- 1 Rowerzyści dostali drogę, której nie chcą (217 opinii)
- 2 Dziecko bawiło się na krawędzi balkonu (62 opinie)
- 3 W Gdyni odłowią 80 dzików (334 opinie)
- 4 Pomogli ominąć korek i zdążyć na maturę (72 opinie)
- 5 Oni będą teraz rządzić województwem (64 opinie)
- 6 Chwarznieńska do obwodnicy już gotowa (134 opinie)
Bilety w komórce: ruszają od stycznia, od dziś można ściągnąć aplikację
Można już bezpłatnie ściągnąć program, który od początku nowego roku pozwoli na kasowanie w telefonach komórkowych jednoprzejazdowych biletów metropolitalnych.
Podobne bilety dostępne są m.in. w Poznaniu, Lublinie, Olsztynie, Krakowie, Szczecinie oraz w aglomeracji śląskiej.
Jak rozpocząć korzystanie z usługi zakupu biletów przez telefon komórkowy?
W celu aktywacji usługi należy:
Pierwszy sposób
1. zarejestrować się bezpłatnie w systemie na stronie www.mobilet.pl,
2. pobrać na telefon aplikację umożliwiającą kasowanie biletów,
3. zasilić konto pre-paid lub uruchomić polecenie zapłaty. W przypadku konta pre-paid pieniądze za skasowane bilety ściągane będą tak jak za rozmowy w telefonach na kartę. Wybierając polecenie zapłaty - bezpośrednio z rachunku bankowego użytkownika.
Drugi sposób
1. wysłać SMS o treści "mobilet rej" pod numer 7037,
2. zainstalować w telefonie otrzymaną w SMS zwrotnym darmową aplikację,
3. skasować według podanej poniżej instrukcji jednoprzejazdowy bilet metropolitalny. Wykorzystana kwota zostanie potrącona przy późniejszym zasileniu konta moBILET.
Jak skasować bilet?
Aby skasować bilet należy:
otworzyć aplikację systemu moBILET,
wybrać środek transportu,
wybrać odpowiedni bilet metropolitalny,
gdzie: LZ (linia zwykła), LP (linia pospieszna, nocna), N(bilet normalny), U(bilet ulgowy)
wprowadzić numer linii,
skasować wybrany bilet.
Klient otrzyma na telefon potwierdzenie skasowania biletu (na trzech ekranach):
Jak wygląda kontrola biletów?
Podczas kontroli biletów pasażer zobowiązany jest do okazania kontrolerowi na ekranie swojego telefonu potwierdzenia skasowania biletu. Kontroler wzrokowo ocenia ważność biletu odczytując wszystkie informacje i zabezpieczenia oraz ewentualnie, za pomocą specjalnie przystosowanego czytnika skanuje kod 2D, widniejący na trzecim ekranie potwierdzenia.
Opinie (232) ponad 10 zablokowanych
-
2011-01-01 21:50
1. na androidzie aplikacja się sypie
2. cały serwis grafika na oczy nie widział
3. nie można zmienić sposobu płatności w koncie - czy to projektował kretyn jakiś?
4. pobierana jest opłata za zasilenie konta? ktoś zwariował?
skutek - aplikacja własnie wyleciała z mojego telefonu i predko w nim nie zagości- 1 0
-
2011-01-03 13:20
Brak informacji o koszcie sms-a
- 1 0
-
2011-01-04 16:39
wybralem opcje prepaid i czekam pare dni, kasy na koncie brak
cos tu jest nie tak, ich wsparcie techniczne nie odpowiada, zasililem swoje konto w przelwem, ich system pokazuje wciaz brak srodkow. Po takim rozpoczeciu przygody, chyb nie bede kontynuowal jej. Pewnie jeszcze serwery beda padac, jak bedziesz chcial skasowac i dostaniesz mandacik i cala oszczednosc czasu i pieniedzy wiecie to trafi
- 1 0
-
2011-01-07 10:45
WOLE KUPYWAĆ NORMALNY PAPIEROWY BILET NIM Z TELEFONU... WIECEJ KASY BIORA ZA DOSTEP DO INTERNETU ITP. !!!
- 0 0
-
2011-06-21 01:56
Ten system płatności stworzył jakiś studencina...
...a jego dobrze ustawiony wujcio przepchnął to za parę(naście) milionów. Inaczej nie da się podsumować tej totalnej żenady. Ja mogę w miesiąc stworzyć i przetestować o wiele lepszy system i wezmę za to jedyne 100 tys.
Ale jest jeden problem: nikt tego nie weźmie ode mnie. Bo nie jestem z układu.
Pytanie dodatkowe: czy o****ny e-bilet w ZKM Gdynia można kupić bez podawania wszystkich swoich danych z PESEL-em włącznie? Jest jakaś opcja na okaziciela bez tych bzdurnych wniosków? Bo nigdzie słowa o tym nie ma.- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.