• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gdynia chce zostać miastem 25-lecia, ale potrzebuje pomocy

Patsz
17 maja 2014 (artykuł sprzed 10 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Gdynia 'miastem 25-lecia' telewizyjnej Jedynki
Zwycięskie miasto ma być symbolem zmian, jakie dokonały się po 1989 roku. Zwycięskie miasto ma być symbolem zmian, jakie dokonały się po 1989 roku.

Każdy może zagłosować na miasto w plebiscycie organizowanym przez program telewizyjny "Świat się kręci". Oprócz Gdyni w stawce pozostały Rzeszów i Wrocław. Głosować można do przyszłej niedzieli.



Nie tylko budżet obywatelski rozgrzewa w mieście emocje w ostatnim czasie. Równie mocno władze i radni miasta, a co za tym idzie - także sami mieszkańcy, promują w mediach społecznościowych rywalizację o miano "Miasta 25-lecia". Pojawiły się nawet specjalne spoty, zachęcające do włączenia się do zabawy.


Na Gdynię możesz zagłosować TUTAJ.


Czy takie plebiscyty, jako dla mieszkańca, mają dla ciebie znaczenie?

Na początku można było wybierać z 10 miejscowości, ale do ścisłego finału weszła tylko trójka. Pokonane zostały m.in. Kraków, Warszawa i Poznań. Najwięcej głosów - oprócz Gdyni - zebrał Rzeszów i Wrocław; i to spośród nich zostanie wybrany triumfator.

Co da zwycięstwo w plebiscycie? Organizatorzy podkreślają, że chcą dać szansę wyboru internautom polskiego miasta symbolizującego metamorfozę, jaka dokonała się w kraju w ostatnich 25 latach. Przy okazji wybrany zostanie m.in. najlepszy sportowiec, film, piosenka i wreszcie Polak 25-lecia.

Oprócz splendoru miasto nie otrzyma żadnych dodatkowych korzyści materialnych, ale i tak nikt nie ukrywa, że to świetna darmowa promocja.

- Mam nadzieję, że choć głosujemy na Gdynię, zjednoczy się Trójmiasto i całe Pomorze. To pierwsza taka mobilizacja internautów od czasu walki o obecność miasta na planszy w Monopoly. Wtedy się udało, zobaczymy, jak będzie teraz - tłumaczy Joanna Grajter, rzecznik prasowy UM w Gdyni.

Wyniki telewizyjnego plebiscytu poznamy 2 czerwca.
Patsz

Opinie (290) 3 zablokowane

  • wiadomosci.onet.pl/kraj/dgp-miasta-ktore-wydaja-najwiecej-pieniedzy-z-ue/1p3r3

    • 3 0

  • co za prymitywna

    i nachalna promocja. konkurs od siedmiu boleści a nachalność reklamy poraża. setki ulotek walają się po mieście i za wycieraczkami samochodów niczym promocja dywanów tureckich czy nowego burdelu... to już miasto nie zna lepszych sposobów na promocję niż rzucanie ulotek na chodniki? czy warto na to wydawać pieniądze podatników? nad tym oczywiście nikt się nie zastanawia...

    • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane