- 1 Wypadek galeonu i motorówki. Jest raport (36 opinii)
- 2 Kasa samoobsługowa to okazja do kradzieży (116 opinii)
- 3 Podrzucanie śmieci to nie wykroczenie? (92 opinie)
- 4 Maj pełen prac drogowych w Gdyni (51 opinii)
- 5 Port Service: trwa szukanie nowego miejsca (65 opinii)
- 6 Finał sprawy z przypiętym rowerem (54 opinie)
Elektryczne Audi warte fortunę rozbite na Spacerowej
W sobotę, 5 listopada, chwilę po godz. 13 na ul. Spacerowej z drogi wypadło elektryczne Audi RS e-tron GT, przeznaczone do jazd testowych przez trójmiejskiego dealera. Kierowca wyszedł z kolizji bez szwanku. Auto zostało doszczętnie zniszczone.
O zdarzeniu w poinformowali nasi czytelnicy w Raporcie z Trójmiasta. Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia!
Audi wyleciało z drogi i dachowało (79 opinii)
Zniszczone Audi należy do floty trójmiejskiego dealera Audi - Grupy Plichta. To samochód demonstracyjny prawdopodobnie przeznaczony do jazd testowych.
Jazda testowa u dealera - jaka odpowiedzialność kierowcy?
Audi RS e-tron GT napędza stado 646 KM (maksymalny moment obrotowy wynosi 830 Nm), a "setkę" osiąga w około 3 sekundy.
Cennik "elektryka" otwiera kwota 617 800 zł.
Więcej o samochodzie pisaliśmy ponad rok temu.
Audi RS e-tron GT: niewyobrażalnie szybki "elektryk"
Opinie (587) ponad 200 zablokowanych
-
2022-11-05 18:16
Opinia wyróżniona
Bez zaskoczenia (70)
Przecież wiadomo, że jak ktoś kupuje auto o takiej mocy, to nie po to, żeby grzeczniej jechać zgodnie z przepisami.
Dlatego powinna być w przepisach granica mocy, czy też stosunku mocy do masy, powyżej której auto po prostu nie jest dopuszczone do ruchu po drogach publicznych.
To by wielu bezmózgów z nadmiarem kasy trochę utemperowalo.- 955 1012
-
2022-11-06 19:55
A co ma do rzeczy moc
Czyli raczej nawet kompakta byś nie kupił bo takie juz wyciagaja ponad 300 KM. Nawet cieniasem mozesz powariowac nie ma reguly to nie wina auta tylko kierowcy. Z reszta twoj pomysl poroniony bo niektorzy gt3 rs czy innymi autami tego typu jezdza do poznania na tor i tak jezdza w sposob do jakiego zostaly wyprodukowane.
- 3 0
-
2022-11-06 17:20
23 KM.
Najlepiej ograniczyć do 23 KM.
- 1 0
-
2022-11-06 16:59
wystarczy, że takie samochody nie będą ubezpieczane w AC
- 1 0
-
2022-11-06 15:43
Faszyzm...
Jeżdzę autem o takich osiągach od 6ciu lat. To jest bardzo dobre sprawne narzędzie a dodatkowo uspakajające jazdę wśród polskiej patologii, która co chwile robi sobie na złość, nie puści po dobroci itp. Zdecydowana większośc z tych robiących na złość to są właśnie tacy jak Ty szeryfowie, którzy nam dyktują jak mamy zyć.
Można oczywiście wymagać dodatkowych kwalifikacji, ale sam fakt, że takie wypadki się zdarzają nie onaczają wcale że jest ich więcej niż wśród "zwykłych" pojazdów.- 5 2
-
2022-11-06 15:33
Adrian c
Ciebie niech utępuje pacanie. Co ty możesz wiedzieć o mocy jak zapewne jeździsz jakąś padaczką nie osiągającą nawet 100 kucy
- 2 1
-
2022-11-06 14:21
ufff dobrze ze możecie sobie conajwyzej pogadać, bardzo niebezpieczne twierdzenia padają turaj :)
Raz dobrze ze jest mocne lobby samochodowe i nigdy, przenigdy do tego nie dojdzie- 5 1
-
2022-11-06 12:54
O widzę fan komuny
- 7 1
-
2022-11-06 12:48
Komuno wróć?
Komuniści też wiedzieli lepiej co ludziom trzeba niż oni sami. Najlepiej poobcinać wszystkim którzy mają więcej niż średnia krajowa nogi! Wtedy nikt nie będzie wciskał pedał gazu.
- 12 1
-
2022-11-06 12:01
Tęsknimy za komuną towarzyszu czytelniku...
- 6 1
-
2022-11-06 11:17
Nikt nie kupił. (1)
To audi z Audi Stadion z ul. Marynarki Polskiej. To flagowy samochód pokazowy z gatunku ekspo.
- 8 0
-
2022-11-06 20:06
Moze Warszawski Walczyk jechał
- 0 0
-
2022-11-06 08:25
Bez zaskoczenia ??
Niech skarbówka przetrzepie skąd ma kasiorę , chyba nie za pracę normalną.
- 3 10
-
2022-11-06 08:16
(1)
Nie, nie powinno być żadnej granicy mocy, to nie konie mechaniczne się rozbiły tylko kierowca bez wyobraźni i umiejętności prowadzenia takiego auta. Są tory wyścigowe gdzie można sobie pofruwać bez ograniczeń
- 10 3
-
2022-11-06 08:23
Na tory
Są specjalne samochody i szkoleni kierowcy. Te zabawki absolutnie nie powinny jeździć po publicznych ulicach
- 7 4
-
2022-11-06 05:43
Autem z silnikiem 1.4 mpi też można zabić
- 8 1
-
2022-11-05 23:24
A kupiłbyś auto za 600k nie dbając o nie? (1)
Tu raczej brak szkolenia na "elektryku" wyszedł - te auta są nieco inne, przede wszystkim znacznie cięższe (prawie 2,5 tony jak na sportowe auto to bardzo dużo, tyle ważą duże dostawczaki), więc inaczej się hamuje i siła na zakrętach też inna.
Do tego moment obrotowy inaczej się rozkłada, bo nie ma tego słynnego obrotomierza, turbo-dziury itp.
Poczucie prędkości też jest inne - wydaje się, że jedziesz znacznie wolniej.- 21 1
-
2022-11-06 08:21
Takie auta to czołgi
Już te wielkie SUVy na ulicach, wyższe od ciebie robią takie wrażenie i są wątpliwe w użytkowaniu dla kobiet - trzeba przystawiać stołeczek by wsiąść. Progi wysoko i środek ciężkości chyba też, no i ta masa bezwładu...
- 8 0
-
2022-11-05 22:18
Tylko ze on go nie kupil (3)
Jw
- 11 0
-
2022-11-05 23:02
(2)
wyklepią auto i za tydzień śladu po kolizji nie będzie :)
- 9 2
-
2022-11-06 10:26
A baterie zalepia tasma klejaca i bedzie jezdzil (1)
- 3 0
-
2022-11-07 15:47
Baterii już nie ma, spójrz na zdjęcie, elektryki spalają się przecież do kupki popiołu ogniem nieugaszonym.
- 0 0
-
2022-11-05 18:57
Bzdura. (12)
Golf czy Toyota z silnikiem 90 koni dokładnie tak samo mogłyby wypaść z zakrętu i się rozbić. To nie moc silnika ma znaczenie, tylko kierowca i to co ma w głowie. Zamiast ograniczać dostęp do aut, zacznijmy bardziej badać kierowców pod kątem psychologicznym. Regularne psychotesty powinny być obowiązkowe co 5 lat aby odnowić ważność prawka
- 93 13
-
2022-11-05 22:20
co drugi psycholog powiedział by że nie powinienem wsiadać za kółko a ja każdy jeden test jestem w stanie przejść
tak że to prawko mi wydadzą.
- 3 0
-
2022-11-05 20:06
Przy toyocie czy innym zamulaczu 90km (1)
musisz się mocno postarać i chcieć depnąć aby wypaść z zakrętu. Przy takim jak wyżej musisz się mocno postarać i chcieć nie depnąć aby nie wypaść z zakrętu. Mam nadzieję, że rozumiesz różnicę i lekka metaforę.
- 30 18
-
2022-11-06 13:31
Nie dalej jak pare dni temu mozna bylo na tym portalu obejrzec jak Foat Albea kosi latarnie na Armii Krajowej. kazdym samochodem moze zlamac przepisy i kazdym spowodowac wypadek i kogos zabic. Po prostu wypadki tych mocnych aut sa miedialne bo ludzie moga wtedy wylac swoje frustracje.
- 7 1
-
2022-11-05 19:39
(1)
Bzdura, jechałeś samochodem co przyspiesza 0-100 poniżej 3.0? Znam takich co wsiadają do takiego auta i kierownicę trzymają jedną ręką.
- 23 10
-
2022-11-06 12:56
dlatego jak by to zalezało ode mnie
Kubicę nie tyle korumposponsorował państwowy Orlen
tylko Kubica by siedział w pierdlu
by tacy jak ty nie usiłowali
"prowadzić jedną ręką" wyścigówki po drogach publicznych- 2 4
-
2022-11-05 19:36
czytacie, a nie rozumiecie co jest napisane (6)
on powiedział że auta służące do łamania prawa powinny być reglamentowane
tak jak narkotyki, broń palna, uran/pluton itp
nie zrobił wyłączenia dla golfów i tojot, niezależnie, czy prowadzonych przez rozsądnych wycofanych spokojnych ludzi czy przez dzikich i**otów
poszedł bym dalej. skoro padł dowód (odpowiadamon powiedział że auta służące do łamania prawa powinny być reglamentowane
tak jak narkotyki, broń palna, uran/pluton itp
nie zrobił wyłączenia dla golfów i tojot, niezależnie, czy prowadzonych przez rozsądnych wycofanych spokojnych ludzi czy przez dzikich i**otów
poszedł bym dalej. skoro padł dowód (odpowiadam na ten dowód), że ludziom zrobiono sieczkę z mózgów reklamami, reklamy te (tj. samochodów służących do przestępstw, wręcz sugerujące przestępstwa np. "dla tych co się nigdy nie zatrzymują") powinny też być pilnie, jako pierwsze, ściśle reklamentowane lub po prostu zakazane, dokładnie tak jak reklamy
narkotyków, broni palnej, uranu/plutonu- 22 28
-
2022-11-06 07:35
Rowerem, hulajnogą też można złamać prawo... (1)
Reglamentacja wszystkiego..
- 9 3
-
2022-11-06 18:34
zetnij drzewo, skasuj przystanek autobusowy z zawartością...
rowerem...
wtedy pogadamy- 2 2
-
2022-11-05 21:13
(3)
czyli wszystkie, kazdym autem mozna zlamac prawo
a to ze ktos ma 400 czy 500 konne auto, nie znaczy ze automatycznie lamie przepisy.
zacznimy reglamentowac dostep do nozy kuchennych, sluza do zabijania- 32 7
-
2022-11-05 21:55
(2)
Nóż służy do krojenia, a dostęp do broni jest reglamentowany.
- 9 12
-
2022-11-05 23:59
(1)
kfura z silnikiem jak czołg nie służy do tego samego co fura z silnikiem jak kosiarka,
ona służy do jeżdżenia szybciej niż to jest legalne- 11 8
-
2022-11-06 13:28
Bzdura
Teoria ze kazdy kto ma mocne auto lamie przepisy jest tak bezsensownie glupia ze az szkoda gadac. Od lat jezdze autami z moca >300KM. I po bulki do sklepu i na wakacje. Wszedzie. Nigdy nie spowodowalem wypadku, od 12 lat zadnego mandatu. Nawet szkody parkingowej. Za to 4ro krotnie ktos mi sie ladowal w bagaznik kiedy ja stalem w miejscu. Za kazdym razem jakis stary gruz na 10cio letnich oponach... Ale nie przyszloby mi do glowy z tego powodu zakazuwac starych aut. d**ilizm.
- 5 2
-
2022-11-05 18:25
czy ty się słyszysz? (35)
we wszystko musisz angażować wszechwładne państwo? przecież to jest właśnie istota faszyzmu! poczytajcie sobie. Ukarać surowo i przykładnie kierowcę tego audi ale nie robić na tej podstawie prawa... Nawet gdyby teraz ten postulat wydawał się słuszny to skąd pewność, że kolejny rząd za X lat nie podkręci tak tego limitu, że z pełnym autem z garażu nie wyjedziesz - wszystko w imię bezpieczeństwa.
- 166 94
-
2022-11-05 22:43
Raczej socjalizmu mylisz doktryny polityczne
- 11 1
-
2022-11-05 22:27
za co ty chcesz go karac? jakby wypadl tam Tico to nie byloby problemu a tak zazdrosc zazdrosc i jeszcze raz zazdrosc (3)
- 20 14
-
2022-11-05 23:45
omg (2)
Tylko, że taki d**il mógł przydzwonić nie w drzewo a w inny samochód i pozabijać kilka osób przy okazji - tak zresztą się wielokrotnie dzieje. To kwestia prewencji a nie faszyzmu czy innych ułomnych argumentów, ograniczyć skoro i tak przepisy nie pozwalają na szybszą jazdę a kierowców-półgłówków dookoła nie brakuje :/
- 36 13
-
2022-11-06 20:02
ej harry OMG
A ty jestes wrozbita maciej, a mogl, moglo, moze by było.... To by zapłacił za to co zrobili poszedl siedziec. Chcesz czegos innego? ogladnij raport mniejszosci jak chcesz takiej utopii. Nawet sie zes*ac w krzaki nie zrobisz bo kopa na du. dostaniesz zanim wypadnie kret z odbytu
- 0 0
-
2022-11-06 14:38
Innym samochodem też można w
Kogoś przywalić! Miejmy nadzieję, że gościu wyleci z roboty i będzie musiał ponieść jakieś koszty
- 0 2
-
2022-11-05 21:10
(1)
A jeszcze niedawno pisałeś, żeby nie wpuszczać niezaszczepionych.
- 25 0
-
2022-11-06 14:36
Pewnie nic się
Nie zmieniło haha
- 2 0
-
2022-11-05 18:36
(27)
Państwo reguluje tysiące aspektów poruszania się po drogach publicznych, nie mam problemu z tym, żeby regulowało tysiące plus jeden.
- 101 156
-
2022-11-05 21:01
Nie masz nic przeciwko bo ciebie nigdy na taki samochód nie będzie stać. (2)
Więc najzwyczajniej w świecie ciebie ten przepis nie będzie dotyczył. A ja mam inny postulat samochody starsze niż 5-cio letnie od razu złomować. Każdy. I widzisz, nagle to ciebie dotyka prawo.
- 32 46
-
2022-11-06 11:29
A dlaczego? (1)
Jakieś konkretne powody? Zadbany 20letni samochód jest wielokrotnie bardziej ekologiczny niż Twój nowy. Ile trzeba zaśmiecić/zatruć środowisko, aby wyprodukować w tym czasie 4 nowe samochody przypadające na jeden stary (sprawny i zadbany).
- 19 1
-
2022-11-09 13:57
Oj tam
Złomujmy co sezon. To będzie hit. A jak się politycy ucieszą, że mogą tak często samochody wymieniać.
- 0 0
-
2022-11-05 20:33
Ale z drugiej strony każde auto jeżdżące po drogach publicznych powinno mieć "lejce" na 140 km/h? (23)
- 48 36
-
2022-11-06 15:12
Lejce haha
Lejce to uprawnienia, a kaganiec to ogranicznik
- 3 0
-
2022-11-06 07:50
(2)
Skoro ograniczenie jest do 140 to po co producenci wstawiają tak mocne silniki?! Odpowiedz jest prosta gdyby nie mocniejsze siniki to nikt by nie kupował niemieckich się bo jakościowo już nawet Koreańczycy je przegonili od jestem spasowania blach i wnętrza. Mocny silnik to jedyny argument jaki pozostał Niemcom. Szkoda że przez to giną też ludzie
- 14 11
-
2022-11-06 13:24
(1)
Bo mocny silnik to dobre przyspieszenie, a nie tylko predkosc maksymalna. To elastycznosc, komfort (niskie obroty przy wysokiej predkosci) i mozliwosc jazdy po torze. Po to sa mocne silniki.
- 10 2
-
2022-11-06 19:59
No i nizsze spalanie przy duzych predkosciach bo duza moc jak ktos sie porusza po autostradach
- 1 1
-
2022-11-05 22:18
no ale jak sobi epojade na DE to sa momemny bez ograniczeń ,m to czemu miałbym nie skorzystać ? (3)
albo we Włoszech.
- 14 9
-
2022-11-11 09:56
Nie do końca tak jest
To niestety często spotykana niewłaściwa interpretacja niemieckich przepisów.
Co prawda ponad połowa autostrad nie ma górnego limitu prędkości jest ale duże ale , w niemieckich przepisach istnieje coś takiego jak wina dwustronna ( sad orzeka w ilu procentach jest ktoś winny wypadku ) i przy wypadku powyżej 130km/h jest z urzędu winnaTo niestety często spotykana niewłaściwa interpretacja niemieckich przepisów.
Co prawda ponad połowa autostrad nie ma górnego limitu prędkości jest ale duże ale , w niemieckich przepisach istnieje coś takiego jak wina dwustronna ( sad orzeka w ilu procentach jest ktoś winny wypadku ) i przy wypadku powyżej 130km/h jest z urzędu winna częściowa wypadku - mimo iż kto inny zajechał tobie drogę - sąd oczywiście orzeknie ile procent jest twojej winny - ale i tak będziesz częściowo winny. Tak źe możesz jechać powyżej 130km/h ale na twoją odpowiedzialność. Wiele osób przejechało się już na tym przepisie - szczególnie jak musisz płacić poźniej odszkodowania.
Inny ciekawy przykład niemieckich przepisów: hamowanie przed psem kotem i ktoś w ciebie wjeżdża - ty jesteś winny. Masz prawo tylko awaryjnie hamować jak zagraża to twojemu zdrowiu i życiu ( np przed koniem krową czy innym łosiem ) - przejechanie psa nie stwarza zagrożenia - więc nie masz prawa awaryjnie hamować - też już dużo osób się na tym przejechało.
Ogólnie w Niemczech - miałeś kolizję - policja , inaczej jak druga strona będzie miała kumatego adwokata to cię zniszczą ( np psychiczne następstwa wypadku i koszty z leczeniem ), a tak masz papier z policji ze zdjęciami i drugiej stronie jest ciężko naciągać.- 0 0
-
2022-11-05 22:33
nie dyskutuj z narodem niewolnikow, oni nie wiedza nawet ze tam nie ma ograniczen (1)
- 36 23
-
2022-11-05 23:05
Ograniczeń nie ma na ok. 57% kilometrów autostrad w Niemczech, więc mówienie, że ich nie ma wcale, jest kłamstwem. Większość Niemców popiera zresztą wprowadzenie ograniczenia prędkości do ok. 130 km/h na wszystkich odcinkach autostrad.
- 29 20
-
2022-11-05 21:54
Oczywiście.
- 2 3
-
2022-11-05 21:11
(8)
ja mam dla jeszcze postulat o obowiazkowej utylizacji opon po 3 latach, bo starsze nie trzymaja parametrow
a samochody po skonczeniu 9 roku uzywania powinny automatycznie byc zlomowane- 35 37
-
2022-11-07 23:09
głupców też trzeba utylizwoać ? bo nie trzymaja parametrów
- 0 0
-
2022-11-06 12:43
Myślenie życzeniowe (1)
Pomijając już fakt, że taki postulat jest całkowicie odrealniony z wielu powodów i zwyczajnie głupi (z automatu zezłomowałbyś samochody zabytkowe, klasyki, czy po prostu dobrze utrzymane sztuki). Aby osiągnąć podobny efekt wystarczy jeden zabieg: podnieść ceny przeglądów technicznych i zobowiązać je do wykonywania przeglądów rzetlnie i surowo
Pomijając już fakt, że taki postulat jest całkowicie odrealniony z wielu powodów i zwyczajnie głupi (z automatu zezłomowałbyś samochody zabytkowe, klasyki, czy po prostu dobrze utrzymane sztuki). Aby osiągnąć podobny efekt wystarczy jeden zabieg: podnieść ceny przeglądów technicznych i zobowiązać je do wykonywania przeglądów rzetlnie i surowo (czyli tak jak powinny być robione). Na dzień dobry spora część gratów straci homologacje i prawo do rejestacji, wystarczy wycięty katalizator, niespełnienie normy emisji spalin, mechaniczna i niehomologowana ingerencja w konstrukcję pojazdu, korozja elementów nośnych, itp.
- 7 5
-
2022-11-06 18:27
tja i ten taryfowo droższy przegląd zapobiegnie kupowaniu przeglądów?
chciwość przemówiła- 1 0
-
2022-11-06 11:56
Czyli podważasz badania techniczne, które mój 20 letni samochód przeszedł bez żadnych przeszkód? Zapraszam wobec tego do prokuratury internetowy cwaniaku.
- 20 0
-
2022-11-06 08:27
Sam się zezłomuj.
- 16 1
-
2022-11-06 00:14
mam 7 lat so oki na mam papier z badania
moze handlujesz i naganiasz
- 9 4
-
2022-11-05 22:32
i to jest sluszne, ciekawe co teraz powiedza zazdrosnicy z Tico i innych diesli 20letnich (1)
- 11 29
-
2022-11-06 06:39
A co mają powiedzieć? Jezdzą dalej z punktu A do punktu B, za ułamek ceny tego zezłomowanego właśnie Audi
- 64 0
-
2022-11-05 21:02
Po co? Przecież wiadomo, że elektroniczną blokadę można zdjąć tak łatwo jak simlock z telefonu. (4)
Kto będzie chciał jeździć szybciej i tak pojedzie. Co to za komunistyczne podejście wśród ludzi się zrobiło, żeby nagle każdy aspekt życia regulować prawem.
- 78 45
-
2022-11-05 23:20
Bo ludziom brak samodzielnego myślenia. (3)
Dlatego wszystko trzeba regulować przepisami, żeby tacy jak ty nie musieli myśleć.
- 64 74
-
2022-11-07 23:07
dlatego jak on kupje to jego samochód ma większe IQ od niego. Może to i nawet dobrze.
- 1 0
-
2022-11-06 00:39
Masa aut lekko obitych stoi w norwegii (1)
bo kazdy mechanik boi sie naprawiac elektryka... upadnie ten wybryk "eko sciemy"
- 52 8
-
2022-11-07 15:35
Taaa, boi, akurat. Po prostu kosztuje u nich blacharz ciężkie pieniądze, samochód bity traci na wartości, więc niejeden...
...właściciel puszcza w świat zamiast naprawiać.
- 2 0
-
2022-11-05 17:55
Opinia wyróżniona
Spacer-rowa (22)
Nie ma tygodnia, aby jakiś as nie odpierdziel czegoś na Spacerowej. Tyle razy było wałkowane że tam bardzo łatwo o wypadek. Jak ludzie tego nie rozumieją no to trzeba chyba zainstalować progi zwalniające co 200 m
- 442 604
-
2022-11-07 08:46
Czyli znowu droga winna.
- 2 0
-
2022-11-06 20:50
Przesadzasz i to mocno
W większości przypadków spacerowa stoi w korku bo ludzie grzebią w telefonach zamiast jechać. Jak jest w miarę pusto to zawsze się znajdzie mistrz co go ogarnia strach przed jazda powyżej 50 km/h. To jest normalna droga leśna poza terenem zabudowanym i trzeba na niej jechać. Osoba jada ca audi mocno przegięła w drugą stronę ale nie chodzi mi o brawurę za kierownicą.
- 1 0
-
2022-11-06 15:43
progi proponuje co 50m.....ba..ranie
- 1 0
-
2022-11-06 11:12
Jak zginie jakiś polityk albo inną ważna szycha to może miasto zauważy problem i zrobi coś z tą drogą śmierci...
- 0 1
-
2022-11-05 22:20
No co ty lepiej progi co 20 m
Ss
- 5 2
-
2022-11-05 20:29
Widocznie nie rozumieją. Dopóki samochody nie będą same decydowały o bezpiecznej prędkości dopóty takie sytuacje będą miały miejsce. Ludzie są ułomni.
- 4 15
-
2022-11-05 18:20
Test zakończył się sukcesem, kierowca przeżył
- 37 0
-
2022-11-05 18:03
GWE i wszystko jasne (14)
- 38 7
-
2022-11-06 08:59
Jak dziecko pójdziesz na kurs prawa jazdy
to dowiesz się, że autem nie kierują tablice rejestracyjne
- 6 2
-
2022-11-05 18:16
W latach 80 tych jeździłem Meleksem, emocje takie same (1)
Akumulatory pod siedzeniem.
- 21 3
-
2022-11-06 06:38
D. rozgrzana pod prądem ;)
- 5 0
-
2022-11-05 18:09
Pomyśl nim napiszesz (2)
swoje wypociny nt.GWE i innych rejestracji.
Przeczytaj cały artykuł a nie wyciągaj wniosków z oglądania zdjęć.- 14 14
-
2022-11-05 18:09
GWE to stan umysłu (1)
- 18 8
-
2022-11-05 18:18
Jakiś Konkel po tipsiare z Gniewina jechał?
- 26 4
-
2022-11-05 18:08
A paliwo niemieckie czyli to samo co Niemcy dostarczają Rosji cały czas... (7)
- 7 17
-
2022-11-07 08:47
ale to elektryczny samochód był , gdybyś mniej oglądał TVP nie byłbyś tak bezmyślny
- 0 1
-
2022-11-06 15:46
A teraz przeczytaj ten sam artykuł ponownie i postaraj się zrozumieć treść...jesli elektryk....to...jakie paliwo????
- 1 2
-
2022-11-05 19:32
Niemieckie paliwo w elektryku.... (1)
Potrafi ktoś tu jeszcze czytać ze zrozumieniem?
- 19 3
-
2022-11-06 09:18
paliwo jądrowe
- 4 1
-
2022-11-05 18:17
A kto jeździ elektrykiem!? (2)
Emocje jak w WC, nawet maska przednia nie otwiera się...
- 12 7
-
2022-11-05 18:30
No, poziomu oleju nie można sprawdzić
- 9 2
-
2022-11-05 18:27
Zmień dietę to i emocje się pojawią jak nie będziesz wiedział którędy za chwilę coś poleci.
- 9 9
-
2022-11-05 17:51
Opinia wyróżniona
Wsiadając do takiego auta trzeba mieć już jakieś umiejętności, (29)
Jak widać chyba zabrakło kierowcy tego i rozwagi. Szczęcie że kierowca cały, bo auto do najlżejszych też nie należy.
- 510 12
-
2022-11-08 20:39
Posiadanie mózgu
też pomaga
- 0 0
-
2022-11-06 14:31
Gwe i wszystko
Jasne
- 1 0
-
2022-11-06 11:15
Trzeba mieć prawo jazdy
i trzeba jeździć zgodnie z przepisami. A to pewnie był przygłup, który mógłby kogoś zabić, więc lepiej, że wylądował na drzewie
- 4 1
-
2022-11-06 07:50
Komputery i inne bajery w rękach bez mózgów.
Przecież to auto miało za niego myśleć, on tylko siedział na tak zwanym miejscu kierowcy.
- 6 0
-
2022-11-05 23:53
Nom, prawo jazdy
kategorii b dokładniej rzecz ujmując
- 2 0
-
2022-11-05 22:35
To ze piratowi drogowemu nic sie nie stało to jest nieszczęście!!Bo nastepnym razem kogos zabije! Za taki wypadek powinni (4)
plus dodatkowo kara finansowa minimum 100 tys zł
- 19 6
-
2022-11-06 07:30
(2)
A dlaczego akurat stówa? Może trzysta byłoby lepsze albo bańka? Kupa specjalistów tutaj, z naciskiem na kupa!
- 3 13
-
2022-11-06 09:20
Tacy jak ty powinno dostawac kare za sam wpis piracie drogowy
- 9 1
-
2022-11-06 07:54
Obudził się obrońca świra.
- 14 1
-
2022-11-06 01:59
I niech nowe drzewo posadzi za to co złamał.
- 23 0
-
2022-11-05 21:07
(6)
Nie wiem, czy to takie szczęście, że kierowca wyszedł bez szwanku - bo za jakiś czas znów wsiądzie do pojazdu i tym razem może kogoś zabić.
- 37 2
-
2022-11-05 22:10
(5)
Jazda próbna wypadła słabo, klient chyba nie zdecyduje się na zakup...
- 39 0
-
2022-11-06 12:41
Inaczej. Powie, że jest szybli i bezpieczny i kupuje.
Tylko nowy :)
- 1 0
-
2022-11-05 22:44
(3)
Na pewno nie na testowy model
- 7 0
-
2022-11-06 14:32
Co na to (2)
Ubezpieczyciel?
- 4 0
-
2022-11-06 15:31
(1)
Pewnie bedzie kombinowal jak dowalic regres.
- 2 1
-
2022-11-06 20:56
Sprawa jest jasna, kombinować nie trzeba
Albo nie wypłaci i dealer pójdzie do sądu z ,,próbnym" kierowcą.
- 3 0
-
2022-11-05 21:00
Kiedy filmik ze zdarzenia będzie dostępny w necie ?!!
Takie auto ma kamerki z każdej strony materiału będzie na film pełnometrażowy ;]
- 22 2
-
2022-11-05 20:52
Chyba mózg
- 5 0
-
2022-11-05 18:28
(4)
Te umiejętności to tzw. prawo jazdy. Bo zdrowy rozsądek to raczej ciężko wyćwiczyć.
- 26 2
-
2022-11-05 19:41
(2)
jest różnica między prowadzeniem motorynki a autobusu
prawka ją uwzględniają
dlaczego nie mają uwzględnić rożnicy między tico, a takim monstrum?- 17 3
-
2022-11-06 01:58
(1)
Mogłoby być jak w przypadku motocykli. BM, B1 i B2. Tylko zaraz powiedzą, co 3 egzaminy, skok na kasę.
- 5 2
-
2022-11-06 18:39
ja kogoś stać na takie monstrum, to stać go na egzaminy
- 6 0
-
2022-11-05 19:32
Złudna nadzieja, że po tym ten kierowca na jakiś czas będzie ostrożniej naciskał na gaz? Że inni się nauczą na tym błędzie to wiadomo, że nie nastąpi, ale może chociaż ten jeden.
- 5 0
-
2022-11-05 17:57
Kto to był? (4)
Klient? Z pasażerem z salonu? Ukradł? Czy ja też mogę rozbić auto testowe w ramach testów? Więcej info...
- 63 3
-
2022-11-05 20:53
na myjnie pracownik pojechał:)
- 23 0
-
2022-11-05 18:10
Zapraszamy do salonu na crashtest (1)
- 33 1
-
2022-11-05 22:43
Jeszcze zarobił. Cwanie. Niezła reklama
- 6 3
-
2022-11-05 18:07
Kawalerka poszła się rąb...
- 24 4
Wszystkie opinie
-
2022-11-05 17:48
ale miało 200 systemów bezpieczeństwa (25)
wszystkie zdały sie na nic.
- 187 31
-
2022-11-05 17:53
No tak (3)
Dlatego kierowca wyszedł bez szwanku
- 52 6
-
2022-11-05 18:10
Nawet się uśmiechał, cały czas się uśmiecha...
- 11 0
-
2022-11-05 18:49
Ale jakim cudem wypadł z drogi przy tych 200 systemach? (1)
- 14 2
-
2022-11-05 19:44
systemy chronią życie zabijcy
a nie drzew, innych kierowców, pieszych itp nieistotnych celów- 7 2
-
2022-11-05 17:55
Coś zadziałało skoro kierowca wyszedł bez szwanku. (5)
- 30 3
-
2022-11-05 18:06
Niemcy chcą żeby wszyscy takimi po 2035 jeździli... (2)
- 6 6
-
2022-11-05 18:20
Była mgła był po ścieżce i na kursie
- 10 1
-
2022-11-07 10:07
Prezes i jego świta będą jeździć, nam zostaną elektryczne hulajnogi na minuty...
- 1 0
-
2022-11-05 18:19
Pewnie brzoza nie była pancerna...
- 11 2
-
2022-11-06 09:50
Zadziałało szczęście.
Drzewo rosnące trzy metry dalej, z Audi i jego systemów zrobiłoby harmonijkę.
- 4 0
-
2022-11-05 17:56
Jak to na nic? (4)
Ściął drzewo. Wyszedł bez szwanku.
- 13 2
-
2022-11-05 18:06
E tam., gdyby posadził na drzewie to ok
- 1 0
-
2022-11-05 18:20
No popatrz a w TVN mówili że brzoza samolot przecięla... (1)
- 4 16
-
2022-11-05 21:30
ty wiesz, że nie, bo jesteś jednym z trzech co przeżyli
- 11 3
-
2022-11-06 10:52
hahah
ten patyk to nie drzewo xD Drzewa masz dalej
- 3 0
-
2022-11-05 18:05
Miałem podobny, jechałem Fiatem 126p (2)
Efekt ten sam, po co przepłacać i dawać zarobić Niemcom?
- 22 2
-
2022-11-05 18:12
w twoim przypadku dali zarobic wlochom (1)
- 3 2
-
2022-11-05 18:21
Wyklepalem młotkiem gumowym i jeszcze jeździł
- 3 1
-
2022-11-05 18:07
Pomyśleć, że tacy geniusze jak ty mają prawo wyborcze. (2)
- 4 1
-
2022-11-05 18:11
O już POlityka... (1)
Artykuł o szajsie niemieckim bez hamulców... Tam jest 50...kiepsko z techniką niemiecką
- 4 5
-
2022-11-05 18:32
Ty wiesz, ja wiem, a autochton z Kościerzyny glosujący na PIS nie wie. 9 na 10 samochodow tam to mniemce.
- 1 5
-
2022-11-05 18:59
Jak kierowca ma 18 lat i od marca prawo jazdy , to żaden system nie pomoże
- 8 0
-
2022-11-06 14:50
200 systemów
I i**ota za sterami
- 3 0
-
2022-11-06 16:53
Jeszcze żaden system w samochodzie nie zmienil praw fizyki...
- 1 0
-
2022-11-07 10:06
Pewnie prądu zabrakło
- 0 0
-
2022-11-05 17:51
Opinia wyróżniona
Wsiadając do takiego auta trzeba mieć już jakieś umiejętności, (29)
Jak widać chyba zabrakło kierowcy tego i rozwagi. Szczęcie że kierowca cały, bo auto do najlżejszych też nie należy.
- 510 12
-
2022-11-05 17:57
Kto to był? (4)
Klient? Z pasażerem z salonu? Ukradł? Czy ja też mogę rozbić auto testowe w ramach testów? Więcej info...
- 63 3
-
2022-11-05 18:07
Kawalerka poszła się rąb...
- 24 4
-
2022-11-05 18:10
Zapraszamy do salonu na crashtest (1)
- 33 1
-
2022-11-05 22:43
Jeszcze zarobił. Cwanie. Niezła reklama
- 6 3
-
2022-11-05 20:53
na myjnie pracownik pojechał:)
- 23 0
-
2022-11-05 18:28
(4)
Te umiejętności to tzw. prawo jazdy. Bo zdrowy rozsądek to raczej ciężko wyćwiczyć.
- 26 2
-
2022-11-05 19:32
Złudna nadzieja, że po tym ten kierowca na jakiś czas będzie ostrożniej naciskał na gaz? Że inni się nauczą na tym błędzie to wiadomo, że nie nastąpi, ale może chociaż ten jeden.
- 5 0
-
2022-11-05 19:41
(2)
jest różnica między prowadzeniem motorynki a autobusu
prawka ją uwzględniają
dlaczego nie mają uwzględnić rożnicy między tico, a takim monstrum?- 17 3
-
2022-11-06 01:58
(1)
Mogłoby być jak w przypadku motocykli. BM, B1 i B2. Tylko zaraz powiedzą, co 3 egzaminy, skok na kasę.
- 5 2
-
2022-11-06 18:39
ja kogoś stać na takie monstrum, to stać go na egzaminy
- 6 0
-
2022-11-05 20:52
Chyba mózg
- 5 0
-
2022-11-05 21:00
Kiedy filmik ze zdarzenia będzie dostępny w necie ?!!
Takie auto ma kamerki z każdej strony materiału będzie na film pełnometrażowy ;]
- 22 2
-
2022-11-05 21:07
(6)
Nie wiem, czy to takie szczęście, że kierowca wyszedł bez szwanku - bo za jakiś czas znów wsiądzie do pojazdu i tym razem może kogoś zabić.
- 37 2
-
2022-11-05 22:10
(5)
Jazda próbna wypadła słabo, klient chyba nie zdecyduje się na zakup...
- 39 0
-
2022-11-05 22:44
(3)
Na pewno nie na testowy model
- 7 0
-
2022-11-06 14:32
Co na to (2)
Ubezpieczyciel?
- 4 0
-
2022-11-06 15:31
(1)
Pewnie bedzie kombinowal jak dowalic regres.
- 2 1
-
2022-11-06 20:56
Sprawa jest jasna, kombinować nie trzeba
Albo nie wypłaci i dealer pójdzie do sądu z ,,próbnym" kierowcą.
- 3 0
-
2022-11-06 12:41
Inaczej. Powie, że jest szybli i bezpieczny i kupuje.
Tylko nowy :)
- 1 0
-
2022-11-05 22:35
To ze piratowi drogowemu nic sie nie stało to jest nieszczęście!!Bo nastepnym razem kogos zabije! Za taki wypadek powinni (4)
plus dodatkowo kara finansowa minimum 100 tys zł
- 19 6
-
2022-11-06 01:59
I niech nowe drzewo posadzi za to co złamał.
- 23 0
-
2022-11-06 07:30
(2)
A dlaczego akurat stówa? Może trzysta byłoby lepsze albo bańka? Kupa specjalistów tutaj, z naciskiem na kupa!
- 3 13
-
2022-11-06 07:54
Obudził się obrońca świra.
- 14 1
-
2022-11-06 09:20
Tacy jak ty powinno dostawac kare za sam wpis piracie drogowy
- 9 1
-
2022-11-05 23:53
Nom, prawo jazdy
kategorii b dokładniej rzecz ujmując
- 2 0
-
2022-11-06 07:50
Komputery i inne bajery w rękach bez mózgów.
Przecież to auto miało za niego myśleć, on tylko siedział na tak zwanym miejscu kierowcy.
- 6 0
-
2022-11-06 11:15
Trzeba mieć prawo jazdy
i trzeba jeździć zgodnie z przepisami. A to pewnie był przygłup, który mógłby kogoś zabić, więc lepiej, że wylądował na drzewie
- 4 1
-
2022-11-06 14:31
Gwe i wszystko
Jasne
- 1 0
-
2022-11-08 20:39
Posiadanie mózgu
też pomaga
- 0 0
-
2022-11-05 17:53
(3)
Nie kupie, słabiutkie to auto
- 94 8
-
2022-11-05 18:12
Audi dużo pali
Finansują Putina
- 5 6
-
2022-11-05 18:22
Przy 50 km/h?
Audi? Ale tandeta
- 8 2
-
2022-11-06 22:53
No to mają reklame !
Testowali, testowali i wyszło, że krzywo jeździ jak pada. 600k za auto, które nie jeździ pewnie na mokrym ? No, thanks.
- 0 0
-
2022-11-05 17:54
Klient czy porywczy funkcyjny z salonu? (5)
Powinni nauczyć jeszcze tym jeździć zanim dadzą kluczyki
- 146 2
-
2022-11-05 22:09
Nie zapaliło się? (1)
A gdzie komentarze o palących się elektrykach? buhahhahaa
- 4 7
-
2022-11-06 04:21
poczekajmy...
- 5 0
-
2022-11-05 22:10
(2)
samochód skasowany ale w komputerze będzie, jaka prędkość, jakie ruchy kierownicą przez dachowaniem, momenty i siły także odtworzenie wypadku niemal 100 procentowe
- 11 2
-
2022-11-06 06:29
Pewnie ... (1)
... będzie. I jeszcze powiedz, że polska policja to sprawdzi, hahahahaa
- 7 1
-
2022-11-06 14:44
Policja nie musi
Zrobi mechanik z audi na prośbę ubezpieczyciela Hehe
- 3 1
-
2022-11-05 17:54
Ciekawe kto jechał. Klient, który testował czy pracownik dealera. (5)
Nawierzchnia mokra, koni mechanicznych sporo, wolno z pewnością nie jechał. Ważne, że człowiek wyszedł bez szwanku.
- 95 8
-
2022-11-05 18:12
Normalny elektryczny wózek nic więcej
- 11 2
-
2022-11-05 18:35
(1)
A tam sie da szybko jechac? Mormalnie sznur smochodow jeden za drugim jada 50 km/h. Nie to co w 90 tyuch. Wtedy sie wyprzedzalo, zenuy 30 sekund nadrobic z Osowy do Oliwy. Czasami sie konczylo na drzewie.
- 6 0
-
2022-11-06 09:29
A potem wszyscy się spotykali
Na swiatłach w Oliwie przy młynie
- 2 0
-
2022-11-05 19:47
Brakuje infa, czy kierowca był trzezwy i czy auto miało ubezpieczenie ? (1)
- 10 0
-
2022-11-05 20:56
OC musiało
;)
- 1 1
-
2022-11-05 17:54
Miłośnik jazdy na letnich oponach w listopadzie. (14)
A jak miał zimowe, to pewnie jakieś nadlewki pięcioletnie.
Jak się ma auto za taką kasę to się wymienia opony co roku, jak olej i filtry.
No i ta tablica rejestracyjna. Po prostu esencja.- 47 148
-
2022-11-05 19:02
Urodziłeś się już z takim IQ, czy miałeś wypadek w dzieciństwie?
- 62 1
-
2022-11-05 21:51
jak czytam takie komentarze to jestem za ograniczeniami dostępu do interentu (1)
d
- 28 1
-
2022-11-08 21:12
Przecież on jest ograniczony.
- 0 0
-
2022-11-05 23:17
Xxx (1)
To auto testowe należące do dealera samochodowego. Naucz się czytać ze zrozumieniem a najlepiej przeczytaj artykuł a nie tylko nagłówek.
- 16 0
-
2022-11-06 13:35
Nagłowek?
Nie oczekuj tak wiele, on conajwyżej zdjęcie zobaczył :)
- 3 0
-
2022-11-06 03:07
Twoim probleme staje się słaba esencja z inteligencji płynąca.
- 5 0
-
2022-11-06 04:23
taaaa.. kurka olej w elektryku wymienasz co roku? to cie mechanik równo rąbie
- 13 0
-
2022-11-06 05:35
Gosc
Zanim coś napiszesz czytaj artykuł.Auto było demonstracyjne.Nalezalo do dilera Audi.
- 3 0
-
2022-11-06 11:38
Antyfan (1)
Kaszebe downvotes
- 1 1
-
2022-11-06 13:30
To jest tak gdy się nie potrafi czytać auto było do testów dla dilera Plichta z Letniewa kumasz czy jeszcze nie
- 3 1
-
2022-11-06 15:27
Adrian
Nie umiesz czytać? Że to auto testowe? Więc auto napewno miało dobre nowe opony.
- 2 0
-
2022-11-06 21:11
Tak się zastanawiałem, czy ktoś wytknie rejestrację GWE, nie bacząc na zamieszczone w artykule informacje o tym, kto był właścicielem pojazdu.
- 1 0
-
2022-11-07 17:07
Czytany ze zrozumieniem
A doczytałeś że to auto nowe, testowe z salonu na jadzę próbna???
- 0 0
-
2022-11-08 21:13
Ale z ciebie dekiel.
- 0 0
-
2022-11-05 17:54
Ualalala (3)
50 km/h jak nic xD
- 106 2
-
2022-11-05 18:13
Meleksem niech trenują to ten sam napęd
- 15 0
-
2022-11-06 15:41
Az mnie portfel zabolal jak pomyslalem o tym biednym chlopie co wyszedl z tej bryki o wlasnych silach. Na jego miejscu rozejrzalbym sie juz za jakimis polaczeniami lotniczymi do Brazyli, Argentyny cos tym kierunku.
- 0 2
-
2022-11-07 13:49
to mi wyglada na 70 :D
- 0 0
-
2022-11-05 17:55
Opinia wyróżniona
Spacer-rowa (22)
Nie ma tygodnia, aby jakiś as nie odpierdziel czegoś na Spacerowej. Tyle razy było wałkowane że tam bardzo łatwo o wypadek. Jak ludzie tego nie rozumieją no to trzeba chyba zainstalować progi zwalniające co 200 m
- 442 604
-
2022-11-05 18:03
GWE i wszystko jasne (14)
- 38 7
-
2022-11-05 18:08
A paliwo niemieckie czyli to samo co Niemcy dostarczają Rosji cały czas... (7)
- 7 17
-
2022-11-05 18:17
A kto jeździ elektrykiem!? (2)
Emocje jak w WC, nawet maska przednia nie otwiera się...
- 12 7
-
2022-11-05 18:27
Zmień dietę to i emocje się pojawią jak nie będziesz wiedział którędy za chwilę coś poleci.
- 9 9
-
2022-11-05 18:30
No, poziomu oleju nie można sprawdzić
- 9 2
-
2022-11-05 19:32
Niemieckie paliwo w elektryku.... (1)
Potrafi ktoś tu jeszcze czytać ze zrozumieniem?
- 19 3
-
2022-11-06 09:18
paliwo jądrowe
- 4 1
-
2022-11-06 15:46
A teraz przeczytaj ten sam artykuł ponownie i postaraj się zrozumieć treść...jesli elektryk....to...jakie paliwo????
- 1 2
-
2022-11-07 08:47
ale to elektryczny samochód był , gdybyś mniej oglądał TVP nie byłbyś tak bezmyślny
- 0 1
-
2022-11-05 18:09
Pomyśl nim napiszesz (2)
swoje wypociny nt.GWE i innych rejestracji.
Przeczytaj cały artykuł a nie wyciągaj wniosków z oglądania zdjęć.- 14 14
-
2022-11-05 18:09
GWE to stan umysłu (1)
- 18 8
-
2022-11-05 18:18
Jakiś Konkel po tipsiare z Gniewina jechał?
- 26 4
-
2022-11-05 18:16
W latach 80 tych jeździłem Meleksem, emocje takie same (1)
Akumulatory pod siedzeniem.
- 21 3
-
2022-11-06 06:38
D. rozgrzana pod prądem ;)
- 5 0
-
2022-11-06 08:59
Jak dziecko pójdziesz na kurs prawa jazdy
to dowiesz się, że autem nie kierują tablice rejestracyjne
- 6 2
-
2022-11-05 18:20
Test zakończył się sukcesem, kierowca przeżył
- 37 0
-
2022-11-05 20:29
Widocznie nie rozumieją. Dopóki samochody nie będą same decydowały o bezpiecznej prędkości dopóty takie sytuacje będą miały miejsce. Ludzie są ułomni.
- 4 15
-
2022-11-05 22:20
No co ty lepiej progi co 20 m
Ss
- 5 2
-
2022-11-06 11:12
Jak zginie jakiś polityk albo inną ważna szycha to może miasto zauważy problem i zrobi coś z tą drogą śmierci...
- 0 1
-
2022-11-06 15:43
progi proponuje co 50m.....ba..ranie
- 1 0
-
2022-11-06 20:50
Przesadzasz i to mocno
W większości przypadków spacerowa stoi w korku bo ludzie grzebią w telefonach zamiast jechać. Jak jest w miarę pusto to zawsze się znajdzie mistrz co go ogarnia strach przed jazda powyżej 50 km/h. To jest normalna droga leśna poza terenem zabudowanym i trzeba na niej jechać. Osoba jada ca audi mocno przegięła w drugą stronę ale nie chodzi mi o brawurę za kierownicą.
- 1 0
-
2022-11-07 08:46
Czyli znowu droga winna.
- 2 0
-
2022-11-05 17:56
z pewnością jechał przepisowo (1)
- 98 4
-
2022-11-07 11:01
Pewnie szyny były złe, a podwozie też było złe.
- 0 0
-
2022-11-05 17:57
(7)
Elektryka za taką kasę...co za strata siana.Ja dałbym tą końcówkę 17800zł ale pewnie w tej cenie sama kierownica albo wycieraczka...cóż zostanę przy japońskiey benzynce 1.6,jeszcze 40 lat posłuży.
- 129 35
-
2022-11-05 18:38
(1)
Słabiutko płaca w tej putinowsko-pisowskiej propagandzie. TY naprawdę jesteś Polakiem, czy przewieźli cię razem z Kaczynskimi z Odessy do kraju prywislianskiego?
- 15 26
-
2022-11-05 19:02
Przyjechał z Norwey
Pracuje tam jako drwal a auta nie ma bo porusza się zaprzęgiem reniferów
- 13 2
-
2022-11-05 20:30
(1)
Oby do 2035 wytrzymała
- 5 0
-
2022-11-06 06:54
Wytrzyma i jeszcze dziesięć lat dłużej.
- 5 0
-
2022-11-05 21:28
Silnik i skrzynię sobie zostaw na pamiątkę, bo resztę rdza zeżre zanim będzie pełnoletni ten japoniec.
- 14 5
-
2022-11-06 01:39
Auto powyżej 20 lat eksploatacji to "klient" na złomowanie.
- 2 2
-
2022-11-06 14:20
To te elektryki od Morawieckiego :)))?
- 3 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.