• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gdańsk promował się podczas meczu Polska-Grecja za 400 tys. zł

Maciej Naskręt
19 czerwca 2015 (artykuł sprzed 8 lat) 
Na trybunach podczas meczu Polska - Grecja zasiadło ponad 37 tysięcy kibiców, na ekranach telewizorów spotkanie oglądało nawet 4,5 mln Polaków. Na trybunach podczas meczu Polska - Grecja zasiadło ponad 37 tysięcy kibiców, na ekranach telewizorów spotkanie oglądało nawet 4,5 mln Polaków.

Prawie 400 tys. zł wydał Gdańsk na promocję miasta podczas towarzyskiego meczu piłkarskiego Polska-Grecja, rozegranego we wtorek na PGE Arenie. Pieniądze trafiły do miejskiej spółki, która jest operatorem stadionu.



Czy Gdańsk dobrze zrobił promując się podczas meczu?

Gdańsk zapłacił 390 tys. zł za reklamę podczas meczu, który odbył się w miniony wtorek na stadionie w Letnicy.

- Umowa, opiewająca na kwotę nieco ponad 390 tys. zł obejmowała umieszczenie reklamy miasta m.in. na biletach, w korytarzach stadionu, a także na samym stadionie - mówi Tomasz Kowalski, prezes spółki Arena Gdańsk Operator.

Reklama umieszczona na terenie stadionu pojawiła się także w telewizji. Trzeba zaznaczyć, że relację z meczu oglądało 4,5 mln osób.

- To standardowe działanie z naszej strony. Zawsze zachęcamy samorząd do promowania swojego wizerunku szczególnie podczas wydarzeń, w których biorą udział goście spoza Gdańska - mówi Tomasz Kowalski. - Podobne oferty składaliśmy władzom miasta w związku z koncertem Justina Timberlake'a, czy meczem Lechia Gdańsk - FC Barcelona. Wtedy nie zdecydowano się na reklamę.

Operator stadionu w Letnicy podobną ofertę przedstawi władzom miasta też przed meczem Lechia Gdańsk - Juventus Turyn, który odbędzie się 29 lipca.

Jak uzasadniają to władze miasta? - Wydarzenie było doskonałą formą promocji Gdańska. Piłka nożna cieszy się ogromną popularnością. Zależało nam na tym, by jak najwięcej osób zapamiętało nasze miasto - mówi Emilia Salach z Biura Prasowego Urzędu Miasta Gdańska.

Zdaniem urzędników, kampania promocyjna związana z meczem reprezentacji miała na celu umocnienie pozytywnego wizerunku oraz miała stanowić impuls do odwiedzenia Gdańska.

Miejsca

Wydarzenia

Opinie (96) 6 zablokowanych

  • Urzędnicza brać do usunięcia

    bo rozgrabią nam wszystko złodzieje.

    • 27 3

  • tak właśnie pełowska banda wyprowadza sobie nasze ciężko zarobione pieniążki...

    • 32 4

  • Swoje wydają to ich stać

    przelewanie z jednego konta na drugie z którego łatwiej wyprowadzić kasę premie nagrody itp czyżby nikt inny nie chciał się wypromować za tak śmiesznie małe pieniądze do pracy Panowie

    • 17 4

  • To niewiele (2)

    To niewiele w porównaniu do rat, które Gdańsk będzie jeszcze długo spłacał za sam nierentowny stadion.

    • 26 7

    • PGE Arena Duma Gdanska i Pomorza. (1)

      Co ci przeszkadza w stadionie ,co mecz jest pelno ludzi.

      • 4 7

      • a ile jest tych meczy?

        • 3 0

  • I tak o to zorganizowana grupa przelewa sobie kasę publiczną między sobą (1)

    Nagle się okazuje, że miasto ma koszty, więc musi dostać więcej kasy za rok. Z kolei operator stadionu zarobił kasę, więc jest potrzebny. A my? my to tylko pionki w tej grze, pionki - frajerzy, którzy płacą na to kasę. Kasę, która potem idzie do kieszeni pracujących w tych spółkach. Pomyślcie nad tym, jaki to jest bezsens... to właśnie PO w czystej naturze... ale o co chodzi? Przecież miasto musi się promować wśród Polaków, którzy nie wiedzą gdzie jest Gdańsk i wśród Greków, którzy mają dużo pieniędzy i zimne lata... śmieszne.

    • 48 4

    • dokładnie tak to wygląda jak opisałeś.

      • 8 1

  • niezła pralnia

    • 31 4

  • sami sobie placa lol
    a swoja droga jestem ciekaw jakie przekrety ida z lechia gdansk ...

    • 22 4

  • promocja? ale gdzie?

    bo w greckiej tv tego nie puszczali....

    • 33 2

  • ??? (1)

    Co jest zlego w tym ,ze miasto sie promuje?

    • 7 40

    • Dobrze jest być niekumatym

      świat jest wówczas taki piękny...

      • 12 2

  • Zwyczajna poprawa wizerunku władz w papierach sprawozdania rocznego. (1)

    Po kilku takich dotacjach straty spółki zarządzającej będą mniejsze.

    • 26 2

    • tylko na bieżące potrzeby nie będzie.

      • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane