• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Długi weekend bez korków na Estakadzie Kwiatkowskiego

Michał Sielski
28 kwietnia 2010 (artykuł sprzed 14 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Estakada Kwiatkowskiego potrzebuje remontu

Remontowana estakada Kwiatkowskiego w piątek zostanie otwarta, ale nie na długo. Wprawdzie kilka dni będzie można jeździć bez przeszkód, ale już we wtorek zamknięty zostanie kolejny fragment drogi.



Zakończył się już remont przegubów nad skrzyżowaniem z ul. Hutniczą zobacz na mapie Gdyni. Dzięki temu w piątek nie będzie tam już korków, które sięgały w szczycie nawet kilku kilometrów, blokując niemal całą Trasę Kwiatkowskiego.

Do wtorku 4 maja przejezdne będą wszystkie pasy estakady. Po długim weekendzie kierowców znowu czekają jednak utrudnienia. Tym razem na kolejnym węźle, bliżej Obłuża zobacz na mapie Gdyni.

- Do 10 maja zawężone zostaną obie jezdnie estakady Kwiatkowskiego na wysokości ul. Wiśniewskiego. W tym czasie powstanie tam przejazd pomiędzy jezdniami, bo 11 maja zaczyna się remont kolejnych dwóch przegubów na Trasie Kwiatkowskiego - na odcinku od ul. Wiśniewskiego do Bazy Kontenerowej - mówi kierownik działu drogowego w gdyńskim Zarządzie Dróg i Zieleni Stefan Benkowski.

Na jezdni, na której obecnie odbywa się ruch w kierunku obwodnicy, wprowadzony zostanie ruch dwukierunkowy. Ok. 700-metrowy odcinek gwarantuje, że korki będą, ale się przesuną, więc kierowcy jadący ul. Hutniczą będą mogli trochę odetchnąć.

W przeciwieństwie do korzystających z drugiego węzła, na którym organizacja ruchu zostanie całkowicie zmieniona. Zjazd z Trasy Kwiatkowskiego do ul. Wiśniewskiego będzie możliwy na wysokości ul. Kontenerowej zobacz na mapie Gdyni, wjazd z ul.Wiśniewskiego na Trasę Kwiatkowskiego w kierunku Obłuża, Oksywia i Pogórza będzie prowadził przez ul. Kontenerową zobacz na mapie Gdyni na wysokości Bazy Kontenerowej.

Prace na estakadzie Kwiatkowskiego trwają od połowy listopada. Inwestycja, której koszt sięga 6 mln zł, może zakończyć się do lipca, choć termin wykonania prac mija we wrześniu. - Nam też zależy, by skończyć to jak najszybciej i przenieść się na inne budowy. Zrobimy wszystko, by opuścić remontowany odcinek tak szybko, jak się da - zapewnia Marek Ignatowski, szef wykonawcy remontu, firmy MTM.

Opinie (109) ponad 10 zablokowanych

  • Kiedy korek miał kilka kilometrów? (16)

    co za brednie szanowny redaktor chyba nigdy nie był tam w godzinach porannych gdy ten korek sie tworzy

    • 16 39

    • wczoraj (8)

      1,5 km na oko

      • 9 6

      • na oko to umarł chłop w szpitalu (5)

        • 12 11

        • (4)

          dokładnie to 1km 510m 143mm 220um 553nm

          • 21 3

          • (2)

            chyba 1510,143220553 m

            • 8 4

            • tak też można zapisać (1)

              • 6 0

              • ale to nie jest kilka...

                • 0 1

          • cm Ci zjadlo

            • 0 2

      • (1)

        no to nie jest kilka , a wczoraj tam był wypadek.....i od 8do 13,30 była zmknieta

        • 6 1

        • A to ciekawe

          Skoro wypadek wydarzył się ok. 9 :P

          • 1 1

    • Korek nie mógł mieć kilku kilometrów (5)

      Nie mógł mieć kilku kilometrów z prostego powodu - od ul. Unruga do wiaduktu nad Hutniczą są niecałe dwa kilometry, od Obwodnicy do wiaduktu nad Hutniczą jest trzy i pół kilometra, żeby korek miał kilka kilometrów, to rzeczywiście cała TK musiałaby stanąć.

      Może redaktorzy trojmiasto.pl sprawdzą się rozwiązując dzisiejszy gimnazjalny test matematyczno-przyrodniczy? :)

      • 8 9

      • 3 to nie kilka?

        • 10 1

      • Macieju, pytanie w teście: czy 3 to kilka? (1)

        możliwe odpowiedzi:
        tak, przepraszam;
        tak, nie wiedziałem
        tak, ale małe kilka

        • 10 1

        • Tak, ale małe kilka ;) Tatusiu, widziałeś tam korek zachodzący aż na Obwodnicę? Bo ja ostatnio stanąłem w korku dopiero za zjazdem na Morską...

          • 2 1

      • A jednak tak...

        A co powiesz na temat korków które tworzą się na Janka Wiśniewskiego w stronę Estakady? Ostatnio ja zatrzymałem się na wysokości Shella...i do skrzyżowania z Hutniczą to jest z pewnością KILKA kilometrów:)

        • 2 0

      • ul. Kwiatkowskiego to nie odcinek od ul. Unruga, ta ulica ma taką nazwę aż do skrzyżowania z ul. Płk. Dąbka, więc jeżeli nie masz pojęcia o topografii miasta to się nie wypowiadaj głąbie i nie pouczaj innych.

        • 0 0

    • do ch#@&!!!

      to jak sie dostać z hutniczej na wiśniewskiego?!

      P@#%@$#@* MTM!

      • 0 1

  • Nikt nic nie robi (10)

    Przecież od paru miesięcy na tym węźle z hutniczą żadnego robola nie widać! a odcinek zamknięty. Kolejny węzeł będzie zamknięty na pare miesięcy. Znów będą głupie tłumaczenia, że pogoda jest zła aby dokończyć pracę. Szacuje, że łącznie wszystkie remonty zajmą około 25 lat

    • 62 11

    • To zapłać " ROBOLOM " nadgodziny . (5)

      A może wyjdziesz z biura i popracujesz na świeżym powietrzu ? Sprawdzisz osobiście jak to jest być " robolem " w dni gorące i w dni deszczowe .

      • 1 10

      • taka robota robola, ze ma pracowac w deszcz i upał. Ale oni mieli do szkoły pod górkę ...

        • 12 0

      • było sie uczyć!

        było sie uczyć!

        • 6 1

      • Przecież płaci i ty też, i tamci państwo (internałci) wyżej i niżej też!! :D

        3 zmainy być powinny i remont latem a nie jak wszyscy w pracy.

        • 5 0

      • Nie chciało się nosić teczki, to się nosi woreczki.

        • 0 0

      • Dlaczego zaraz za nadgodziny....

        Czy to była mądra decyzja?? Rozpoczęto roboty poźną jesienią, po czym po chwili kapnięto się że po jesieni przychodzi zima, a zimą jest zimno i nie można wykonywać tego typu prac. Więc zafundowano sobie kilkumiesięczną przerwę w robotach nam fundując korki..... coś takiego tylko w naszej kochanej Bulandzie ;-)

        • 0 0

    • (1)

      No tak, nie widać bo przecież nie jeździsz POD estakadą, marudo - przecież całe prace odbywają się właśnie POD jezdnią, a nie NA, właśnie dlatego nie widać żadnego "robola".

      • 0 7

      • Pod jezdnią też nikogo nie ma. Tylko 2 razy widziałam tam ludzi (i to na górze), którzy pojawili się na kilka godzin i znikali. Jeżdżę i górą i dołem kilka razy dziennie, więc widzę co się dzieje. Tzn że nic się nie dzieje. Taka to robota! Wygląda to na jedną wielką ściemę! No ale o...dalać się za 6 mln zł to mistrzostwo świata! Każdy by tak chciał...

        • 6 0

    • Naprawa przegubów to zegarmistrzowska robota dla kilku ludzi. (1)

      Same prace nie trwają długo, ale zanim warstwy naprawcze osiągną pełną wytrzymałość i można będzie przyłożyć pełne obciążenie to najpierw muszą twardnieć przez conajmniej miesiąc.

      • 2 1

      • dokładnie 28 dni

        • 2 1

  • Znowu się zaczną narzekania (2)

    Remontują - źle, nie remontują - też źle.
    Są ludzie, którym nie można dogodzić.

    • 31 18

    • jakbyś stał w tym korku codziennie tez byś narzekał

      a tak na powaznie. narzekamy bo remontują za wolno tak jak budowali tą estakadę prawie 30 lat

      • 4 0

    • Można

      Wystarczy jakby zrobili porządnie i koniec

      • 3 0

  • Przez spapraną budowę Trasy Kwiatkowskiego (brak zjazdu na obwodnicę w kierunku Szczecina) ulica Hutnicza jest jedną z (17)

    najbardziej obciążonych w Gdyni. W dodatku przez auta ciężarowe Przejechać Hutniczą w godzinach szczytu to prawdziwa makabra

    • 29 24

    • To chyba nie jest dziwne, że przez samochody ciężarowe, skoro została stworzona jako typowa ulica przemysłowa. (5)

      Budynków mieszkalnych tam raczej nie uswiadczysz.

      • 6 2

      • Nie dziwne, ale sęk w tym, że jest non-stop zwężana przez wysepki i inne pierdoły, przez co jadąc po pijaku jest naprawdę

        niebezpiecznie

        • 14 1

      • a sa budynki mieszkalne:) (3)

        • 1 0

        • chyba za II US

          • 0 0

        • prawda. przed coca cola jest blok mieszkalny dla ludzi którym nie wyszło w życiu (1)

          • 1 1

          • dobry człowieku, głowy sobie nie dasz uciąć, czy i tobie kiedyś tam nie przyjdzie zamieszkać

            • 1 0

    • kierowco fabii, sam jesteś spaprany (2)

      Teraz się zastanów, po co i jak niby miałby wyglądać zjazd z estakady na obwodnicę w kierunku Szczecina? Radze pomyśleć zanim się wypowiesz, bo ręce opadaja jak się czyta taka papranine. Jak Hutnicza Ci nie odpowiada to jedź Morską!

      • 10 3

      • A jak ma wyglądać ? Skręt prawo, chyba chydziło o to żeby wyprowadzić TIRy z miasta, a nie pędzić je Morską i Hutniczą (1)

        • 1 2

        • To żart?

          Czyli rozumiem że, TIR-y powinny przejeżdżać przez miasto estakadą a następnie dojazdem do obwodnicy który prowadzi dokładnie w przeciwnym kierunku niż Szczecin. Następnie tam skręcać dopiero na obwodnicę prowadzącą do tego samego miasta z którego wyjechały po to, by wbić się na Morską przy której stoją bloki mieszkalne? Fantastyczny pomysł wyprowadzenia TIRów poza tereny mieszkalne :D

          • 8 0

    • Tylko po co zjazd w kierunku Szczecina? (3)

      Kto jezdzilby w kolko? Lepiej jechac Morska lub Hutnicza barania szara maso.

      • 3 3

      • Gdy się ktoś zagapi i przejedzie zjazd z Estakady na Szczecin to gdzie może zawrócić? W Chwarznie ? (2)

        • 3 0

        • chyba lepiej jak są dwie możliwości dojazdu

          • 1 0

        • A jak na dowolnej autostradzie "się zagapisz"

          i musisz jechać do następnego zjazdu - często oddalonego o kilkanaście km - to narzekasz, że nikt Ci nie wybudował zjazdu "dla gapiowskich" po drodze?

          • 0 0

    • Jak chcesz zjechac na Szczecin z estakady do zjeżdzasz na Morską kretynie bo po co jechac do obwodnicy żeby ponownie wjeżdzać (3)

      do miasta na morska w okolicy cisowej? Hore. Tam celowo nie ma zjazdy bo byłby on bez sensu

      • 2 1

      • Jesteś głupkiem. a jak przejedziesz ten zjazd musisz jechac do Chwarzna żeby zawrócić, powinna być alternatywa (2)

        • 1 1

        • Mule (1)

          Jaki zjazd, kretynosławie, skoro go NIE MA? Bo jest niepotrzebny, żaden tiruś by tak nie pojechał i tak, bo nie miałby "oszczędności"

          • 2 2

          • idioto, zjazd na morską ew hutniczą

            • 0 0

  • (2)

    Pogoda coraz lepsza, drodzy kierowcy zamiast narzekania proponuje przesiadke na rower, zdrowiej i taniej, polecam

    • 32 8

    • No jasne...

      a potem widać tych CYKLISTÓW jak ciągnie się środkiem ulicy mając obok ścieżkę rowerową albo chodnik a jak tylko ktoś go muśnie lusterkiem, powstaje wielkie halo, jak to możliwe... No tak ale KOLARZ JEDZIE, jego majestat niezmącony porusza się ulicą dumnie i środkiem. Tour de Pologne jeszcze trochę więc rower do garażu albo jeździć ścieżkami albo po lesie. Drogi są na tyle wąskie, że nie potrzebujemy na nich jeszcze CYKLISTÓW...

      • 4 4

    • taaaaaa, żeby jeszcze można było ten rower zostawić na ulicy bez strachu...

      • 1 0

  • Ja nie czułem potrzeby aby remontować ten odcinek (1)

    Było dobrze i nie marudziłem

    • 26 7

    • Ja też nie czułem

      • 0 0

  • Ta trasa to chyba jakiś luksus dostępny tylko czasami.

    • 26 4

  • By się do roboty wzieli Ci pseudo Budowlańcy (2)

    Bo od kilku miesięcy nie widać żeby coś robili na estakadzie.

    • 28 6

    • Następny mędrzec... (1)

      • 1 1

      • Następny mędrzec...

        Jak już wcześniej pisałem, nie widać bo przecież nie jeździsz POD estakadą, marudo - przecież całe prace odbywają się właśnie POD jezdnią, a nie NA, właśnie dlatego nie widać żadnego "robola".

        • 2 4

  • tylko czy oni wzięli pod uwagę, że lato idzie i mogą być upały

    a nie wiadomo, czy ta ich super technologia może byc stosowana w temperaturze powyżej 25 st C., tylko tak pytam

    • 24 2

  • (9)

    Jak można było zrobic dojazd do Kwiatkowskiego bez uwzglednienia zjazdu w Kierunku Szczecina na obwodnce..? to chyba jakis imbecyl obmyslił wielo milionową inwestycje przyłaczenia Kwiatkowskiego do obwodnicy nie ze zjazd w kierunku Szczecina,Wejherowa rozładuje w jakims stopniu naterzenie ruchem.Obecnie wszytkie tiry musza kierowac sie przez miasto w kierunku Wejherowa i dalej.Pewnie za 2-3 lata ktos wpadnie na pomysl wydania milionów na zjazd ktory mozna bylo zrobić odrazu i nie bylo by znów zbednych remontów,przebudowan i zatłoczonych ulic..

    • 22 18

    • Weź kalkulator i se policz ile to by kosztowało. (2)

      Nie przesadzajmy poza tym z tym obciążeniem Morskiej, bo od czasu budowy łacznika z obwodnicą ruch jest nieporównywalnie mniejszy. Inną kwestią jest fakt, że ruch kontenerów z Terminala odbywa sie raczej w głąb Polski niż w stronę Szczecina.

      • 6 4

      • (1)

        zapraszam do Redy do Poogladania TIrów i skutków braku zjazdu + braku OPAT

        • 3 5

        • A co ma z tym wspólnego Reda?

          • 6 1

    • gdyby jeszcze nie było tam miejsca, albo innych możliwości

      ale tak to już jest, myślenie max na pół kadencji do przodu, bo przecież wybory idą, poco planować na wiele lat, może już nie będziemy "rządzić"

      • 1 3

    • Bzdury piszesz (1)

      Po co jechac z estakady kwiatkowskiego do obwodnicy w kierunku Szczecina? Skoro jak dojedziesz do obwodnicy i tak byś musiał sie cofnąć do Morskiej. Zrobisz tylko kółko i nic wiecej. Dalej pojedziesz miastem. Rozwiązaniem jest tylko Trasa Kaszubska, krórą ktos nam obiecał

      • 13 3

      • Chyba, że przypadkiem na Morskiej będzie wypadek / remont itd. i wtedy to kółko, o którym piszesz, stałoby się dobrym objazdem! Jasne, że zjazd z Estakady w obwodnicę w kierunku Szczecina nie byłby używany za często w sytuacjach normalnych, ale brak jego budowy świadczy o braku przewidywalności i budowaniu "na dziś" a nie "na jutro".

        • 4 6

    • (2)

      sam patrząc na projekt myślałem że to jest jakis błąd.. i będą poprawki... lecz niestety takich sie nie doczekaliśmy i zrobil itak jak w projekci tzw. bez mozliwosci zjazdu na wejherowo, hel itp.

      • 2 4

      • A jak się ktoś zagapi i przejedzie zjazd z Estakady na Szczecin to gdzie może zawrócić? W Chwarznie ? Dzięki (1)

        • 2 8

        • A jak na obwodnicy się zagapisz i jadąc w stronę Gdyni nie zjedziesz przy Shellu na zjazd na Wrzeszcz to ile masz do zawracania? To nie jest miejska droga tylko trasa przelotowa. To głupota budować coś za miliony złotych aby kilku "gapowiczów" mogło zawrócić 900m bliżej (bo tyle chyba jest w dwie strony od Węzła Kwiatkowskiego do zjazdu na Chwarzno). A TIRy i tak nie korzytałyby z takiego wynalazkowego zjazdu, bo rachunek jest prosty - droga do ronda przy Obwodnicy zwiększyłaby się dwukrotnie a przy zjeździe z Obwodnicy/Morska tworzyłyby sie jeszcze większe korki. Poza tym co dalej? Owsiana , potem Rumia Reda - i tak jadą miastem.

          • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane