak chcą żebyśmy kupowali ten syf i udawali że nam smakuje to muszą dać na Lesię jakąś grubszą kaskę!!!

    • 0 0

  • Szkoda ,że nasz stadion występuje tylko w roli tła.

    • 1 0

  • Ale murawą to się chwalić nie powinniśmy :) (2)

    Ale poza tym super.

    • 55 2

    • kiedy kurcze będą ten kolor bursztynowy kładli
      czekam 3 lata i nic się nie dzieje
      :E

      • 0 2

    • Mogli by z tą reklamą wystartować w Pepsi Challenge.

      • 0 2

  • Pepsi Cola Arena

    i w końcu zacznę kupować dobry napój czyli Pepsi.

    • 1 2

  • opłata

    Komu Kto zapłacił ?
    Czy lemoniada właścicielowi obiektu za korzystanie czy właściciel obiektu tylko cieszy się , że wystąpi z lemoniadą ?

    • 0 1

  • Stadion zarabia. (6)

    Buhhhhaaahaaa.

    • 46 34

    • rozpoznawalny to niech sobie go zadarmo biora by my zato kilkadziesiay milionów rocznie doplacamy!

      • 2 0

    • No ty wiesz jak zwykle lepiej. (4)

      Wiecznie narzekający, sfrustrowany cebulaczek

      • 16 16

      • frustRat

        • 2 2

      • spotkajmy sie, jam zadowolony z życia

        i to ciągle, nawet jak kłody pod nogi, nie mam problemu życiowego, polityka mnie tylko irytuje

        • 1 3

      • napisal

        zadowolony czosnek

        • 3 5

      • Lepszy frustat

        Niż zapluty, perwersyjny fapacz.

        • 5 8

  • jestem dumny jako Polak- to jest mój nowoczesny neoliberalny patriotyzm

    Coca-cola na Arenie. Grunwald, KOpernik,Unia Lubelska,Wiedeń KOnstytucja ,
    ....Piłsudzki to mały pikus przy tym milenijnym wydarzeniu. Hurraaa

    • 4 0

  • Trolle...

    ...są wszędzie!!!!!!!!

    • 1 4

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane