• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gdańsk ponownie szuka menadżera Śródmieścia

Krzysztof Koprowski
28 grudnia 2015 (artykuł sprzed 8 lat) 
Zapowiadana na najbliższe lata odnowa nawierzchni ul. Długiej i Długiego Targu będzie wymagała zaangażowania w inwestycję także nowego menadżera Śródmieścia. Zapowiadana na najbliższe lata odnowa nawierzchni ul. Długiej i Długiego Targu będzie wymagała zaangażowania w inwestycję także nowego menadżera Śródmieścia.

Gdańsk ponownie szuka menadżera Śródmieścia. Tym razem nowy pracownik będzie zatrudniony bezpośrednio w Zarządzie Dróg i Zieleni, a nie jak było to wcześniej - jako pełnomocnik prezydenta miasta.



Czy Śródmieście Gdańska potrzebuje własnego menadżera?

Po pierwszym ogłoszeniu na menadżera Śródmieścia wyłoniono dwie osoby, które jednak ze swojej pracy zrezygnowały - Tomasz Wróblewski zaledwie trzy dni po objęciu stanowiska, zaś Jakub Żelazny w październiku, czyli po ośmiu miesiącach pracy.

Zgodnie z zapowiedziami, po rezygnacji drugiego menadżera, miasto ponownie szuka osoby, która zajmie się Śródmieściem.

Właśnie ogłoszono konkurs na "głównego specjalistę ds. Śródmieścia", który zatrudniony zostanie bezpośrednio w strukturach Zarządu Dróg i Zieleni. Wcześniej menadżerowie byli pełnomocnikami prezydenta.

- Obowiązki nie zmieniają się. Główny specjalista ds. Śródmieścia będzie pracował w strukturach jednostki, która w większości zajmuje się zagadnieniami najpilniejszymi dla tego rejonu miasta - gospodarką komunalną, estetyzacją, rozwojem przestrzeni publicznej, utrzymaniem zieleni, ewidencją i zajęciem pasa drogowego, parkowaniem, utrzymaniem dróg, inżynierią ruchu - wylicza Katarzyna Kaczmarek, rzecznik ZDiZ.
Nowy menadżer, którego poznamy już w styczniu (oferty pracy składać można do 11 stycznia), będzie musiał już w aplikacji zawrzeć "autorską koncepcję zarządzania i rozwoju przestrzeni miejskiej Śródmieścia ze szczególnym uwzględnieniem Głównego i Starego Miasta."

Ponadto od kandydata wymaga się m.in.: wykształcenia wyższego, pięcioletniego stażu pracy, doświadczenia w prowadzeniu projektów społecznych, znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym, znajomości przepisów ustaw o drogach publicznych, czystości i porządku w gminach, samorządzie gminnym.

Jednym z zadań menadżera będzie koordynowanie spraw związanych z układem transportowym na terenie Śródmieścia, w tym też sposobu parkowania. Nz. chodnik przy Bramie Wyżynnej w sezonie turystycznym. Jednym z zadań menadżera będzie koordynowanie spraw związanych z układem transportowym na terenie Śródmieścia, w tym też sposobu parkowania. Nz. chodnik przy Bramie Wyżynnej w sezonie turystycznym.
Wśród obowiązków głównego specjalisty ds. Śródmieścia wymienia się m.in.: prowadzenie komunikacji społecznej z mieszkańcami i podmiotami gospodarczymi w Śródmieściu, dopasowanie układu komunikacyjnego do specyfikacji tej części miasta, nadzór nad organizacją imprez, negocjowanie zmian form użytkowania przestrzeni wspólnych (placów zabaw, podwórek, skwerów) oraz koordynację działań mających zapobiegać niekorzystnym zjawiskom, takim jak: nielegalny handel, nieporządek, nielegalne reklamy.

Pensja nowego urzędnika ma składać się z wynagrodzenia zasadniczego w granicach 3,4-3,9 tys. zł oraz dodatku funkcyjnego 300-500 zł (ostateczna kwota wynagrodzenia będzie uzależniona od posiadanego doświadczenia i kompetencji).

Spacer po Śródmieściu w lutym z menadżerami, którzy zrezygnowali ze swojej pracy.

Miejsca

Opinie (124) 8 zablokowanych

  • a ZDiZ co robi?

    czy to nie sa ich kompetencje?

    • 31 0

  • A rady dzielnicy nie ma?

    Nie wystarcza?

    • 21 0

  • Sie zgłaszam

    za pół ceny, bom emeryt na chodzie. Spełniam wszystkie kryteria, a jeśli chodzi o znajomość prawa i to z każdej dziedziny, to po prostu, oprócz stosownego wykształcenia, moja pasja. Mogę doradzać nawet Dudzie, chociaż byłoby to trochę poniżej poziomu. Mam rozległe znajomości, m.in. od upadku PRL współpracowałem ze wszystkimi prezydentami Gdańska, chociaż nie zawsze był to powód do chluby. Najistotniejsze jest, że lubię i znam Gdańsk jak mało kto i jak mało kto asystowałem przy układaniu płyt przywiezionych z Szydłowca, na Długiej. Polecam się i pozdrawiam mieszkańców, nie tylko Śródmieścia.

    • 12 7

  • To do ogarnięcia tematu parkowania na chodnikach

    konieczny jest menadżer ? A co z policją i strażą miejską ???

    • 41 0

  • Po co?

    Sztaby urzędników, kierowników, dyrektorów w Urzędzie Miasta, w spółkach, zakładach budżetowych. Prezydent, wiceprezydenci. Po co jeszcze menadżer? Niech każdy wykonuje swoją pracę jak należy to nie trzeba będzie menadżera. Ten upór w forsowaniu tego pomysłu to kpina z mieszkańców Gdańska.

    • 40 1

  • i znowu chłopak klęknie po miesiącu...temat jest nie do ogarnięcia!

    • 22 1

  • bardzo chętnie przyjmę tę posadę.

    Dlaczego akurat ja? Panie prezydencie tylko ja będę w stanie schować telefon do kieszeni,podwinąć rękawy i pomóc uporządkować śródmieście na równi z ludźmi z sita zdiz itp

    • 16 0

  • Już kogoś mają skoro rekrutacja odbywa się w okresie świątecznym i tak krótko trwa

    Napewno to ich kolega z FRAG-u?????

    • 32 3

  • Na ki diabeł?

    Urzędnicza fanaberia i tyle w temacie.

    • 57 5

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane