- 1 Miasto nie zgodzi się na budowę 10 bloków w miejsce Alfa Centrum (201 opinii)
- 2 Po ośmiu godzinach otwarto obwodnicę (342 opinie)
- 3 Co się wydarzyło na lotnisku z piątku na sobotę (313 opinii)
- 4 Więcej pociągów z Gdyni na Hel (113 opinii)
- 5 Pogoda sprzyja rejsom po Trójmieście i okolicach (56 opinii)
- 6 W majówkę ruszają linie sezonowe (75 opinii)
Horała zapowiada mieszkania komunalne na Międzytorzu
- Jeśli zostanę prezydentem, zmienimy plan zagospodarowania przestrzennego dla Międzytorza . Nie powstaną tam apartamenty dla inwestorów ani centrum handlowe, które dobije kupców ze Śródmieścia. W tym miejscu można zbudować np. mieszkania komunalne - zapowiada Marcin Horała, kandydat PiS na prezydenta Gdyni.
Do projektu mieszkańcy Gdyni zgłosili wiele uwag. Dotyczyły one m.in. rezygnacji z poszerzenia ul. Władysława IV do czterech pasów, rezygnacji z budowy galerii handlowej, która ma powstać przy stacji Gdynia Główna, a także powiększenia przestrzeni zielonych w tej okolicy.
Właściwe żadne z nich nie zostały uwzględnione.
Czytaj więcej: Plan dla Międzytorza uchwalony ekspresowo.
Co obecne władze planują na Międzytorzu?
Na 14-hektarowej działce, po obu stronach ul. Janka Wiśniewskiego, w projekcie planu dopuszczono powstanie galerii handlowej, połączonej korytarzem nad ul. Janka Wiśniewskiego z najwyższymi budynkami mierzącymi do 55 metrów oraz zabudową mieszkaniową i biurową, która miałaby stanąć wzdłuż ul. Jana z Kolna.
Teren ma zabudować współpracująca z kolejarzami firma deweloperska Semeko (jest właścicielem jego części), która podczas targów nieruchomości w Cannes szukała partnerów do tej inwestycji.
Z kolei miasto miałoby wybudować tu drogi dojazdowe w postaci ulic Nowej Węglowej i wydłużenia ul. Władysława IV.
Mimo szybkiego przegłosowania uchwały, zarówno w zakresie zabudowy, jak i zmian na drogach, do dziś nic się nie dzieje.
Co proponuje kandydat PiS?
Zupełnie inny pomysł na to miejsce ma Marcin Horała, kandydat PiS na prezydenta miasta.
- Jeśli zostanę prezydentem Gdyni, zmienimy plan zagospodarowania przestrzennego dla Międzytorza. Nie powstanie tam centrum handlowe, które przecież dobije kupców nie tylko z Hal Targowych, ale i reszty Śródmieścia. Nie będzie apartamentów dla tzw. warszawki czy funduszy inwestycyjnych. To dobre miejsce, by zbudować np. mieszkania komunalne - podkreśla Marcin Horała.
Jak to jednak zrobić? Przypomnijmy, że w ubiegłym roku badano, czy zgodnie z wyrokiem Naczelnego Sądu Administracyjnego z 27 lutego 2017 roku, dotyczącym komunalizacji nieruchomości znajdujących się we władaniu PKP, takiego zabiegu nie można zastosować w Gdyni. Wówczas miejscy prawnicy uznali, że takiej możliwości nie ma.
Marcin Horała przypomina, że ostatni zbudowany w Gdyni blok komunalny, mieszczący się przy ul. Okrzei 22 , powstał osiem lat temu. Na liście oczekujących na lokal od miasta jest wciąż kilkaset osób.
- Tymczasem obecnie oferta mieszkaniowa zaspokaja potrzeby ok. 40 proc. polskich rodzin. Pozostałych najczęściej nie stać na kupno mieszkania. Warto zacząć budować, bo do 2025 roku w budżecie kraju mamy zagwarantowane 6 mld zł na dopłaty do takich inwestycji. Najwięcej można otrzymać na budowę mieszkań dla osób starszych i niepełnosprawnych - podkreśla Artur Soboń, wiceminister inwestycji i rozwoju w rządzie PiS. - Potrzeba tylko jednego: chęci współpracy ze strony władz miasta - kończy.
Opinie (462) ponad 20 zablokowanych
-
2018-10-01 14:18
Nie dla budowania mieszkań dla patologii i to w centrum. (50)
- 618 52
-
2018-10-06 12:08
Dziekuje Mareczku
Dziekuje Mareczku za ten komentarz, wszedlem zeby napisac to samo ale juz nie musze!! Chorała ten polglowek myslal ze tym tekstem zyska wyborcow a tymczasem efekt bedzie odwrotny !
- 0 0
-
2018-10-01 18:52
co by tu jeszcze obiecać patoli, żeby poszła do urn, co by tu jeszcze "zafundować" z kieszeni podatników... (2)
- 15 3
-
2018-10-01 21:20
a ktoś broni ci przebić stawkę? (1)
wtedy zagłosują na ciebie...
- 0 7
-
2018-10-02 07:37
Odpowiedzialność i uczciwość
- 3 0
-
2018-10-01 14:44
100% racji. (13)
Cymbal za publiczne pieniądze podatników chce budować mieszkania w centrum dla wylęgarni wszelakiej patologii. A ty za przeproszeniem k*rwa płać podatki i 30 lat spłacaj kredyt za swoje mieszkanie/dom na przedmieściach. On chyba zapomnial, że jest politykiem utrzymywanym z podatków czyli naszym pracownikiem, a pie*doli jakby było na odwrót. Nigdy nie zagłosuje na nikogo kto chce budować mieszkania komunalne wspierając rozwój patologii.
- 112 9
-
2018-10-01 14:49
typowo polskie (8)
empatia "level high" w wydaniu gdyńskim, prosto z miasta z marzeń i morza
- 5 60
-
2018-10-01 15:08
(3)
Jaka empatia. Ja musze za wszystko placic. Aby placic musze pracowac i placic podatki na tych, ktorym sie nie chce. Owszem rozumiem trudna sytuacje i bylbym w stanie zaakceptowac mieszkanie komunalne, ktore ktos dostaje przejsciowo (np. na dwa lata) aby mogl stanac na nogi. Ale nie na cale zycie, pozniej dziedziczone na krewnych i to jeszcze w centrum miasta.
- 59 3
-
2018-10-01 15:20
komunalki i socjalne niech budują za obwodnicą. (2)
Nie uczysz się, nie pracujesz, nie stać cię? -Proszę bardzo: kontener z kiblem i przemyśl swoje życie.
- 46 3
-
2018-10-01 19:28
(1)
zycie nie polega na pracy i nauce, tylko na bogaceniu sie i korzystaniu z tego zycia i jego wszelkich dobrodziejstw.
- 3 2
-
2018-10-02 07:32
Ok. Ale za swoje!
- 1 0
-
2018-10-01 15:15
empatia polega na tym, że dajesz komuś dach nad głową z własnych podatków (3)
no ale budowanie mieszkań komunalnych w centrum i rozdawanie tym, którzy nie zarabiają, i ściąganie na to podatków od mieszkańców Karwin, Obłuża, albo Chyloni, to czysta komuna
- 50 4
-
2018-10-01 15:28
empatia i podatki (2)
Empatia ma niewiele wspólnego z podatkami.
Ale skoro już jestesmy przy podatkach. Sądzisz, że do Twoich potrzeb realizowanych przez miasto nie dokładają się inni? Realizujesz wyłącznie ze swoich, jak je nazwałeś, podatków?- 3 19
-
2018-10-01 15:32
(1)
Nareszcie zaczynasz powoli rozumiec. Wszyscy finansujemy w podatkach PiSowskie rozdawnictwo. Raz 500, 300+ a teraz mieszkan komunalnych w centrum miasta, a do tego finansujemy swoje domy/mieszkania w kredycie bo nikt nam nie chce dac za darmo.
- 23 3
-
2018-10-01 19:30
jestes frajer, to placisz podatki i nie masz nic za darmo..powodzenia..
- 3 2
-
2018-10-01 15:20
a kto powiedział, że za darmo i dla "patologii"? (3)
Takie budownictwo funkcjonuje i wcale nie jest tanie.
Kto/co daje tobie prawo do określania kogokolwiek "patologią"?
To że masz kredyt? A czy jest on obowiązkowy?- 7 36
-
2018-10-01 15:27
(1)
Oczywiscie, ze kupowanie mieszkania/domu na kredyt nie jest obowiazkowe, praca tez nie jest obowiazkowa, a szkola z tego co wiem tylko do ktoregos tam roku zycia. Mozesz za to liczyc na PiS/Horale, ze da ci za darmo (na koszt innych) i to w centrum miasta, a ty stoj w korku 2h dziennie zeby na to zarobic. Do tego dolozyc ci 500, 300 i cala reszte dodatkow. Tu nie chodzi o to, zeby nie pomagac. Bo nie kazdy sie bogato urodzil lub mial szanse zdobyc odpowiednie wyksztalcenie. Chodzi o forme w jakiej ta "pomoc" jest niesiona, a bardziej jak kupowane sa glosy wyborcow.
- 36 2
-
2018-10-01 16:05
tak, są kupowane
a dlaczego jest ich tak wiele, że opłaca się je kupować?
Chyba ktoś jakiś błąd po drodze zrobił.
Nie widzę żadnej zalety mieszkania w "centrum", nie byłem tam od lat.
Nie bronię tego oświadczenia, kolejna niezręczność, która drogo będzie kandydata kosztować.
Jednak wściekły atak i wymyslanie ludziom bo mają inne możliwości życiowe jest nie na miejscu. W wypowiedzi nie ma żadnej wzmianki, na jakich zasadach miały by funkcjonować te mieszkania. A funkcjonują one np. jako TBS, wcale nie tanie. Miasto czerpie z tego dochód. Decydują się na to osoby, wbrew pozorom, o dużych dochodach, potrzebujace czasowego lucum. To tylko jeden z przykładów.
Nie nalezy mylić mieszkań komunalnych z socjalnymi. Mieszkania komunalne to dochód dla miasta, oby nie zmarnowany. Mieszkania ("inwestycyjne") na wynajem tylko drenują rynek...- 5 13
-
2018-10-01 15:20
won do kontenera za obwodnicą!
- 27 11
-
2018-10-01 14:26
szlachta nie prauje! -musi dostać. W samym centrum. (5)
a Ty podatniku (jeleniu) tyraj i spłacaj przez 30 lat swoją klitkę pod obwodnicą!
- 146 15
-
2018-10-01 18:53
no i po co to, widzisz... (3)
zrób sobie gromadkę darmozjadów, państwo wyżywi, mieszkanie ci załatwi w reprezentacyjnej cześci miasta... żyć nie umierać.
- 31 4
-
2018-10-01 19:05
To poniżej mojej godności. Nic od was nie chcę. Państwo nie musi mi nic dawać. (2)
Niech tylko przestanie być janosikiem! Niech skończy zabierać mi aby dać patolom.
- 34 3
-
2018-10-01 19:12
(1)
Powiedz to populistom i ich wyborcom. Ktoś na nich głosuje.
- 20 3
-
2018-10-02 07:29
Miłośnicy "darmochy" .
I sprawiedliwości opartej na dzieleniu tego co dureń i sąsiad, pewnie złodziej, nakradł. Bo nakradł zapewne gdyż on ma a ja nie! Łazi gdzieś, nie wiadomo gdzie i go nie ma od 6 do 20 dzień w dzień. Pewnie kraść chodzi, bo nie do roboty, bo roboty u nas ni ma.
- 10 0
-
2018-10-01 18:18
to jest akurat hasło często słyszane w "centralnych"
ogólniakach... ;)
- 4 1
-
2018-10-01 17:21
No to już wiesz Horała, cymbale, na jakie poparcie swoich pomysłów możesz liczyć (2)
Takie pomysły łykną mieszkańcy jakiegoś PGRu, a nie Gdyni, Dumy XX lecia międzywojennego
- 27 2
-
2018-10-01 18:01
żyj historią (1)
duma z dawno przebrzmiałych osiągnięć, których znaczenie przeminęło.
Nie da rady jej obronić przez spółdzielnią zdeterminowanych sąsiadów.- 2 9
-
2018-10-02 01:02
Ty byś nawet na Wawelu urządził mieszkania komunalne, pisowiecki cziełowiek z ciebie, pożyteczny idiota Putina i jego agenta Antoniego Maciarenki
- 4 0
-
2018-10-01 14:38
stawiajmy pomniki i róbmy festyny, tylko dlaczego mieszkańcow ubywa? (6)
myślenie godne wyborcy szczura.
- 17 43
-
2018-10-01 15:24
nie gadaj, że Horała pomnika smoleńskiego by nie postawił i miesięcznic by nie urządzał... buhahahhahaha :) (3)
jednej imprezy napewno by zabronił - Festiwalu Filmów, gdzie olano Smoleńsk i pokazano Kler!
zaorany?- 36 5
-
2018-10-01 18:21
Ale głosy na jak w banku (2)
- 3 3
-
2018-10-01 18:55
Chyba (1)
w skoku.
- 12 1
-
2018-10-02 00:58
Zaoranie dubeltowe
- 4 0
-
2018-10-01 15:11
dlaczego mieszkańców ubywa? bo grunty i mieszkania w centrum są drogie, ludzi stać tylko na mieszkania w okolicach Gdyni
no ale Towarzysz Horała dla swoich kolegów partyjnych wybuduje mieszkania w centrum z podatków innych mieszkańców i sobie wyborców przysporzy! Przecież jego Towarzysz partyjny Pięta już analizował zdolności prokreacyjne Funkcjonariuszki PISu, pani Izabeli Pek od Horały, a teraz na plakatach widzę, że Horała następne kobiety dla kolejnych towarzyszy partyjnych sprowadza
- 47 6
-
2018-10-01 14:47
Budujmy mieszkania za pieniądze ludzi pracujących i rozdajmy je patologii, której najpierw nie chciało się uczyc, a teraz nie chce się pracować. Dajmy im co miesiąc 500+, 300+ i resztę zasiłków, żeby mogli godnie nic oprocz dzieci nie robić. Myślenie godne wyborcy PiS.
- 98 10
-
2018-10-01 14:38
To jest jakiś absurd (8)
Bezrobotni dostają mieszkania w centrum, a ludzie pracujący, którzy znacznie lepiej by wykorzystali tę lokalizację muszą codziennie jadąc i wracając z roboty stać godzinę w korku. Powinno się wprowadzić przepis, że jeśli przez np. dwa lata człowiek nie jest w stanie znaleźć stałej pracy, to się go wysiedla w p***ziet' pod Chwaszczyno albo inne Pierdziszewo. Trochę pomyślunku, panie Horała, bo takich polityków nam nie potrzeba
- 150 8
-
2018-10-01 17:39
ale z ciebie baran (3)
zyczysz ludziom gorzej sytuowanym aby zyli tak jak ty? czyli stali w korkach dzien w dzien dojezdzajac z zad*pia? jakbys lepiej wykorzystal takie mieszkanie? stawialbys kloca inaczej od tych co dostali mieszkanie komunalne? wyjasnij to prosze. a moze bys wynajal? hehe. matko i corko, czas sie zabierac z tego kraju poki granice otwarte.
- 4 23
-
2018-10-01 19:39
a gdzie bezrobotni maja dojeżdżać w godzinach szczytu? (2)
do mopsu można spokojnie skoczyć koło godziny 11 jak ruch się rozładuje. Jak lepiej by to wykorzystał człowiek pracujący? Byłby w domu w 15 minut a nie w godzinę. Więcej czasu z rodziną, więcej czasu na odpoczynek, mniej stresu... To by się przełożyło na jego większa efektywność w pracy= wyższe zarobki= więcej podatków na patologię.
- 24 2
-
2018-10-01 23:43
oj się naoglądało Korwina.
tak z ciekawości masz już 14 lat, czy nadal w podstawóce?- 1 3
-
2018-10-01 21:47
jaca to nieżyciowy matoł z komunalnego
nie trudź się, on i tak nie zrozumie. nic dziwnego, że nikt go nie chce zatrudnić
- 7 1
-
2018-10-01 14:48
Socjalizm! PiS to czysty socjalizm. (2)
Przecież socjalizm zawsze się udaje :D
- 55 7
-
2018-10-01 21:24
Ale
nie na długo.
- 6 0
-
2018-10-01 17:42
PIS to nie jest czysty socjalizm
Tylko populizm i socjalizm xD
- 25 2
-
2018-10-01 16:07
mylisz mieszkanie komunalne z socjalnym
to nie jest równoznaczne.
- 8 15
-
2018-10-01 16:08
U Horały z myśleniem kiepsko (2)
To był klasyczny strzał w kolano. Nikt o zdrowych zmysłach nie pozwoli na mieszczania dla hołoty w centrum
- 38 5
-
2018-10-01 22:40
Niestety hołota ma prawa wyborcze. I to do nich kieruje te głupie wymysły.
- 8 0
-
2018-10-01 18:05
nie, to z twoim myśleniem kiepsko, gdy miejskie mieszkania na wynajem mylisz z budownictwem socjalnym.
to zupełnie odminne znaczenia.
Ale wypowiedź kandydata mało szczęśliwa... Nie wziął pod uwagę histerii i ułomności...- 4 15
-
2018-10-01 20:36
Horala
Wy....dalaj
- 10 2
-
2018-10-01 18:02
Patologię to masz w Gdańsku
Tam też są nowe apartamentowce w centrum, gdzie dzi.ki biegają nago po korytarzach i pijani Anglicy wynajmują apartament w 10kę na wieczór kawalerski. Już lepiej stworzyć punkty handlowe na dole, biura na górze, a po środku mieszkania komunalne. Wtedy centrum będzie tętnić życiem, a nie to co Sea Towers.
- 3 10
-
2018-10-01 14:49
Haha PiS czyli ci co krzyczą "Presz z komuną", w szeregach jest komunistyczny prokurator, a głównymi hasłami jest Socjalizm!
Hipokryci.
- 38 5
-
2018-10-01 14:38
sam jesteś patologią
- 8 40
-
2018-10-03 15:19
Patologia centrum miasta, świetny pomysł... (1)
To jest miejsce na apartamentowce, biurowce, sklepy, knajpki i park ! A nie dla patologii...
- 1 2
-
2018-10-04 21:19
"biurowce, sklepy, knajpki i park"
Po co?
Są już teraz i to co rusz inne. Świecą pustkami po 18. Trochę gawiedzi kręci się w sezonie...
To mieszkańcom tego miasta nie jest potrzebne. To jest potrzebne paru osobom, które chcą z tego żyć. I chca to stworzyć ze społecznych (niczyich) pieniędzy...- 0 0
-
2018-10-02 09:27
na szczęście ten cymbał nie ma szans aby zostać prezydentem Gdyni (2)
a myślał, że wszyscy podchwycą ten głupi pomysł ….buhahahahahah
- 5 2
-
2018-10-04 21:15
możesz się zdziwić...
jak już wielu, co zaklinali rzeczywistość aby samych siebie przekonać...
Choć prawda jest, że skala korupcji społecznej w tym miescie jest dalece większa niż 500+- 0 0
-
2018-10-04 16:24
I nie chce tez...
...skoro takie pomysły lansuje. Właściwie prezes go zmusił a on już ustawiony w Warszawce przeciez
- 0 0
-
2018-10-03 10:34
Pomysły Horały na Gdynię (1)
Pomyślcie jak będzie wyglądała Gdynia za 5 lat skoro Horała ma tak durne pomysły jak mieszkania socjalne w reprezentacyjnej części miasta !!! Nie chce nawet wiedzieć jak głupie pomysły siedzą w jego głowie . Na pewno będzie zmiana nazw ulic na Kaczyńskiego itd..... oczywiście pomnik Kaczyńskiego i to zapewne nie jeden też ma się w Gdyni pojawić .
- 2 2
-
2018-10-04 21:10
a co jest reprezentacyjnego w tej części "miasta"?
Zapuszczone, prywatne kamienice, cuchnące stęchlizną i szczurem?
Zaniedbane tereny zielone, karczowane w ramach dogęszczania podwórek przez budowlańców?
Dziurawe drogi i zaniedbane chodniki?
Brudne elewacje? Miejscami nadal ze śladami wojny...- 0 0
-
2018-10-01 19:17
Sami swoi rządzą Gdynią (2)
W Gdyni wygra znowu 7 kadencje Szczurek, zagłosują ludzie z układu i stare babcie z dziadkami tak jest od lat .Gdynia sie cofa w rozwoju , żadnych nowych dróg ,rozładowania korków, miały być budowane na ul Puckiej nad torami wiadukt a przy ul.Chylońskiej tunel i tak włodarze miasta od 25 lat robią durniów z mieszkańców. Hasło Szczurka " to się nie da" Ulice remontuje się po kawałeczku i ewentualnie namaluje nowe pasy a kuriozum to zapowiedż że kawałek ul.Kwiatkowskiego i płk. Dąbka skrzyżowanie remontowana będzie ok 12 miesięcy to chyba jakiś głupi żart panie szczurek!!!!!!
- 11 13
-
2018-10-04 15:52
„Ludzie z układu”? (1)
Tylko jak on w ten układ wrobił 80% gdynian?
- 0 0
-
2018-10-04 21:06
"ciepła woda" otępia...
Uścisk dłoni, imprezka na skwerku, zapewnienie o "najlepszości", praca w agencji dla kuzynki, dla szwagra w miejskiej spółce, budżet na zupę, sprzęt do pracowni, mieszkanko za promocję, datek na witraż...
Repertuar jest spory aby "kmioty" miały poczucie wyjątkowosci i nie wściubiały nosa nie ta, gdzie trzeba.
Tylko ta ulewa, co drogi podmyła i "uciekinierzy" z północnych gmin...- 0 0
-
2018-10-01 15:13
szczurek nawet nie ma programu wyborczego, wie, ze idioci i tak zagłosuja na niego:)))) (3)
- 16 22
-
2018-10-02 06:34
(1)
A po co program wyborczy facetowi ktory dziala w miescie od ponad 20 lat??? Przeciez i tak kazdy ma swoja opinie na temat tej dzialalnosci bez wzgledu na to co by nawypisywal czy nawygadywal. Jak dla mnie - wielki rozsadek.
- 2 3
-
2018-10-02 13:35
no pewnie
Nic nie powie, to nie podejmuje zobowiązania. Nie ma czego ocenić.
Czy taki "wazon" jest miastu potrzbny?
Bo niektórym osobom na pewno...- 1 1
-
2018-10-01 15:16
Bo nikt by w to juz nie uwierzył
- 9 4
-
2018-10-01 22:12
(2)
Przedłużyć Władysława do portu i tunelem pod portem połączyć z oksywiem
- 5 1
-
2018-10-02 13:32
kuszące
ale nierealne.
Chyba że zbudujemy prierwszy w świecie tunel spiralny, który wywinduje nas 100m wyżej, na Oksywie.
Lub wylot w Pierwoszynie...
Też dobrze...- 2 0
-
2018-10-02 06:45
I połączyć z pasem startowym lotniska.
- 1 0
-
2018-10-02 07:07
Centrum miasta tylko dla klasy robotniczej!!! (1)
Koniec niesprawiedliwości dziejowej!!! Wyklęty powstań ludu ziemi, powstańcie ...
- 6 4
-
2018-10-02 13:29
myślę, że chcesz aby twoje nawoływanie
się spełniło. Oj, nie chcesz...
- 2 0
-
2018-10-02 11:14
(3)
Panie Horała, w wszych łapach jest jeszcze port Gdynia i dawny Dalmor. Na tym terenie postawcie wieżowce takie jak Sea tower a w nich mieszkania komunalne. Przecież waszym swerenom sie należy !!!. Tylko bogaci , lewacy mają mieć mieszkania z widokiem na morze? Suwerenowi też się należy.
Podpowiadam że jak pan wygra to :
żadnych regat, redbulów, triatrlonów, Ironmanów itd w Gdyni - to rozrywka dla lewaków.
Za to co miesiąc a szczególnie 22 lipca wielki koncert Disco polo z Zenonem M , i Sławomirem na skwerze Kościuszki. Suweren niech się bawi. I koniecznie 3 pomniki :
1. Ofiar katastrofy Smoleńskiej
2 Najlepszego na swiecie prezydenta Lecha Kaczyńskiego
3 Jasnie nam panującego Jarosława " Zbaw Polskę" Kaczyńskiego
Aby suweren miał gdzie składac kwiaty, modlić się co 10 każdego miesiaca, dziękować Bogu że nam dała najwspanialszych Braci na świcie. !!! Amen- 4 3
-
2018-10-02 12:14
(2)
Od stawiania pomnikow w Gdyni specjalista jest zdaje sie Pana/i/ faworyt Pan dr prawa Szczurek i nie jest to czcze gadanie, jakie charakteryzuje Pan /. ią/ ale konkretne obiekty, przy czym pospiech Pana Szczurka powoduje ze odslania sie juz pomniki w trakcie budowy
- 3 2
-
2018-10-02 12:35
(1)
Nikt nie jest doskonały. Szczurek ma swoje wady. Ale Horała działa na mnie jak czerwona płachta na byka. tyle w temacie.
ps. I nikt im nie powie że "Białe jest białe, a czarne jest czarne"- 1 3
-
2018-10-02 13:22
weź leki
Zaślepienie nie jest dobrym doradcą.
Wiesz jak byk kończy, szarżując na płachtę?- 2 1
-
2018-10-02 08:06
mamoń (2)
najpierw chciałem za pomocą głosowania wykopać nic nierobiącego obecnego władcę... myślę sobie, za to że stoję w korkach wśród nowych osiedli na drodze wyglądającej jak do kurnika, za to że moja córka jedzie do szkoły autobusem godzinę a powinna 19 minut, za to że farba jest jedynym materiałem budowlanym w Gdyni...pierwszy skreślony...myślę sobie, zagłosuje na tego drugiego, z poparciem centrali, może on, żeby nie zmarnować głosu albo nie daj Boże zagłosować na komucha... a tu proszę...pomysł z mieszkaniami komunalnymi, koleś strzelił sobie w stopę...drugi poszedł na koniec kolejki razem z pierwszym, trzeci to kopia pierwszego a o komuchach już pisałem... zatem proszę Cię Boże o ładną pogodę w dniu wyborów, to pojadę z rodziną na łono...nie przyłożę ręki do dżumy, cholery, czerwonki i aids...i tak dalej będę stał w korkach z moją córką
- 4 3
-
2018-10-02 13:12
I przez takich jak ty teraz rządzi PiS . Też się ludziom nie chciało iśc na wybory. Wolę Samorządność niż partię Pis co na siłę chce uszczęśliwiać suwerena. Partię która wie jak żyć, co potrzebuje suweren. A wszyscy co inaczej myśla to wrogowie , lewactwo, szumowiny, gorszy sort itd.
Partię która wsadziła do Dalmoru prezeskę , która oddaje tereny do centrali w Warszawie. Kto bedzie mieszkał w nowych budynkach na terenie Dalmoru? Na pewno nie Gdynianie tylko Warszawka. Ot tak oni dbaja o Gdynię.- 2 2
-
2018-10-02 09:31
to stój
sądzisz że to łatwa sprawa "wykopać" kogoś z gabinetu?
Że w tej działce same dziewice pracują? Kto o "zdrowych" zmysłach pcha sie w taką działką, wiedząc że i tka przegra z miendołami i mamoniami.
Bo cię sprzedadzą dla świętego spokoju...- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.