- 1 Rozporządzenie ws. zakazu wstępu do lasów (79 opinii)
- 2 Nie będzie lepszej segregacji - będą kary (278 opinii)
- 3 Śmierć Adamowicza. Wyrok ws. finału WOŚP (116 opinii)
- 4 8 godzin opóźnienia i lądowanie w Poznaniu (376 opinii)
- 5 Pomorze za 36 lat: kobiece i... stare (104 opinie)
- 6 Remontują, zamiast wyburzyć. Dlaczego? (109 opinii)
Fotorelacja z remontu linii kolejowej w Trójmieście
Od marca w Trójmieście trwa remont torów dalekobieżnych, będących częścią trasy Gdynia - Warszawa. Warte ponad 1 mld zł roboty potrwają jeszcze ponad dwa lata. Sprawdziliśmy, jak wyglądają prace w różnych częściach Trójmiasta.
- zabudowa 60,5 km torów szlakowych i stacyjnych,
- zabudowa 100 rozjazdów,
- modernizacja 74,4 km sieci trakcyjnej,
- wykonanie 310 tys. m sześć. robót ziemnych,
- wbudowanie 102 tys. m sześć. kruszyw na warstwy ochronne podtorza,
- wbudowanie 177 tys. m sześć. tłucznia,
- modernizacja 6 wiaduktów kolejowych,
- modernizacja 2 mostów kolejowych,
- modernizacja 6 przepustów,
- budowa 5 i modernizacje 5 przejść podziemnych dla pieszych,
- modernizacja 8 peronów (12 krawędzi peronowych),
- modernizacja 3 istniejących przejazdów w poziomie szyn.
Natomiast na obszarze LCS Gdynia o długości ok. 14,5 km linii kolejowej miedzy Gdańskiem Oliwa i Gdynia Chylonia, za kwotę 456,9 mln zł zostaną wykonane:
- zabudowa 51,3 km torów szlakowych i stacyjnych,
- zabudowa 75 szt. rozjazdów,
- modernizacja 73,8 km sieci trakcyjnej,
- wykonanie 214 tys. m sześć. robót ziemnych,
- wbudowanie 94 tys. m sześć. kruszyw na warstwy ochronne podtorza,
- wbudowanie 107 tys. m sześć. tłucznia,
- modernizacja 11 wiaduktów, w tym 10 wiaduktów kolejowych,
- modernizacja 2 mostów kolejowych,
- modernizacja 13 przepustów,
- budowa 1 i modernizacja 8 przejść podziemnych dla pieszych,
- modernizacje 7 peronów (14 krawędzi peronowych),
- modernizacja 1 przejazdu w poziomie
Opinie (76) 5 zablokowanych
-
2011-10-17 14:10
To gdzie ten raport?
A poza tym wszelkie artykuły o świetlanej kolejowej przyszłości służą tylko i wyłącznie do przekonania podatników, że wrzucanie publicznej kasy do bezdennej studni PKP ma jakikolwiek sens...
- 3 0
-
2011-10-17 14:16
Nie żebym zaraz się czepiał, ale na dworcu dla dalekobieżnych we Wrzeszczu, to strach nawet stać
Co chwila widzę jakieś fragmenty skrajni na torach. I teraz w łeb zachodzę, które to "zadanie"?
- 3 0
-
2011-10-17 14:16
podobno jest bezrobocie ...... (1)
a robotnikow przy pracach moderyzacyjnych na paluszkach mozna policzyc. - :)
- 6 0
-
2011-10-17 14:41
Jest też kryzys
i firmom nie opłaca się zatrudniać więcej ludzi
- 0 0
-
2011-10-17 14:25
(3)
ja jestem pod wrażeniem tempa prac. jak widzę tych typów to ręce opadają. Dwóch je, trzeci stoi, czwarty i piąty siedzą i gadają itp...dramat normalnie
- 2 1
-
2011-10-17 14:44
(1)
Ręce to opadają, gdy ktoś pisze na tromiasto.pl z pracy i narzeka, że inni się w pracy obijają :)
- 2 0
-
2011-10-17 15:15
a skąd wiesz, że z pracy?? przecież można mieć urlop, prawda??
- 0 0
-
2011-10-17 15:27
Łatwo jest mówić jak się nie zna technologii niektórych robót. A poza tym przerwa każdemu się należy.
- 1 0
-
2011-10-17 14:30
a co z Pruszczem Gdańskim?
Tam to dopiero jest "rozpierducha" godna pamiątkowej fotografii.
- 1 0
-
2011-10-17 14:37
Na razie nie ma się
czym zachwycać.
- 2 0
-
2011-10-17 15:03
Potwierdzam składowisko Sopot-Wyścigi
Bardzo dobrze zaopatrzone, szeroki wybór elementów. Po zmroku z ochroną można dogadać się bez problemu.
- 1 3
-
2011-10-17 15:27
Czekamy
czekamy wszyscy na pociąg Gdańsk-Warszawa 2h30'. Obyśmy się doczekali :D To dopiero będzie piękne.Jeszcze tak podobny czas do Poznania, Torunia czy Łodzi... ech.
- 3 0
-
2011-10-17 15:36
za 10lat połaczenie Gdańsk - Kraków w 4 godziny :) + 4 spóznienia :)
obecnie 14 godziń czyli bedzie szybciej :)
- 0 0
-
2011-10-17 15:36
zadaszenie ...
.. by zrobili nad wszystkimi peronam razem - to by byl remont a tak to tylko takie picowanie jest ...
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.