• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gdańsk zamawia tysiące gadżetów promocyjnych

Michał Brancewicz
4 sierpnia 2020 (artykuł sprzed 3 lat) 
O wyborze najkorzystniejszej oferty w 60 proc. decydować będzie cena, a w 40 proc. jakość materiałów. O wyborze najkorzystniejszej oferty w 60 proc. decydować będzie cena, a w 40 proc. jakość materiałów.

7 tys. koszulek, 2 tys. pluszowych lwów, 30 tys. długopisów ze słomy pszenicznej, 25 tys. smyczy, po 500 sztuk parasolek i parasoli, 2 tys. czapek z daszkiem oraz torby materiałowe i papierowe, notesy i długopisy - Gdańsk szuka wykonawców gadżetów promocyjnych.



Miasta powinny wydawać pieniądze na takie gadżety?

Gdańsk, podobnie jak inne miasta, regularnie zamawia gadżety promocyjne. Są one wykorzystywane podczas różnego rodzaju festynów, wydarzeń sportowych, konferencji oraz innych działań skierowanych do mieszkańców i osób spoza Gdańska.

- Ostatni przetarg został zorganizowany w 2019 roku. Wówczas miasto wydało na ten cel ok. 360 tys. zł - informuje Izabela Kozicka-Prus z referatu prasowego Biura Prezydenta Gdańska. - Zamawiane rokrocznie gadżety wystarczają minimum na rok.
Czytaj też: Urzędnicy zamówili nietypowe gadżety promocyjne

Teraz przyszedł czas na kolejne zamówienie. Przetarg podzielony został na trzy części, chętni mogą zgłaszać swoje oferty do 11 sierpnia. O wyborze decydować będzie w 60 proc. cena, a w 40 proc. jakość materiałów. W każdym przypadku na realizację zadania będzie 48 dni.

Lista gadżetów jest imponująca.

Gadżety promocyjne

  • 6 tys. koszulek t-shirt w kolorach białym, czarnym i czerwonym z nadrukiem herbu Gdańska.
  • 1 tys. koszulek t-shirt w kolorze białym z kieszonką
  • 2 tys. pluszowych lwów z chustą w kolorze jasnobrązowym z napisem Gdańsk
  • 20 tys. długopisów ze słomy pszenicznej w kolorach jasnoszarym i czarnym z napisem Gdańsk (niebieski wkład)
  • 10 tys. długopisów ze słomy pszenicznej w kolorach jasnoszarym i niebieskim z logotypem "Gdańsk bez plastiku" (niebieski wkład)
  • 10 tys. ołówków z kolorze surowego drewna z logotypem "Gdańsk bez plastiku"
  • 10 tys. toreb materiałowych, bawełnianych z granatowym nadrukiem Gdańsk bez plastiku
  • 2 tys. czapek z daszkiem z białym przodem, czarną siatką z tyłu i czarnym daszkiem oraz czerwonym nadrukiem
  • 2 tys. toreb materiałowych z czerwonym nadrukiem
  • 500 parasolek składanych w etui i 500 parasoli w kolorze granatowym
  • 5 tys. worków bawełnianych dla uczniów z nadrukiem w kolorze czerwonym
  • 2 tys. kubków porcelanowych z nadrukiem
  • 25 tys. smyczy reklamowych z karabińczykiem
  • 5 tys. przewieszek do kluczy w kolorze niebieskim

Notesy

  • 15 tys. bloków A4
  • 10 tys. notesów A5 z herbem i napisem Gdańsk
  • 5 tys. notesów A5 z dwukolorowym nadrukiem
  • 10 tys. notesów A6

Zobacz też: Ponad 100 tys. zł na promocję graficzną BO
Torby papierowe

  • 20 tys. toreb reklamowych, papierowych, z herbem i napisem Gdańsk
  • 10 tys. toreb papierowych z nadrukiem Gdańsk bez plastiku

Opinie (398) ponad 50 zablokowanych

  • Nie wiem (1)

    Ale te gadzety sa brzydkie po prostu, zamiast zrobic porzadne ladne logo, spojne np Gdanskie lwy z herbem miasta czy cos innego to jakas zaglowka.. ogolnie za taki gadzet to bym zlotowki nie zaplacila gdyby to odemnie zalezalo... jak juz chca cos robic to powinni sie postarac

    • 12 2

    • naucz se pisac bo z cyrlicy zle tlumaczy

      • 1 2

  • Poza parasolem to są beznadziejne te projekty, na które szkoda pieniędzy w czasie pandemii.

    • 9 0

  • No tak następna okazja do zrobienia przewałki z kasy podatników !

    • 8 2

  • wykonawcy już dawno znalezieni. (2)

    a tego co dobre promować nie trzeba.

    • 6 0

    • Kontenery jeż stoją w Szanghaju.

      • 2 0

    • Żenujące jest wydawanie pieniędzy na takie głupoty

      • 2 0

  • to idzie z pieniędzy mieszkańców. (1)

    a wieś dalej tańczy i śpiewa.

    • 6 1

    • Bo tu sami wieśniacy przyjechali

      Pruszcz, Wejherowo i inne okolice. Ze swoim brakiem kultury osobistej i disco polo.

      • 0 2

  • następny wał.

    • 9 1

  • Kto za tym głosował,kto na to głosował.

    Miasto prywatne.

    • 6 1

  • błąd w sztuce

    Wszystkie gadżety z flagami na żaglowcach są do przemiału. Flaga na żaglowcu zawsze ma kierunek wiatru czyli zgodny z kierunkiem wydęcia żagla. Chyba że projektant jest z gór i nie widział nigdy żaglowca na wietrze.
    A tak na poważnie: czy zostanie obciążony kosztami urzędnik, który te wzory zatwierdził?

    • 10 0

  • Brakuje 400 000 maseczek. Oczywiście jeżeli mamy przeżyć jesień.

    • 6 0

  • Jak sie dowiedziałem niema kasy nawet kilku tysiecy na realizacje programów dla mieszkanców (1)

    Ale jest pół miliona na zabawki promocyjne rozdawane .Jak wiadomo takie zabawki nie mają najmniejszej wpływu na popularność miasta w Polsce czy zagranicą !!To nikogo nie przekonuje do odwiedzenia Gdańska!!

    • 12 1

    • To prawda

      To jest żenujące, żeby wydawać taką kasę na totalnie niepotrzebne rzeczy. To tak jak na dynie, które leżą na ulicach. Na to pewnie też się znajdzie...

      • 3 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane