• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gdynia: Marina przy apartamentach z pozwoleniem na budowę

Patryk Szczerba
5 września 2017 (artykuł sprzed 6 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Osiem nowych budynków nad samym morzem
Apartamenty z miejscem do cumowania jachtów. To przede wszystkim ma wyróżniać kompleks Yacht Park. Apartamenty z miejscem do cumowania jachtów. To przede wszystkim ma wyróżniać kompleks Yacht Park.

Wojewoda Pomorski zatwierdził pozwolenie na budowę mariny z zapleczem technicznym i infrastrukturą na terenach po Dalmorze zobacz na mapie Gdyni. Oprócz przystani dla 120 jachtów powstanie tam sześć 5-kondygnacyjnych budynków mieszkalnych. Jesienią zostanie wybrany wykonawca prac.



Czy nowe inwestycje ożywią teren po Dalmorze?

Zabudowa terenów po Dalmorze na Molo Rybackim zapowiadana jest już od kilku lat. Ich właściciel - Polski Holding Nieruchomości - otrzymał pod koniec zeszłego roku pozwolenie na realizację pierwszego etapu obejmującego budowę osiedla Yacht Park na Nabrzeżu Kutrowym zobacz na mapie Gdyni składającego się z sześciu 5-kondygnacyjnych budynków mieszkalnych z podziemnymi garażami, w których znajdzie się ok 135 apartamentów o łącznej powierzchni około 9,6 tys. mkw.

Marina i mieszkania w tym samym czasie


Oprócz nich powstanie aleja spacerowa z butikami i restauracjami na parterze budynków. Zaletą apartamentów ma być możliwość posiadania mieszkania oraz jachtu w jednym miejscu.

Pozwolenie na budowę potrzebnej do tego mariny, dzięki której swobodnie przy budynkach będzie mogło cumować 120 łódek o maksymalnej długości 14 metrów, właśnie się uprawomocniło. Przedstawiciele Polskiego Holdingu Nieruchomości zapewniają, że budowa budynków mieszkalnych i mariny zostanie zakończona w zbliżonym terminie.

W marinie zmieści się ponad 100 jachtów. W marinie zmieści się ponad 100 jachtów.
- Marina to istotny i wręcz niezbędny element inwestycji Yacht Park. Realizacja tego unikatowego projektu mieszkaniowego to dla nas wyzwanie, które ma na celu stworzenie unikatowego miejsca. Ruszyły rezerwacje w ramach I etapu projektu, który już cieszy się ogromnym zainteresowaniem - zaznacza Maciej Jankiewicz, prezes zarządu Polskiego Holdingu Nieruchomości S.A.
Jesienią wybór wykonawcy prac

Na razie do 8 września przedstawiciele holdingu czekają na zgłoszenia chętnych wykonawców. Wybór odpowiedzialnego za prace budowlane powinien odbyć się jeszcze w tym roku. Niewykluczone, że do grudnia ruszy też sama budowa. Zwłaszcza, że teren już w zeszłym roku został poprzez rozbiórkę budynków po Dalmorze przygotowany pod inwestycję.

Czytaj też: Wyburzanie budynków na byłym Dalmorze rozpoczęte

Przypomnijmy też, że w grudniu zeszłego roku został rozstrzygnięty ogłoszony przez PHN konkurs na opracowanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej biurowca oraz terenu zieleni miejskiej u zbiegu ulic Waszyngtona i Hryniewickiego zobacz na mapie Gdyni. Wygrała go pracownia S.A.M.I. Architekci Mariusz Lewandowski i Wspólnicy z Warszawy.

Część biurowa ma być realizowana w drugim etapie, który rozpocznie się jednak nie wcześniej niż po 2018 roku.

Zobacz jak w zeszłym roku wyburzano budynki Dalmoru

Inwestycje

Yacht Park

Yacht Park

Polski Holding Nieruchomości

Gdynia Śródmieście, ul. Hryniewickiego Mapa

zakończona
Realizacja

Miejsca

Opinie (234) 1 zablokowana

  • senior rafal

    ludzie czy wy jestescie normalmi dajcie spokuj temu szczurkowi najlepiej gdyby tam pozostaly te badziewia budynki syf kila i mogila kazdy kto kocha gdynie powinien sie cieszyc ze bedzie ladniej dzieki szczurkowi pszujdzie inny i beda tam budowac koscioly albo wpuszcza tam rydzyka on juz bedzie wiedzial co tam budowac i wtedy pszeciwnikom juz nie bedzie bolec

    • 0 0

  • Brawo za decyzję (30)

    Bardzo dobra wiadomość. Sam bym chętnie kupił coś małego w tym miejscu lecz nie wiem ile będzie sobie życzył inwestor za 1m2. To miejsce będzie świetnie wyglądało na tym terenie i doda uroku.

    • 87 100

    • około 20tys/m2

      • 1 0

    • 20 tyś - 1m2

      • 1 0

    • jest to głupia i nieodpowiedzialna decyzja z punktu rozwoju portu i miasta (2)

      większy dochód byłby gdyby pirs wykorzystać do tego do czego został zbudowany czyli do przeładunków. Gdynia ma mnóstwo atrakcyjnych terenów pod mieszkaniówkę i praktycznie zerowe możliwości pod rozwój portu. Szkoda, że sami zawiązaliśmy "pętlę na szyję" rozwoju portu Gdynia, zamykając jego rozwój z jednej strony Trasą Kwiatkowskiego a z drugiej apartamentowcami dla letników, które przez większość roku będą stały puste. Na całe szczęście Porty w Gdańsku, Szczecinie i Świnoujściu mają opracowaną strategię rozwoju własnego i gospodarki morskiej. Gdynia sama niszczy swoje perspektywy rozwoju i tonie pod rządami Szczurka, w morzu prywaty.

      • 19 4

      • To już dawno powinno być zabudowane! (1)

        Tak dzieje się na całym świecie. "Przeładunek" przenosi się poza centrum miasta. Statki są coraz większe i trzeba coraz większych i głębszych portów. Jakby tam rozładowali jakiś większy statek to samochody, które to dalej wywożą, zablokowałyby całe centrum.

        • 2 4

        • Przeniesc centrum.
          Mniej roboty, wiekszy zysk...

          • 0 0

    • SZCZUREK tyle już sobie nagrabił ... (8)

      że więzienie go nie ominie...to dosłownie zgroza i obrzydliwy szwindel stawiać domy weekendowe na terenach gdzie powinny być obiekty infrastruktury gospodarki morskiej...to może teraz panie Szczurek port wybuduje pan na Chwarznie ?

      • 16 15

      • Króktowzroczność, głupota, kryminał. Podatnicy będą teraz dokładać miliony do utrzymania nabrzeży (6)

        portowych chroniących prywatne apartamenty,

        • 19 11

        • No właśnie. A kto utrzymuje nabrzeża i na jakiej podstawie prawnej. Napisz nam, oświeć nas. (3)

          • 3 4

          • To jest bardzo proste. Podatnicy, zapłacą około miliona rocznie, żeby (2)

            beneficjenci złodziejskiego układu mogli wygodnie żyć na kanarach.

            • 10 3

            • Nie odpowiedziałeś na pytanie. Kto utrzymuje nabrzeża w porcie (jaki podmiot) i na jakiej podstawie prawnej?? (1)

              braku meritum nie przykryjesz swoimi głupimi tekstami.

              • 2 2

              • Urzad Morski

                • 0 0

        • kwik kwik kwik (1)

          pisowskich, rublożernych pijaków

          • 5 18

          • i tyle ma do powiedzenia świnka, któa los mojego miasta ma gdzieś.

            • 11 3

      • Jak MON z Antonim Maciarem Macierewiczem przeniósł stocznię Marynarki Wojennej do Radomia, to mnie w tym kraju nic nie zdziwi.

        • 8 4

    • (8)

      Zgadzam się. Teraz pewnie te same PiSklęta biadolą, którzy sprzeciwiali się przebudowie Placu Grunwaldzkiego czy powstaniu InfoBoxu :)

      Nie zapomnę tego jak na etapie dziury na parking przy Placu Grunwaldzkim Horała powiedziała, że od razu by wypowiedział umowę wykonawcom hehehehe

      • 14 16

      • NIe jestem pisowcem. Szczurek powinien siedzieć. (7)

        • 18 12

        • Szczególnie u ciebie w pokoju powinien siedzieć. (1)

          Wtedy byś mógł mu poopowiadać, jakie to problemy masz z Gdynią i dlaczego tyle piszesz komentarzy na jej temat.

          • 4 5

          • gość nadaje od roku codziennie

            od samego rana do późnego wieczora,
            ciekawe czy jest przykuty do łóżka
            a może zamknięty w celi

            • 0 1

        • żenujący kwik pisowsko-ruskiej trolni (4)

          co, nasyłanie CBA na wszystko i wszytskich nadal nic nie wykryło?
          Kaczka musi taplać się we własnym brązie z nienawiści.

          • 15 13

          • O tej samej porze wysyp takich samych komentarzy. (3)

            Pracownik urzędu miasta Gdynia, albo jednej z licznych instytucji pasących się z podatków. Ale budżer coraz zmniejszy. Czy będziecie dalej tak fanatycznie stać przy Szczurku, gdy z cycka przestanie kapać?

            I tak się już żrecie między sobą bo nie wystarcza dla wszystkich pociotków. Różne Miasta Wspólne, Trafic Dizajny i ARG, Laboratoria Szydełkowania i wał wie co jeszcze.

            Uczciwa praca jest dla was wyobrażalna?

            • 14 12

            • U ciebie z kolei wysyp komentarzy od godziny 6 rano. Pierwsze komentarze są twoje. (2)

              A potem przez cały dzień tak aż do wieczora. Odpisywanie każdemu, wypowiadanie się każdym temacie i tak aż do wieczora. Czy to podpisane jako Janusz Ch., DArek, Kim Dzong Szczur 120% poparcia itp. itd. Każdy kto czyta komentarze na trójmiasto.pl zna już te podpisy i twój sposób komentowania.

              • 7 8

              • SKończy się kasa z urzędu, skończy się wasze bełkotanie na forach. (1)

                Szkoda, że miasto za to zapłacji totalnym upadkiem. Szczur już będzie daleko w ciepłych krajach.

                • 6 3

              • Mózg ci podpowiada, że to Urząd Miasta, a mylisz się totalnie trollciu.

                • 1 2

    • Kiedyś mi to chcieli dać za darmo, ale teraz nie ma jak. (3)

      Plan był taki dostaje to za darmo, budujemy z PKO BP zakładamy spółkę krzak z kapitałem PKO BP. Mieszkania sprzedajemy z bonifikatą np za 3 tyś za m2. Kupujesz 3-4 mieszkania po 3 tyś. Odsprzedajesz po 15 w ostatecznym rozliczeniu zostają Ci 2 mieszkania na które nie wydasz ani złotówki. To jest okazja, kupić po cenie rynkowej to żadna okazja. Ale dzisiaj jak Pis wszystko pilnuje dajcie spokój swoje już nakradłem teraz to ja jadę na grzyby:) Papatki

      • 8 12

      • Fantazja wybujała. (2)

        • 4 0

        • Dzisiaj to fantazja 10 lat temu realizowany scenariusz. (1)

          Dziś jak Pis doszedł do władzy to zapomnij o takich wałach. Ale wcześniej słuchaj normalka kupowała się na wielką skalę nie mając złotówki. Dziś już się nie da od razu CBA,CBŚ dajcie spokój.

          • 7 4

          • bajki z mchu i paproci, ale możesz wierzyć we wszsytko co chcesz...

            • 1 0

    • A smrody z pirsu paszowego... (1)

      Będą uprzyjemniac smrody z sąsiedniego nabrzeża paszowego i węglowego...

      • 8 1

      • Nowi mieszkancy apartamentow wniosa pozew przeciw zamknieciu portu. Licho wie kto sie wprowadzi...

        • 1 1

    • Chyba DODA - królowa jest jedna.

      • 19 6

  • Najpierw trzeba stworzyć miejsca pracy. (2)

    Fajnie miasto. Niestety moze i mozna mieszkać tu w fajnym stylu, ale jeśli chodzi o zatrudnienie to Gdańsk jest lata świetlne przed Gdynia.I dalej bedzie. Bo dla szczura liczy sie żeby było ładnie a nie dobrze.

    • 30 3

    • A tam

      Za kilka lat w tej czesci Gdyni bedzie 11 tyś nowych miejsc pracy, ja za trzy lata zamierzam sie tam udać i zamieszkać w tym ekstra mieście

      • 0 0

    • Ile miejsc pracy stworzyłeś?

      • 0 2

  • O kim władze miasta myślą planując takie projekty, bo nie o przeciętnych mieszkańcach. Kogo może być stać na mieszkanie w takim apartamentowcu? Dlaczego nie pomyślano o zrobieniu tam parku dla zwykłych obywateli miasta.
    Poza tym brzydkie te domy, wszystkie jednakowe, czy nie stać naszych architektów na ciekawsze pomysły?
    rozczarowana gdynianka

    • 2 2

  • Ech kasa

    Chora decyzja taki atrakcyjny teren powinien zostac przeznaczony na uslugi i gastronomie by w koncu ozywic martwe centrum gdyni !

    • 2 1

  • popatrzcie jak za miedzą Gdański Port się rozwija i rozbudowuje !!! (3)

    Jakim prawem ta gdyńska Mafia i banda niszczy i dewastuje to Miasto ? - kto pytał mieszkańców ?

    • 18 2

    • Gdansk ma tereny Gdynia nie.

      • 0 0

    • To nie gdanski port.
      To australijski emeryt pokazuje nam, jak robi sie interesy na transporcie morskim. W gdanskim porcie tak jak w gdynskim, urzadzone urzedasy, byle do emerytury...

      • 0 0

    • Jaka banda i mafia.

      Jakich sobie wybraliscie takich macie.

      • 5 1

  • Marudy (8)

    Poplywajcie trochę po Śródziemnym, Bałtyku a zobaczycie ile marin jest obudowana lokalami mieszkalnymi i użytkowymi w środku miasta. Gdynia ma plaże , bulwar, skwer. To bardzo normalne planowanie aby w takim miejscu były mieszkania i marina jachtowa. Zobaczcie marine w Benalmadenie, Barcelonie. Google street view jest za darmo.

    Nie każdego bedzie na to stać . Ale nie każdego stać na Mercedesa i nie ma co się ciskać i obrażać . Na pewno lepsza inwestycja niż Sea Tower.

    • 38 31

    • Popływaj sobie po Śródziemnym i dodatkowo zobacz w budżetach tych miast z czego one żyją (5)

      i które z nich rozwalają tereny portowe żeby zbudować apartamentowce.

      Czy w Walencji Neapolu Genui wpływy z turystyki przewyższają wpływy z gospodarki portowej i przemysłu? Nigdzie tak nie jest. Więc trzeba być ostatnim debilem, albo cynicznym złodziejem żeby niszczyć to co służy wszystkim, żeby ukraść dla garstki cynicznych właścicieli Gdyni a resztę posłać na zmywak do Anglii.

      No ii jeszcze mała ciekawostka na koniec: kiedy w Gdyni pogoda będzie taka jak w Barcelonie, kiedy atrakcje gdyni dorówanją barcelońskim, zęby turyści zechcieli zalać to miasto milionami?

      • 9 5

      • (1)

        Walencja, Neapol, Genua - miasta 4-5 krotnie większe od Gdyni. I to bez przylegających terenów. Co ty porównujesz? Komu służy teren Dalmoru? Skoro pogoda nie taka to chociaż na te 3-4 miesiące pływania trzeba sciągnąć turystów. A marina sciąga jachty, 120 jachtów to co najmniej 400 osób, za jachty płacą psotojowe, ludzie chodzą do knajp, kupuja wyposażenie do łódek, itd.
        To własnie robi Barcelona, marina w środku miasta.
        Walencja, Neapol tak samo
        Widac, że tam nie byłeś.

        • 0 1

        • To jest biznes plan dla Rewy czy Oslonina...

          • 0 0

      • Gdańsk przejmuje funkcje głównego portu (2)

        Jedyna uczieczka Gdyni z portem to wejscie z kanałem pod estakada w strone elektrocieplowni, az do Rumii, tak planował zreszta sam Kwiatkowski, nalezaloby przerobic estakade, poglebienie toru wodengo i wiele innych prac.
        Natomiast naturlanym jest ze stare tereny portowe które juz z punktu gospodarczego nie spełniaja swojej funkcji, przy wzroscie cen gruntów przejmowane sa na cele mieszkaniowe, biurowe , turystyczne

        • 1 8

        • szansą Gdyni...

          jest zasypanie portu zewnętrznego i wyciągnięcie nabrzeży w Zatokę. Tak jak to zrobiono na DTC. To nie czasy Kwiatkowskiego, inne potrzeby i inne mozliwości. Zasypanie portu zewnętrznego czyli miejsca gdzie usilnie usiłuje się postawić "szklane domy"...
          Gdańsk to max. 10% Hamburga, więc dla wszystkich wystarczy... Byle bez głupich szowinizmów...
          Poza tym, Gdańsk pracuje dla australijskiego emeryta a nie dla polskiego budżetu...

          • 2 0

        • Stek bzdur.

          Tego się nawet nie chce komentować. Mam nadzieję, że jesteś nastolatkiem bez pojęcia o ekonomii, gospodarce morskiej, historii i współczesności Gdyni.

          Bo jeśli jesteś dorosły i pracujesz w urzędze i reprezentujesz średni poziom świadomości tego urzędu, to miasto Gdynia już jest martwe.

          • 8 1

    • W którym kierunku będziesz rozwijał Port Gdynia?

      Za co utrzymasz pirsy?
      Doliczysz do czynszu właścicielom za ich utrzymanie?

      • 5 1

    • Bałtyk to nie Śródziemne

      Tu jest zimno i wieje...

      • 6 1

  • (22)

    Miasto z morza i marzeń zapomina o marzeniach i zamiast doków i nabrzeży będą aleje spacerowe i przystanie dla łódek bogatszych ludzi. Już naprawdę w Gdyni nie ma potencjału na rozwój portu że idzie się w takie rozwiązania?

    • 128 28

    • (4)

      Boże ludzie ogarnijcie sie . Na całym świecie tereny portowe w centrum miast są zamieniane na mieszkalno rozrywkowe . Porty sie buduje przy autostradzie i linii kolejowej poza centrum . Ale PiSsowcy nic nie kumają

      • 8 11

      • Porty buduje sie nad morzem.
        Linia kolejowa jest a autostrada jest w poblizu.
        Ale grupa kolesi zamarzyla sobie szklane domy I gondole... Szybko I tanim kosztem. Tym bardziej, ze nie oni te koszty ponosza.
        To nie tylko ich przypadlosc...Australijski emeryt pokazal nam jak sie robi interesy na transporcie morskim.... A nadetym urzedasom tylko szybka kasa w glowie...

        • 0 0

      • Proszę o przykład dobrze funcjonującego, rozwijającego się portu (2)

        którego jedynym problemem jest ograniczona ilość terenu do rozwoju, któemu żyjące z tego portu miasto wbija nóz wplecy zabierając mu jeden z ostatnich terenów rozwojowych, czyli Dalmor (jak to zrobili Szczurek i klika w roku 2003).

        Kto będzie płącił za utrzymanie i remont nabrzeży mola rybackiego, na któym będa prywatne pustostany?

        z czego zamierza żyć Gdynia, gdy już zabije port? Z pensjonariuszy PPNT?

        • 7 5

        • Kłamstwo. Proszę przeczytać ten artykuł z portalu gospodarkamorska.pl (1)

          "W 2003 r., na wniosek Rady Miasta Gdyni, ówczesny wiceminister infrastruktury (najwyraźniej o małej wyobraźni) pozbawił port gdyński 181 ha, m.in.: terenów Dalmoru, 44 ha na t.zw. „międzytorzu” i dalszych kilkudziesięciu w okolicach elektrociepłowni oraz od strony Oksywia. Port został więc okrojony prawie ze wszystkich stron – co pozbawiło go możliwości terytorialnego rozwoju."

          Słowa klucze, "na wniosek Rady Miasta Gdyni", "w 2003 roku", "wiceminister Infrastruktury" , "podjął decyzję o przekazaniu terenów wokół portu Gdyni". Zarządcą terenów portowych jest Skarb Państwa i to on oddał tereny miastu. Czemu tak zrobił? To pytanie do ówczesnych władz państwa.

          • 1 0

          • Kazdy widzi to co chce...
            Ja widze gdynskich aparatczykow ukladajacych sie z niekumatym urzedasem z Wawy... Na szkode publico bono.
            I caly spisek.
            Nie mieszaj do tego Panstwa... bo to jest jego zaprzeczeniem.

            • 0 0

    • bredzisz jak prowincjonalny kibol (3)

      pojedz do Londynu czy Barcelony zobaczysz jak wyglada teraz waterfront. W XXI wieku port nie musi byc tak wielki jak na poczatku XX wieku by osiagac rekordowe przeladunki. To sie nazywa postep....

      • 5 3

      • Dokładnie. (1)

        Tu przyklad projektu Waterfrontu z Hamburga
        w ww.archdaily.com/796184/richard-meier-and-partners-designs-waterfront-mixed-use-building-in-hamburg

        • 1 1

        • Porownujesz nieporownywalne.
          To demagogia.

          • 0 0

      • to pisowsko ruski trol

        bredzacy o hutach imienia Lenina
        i zakladach państwowych PRL

        • 0 1

    • szczur nie ma wizji rozwoju miasta, sprzedać wszystko żeby była kasa na rozrywkę (3)

      • 29 4

      • Że jesteś nawiedzonym idiotą horałowy trolu . (2)

        • 2 6

        • Nerwy w samorządności. gdzieś zniknął cyniczny uśmiech, drogie garnitury a zostało czyste chamstwo. (1)

          • 3 3

          • bezsilny kwik pisu dowodem

            tak by Kaczyński nie kwiczał
            a tak widać ze to kwik zazdrości

            • 0 1

    • (7)

      A kto rozwalił gospodarkę wodną szczur? Czy może komuchy drące dziś ryja na wiecch KOD?

      • 13 10

      • W przypadku Gdyni odpowiedź brzmi: ekipa, której cześcią był i jest Wojciech Szczurek (5)

        • 12 7

        • Haha, zero pojęcia o gospodarce morskiej i stosunkach własnościowych w porcie, ale Szczurka zawsze można oczernić. (4)

          • 10 5

          • Za aferę wyjęcia Dalmoru z granic portu odpowiada Szczurek i jego mafia. Rok 2003. Do sprawdzenia. (3)

            A krzyczeć sobie możesz, prawdy nie zakrzyczysz.

            • 6 5

            • Właśnie przeczytałem.

              "W 2003 r., na wniosek Rady Miasta Gdyni, ówczesny wiceminister infrastruktury (najwyraźniej o małej wyobraźni) pozbawił port gdyński 181 ha, m.in.: terenów Dalmoru, 44 ha na t.zw. „międzytorzu” i dalszych kilkudziesięciu w okolicach elektrociepłowni oraz od strony Oksywia. Port został więc okrojony prawie ze wszystkich stron – co pozbawiło go możliwości terytorialnego rozwoju."
              Dla ludzi o małej inteligencji wytłumaczę (bo możesz próbować pisać głupoty, że Szczurek to i tamto). Na wniosek Rady Miasta, czyli na wniosek organu samorządowego, nie prezydenta miasta, lecz Rady Miasta (to dwa różne byty), wiceminister Infrastruktury przekazał tereny okołoportowe Gdyni. To była decyzja WICEMINISTRA, a nie żadnego Szczurka.

              • 1 1

            • Tereny portowe są własnością Skarbu Państwa. To "PAŃSTWO" za nie odpowiada , a nie Gdynia.

              • 1 0

            • Opisz nam, na czym ta "afera" polegała? Tak żeby wszsycy się dowiedzieli.

              • 1 0

      • co złego to nie my? Gminy okradły porty - więcej na gospodarkamorska.pl

        Poszukaj sobie, to łatwe do znalezienia...

        • 0 1

    • Tam powinni wybudować piękne oceanarium i park rozrywki ,z widokiem na morze.To bylaby prawdziwa atrakcja ktora przyciągałaby turystów do tego ponurego miasta.A deweloperkę to wsadzcie sobie w d.........................e

      • 17 2

  • (7)

    A dla kogo te apartamenty?Przecież Polska to biedny kraj,tu ludzie zarabiają po 2 tyś.złotych,przecież pracodawca nie może dać więcej,cholerny zus i podatki go zjadają!Koszta pracy są tak potężne,że ledwo opłaca AC za X6,żony ML,syna A7,ledwo utrzymuje swój dom i letnią villę na mazurach,a teraz doszedł jeszcze apartament,a i jacht trzeba kupić#

    • 119 29

    • (2)

      Ale kogo interesuje, ze masz dwie lewe rece i wszystko co potrafisz to plakac nad swoim losem? Idz ponarzekać na forum Onetu.

      • 4 16

      • a kogo te twoje wymioci...ny interesują? (1)

        • 4 2

        • czyli zaorał cię nieudaczniku

          • 0 2

    • ależ skąd przecież Polska właśnie wstała z kolan

      Dzięki dojnej zmianie jest wielu aspirujących do takich miejsc. Przecież Misiewicz nie może mieszkać byle gdzie. Antek musi go ujeżdżać w jakichś przyzwoitych warunkach,

      • 5 1

    • Trzeba było iść na politechnikę, a nie politologię

      • 7 19

    • zmień pracę, weź kredyt

      • 20 10

    • Załóż firme

      • 18 21

  • tylko nie grodzić

    mam nadzieję, że nie będzie to grodzone osiedle a teren dostępny dla wszystkich. Skoro na dole mają być butiki i sklepy.

    • 1 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane