• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Estakada Kwiatkowskiego zwężona do grudnia

Michał Sielski
25 września 2011 (artykuł sprzed 12 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Dwa dni zwężenia Estakady Kwiatkowskiego
Starszy odcinek estakady ma mniejszą nośność, ale nie musiałby być tak często remontowany, gdyby ciężarówki nie jeździły przeładowane. Starszy odcinek estakady ma mniejszą nośność, ale nie musiałby być tak często remontowany, gdyby ciężarówki nie jeździły przeładowane.

Deja vu? Nie, Estakada Kwiatkowskiego znowu zwężona w obu kierunkach. I ponownie z powodu remontu przegubu. Największe kłopoty kierowców zaczną się od poniedziałku.



Często podróżujesz Trasą Kwiatkowskiego?

Do 6 grudnia zamknięte będą dwie jezdnie estakady nad ul. Hutniczą zobacz na mapie Gdyni - po jednej w obu kierunkach. Na szczęście w tym miejscu po obu stronach są wjazdy i zjazdy, więc objazdy nie będą zbyt długie. Korki i tak są jednak gwarantowane, gdyż po obu stronach kierowców skutecznie spowolnią skrzyżowania z sygnalizacją świetlną.

Remont za 1,9 mln zł wykona firma MTM. To już kolejny naprawiany przegub na starszej części Estakady Kwiatkowskiego. Konstrukcja w tym miejscu nie jest tak nośna, jak nowy fragment Trasy Kwiatkowskiego, a dewastują ją jeszcze przeładowane ciężarówki.

- W takim wypadku po prostu musimy remontować przeguby, by droga nie zagrażała bezpieczeństwu kierowców - podkreśla Stefan Benkowski z gdyńskiego Zarządu Dróg i Zieleni.

Rozwiązaniem mogłyby być wagi dla ciężarówek opuszczających port i siedziby firm spedycyjnych, ale do tego jeszcze daleka droga.

Miejsca

Opinie (72) 2 zablokowane

  • Kiedy w końcu zamontują wagi dla tirów??!! (9)

    • 156 3

    • o Ile mi wiadomo (3)

      mają to zrobić 12.01.2012 r.

      • 14 3

      • takie wagi powinny stac przed kazdym wyjazdem z portu i nie ma że boli. Skończyłoby się niszczenie dróg i nierówna walka o klienta

        • 35 2

      • ta waga miała być zrobiona wraz z poprzednim remontem. (1)

        Ale o tym tylko się mówi i Gdyni nie zależy na sprawdzaniu tirów, bo wtedy by się okazało, że 3/4 jest przeładowanych i istniałoby ryzyko, że uciekna magazyny gdzie indziej.

        • 4 4

        • Głosujcie na Szczurka dalej...

          • 2 2

    • Żeby polowa magazynów towaru nie otrzymała ? (4)

      Sam w jednym pracuje i powiem wam że wciąż, ponad połowa kierowców nie odmówi "podjęcia" przeładowanego auta/naczepy w obawie przed utratą pracy.

      • 17 5

      • poradzili sobie z nadmiernym czasem pracy kierowców tu tez nie można było sobie poradzić to i poradza sobie z przeładowaniem. (3)

        miastu na tym zależy bo samo musi remontowac cos co dopiero wybudowali

        • 14 3

        • Z nadmiernym casem poradzili sobie tylko w ciągnikach i tzw. solówkach, dostawczaki nie maja taho (2)

          • 6 1

          • (1)

            no tak to prawda... mały plus ze te nie sa na maxa przeładowane

            • 4 1

            • zamontowac wagi ile to bedziecie ciagnac. My ladujemy kase na remonty a dorabiaja sie przewoznicy? Poj... Polska!! Wlaczcie myslenie i to szybko malerzy poj....

              • 4 2

  • zacznie sie zima to tiry (3)

    nie beda mogly podjechac pod estakade(za ekranami w kierunku lodzi). co roku widac to samo...

    • 38 5

    • i nikogo z wladz to nie interesuje

      "Projekt wykonano zgodnie z projektem". Matoly i ignoranci.

      • 5 4

    • (1)

      Niektore tiry teraz jezdza tam ledwo 40km/h wiec nic dziwnego, ze w zime nie daja rady. Zamontuja wagi w portach to ten problem nagle sam sie rozwiaze.

      • 17 2

      • widac ze sie znasz

        jak zaladowany nawet ponad lekko 20 ton to i tak taka gorka kazda ciezarowke zatrzyma moze miec nawet 800koni ale wiesz lepiejnoo tam by sie przydal tunel jak nic do obwodnicy a nie taka gorka brawo dla konstruktora...

        • 0 1

  • ZROBCIE W KOŃCU TUNEL PUCKA/CHYLOŃŚKA (10)

    BO ZACZYNA BYC TO MECZĄCE )))A TAM NAJWIECEJ SIE KORKUJE I TU JEST PROBLEM////

    • 63 3

    • :) (4)

      takie wejherowo ma nawet tunel :)

      • 7 3

      • Johnny (3)

        Chyba taki tunel ma nawet wejherowo

        • 4 4

        • :) (2)

          Chyba "Wejherowo" a nie "wejherowo"

          • 5 3

          • Ignorant (1)

            A od kiedy to nazwy własne piszemy dużą literą, co?

            • 1 7

            • no dureń... wisła, gdynia, tomek, morze baltyckie - ale za to Piwo, Wodka, Papierosy i Dresy :))))))

              • 3 0

    • Ale tam nie ma miejsca na tunel

      Poza tym piesi jak i rowerzyści przechodzą, chociaż raz będąc górą nad Polskim szrot landem

      • 3 2

    • Głosujcie dalej na Szczurka

      To tunel będzie w 2035.

      • 2 1

    • Jaki tunel? NIE BEDZIE (1)

      O tunelu mozesz pomarzyc, jak zrobia OPAT to bedą musieli zamknac przejazfy przez tory: pucka-chylonska, polnocna, piaskowa. Przepisy nie pozwalaja na to zeby w promieniu 3 km byly przejazdy przez tory jesli jest estakada.

      • 0 0

      • Tak?

        Ale przejazd na Puckiej znajduje się mniej niż 3 km od estakady...

        • 0 0

    • Kij że Wejherowo

      ALE NAWET REDA MA TUNEL POD TORAMI:))

      • 0 0

  • wystarczy posluchac... (5)

    Nagranie nadesłane przez czytelnikaPosłuchaj rozmów przez CB Radio kierowców poruszających się nieopodal Trasy Kwiatkowskiego.

    • 29 1

    • tutaj (2)

      img.trojmiasto.pl/download/audi_cbradio_estakada.mp3

      • 7 0

      • dzięki za nagranie (1)

        uświadomiło mi to, że szkoda wydawać nawet 100zł na CB radio i już inaczej traktuję ludzi z antenami niesymetrycznie przymagnesowanymi na dach.

        • 2 5

        • pacan jestes zwykly

          zwykly ciec.

          • 2 3

    • dobre to mp3, naprawde dobre (1)

      "to sa chlery jedne, padlina" "dostaja nasze podatki"

      • 9 0

      • wiesz, posiadanie CB radia w aucie jest w pewnych kręgach niemile widziane.wszelkiej maści buractwo z przyczepionymi antenami dlugości prawie 2 metrów to w Polsce standard i jakby przyzwyczailiśmy się do tego widoku. Co ciekawe - za granicą ta patologia nie występuje - nasz kraj to jakiś ewenement na skalę światową. Wulgaryzmy, prostacki język i ten swoisty slang określają w znacznym stopniu tych ludzi (na nagraniu zresztą słychac jak u koleżki w radiu RMF MAXX leci - no comment).

        • 0 0

  • MTM (1)

    A Jaka Firma inna mogla by remontowac Gdynie przecież Oni maja u nas Monopol To Władza Absolutna !!!!!!!!!!!!!!

    • 30 9

    • Zawsze

      monopol bedzie miała rodzina i kolesie , to stara zasada w Gdyni , cały urząd wie o tym i ma wytyczne , kto ma wygrać każdy przetarg !!!

      • 4 0

  • na co oni czekaja jeszcze z tymi wagami ? (1)

    wlepili by 40 mandatow po 50tys na firmy puszczajace przealadowane tiry i juz by bylo 2mln na remont. ale nieee, lepiej nic nie robic i brac z kasy podatnikow.

    • 34 3

    • żadnych wag nie będzie

      pomyślcie - wąsate, niedomyte cwaniaczki będą jeździć przeładowanymi tirami, dalej będa niszczyc estakadę, dalej trzeba będzie robić remonty. Kto je będzie wykonywał ? MTM - czyli rodzina i znajomi będa mieli zapewnioną robotę. Rączka rączke myje.... koniaczek ?

      • 1 0

  • Ile kosztuje waga i jej montaż a ile ciągłe remonty, (4)

    o stratach użytkowników już nikt nie myśli.Coś tu nie gra... Ostantnio nawet pisali o postawieniu wagi przy wyjeździe z portu. A wnioskowali o to pracowniicy portu. I cisza... Lobby Wakozu-MTM-Skanska działa, czy coś innego ?

    • 42 2

    • A towary w sklepach chcesz mieć? Zapytaj lepiej co zrobić, by jezdnia nie odszktałcała się nawet tupania Pudziana (3)

      Jak zwykle, kierowcy są głównymi sprawcami zła.

      • 3 14

      • mają k przestrzegać przepisów i nie jeździć przeładowanym sprzętem, KUMASZ? (2)

        Czy za tępy z ciebie pusty beret?

        • 1 1

        • Przepis ma być pokornym sługom dobrych ludzi. Nie odwrotnie. (1)

          Drogi w Niemczech są niezniszczalne i cięższe pojazdy nimi jeżdżą. O!

          • 0 1

          • nieprawde piszesz - WSZYSTKIE istniejace konstrukcje sa oparte na obliczeniach i zalozeniach projektowych - drogi w niemczech maja wyzsze dopuszczalne obciazenia jednostkowe. Sa drozsze w budowie bo lepsze niz te nasze. Ot i wszystko... Ciezarowki u nas sa za ciezkie do wybudowanych drog. PS.nie istnieja rzeczy niezniszczalne :)

            • 0 0

  • Estakada będzie zamknieta, a niet "zwężona", Będzie zamknięta w rejonie Hutniczej.

    Ruch będzu

    • 13 0

  • Estakada będzie zamknieta, a nie "zwężona", w rejonie Hutniczej.

    Ruch będzie się odbywał tylko zjazdami na Hutniczą. Tak, przynajmniej jest napisane w "Ratuszu".

    • 16 0

  • do grudnia? (1)

    Ostatnio tez mieli szybko skonczyc. W listopadzie przyjda mrozy i do marca sie nie wyrobia...

    • 28 1

    • skoro w zeszłym roku estakada była zamknięta, to nie mogli za jednym zamachem zrobić też tych przegubów?Mam nadzieję, że nie zrobili tego z powodów technicznych, a nie ze względu na kasę, lub z jakiś błahych powodów.Ciekawe też ile przegubów zostało jeszcze do naprawienia i ewentualnie kiedy będą robione.

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane