- 1 Jest reakcja na serię kolizji z tramwajami (55 opinii)
- 2 Pościg między autami na trzypasmówce (42 opinie)
- 3 Znów były wyścigi na al. Grunwaldzkiej (283 opinie)
- 4 108. urodziny najstarszej gdańszczanki (113 opinii)
- 5 Kto wygra wybory do Europarlamentu? (310 opinii)
- 6 Narobił zniszczeń na 16 tys. Ukradł kilkaset zł (100 opinii)
Agresywny mieszaniec rottweilera wrócił do właściciela
Agresywny pies, który w zeszłym tygodniu zagryzł yorka i pogryzł kobietę, wrócił do właściciela. Sąsiedzi mężczyzny łapią się za głowę. - Żyjemy w ciągłym zagrożeniu, boimy się wychodzić z domu, bo jeden człowiek terroryzuje całą okolicę - skarżą się okoliczni mieszkańcy.
Pogryziona kobieta trafiła do szpitala, a opiekuna, który uciekł, zaczęli szukać policjanci. Chwilę potem otrzymali zgłoszenie, że na ul. Beethovena ten sam pies zagryzł psa rasy york. Tam zatrzymali 37-latka, który miał niemal 3,5 promila alkoholu.
Rottweiler pogryzł kobietę i zagryzł yorka.
Mężczyzna usłyszał zarzuty nieumyślnego spowodowania obrażeń ciała trwających powyżej 7 dni u 46-letniej kobiety, powstałych na skutek ugryzienia ją przez psa, który był pod opieką podejrzanego. 37-latek przyznał się do popełnienia przestępstwa. Pies trafił na obserwację do lecznicy weterynaryjnej.
Mieszkańcy: boimy się wyjść z domu
Udało nam się skontaktować z kobietą, która została pogryziona przez agresywnego psa.
- Spędziłam wiele godzin w szpitalu, a teraz dowiaduję się, że pies wrócił do właściciela. Żyję jak szczur w kanale, boję się wyjść z własnego domu - mówi pani Katarzyna.
Z pomocy psychologa musiała natomiast skorzystać pani Barbara, która była na spacerze z yorkiem, gdy zza bloku wybiegł agresywny rottweiler.
- Rzucił się na mojego psa i rozszarpał go na moich oczach jak lalkę. To był prezent dla dziecka, ale szybko skradł serca wszystkich domowników. Traktowaliśmy go jak członka rodziny - mówi ze łzami w oczach nasza czytelniczka.
Po wszystkim zdecydowała się odwiedzić właściciela psa.
- Powiedziałam mu, że oczekuję rekompensaty i dziwię się, że jeszcze mu psa nie odebrali. Ten mężczyzna wraz z kolegą, któremu wynajmuje pokój, chodzi permanentnie pijany. Przez jedną osobę cierpimy wszyscy. Ludzie wyprowadzają psy późnymi wieczorami, przemykają chyłkiem, żeby się nie natknąć na nich, bo pies znowu może być bez smyczy i kagańca - mówi pani Barbara.
Rottweiler nie jest czysty rasowo, zezwolenie nie jest potrzebne
Policjanci przyznają, że rottweiler wrócił do właściciela.
- 12 lipca [dwa dni po zdarzeniu - przyp. red.] pies został oddany właścicielowi, po tym, jak okazał on aktualne szczepienia zwierzęcia - informuje podinsp. Magdalena Ciska z gdańskiej policji.
Mężczyzna nie musi mieć natomiast pozwolenia na posiadanie psa. Powód: zwierzę nie jest czystej krwi rottweilerem, a mieszańcem. Formalnie nie potrzebuje więc on żadnego zezwolenia, by sprawować nad nim opiekę. Nawet jeśli opieka jest tylko teoretyczna.
Co więcej, policjanci kontaktowali się z pracownikami Urzędu Miasta w sprawie możliwości wydania decyzji o odebrania psa właścicielowi.Pracownicy urzędu stwierdzili, że w tej sytuacji nie ma podstaw prawnych, by taką decyzję wydać.
Nie oznacza to jednak, że sprawa jest zakończona i nikt nie poniesie konsekwencji.
- Postępowanie, które nadzoruje prokuratura, jest w toku, funkcjonariusze przesłuchują kolejnych świadków i wyjaśniają okoliczności tego zdarzenia - dodaje podinsp. Magdalena Ciska.
Opinie (309) ponad 20 zablokowanych
-
2022-07-18 15:48
Opinia wyróżniona
Takie prawo (32)
Sami sobie przy urnach wybieramy od ponad 30 lat takich specjalistów, że jeszcze nie udało im się uchwalić prawa żeby agresywny pies miał być pilnowany odpowiednio.
Co więcej - ci mędrcy nawet nie potrafią skutecznie Żabek zamknąć w niedzielę, chociaż już 8 ustaw zmienili żeby Żabki zamknąć, a Żabki dalej otwarte.
Gdzie więc brać się za tak skomplikowane tematy jak agresywne psy.
O całej reszcie prawa nie wspominająć.- 419 29
-
2022-07-30 03:43
Gdzie Ty żyjesz? Żabek w Niedziele nie zamkną, bo Rydzyk ma udziały w tym biznesie.
- 0 0
-
2022-07-19 13:06
A w czym ci żabka otwarta w niedzielę przeszkadza?
Następny komunista marzący, żeby wszyscy mieli tak samo źle jak on.
- 1 1
-
2022-07-19 11:26
Nie rozumiem, jak jeszcze w dzisiejszych czasach ulica może się nazywać Cygańska Góra
Skandal !!!
- 0 1
-
2022-07-19 10:01
zgadzam się z Twoim komentarzem
tylko dodam, że te żabki nie są otwarte przez przypadek :)
kapitał w tych żabkach jest zwyczajnie ulokowany wszystkich z PISu- 3 1
-
2022-07-19 09:05
budki z lodami też zamknijmy, aaa i gofry
i**ota...
- 3 0
-
2022-07-18 23:05
Ale od Żabek to ty się odtenteguj.
- 5 3
-
2022-07-18 22:04
W dawnych czasach agresywne psy po prostu się zabijało ,dlatego teraz mamy przewage psów przyjacielskich i to było właściwe
- 5 0
-
2022-07-18 21:59
tak, sami sobie wybraliśmy taką targowicę w wyborach do europarlamentu, że teraz nie możemy zmieniać prawa.
- 9 2
-
2022-07-18 20:51
W ZAbkach udziały ma Rydzyk więc nikt ich nie zamknie
- 11 5
-
2022-07-18 18:06
(2)
Ty, a po co zamykać Żabki w niedzielę? Komuś przeszkadzają?
- 17 3
-
2022-07-19 11:08
Tak
Wszystkim tym, którzy nie chcą wspierać finansowo m.in. Rydzyka
- 0 1
-
2022-07-18 19:05
ja tam się cieszę że Żabka jest otwarta, nawet w święto
Mam ochotę na wodę będąc na spacerze to kupuję.
Ochota na loda? Na piwko? nie muszę śmigać po stacjach.- 15 4
-
2022-07-18 17:39
(1)
Zamknąć żabki nikt nie chce ale zrobić coś z pijanym właścicielem i psem warto
- 8 4
-
2022-07-18 17:49
sam sie zamknij
- 3 5
-
2022-07-18 17:36
o co zaklad ze wlasciciel rottweilera głosuje na PełO?!
- 13 9
-
2022-07-18 17:03
Zappki
Maja powiązania z firmą ojca grzybka, więc ten tego...Ciesz się, że Szyszka zapila, bo byś nie miał już lasów
- 11 8
-
2022-07-18 16:48
slepy jestes ? POwcy POkowcy walczą cała dobe i z hejtem do brukseli lataja by sie nieudało skutecznego prawa w Polsce (3)
wprowadzic
- 19 26
-
2022-07-18 17:48
dokladnie / genau
- 7 0
-
2022-07-18 17:12
Nauczyli się od PiS, który żalił się Brukseli za rządów PO. Zapomniało bydle jak cielęciem było. (1)
- 22 15
-
2022-07-19 14:30
tak tak her Donald
- 2 0
-
2022-07-18 16:13
Akurat przy urnach nie wybieramy sędziów. (11)
A to sędziowie wypuszczają osoby (lub zwierzęta) niebezpieczne na wolność.
Zatem pretensje nie do wyborców czy rządu ale do sędziów.
Należy dokonać silnej reformy sądownictwa!
Wprowadzić odpowiedzialność za (bezmyślne) wyroki - by sędzia przykładał się do swojej pracy i podejmował decyzje przemyslane.- 36 65
-
2022-07-18 17:53
Nie do rozwoju, sedziowie wydaja wyroki zgodne z prawem. (1)
- 4 13
-
2022-07-21 14:40
ehhhh
"Niedorozwój" pisze się łącznie.
Nie było wyroku - pies został zabrany, przebadany i oddany do domu. Ewentualne procesy to dopiero dalsze kroki.- 0 0
-
2022-07-18 16:35
(3)
Ale jakich sędziów skoro takie jest prawo?
Jeden prawodawca uchwalił prawo nakazujące odpowiednie bezpieczeństwo w przypadku raz niebezpiecznych.
Drugi prawodawca określił rasy niebezpieczne umieszczając tam rottweilera.
Trzeci prawodawca napisał że rottweiler to pies którego oboje rodziców było wożonych na wystawyAle jakich sędziów skoro takie jest prawo?
Jeden prawodawca uchwalił prawo nakazujące odpowiednie bezpieczeństwo w przypadku raz niebezpiecznych.
Drugi prawodawca określił rasy niebezpieczne umieszczając tam rottweilera.
Trzeci prawodawca napisał że rottweiler to pies którego oboje rodziców było wożonych na wystawy kynologiczne na których zdobywały jakieś czempionaty wśród rottweilerów i który ma rodowód i żaden inny pies rottweilerem nie jest.
W związku z tym jeśli chociaż jeden z tych psów nie miał odhaczonej rodowodowej procedury, to rottweilerem nie jest.
Potem ustawę "poprawiono" dopisując do psów niebezpiecznych ich mieszańce, co oczywiście znowu nie działa, bo obejmuje mieszańca np. rodowodowego rottweilera z rodowodowym pitbulem.
Psa bez rodowodu nie obejmuje.
Tak stanowi prawo, na którego przestrzeganiu stoją sądy i policja.
I dlatego tego psa mu oddano, bo tak mówi uchwalone prawo - nie ma psa rasy niebezpiecznej, nie ma więc ku temu powodu.
Sprawa zostanie umorzona, bo nie ma znaczenia który pies którego zagryzł - prawo nakazuje taką samą staranność w trzymaniu yorka jak tego bydlaka.
Pani od yorka dobrze jak nie dostanie mandatu, bo coś czuję że kagańca nie było na yorku.
Prawo jest denne i to jest przyczyna wielu patologii- 39 2
-
2022-07-19 14:27
dokładnie - a według EU - ślimak to ryba ! i tyle w temacie ;P (1)
- 0 0
-
2022-07-21 14:39
uproszczenia
Masz świadomość, że chodzi o uproszczenia podatkowe/celne, aby nie tworzyć odrębnych grup na mięczaki? Zakładam, że nie, bo lepiej wyśmiać, że śmieszne prawo. A gdy prawo robi się zbyt zagmatwane, to płacz, że prawo trudne i niepotrzebne, bo po co na ślimaki osobne paragrafy robić.
- 0 1
-
2022-07-18 22:46
Tyle, że psa jakiejkolwiek rasy jesli zostanie uznany za niebezpiecznego (pogryzł kobietę, zabił innego psa) sąd może nakazać oddać do schroniska lub uśpić.
Rasa nie ma tutaj znaczenia - moze to nawet być królik z Monty Pythona.
Skoro pies ranił człowieka i zabił inne zwierze to oczywiste, że jest niebezpieczny.
A tak samo jakTyle, że psa jakiejkolwiek rasy jesli zostanie uznany za niebezpiecznego (pogryzł kobietę, zabił innego psa) sąd może nakazać oddać do schroniska lub uśpić.
Rasa nie ma tutaj znaczenia - moze to nawet być królik z Monty Pythona.
Skoro pies ranił człowieka i zabił inne zwierze to oczywiste, że jest niebezpieczny.
A tak samo jak niebezpiecznych ludzi trzyma się w więzieniach tak samo niebezpieczne zwierzęta trzyma sie w schroniskach lub ewentualnie usypia.
Wystarczy dobra wola sędziego.
Paragrafy są tu i teraz dostępne.- 17 3
-
2022-07-18 16:16
(4)
jesteś głupi czy tylko udajesz? sędzia musi przestrzegać prawa i musi orzekać wg obowiązującego prawa. więc dopóki nie ma prawnej możliwości by odebrać takiego psa to jak sędzia miałby orzec odebranie? pomyśl choć chwilę
- 76 15
-
2022-07-18 16:19
Ty nie musisz udawać - widać, że "pełną gębą" głupiś... (3)
Sąd ma paragraf - "zwierze jest niebezpieczne dla otoczenia".
Ten paragraf wystarcza by zwierze zamknąć w schronisku lub nawet uśpić.
Tyle, że sędzia musi chcieć to zrobić.- 31 31
-
2022-07-18 17:53
Tobie sie najwyrazniej wydaje, ze w tej sprawie jakis sedzia sie wypowiadal. Co za nie do rozwoj.
- 12 3
-
2022-07-18 17:47
To podaj mądralo ten paragraf
- 12 1
-
2022-07-18 17:43
Nie sąd ma paragraf tylko jeśli już to paragraf jest w KK, jeśli jest bo nie chce mi się sprawdzać.
Sędzia wydaje wyrok na podstawie ekspertyzy specjalisty a piesek był pod obserwacją.
I wszystko w temacie.- 16 11
Wszystkie opinie
-
2022-07-18 15:18
Błąd (1)
Z psa i właściciela już nic nie wyrośnie...
- 86 4
-
2022-07-19 06:17
Wystarczy kupić
Pieprz w żelu.
- 3 0
-
2022-07-18 15:19
nie właściciel wyprowadzał psa - tylko jego napity kolega (9)
ale SĄD powinien zasądzić niespotykanie wysokie Odszkodowanie po kilkadziesiąt tys zł.... i to powinni zapłacić obaj
- 106 4
-
2022-07-18 15:26
500 zł. Się należy
- 4 1
-
2022-07-18 15:30
chyba ci się rzeczywistość z tą alternatywną wymieszała (4)
jakie odszkodowanie? Za co? Gdyby twój kolega pożyczył sobie twój śrubokręt i podziurawił nim przypadkową kobietę też byś był taki skory do płacenia za jego poczynania?
- 1 31
-
2022-07-18 15:42
(2)
A gdyby ktoś użyczył Ci odrobinę inteligencji to nie wypisywałbyś takich mądrości.
Nie ma czegoś takiego jak śrubokręt jest za to wkrętak.
Idąc Twoim tokiem rozumowania gdyby ktoś pożyczył nie wkrętak tylko pistolet to kto byłby winny?
Właściciel broni jest za nią odpowiedzialny, podobnie jak właściciel psa zwłaszcza rasy agresywnej.- 20 2
-
2022-07-18 15:59
śrubokręt tak jak pies nie jest przeznaczony do krzywdzenia innych (1)
A pistolet jak najbardziej. I o to właśnie chodziło! nie możesz karać niewinnego, tylko dlatego, że ludziska z pochodniami domagają się krwi!
Nie zrozumiałeś tak prostego porównania, a innym wypominasz braki intelektualne? prosty człowieku....- 2 9
-
2022-07-18 16:17
Nie pogrążaj się
To może wytłumacz po są psy rasy rottweiler.
Niech zgadnę do przytulania i głaskania ?
Proste pytanie. Wejdziesz do zagrody, której pilnuje duży pies ?
Skoro pies nie jest od krzywdzenia to chyba wejdziesz :-). Brawo.
Czy mi się wydaje czy zdarza się, że pies atakuje swojego właściciela nawet ze skutkiem śmiertelnym ?
Czy watahy zdziczałych psów nie atakują ludzi, którzy odnoszą bardzo poważne obrażenia ?
Pies to zwierzę, a jeśli jest duży to zawsze stanowi jakieś potencjalne zagrożenie.
I Ty piszesz, że pies nie jest przeznaczony do krzywdzenia ludzi, może i nie jest ale to potrafi. Dokładnie tak samo jak pistolet.- 13 1
-
2022-07-18 16:09
za nie dopilnowanie własnego psa - Obowiązuje w KK grzywna
wysokie kilkunastotysięczne odszkodowanie - należy się Ofierze za spowodowanie traumy bólu i cierpienia... jak psu kość.
tu wystarczy dobry adwokat!- 12 0
-
2022-07-18 15:31
(1)
A z czego zapłaci to odszkodowanie? Znow podatnicy się zrzucą.
- 4 2
-
2022-07-18 16:33
Sprzeda psa + zaoszczędzi na jedzeniu dla psa.
- 3 0
-
2022-07-18 21:01
właściciel pewnie nie lepszy skoro zostawia porypanego psa pod opieką nawalonego, który wychodzi z agresywnym psem bez kagańca i smyczy
- 2 1
-
2022-07-18 15:20
To proponuje żeby w przypadku kolejnego dramatu osobę odpowiedzialną za taką decyzję zamknąć z tym psem na 5 dni (1)
- 107 0
-
2022-07-19 10:04
i nie karmić żadnego!!
- 2 0
-
2022-07-18 15:20
Psy potrafią być agresywne - dlatego ja mam kota. (6)
- 24 33
-
2022-07-18 15:21
też w głowie (3)
A psy są agresywne tylko i wyłącznie wtedy jak opiekun jest "i**otom" i robi z psa taką samą kalekę intelektualną jaką sam jest! Pies jest odbiciem włąsciciela!
- 22 4
-
2022-07-18 15:24
Psy som fałszywe tylko koty najlepsze
- 2 7
-
2022-07-18 20:34
bzdura. Jak więc wytłumaczysz statystyki, które pokazują, że najczęściej atakują psy konkretnych ras? (1)
przypadek? Tak się składa, że te pieski trafiają do ludzi nieodpowiedzialnych? Nie. Są psy , które są agresywne z natury, a ich trening polega właśnie na hamowaniu ich temperamentu.
- 5 1
-
2022-07-18 21:21
Pies nie jest agresywny z natury
Są rasy, które mają do agresji większe predyspozycje, np. york czy rottweiler. Wyłącznie kwestią właściciela jest ułożenie psa, o ile taki york nikogo nie zagryzie na śmierć, to swoją agresję wyraża przy każdej sposobności, bo większość ludzi myśli, że to nic nie znaczy.
- 4 2
-
2022-07-18 15:35
koty też potrafią
- 4 1
-
2022-07-18 15:35
z doswiadczenia wiem e koty tez, nie kazdy jest milusi
- 4 0
-
2022-07-18 15:20
Wolne sądy (3)
To jest chore
- 67 8
-
2022-07-18 15:26
Sądy som nasze i tak zostanie. Popieram
- 0 4
-
2022-07-18 15:45
Sądy wolne jak myślenie pana Zbyszka
- 4 4
-
2022-07-18 17:06
Sady są od 6 lat u 0
Wszędzie prezesi z jego kliki... A może Pan pieska to kibic i patryjota...
- 4 7
-
2022-07-18 15:21
Pies powinien być natychmiast uśpiony (4)
Właściciel i opiekun pociągnięci do odpowiedzialności
- 132 12
-
2022-07-18 16:23
Weźmie następnego i wychowa podobnie (1)
- 4 13
-
2022-07-18 17:41
Z zakazem?
- 9 0
-
2022-07-19 00:30
.......... (1)
To nie psa wina tylko właściciela .
- 3 7
-
2022-07-19 00:56
Ale to pies rzuca się na ludzi. Jak chcesz to weź go sobie tylko wyjedź gdzieś. I nie płacz jak ci dziecko poszarpie.
- 10 2
-
2022-07-18 15:21
Nie chcieliscie komuny i ich zamordyzmu to macie (2)
Teraz ,, lepszą'' ,, demokracje'' zachodnia.
- 34 20
-
2022-07-18 15:45
Jak na razie to mamy ciągle post-komunę, szczególnie w głowach tych, którzy decydują.
- 14 3
-
2022-07-18 16:26
Komuno wróć
- 0 3
-
2022-07-18 15:21
oto Polska w pigułce (6)
pijane patusy z agresywnym psem są na prawie, a ofiary napaści i pogryzienia boją się wychodzić z domu. Oczywiście wszystko w majestacie prawa. Rozumiem, że gdyby ten rotweiler rozszarpał yorka dajmy na to Marty Kaczyńskiej - droga postępowania byłaby identyczna ?? W wielu miejscach trójmiasta tak to wygląda - albo pijane patusy terroryzują okolicę, albo ktoś wiecznie jeździ pijany samochodem i policja nic z tym nie robi. Grunt, że jak podaliście w Gdyni i Gdańsku żyją najszczęśliwsi ludzie.
- 253 6
-
2022-07-18 15:28
Jakby ona pogryzła psa to 2 lata
- 15 6
-
2022-07-18 15:35
Nie lubię yorków
- 8 18
-
2022-07-18 16:51
Trolu tuska jak widac zawsze na posterunbku swoje wypiocny. to wolne sady dzbanie wypuszczaja na wolnosc bandytów (2)
wiekszosci niezgodnie z prawem
to tusk ze swoimi POlitykami broni.a własnie takich jak ta patologia i lataja do Brukseli na skarge by nie mozna było prawa ostrego w prowadzic- 3 18
-
2022-07-18 17:14
my tu na poważnie a ty sobie jaja robisz.
- 6 1
-
2022-07-18 17:58
To podaj jeden przyklad niezgodnego z prawem wyroku.
Nie musi byc polityczny, wystarczy bezczelnie podwazajacy obowiazujacy porzadek prawny.
- 1 3
-
2022-07-18 17:56
Nie, nigdzie na swiecie nie bylaby identyczna. Wierchuszka jest nietykalna niezaleznie od ustroju, systemu prawnego,
dominujacej religii itd.
- 1 0
-
2022-07-18 15:21
czekamy na opinię moralizujących mędrców, że właściciel powinien być co najmniej uśpiony (7)
- 22 53
-
2022-07-18 15:46
czytelnicy tego portalu są znani z tego, że mają odpowiedz na wszystko i są wzorem cnót (2)
Ale z tych samych komentarzy bije prostactwem, ignorancją, butą, małostkowością, ogólną frustracją, pogardą, pieniactwem, agresją, chamstwem i nienawiścią
- 7 7
-
2022-07-18 15:49
Dokładnie taki jesteś (1)
- 0 5
-
2022-07-18 15:52
uderz w stół nożyce się odezwą
wiadomo, że nie chodzi o wszystkich czytelników, tylko o tą część, która swoją głupotę realizuje mądrząc się w komentarzach
- 4 0
-
2022-07-18 16:06
Tego właściciela to powinni uśpić.
- 12 1
-
2022-07-18 16:50
nie, dlaczego
właściciel psa powinnien napierdolony jak ostatnio odwiedzić Cie w domu ze swoim psiaczkiem. kiedy może wpaść ?
- 6 0
-
2022-07-18 16:59
Właściciel powinien zapłacić bardzo wysoki mandat
za brak nadzoru i kontroli nad psem oraz zapłacić bardzo wysokie odszkodowanie pogryzionej Pani oraz Pani od yorka.
Ponadto pies powinien zostać uśpiony. Nie czekajmy, aż za chwilę zagryzie dziecko lub przygarbioną staruszkę. Skoro mieszkańcy dzielnicy boją się wychodzić z domu, to coś jest nie halo.- 8 0
-
2022-07-18 21:22
Dokładnie tak. Pies tez
- 1 0
-
2022-07-18 15:21
Pies niewinny (6)
Ludzie też skaczą sobie do gardeł Właściciel powinien dostać wysoka karę a psa trzeba uniewinnić tym bardziej że Yorki zawsze bójkę zaczynają i czasami jakiś biedak się doigra
- 16 92
-
2022-07-18 15:28
(4)
Ani winny ani niewinny. Psa nie można oskarżyć, skazać ani uniewinniać. Z bardzo prostej przyczyny, pies to nie osoba prawna. Koniec tematu.
- 19 0
-
2022-07-18 15:47
Nie ale (3)
Niektórzy żądają dla psa kary śmierci przez uśpienie a tak nie powinno być bo w nim odezwał się tylko instynkt samoobrony To właściciel powinien być ukarany kropka
- 4 21
-
2022-07-18 22:51
Samoobrona Rottwaliera przez Yorkiem? xD
Ten pies ma tak samo w głowie na*rane jak jego opiekun.
Psa uśpić a faceta dać na 2 lata do wiezienia lub wysokie odszkodowanie dla poszkodowanych (np. 150 tys dla pogryzionej kobiety, 50 tys. dla rodziny która straciła psa - członka rodziny).- 13 1
-
2022-07-18 22:54
(1)
To nie był instynkt "samoobrony" tylko instynkt mordercy. Gryzł i szarpał by zabić bo lubi.
- 10 1
-
2022-07-19 21:36
Oczywiście słabszego od siebie w dodatku. Do niedźwiedzia czy hordy wilków już by tak szybko nie wyskoczył. Jak każdy kundel.
- 3 0
-
2022-07-19 00:40
Skoro przypisujesz psu cechy ludzkie to idźmy za ciosem - jeżeli w wyniku bójki ktoś poniesie śmierć to napastnik dostaje czapę, a nie zostaje uniewinniony.
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.