- 1 Wypadek i blokada obwodnicy. W akcji LPR (263 opinie)
- 2 Co się wydarzyło na lotnisku z piątku na sobotę (212 opinii)
- 3 W majówkę ruszają linie sezonowe (53 opinie)
- 4 Umorzono śledztwo ws. pożaru hali sportowej (29 opinii)
- 5 Napad na bank miał być żartem (137 opinii)
- 6 Rozporządzenie ws. zakazu wstępu do lasów (172 opinie)
Bilety w komórce: ruszają od stycznia, od dziś można ściągnąć aplikację
Można już bezpłatnie ściągnąć program, który od początku nowego roku pozwoli na kasowanie w telefonach komórkowych jednoprzejazdowych biletów metropolitalnych.
Podobne bilety dostępne są m.in. w Poznaniu, Lublinie, Olsztynie, Krakowie, Szczecinie oraz w aglomeracji śląskiej.
Jak rozpocząć korzystanie z usługi zakupu biletów przez telefon komórkowy?
W celu aktywacji usługi należy:
Pierwszy sposób
1. zarejestrować się bezpłatnie w systemie na stronie www.mobilet.pl,
2. pobrać na telefon aplikację umożliwiającą kasowanie biletów,
3. zasilić konto pre-paid lub uruchomić polecenie zapłaty. W przypadku konta pre-paid pieniądze za skasowane bilety ściągane będą tak jak za rozmowy w telefonach na kartę. Wybierając polecenie zapłaty - bezpośrednio z rachunku bankowego użytkownika.
Drugi sposób
1. wysłać SMS o treści "mobilet rej" pod numer 7037,
2. zainstalować w telefonie otrzymaną w SMS zwrotnym darmową aplikację,
3. skasować według podanej poniżej instrukcji jednoprzejazdowy bilet metropolitalny. Wykorzystana kwota zostanie potrącona przy późniejszym zasileniu konta moBILET.
Jak skasować bilet?
Aby skasować bilet należy:
otworzyć aplikację systemu moBILET,
wybrać środek transportu,
wybrać odpowiedni bilet metropolitalny,
gdzie: LZ (linia zwykła), LP (linia pospieszna, nocna), N(bilet normalny), U(bilet ulgowy)
wprowadzić numer linii,
skasować wybrany bilet.
Klient otrzyma na telefon potwierdzenie skasowania biletu (na trzech ekranach):
Jak wygląda kontrola biletów?
Podczas kontroli biletów pasażer zobowiązany jest do okazania kontrolerowi na ekranie swojego telefonu potwierdzenia skasowania biletu. Kontroler wzrokowo ocenia ważność biletu odczytując wszystkie informacje i zabezpieczenia oraz ewentualnie, za pomocą specjalnie przystosowanego czytnika skanuje kod 2D, widniejący na trzecim ekranie potwierdzenia.
Opinie (232) ponad 10 zablokowanych
-
2010-12-29 00:33
A co jesli skasuje ten blilet a bateria w komorce za pare minut padnie i nie bede w stanie pokazac potwierdzemoa?
Cos mi sie wydaje ze to bedzie lipa te bilety przez internet- 1 1
-
2010-12-29 01:14
Najlepiej Jak jeździć za darmo !!! (2)
Jak jeździć za darmo !!!
Kupujesz karnet skanujesz , drukujesz i kasujesz . W czasie kontroli mówisz, że kupiłeś u poprzedniego kierowcy parę karnetów .Przecież nie każdy kierowca jest uczciwy .
Najlepiej aby radca prawny się na ten temat wypowiedział ! Nigdy nie maiłam takich problemów lecz wydaje mi się ze niech szukają kierowcy który miał je na stanie i niech go kontrolują sprawdzają czy sprzedaje oryginalne bilety a( może potrzebuje sobie dorobić do emerytury ) , bo mało zarabiają .?!?! Któż to wie może to jego pierwszy i ostatni taki wybryk był akurat . Dla czego ja mam być winny ,nie dość ze pracujesz to kupujesz a kierowca lewy sprzedał bilet. Hehehe
Najlepiej aby radca prawny się na ten temat wypowiedział !!!
Może będzie ktoś miał lepszy pomysł !!?!!??- 0 2
-
2010-12-29 08:24
Paru Tobie podobnych cwaniaczków
Poci się już na zeznaniach w policji i prokuraturze. Chcesz mieć zas...ne papiery - wolna droga....
- 0 0
-
2010-12-29 13:46
pierdzielisz jak potluczony
a) kierowcy dobrze zarabiają - dla twojej informacji
b) takie wałki z drukowaniem to dobre są dla gimnazjalistów
pozdrawiam CIę
szczerze- 0 0
-
2010-12-29 01:29
New World
Jazda za darmo to jedynie na liniach nocnych !!! . Szczęśliwego nowego roku kto ma taką prace ten ma taki luksus . I love Z aspanych K ontrolerów M iejskich w Gdyni : Hehehe
- 0 0
-
2010-12-29 01:30
(1)
Jedziesz autobusem i nagle niech telefon się rozładuję. Wchodzi kanar i bileciki. Niezręczna sytuacja nawet jeśli potem miałbym pokazać bilet po otrzymaniu mandatu w biurze obsługi klienta przy wyjaśnianiu sprawy. Strata czasu...
- 3 1
-
2010-12-29 09:48
i jeszcze go pobija
doliczyc koszty rehabilitacji zlamanej reki.
- 1 0
-
2010-12-29 02:04
Bardzo dobrze !!!!
- 0 0
-
2010-12-29 07:31
Co to ma być
Napisali mi, że mój telefon nie jest kompatybilny z systemem i nic z tego. Kolejna klapa!!!
- 2 0
-
2010-12-29 07:51
To ja bede teraz zawsze jeżdził na gape bo dojde do opcji skasuj i bede trzymał tel w kieszeni a jak podejdzie kanar to wtedy (1)
dopiero skasuje,a jak nie podejdzie kanar to po wyjściu z autobusu nacisne anuluj-proste?
- 2 3
-
2010-12-29 08:24
nie proste, bo tak się nie da
- 0 1
-
2010-12-29 07:52
rejestracja - wszystkie dane chcą
przesada z tą rejestracją, najlepiej jeszcze poproście o rozmiar buta, waga, obwód biustu, bioder, itd. ŻENADA !!!
- 3 2
-
2010-12-29 09:36
badziewie
nie obsługuje porzadnych smartfone'ow opartych na Windows Mobile...
- 0 1
-
2010-12-29 09:37
pitu, pitu
Ja się pytam, kiedy bilety gdyńskie będą honorowane w całym Gdańsku, a gdańskie w Gdyni.
Przecież z myślą o tym półtora roku temu zunifikowano taryfy, przy czym realnie zwiększono koszt przejazdu.- 5 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.