- 1 Jesienią zamkną węzeł Gdańsk Południe (148 opinii)
- 2 Obława w Letnicy. Nowe fakty (84 opinie)
- 3 Śmierć na hulajnodze. Sprawa wraca do sądu (200 opinii)
- 4 Schody samoróbki zastąpi chodnik (31 opinii)
- 5 Promenada po remoncie hitem sezonu (124 opinie)
- 6 Duża podwyżka opłat za wodę w Sopocie (176 opinii)
Centrum Riviera przyjmie pierwszych gości w piątek rano
Pierwsi goście zrobią w Rivierze zakupy w piątek rano. My w czwartek podejrzeliśmy, jak wyglądają ostatnie przygotowania do otwarcia.
Choć spośród prawie 300 sklepów i punktów usługowych co piąty nie jest jeszcze otwarty, to na wizytę w Centrum Riviera w Gdyni i tak trzeba zarezerwować kilka godzin. Największy obiekt handlowy na Pomorzu przyjmie pierwszych gości w piątek rano.
Pierwsi goście czekali na otwarcie rozbudowanego Centrum Riviera jeszcze przed godz. 10.
Tak centrum znajdujące się przy ul. Kazimierza Górskiego w Gdyni wygląda w liczbach. Na razie otwartych będzie 80 proc. sklepów. Reszta przyjmie klientów na początku przyszłego roku, jednak - jak zapewnia dyrekcja centrum - 96 proc. powierzchni jest już zajętych i kwestią czasu pozostaje znalezienie chętnych do prowadzenia pozostałych lokali.
- Zdajemy sobie sprawę, że stajemy przed ciężkim i trudnym zadaniem. Wychodzimy jednak właśnie z kryzysu handlowego, co pozwala z optymizmem patrzeć w przyszłość. Chcemy tu stworzyć przestrzeń nie tylko dla miłośników zakupów. W założeniu ma to być miejsce spotkań, wydarzeń kulturalnych i plenerowych organizowanych we współpracy z miastem, cały tydzień tętniące życiem - opowiada Marek Ciszewski, dyrektor centrum handlowego Riviera.
Magnesem dla wielu będą sklepy, których dotąd nie było w Trójmieście. Wśród nich pierwszy w Polsce H&M Home oraz pierwszy w Trójmieście - Zara Home z materiałami do wyposażenia domu. Ci, którzy przywiązują wagę do wyglądu, na pewno nie ominą salonu Van Graaf o powierzchni 3 tys. m.kw., gdzie będzie można przebierać wśród ubrań i dodatków około 200 różnych firm.
Swój trójmiejski debiut będzie świętować również hiszpańska sieciówka Massimo Dutti, ceniona za ubrania w klasycznych krojach oraz atrakcyjny stosunek jakości do ceny. Duże powierzchnie zajmą m.in. Saturn (3 tys. m.kw.), Intersport (3,5 tys. mkw.) oraz Nike, która otworzy największy salon w Polsce.
- Chciałbym blisko współpracować z najemcami, reagować na ich potrzeby i dać im poczucie, że są potrzebni w naszym centrum. To powinno przełożyć się na zadowolenie klientów, których w początkowej fazie na pewno będzie wielu. Sztuką jest ich przekonać, że warto do nas wracać. To wymaga sporo pracy i na pewno czegoś więcej niż tylko zniżek i promocji - deklaruje odważnie dyrektor centrum.
Pomóc w tym mają ścianki wspinaczkowe, place i sala zabaw dla dzieci, a dla zmęczonych kupowaniem miękkie sofy, które pojawią się na korytarzach dopiero kilka dni po otwarciu.
Riviera na pewno przyciągnie do siebie miłośników filmów, ponieważ w obiekcie znajduje się multipleks marki Helios o powierzchni 2,8 tys. m.kw., w którym w sześciu salach jednocześnie filmy będzie mogło oglądać 1224 widzów, także w technologii 3D. Okulary, potrzebne do oglądania, będzie można po zakupie przynosić na kolejne seanse.
- Zaletą, którą powinni docenić widzowie, są fotele, produkowane przez firmę, która wykonuje podobne zamówienia dla linii lotniczych. Oprócz tego oferujemy szerokie przejścia i dużo miejsca na nogi, na co zwraca uwagę wielu klientów - zapowiada Iwona Grabowska, dyrektor kina.
Właściciele centrum, którego budowa kosztowała ok. 200 mln euro, liczą na 10 mln odwiedzających rocznie.
Okiem żurawia: Centrum Riviera w trakcie budowy
Centrum Riviera na finiszu
Miejsca
Opinie (510) 7 zablokowanych
-
2013-10-25 15:49
Już dzikie tłumy się pchały
Polacy to jakiś dziki, konsumpcyjny i nienasycony naród. Galerie to jedyne co się u nas uchowa,bo kupujemy na potęgę. Może nie być fabryk, przedszkoli,szpitali,ale galerie i zakupy to podstawa. A jak jeszcze rzucą coś za pół darmo,to paraliż miasta gotowy.
- 6 4
-
2013-10-25 15:58
To czas start ruszamy do molocha udawac bogaczy
- 5 2
-
2013-10-25 16:01
Gimbaza bedzie miala gdzie sie krecic na wagarach
- 12 0
-
2013-10-25 16:15
Nazwa Riviera kojarzy mi się z tanią knajpą
.
- 7 6
-
2013-10-25 16:20
ameryki sie zachcialo
haha
- 4 1
-
2013-10-25 16:24
a co oni tak wbiegli (2)
coś za darmo dawali ?
- 6 3
-
2013-10-25 16:47
nie inaczej
xd
- 0 0
-
2013-10-25 17:34
W kilku sklepach były różne promocje dzięki którym można było zaoszczędzić trochę pieniędzy. Np. w TK Maxx są akcje z wieszakami - znajdziesz specjalny to możesz otrzymać np. 500 zł na zakupy w tym sklepie. W sklepie obuwniczym Humanic sympatyczne hostessy rozdawały losy i każdy z nich był wygrywający - m.in. do wygrania było 300 zł na zakupy w tym sklepie. To tylko dwa przykłady, ale takich akcji było więcej, także po prostu większość ludzi wręcz ogłupiała i chciała dorwać coś dla siebie. Ogólnie - dużo ludzi a brak tego co obiecywali - np. sklepu Top Shop i sklepu Dorothy Perkins. Żenada.
- 2 0
-
2013-10-25 16:31
Pierwsi goście czekali na otwarcie rozbudowanego Centrum Riviera jeszcze przed godz. 10. (1)
tacy goście jak z koziej d... trąba - ciekawscy, bezrobotni, gimbaza i łowcy darmowych ciastek, długopisów i baloników
- 15 0
-
2013-10-25 16:55
może...
"myśleli", że są VIPami...
- 2 0
-
2013-10-25 16:37
a biedronka tam jest? (2)
- 8 1
-
2013-10-25 17:27
nie ma
- 0 2
-
2013-10-25 20:55
Zmutowana stonka
a serwis jest sponsorowany. "Nieporawne" komentarze są usuwane
- 0 0
-
2013-10-25 16:51
Dziki tłum
Warto odczekać kilka tygodni! A jutro wybiorę się do GALERII... sztuki!
- 4 1
-
2013-10-25 16:56
A Pan Szczurek, wczoraj, na otwarciu dla vipów, (4)
to kogo reprezentował ?
- 3 6
-
2013-10-25 17:05
on bary mleczne
- 2 1
-
2013-10-25 17:11
swoje fobie
- 3 1
-
2013-10-25 17:36
wrodzoną nieomylność i wyższość
oraz wiedzę zaszczepioną przez wielkiego płatnika.
- 3 1
-
2013-10-25 22:11
noo, vypa oczywiszcze!
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.