• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jeden klip promuje całe Trójmiasto

MKo
25 maja 2021 (artykuł sprzed 3 lat) 

"Trzy miasta, jedna destynacja" - pod takim hasłem ruszyła nowa kampania promująca Trójmiasto. Akcja przygotowana przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną ma zachęcić turystów do spędzania nad morzem nie tylko nadchodzących wakacji, ale też pokazać Trójmiasto jako miejsce idealne do całorocznego wypoczynku.



Jak oceniasz nowy klip promujący Trójmiasto?

W klipie promującym Gdańsk, Sopot i Gdynię, który dziś ma swoją premierę, widzimy wszystkie najważniejsze miejsca kojarzące się z Trójmiastem. Zarówno z perspektywy turystów, jak i mieszkańców.

Na dwuipółminutowym filmie widzimy popularne zabytki, plaże, miejsca widokowe i parki. Trójmiasto to jednak nie tylko klimatyczne miejsca, ale też wyjątkowi ludzie i smaczna kuchnia. To też imprezy plenerowe - zarówno kulturalne, jak i sportowe.

Co ciekawe - te same miejsca przewijają się w odsłonie letniej, jesiennej czy zimowej. I dzieje się tak nieprzypadkowo, a autorzy spotu chcą pokazać, że warto do Trójmiasta przyjechać nie tylko latem, ale przez cały rok - tak jak miało to miejsce przed pandemią.

- Prace nad kampanią trwały od miesięcy letnich 2020, a w ich wyniku powstał klip promujący trzy wyjątkowe miasta. Ideą przewodnią kampanii jest prezentacja Trójmiasta jako miejsca, w którym dobrze się żyje jego mieszkańcom, oraz pokazanie kilku pomysłów na to, jak spędzać tu czas przez cały rok. Kampanią i klipem chcemy pokazać, jak wiele Gdańsk, Sopot i Gdynia  mają wspólnie do zaoferowania - co najmniej trzy razy więcej niż gdziekolwiek indziej - tłumaczy Łukasz Magrian, dyrektor biura Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Odbiorcami kampanii są osoby w wieku 20-44. Klip kierowany jest głównie do mieszkańców z regionu pomorskiego i większych miast z sąsiednich województw (np. Bydgoszcz, Toruń, Elbląg) oraz Warszawy zainteresowanych podróżami, aktywną turystyką - także kulturową, wydarzeniami, koncertami i sportem.

Teledysk został nakręcony przez zespół Poland By Locals i Smooth Ads Studio, a piosenkę do niego specjalnie na potrzeby kampanii stworzył zespół Lady Killer wraz z Piotrem Spychałą i Arkadiuszem Tyda.

- Lojalnie uprzedzamy, że piosenka na długo zostaje w głowie - ale o to nam właśnie chodziło. Mamy też wielką nadzieję, że całość zachęci przede wszystkim młode osoby (ale nie tylko) do odwiedzania Trójmiasta w tegoroczne wakacje. Chcemy też, abyśmy my sami jako mieszkańcy Trójmiasta spojrzeli na nasze miejsce zamieszkania z innej perspektywy - dodaje Łukasz Magrian.
Wkrótce na stronie trojmiasto.pomorskie.travel pojawią się m.in. oferty turystyczne, formularze konkursowe i mapy wydarzeń. Ich celem będzie zaangażowanie i zainteresowanie potencjalnego turysty przyjazdem do Trójmiasta.
MKo

Opinie (196) ponad 10 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • A vo do języka qngielskiego... nie każdy odbiorca jest mlody i zna obcy jezyk. Nasz Polski jest piekny.. wykorzystajmy to a nie wiecznie inglisz.

    • 0 0

  • Zdjecia i film fajny . Ale tekst piosenki i jej wykonanie słabe.. nie wchodzi w ucho.. no i na prawdę nie dało rady po Polsku ? W końcu trojmiasto jest w Polsce... ehh

    • 0 0

  • Jedno trzeba przyznać: (36)

    Taki właśnie charakter zaczyna mieć trójmiasto. Dla inprezowiczów, hipsterów, szukających nie wiadomo czego. Nie dla rodzin (szczególnie z dziećmi), nie dla mieszkańców, nie dla ludzi szukających relaksu i odpoczynku. WYdaje się że twórcy klipu (świadomie lub nie) ale oddali aktualny charakter Trójmiasta.

    • 182 73

    • (14)

      To się nazywa kurort.
      Odkrywcy ameryki...

      • 17 14

      • kurort....haha (13)

        tu nawet parkingów nie ma przy plażach, a te nieliczne, które są od lat były oddawane jakimś zdziercom w sezonie.

        • 17 13

        • (7)

          Bardzo dobrze, strefa przy plazy to nie miejsce na parking!

          • 19 11

          • (1)

            no pewnie parkuje sie w innym kurorcie a dojezdza samolotem no jakze normalniej

            • 6 3

            • Jeździ sie komunikacja publiczną jak nie stac Cie na parkingi

              • 0 0

          • gdyby działał normalnie komunikacja można by tak powiedzieć (3)

            • 5 0

            • (2)

              Komunikacja działa, tylko trzeba się jeszcze umieć poruszać i znajdować odpowiednie połączenia. Jak widać dla niektórych to zbyt duży wysiłek umysłowy.

              • 3 3

              • przejedź się tą komunikacją w sezonie nad morze

                to ci się słoiku punkt widzenia trochę zmieni

                • 1 0

              • ta a wszególności komunikacja jak masz 3 dzieci i psa

                spróbuj się zabrać ta komunikacją z taka ekipą, i nie zapomnij o bagażu, bo jak z dziećmi na plaże śmigasz to 1 ręcznik nie wystarczy

                • 3 1

          • szczególnie w kurorcie

            • 12 3

        • Parking powinien kosztować 15 zł/ h i problem z brakiem miejsc sie rozwiąże. Jak Cie nie stać jeździj komunikacja publiczną.

          • 0 0

        • No i nie wiem, czy to mistrzowski trolling czy tylko januszowa głupota...

          • 2 0

        • a zatem według ciebie o kurortowości świadczy parking przy plaży?

          to może wracaj na prowincję :/

          • 5 2

        • kurort > tu nawet parkingów nie ma przy plaży (1)

          Mówisz o kurortach na Ukrainie czy w Europie Zachodniej?

          • 4 7

          • nie każdy myśląc o kurorcie ma na mysli

            bu*rdele, wódę, knajpy i wszechobecny zgiełk. przejedź się do Norwegii albo do Włoch lub na południe Francji to zobaczysz co to kurorty...

            • 7 0

    • Co znaczy nie dla rodzin z dziećmi? Miasto ma Ci organizować zabawę z Twoim dzieckiem? A od czego Ty jesteś

      • 0 0

    • (11)

      tak, bo najlepiej to żeby w ogóle nikt Gdańska nie odwiedzał, zamknąć Trójmiasto dla turystów, szkoda że ci hipsterzy i imprezowicze zostawiają w Gdańsku, Sopocie i Gdyni horendalne sumy na którym miasta zarabiają i dogadzają mieszkańcom. Na Białoruś się przeprowadź jak ci turyści przeszkadzają, tam ich niedługo na pewno nie spotkasz.

      • 29 13

      • Turyści (3)

        Tylko dlaczego filtrujemy wiek turystów? "Odbiorcami kampanii są osoby w wieku 20-44". Skąd taka dyskryminacja?
        Pytanie czy tych horrendalnych sum, o których piszesz, nie zostawiają jednak starsi.

        • 16 1

        • najwyraźniej miastu nie zależy na kolejnych falach wycieczek niemieckich emerytów z Wehrmahtu (2)

          czy tych ukrytych z Waffen SS, odbywających nostalgiczną podróż w lata młodości...

          • 7 9

          • Jeśli przyjąć że "mobilny emeryt" ma 65-75 lat

            to wydaje się, że urodził się po wojnie

            • 0 0

          • Niemowlęta i małe dzieci były w Wehrmahcie czy Waffen SS?

            • 7 3

      • dogadza mieszkańcom ? (6)

        powiedz w czym są te udogodnienia, jak nawet przez x lat oni nie byli w stanie dogadać się w sprawie wspólnego biletu... drogi ?- pudło, bo też jest dramat, gospodarka odpadami ? - pudło, bo śmietników jak nie było na mieście tak nie ma, te które stoją od lat są zawsze przepełnione, syf na ulicach, rozwalone chodniki, zabudowa na poziomie Sosnowca, zabytki zaniedbane lub lecą od lat z dymem - a tak naprawdę to one tworzyły jakiś klimat tego miasta, nie kartony jak z pod obwodnicy, które od lat w centrum stawiają. Brak odpowiednich ciągów komunikacyjnych od lat, zabudowa rezerw terenowych pod nie. Wymieniać dalej ? Dzika deweloperka, wydawanie kasy na lewo i prawo przez UM - tam by się przydał dobry audyt co roku. A co do tych twoich bajecznych sum, które są zostawiane w mieście...dobrze znam branżę hotelarską w Gdańsku i uwierz, że 3/4 właścicieli tych hoteli, knajp itp nie płaci nawet podatków w Gdańsku.

        • 31 5

        • przecież wspólny bilet jest - możesz go kupić! (1)

          więc co zmyślasz i konfabulujesz?

          • 1 10

          • po 20 latach od zapowiedzi z 1998 roku ?

            super, w tym tempie remont Długiej będzie pewnie na przełomie 2100/2101 roku

            • 4 1

        • proste wyprowadź się do Sosnowca (1)

          Nie podoba się możesz się wyprowadzić gdzie chcesz nikt nie trzyma ciebie tutaj.

          • 5 3

          • umiesz czytać ze zrozumieniem ?

            Chyba nie

            • 2 2

        • ja mam zupełnie inne odczucia (1)

          każdy to widzi, że Gdańsk się rozwija. Coś tu mi winą Tuska podlatuje....

          • 9 6

          • względem Olsztyna ?

            • 6 1

    • Absurd. Widziałeś kiedykolwiek spot reklamowy jakiegoś miasta lub państwa, który zachęca do zamieszkania tam? Pokazuje place zabaw I prezentuje liczbę miejsc w żłobkach??? To chyba turyści robią dochód, nie madki na 500 plus. Nie wierzę w to co czytam

      • 1 0

    • Fajne

      Klip fajny. Trójmiasto żyje głównie z turystyki i dobrze.

      • 1 4

    • niestety smutna prawda

      zgadzam się - niestety ciężko się tu ustatkować z rodziną z uwagi na wielu imprezowiczów w blokach, czy na mieście. Ludzie do Ciebie mierzą z broni w kolano, gdy zwrócisz uwagę o spuszczonym psie ze smyczy, duża agresywność młodych ludzi, którzy zaniedbują i często niszczą Gdańsk i dobrą opinię o mieście

      • 2 1

    • Pora w końcu zauważyć, że nie wszystko kręci się wokół dzieci. A klip według mnie jest w porządku.

      • 3 3

    • Dla zgredów mentalnych i steękająych starców jak ty KWAK

      to są sanatoria.

      • 4 4

    • Kolejny bombelkowy terrorysta pincet plus! (1)

      • 8 9

      • Jak wyrośniesz, zmienisz deskorolkę na jakiś pojazd

        Załozysz rodzine to moze zrozumiesz. Może. Bo niektorzy dojrzewaja koło 60 a inni w ogole.

        • 16 5

    • jesteś w całkowitym błędzie.

      podstawową funkcją miasta nie jest zapewnienie relaksu, co tego relaksu nie wyklucza, a w trójmieście jest pełno miejsc do odpoczynku - plaża, parki nadmorskie, i las, są liczne ciche dzielnice z placami zabaw, jest gdzie pojeździć na rowerze, można pójść do teatru, opery, kina, restauracji na uboczu. Czego ty chcesz?

      • 14 8

  • Po co ta promocja? Mało w Gdańsku turystów? Szpilki nie ma gdzie wcisnąć w sierpniu (2)

    Raczej powinny być limity przyjazdów. Gdańsk to nie Disneyland, tylko miast do życia dla mieszkańców. Turysta jako gość jest mile widziany jak nie przeszkadza mieszkańcom.

    • 48 48

    • kup sobie coś na podlasiu i proszę opuścić trójmiasto

      • 0 0

    • bez przesady, jak siedzisz w domu na tylku to Ci turysci nie powinni przeszkadzac, wszystko inne jest tak samo busy jak niema turystow

      • 5 5

  • Jean Michael Jarre

    Koncertował tutaj,tutaj porwał tłumy to jego muza powinna być podkładem poza tym jest ok

    • 0 0

  • (6)

    Klip super, muzyka pasuje, tekst piosenki trochę kwaśny, ale do zaakceptowania, tylko ten wokal psuje odbiór.

    • 80 17

    • Oooo tricity. Nie wiadomo co spielawac więc jest ooooooo I podstawowy rif

      • 0 0

    • (3)

      Co jest w tym klipie super? Efekty z photoshopa?

      • 7 5

      • (2)

        Nastepny troll, ludzie co z wami jest nie tak, ze nic sie wam nie podoba oprocz pisu? skoro wg ciebie taka beznajdzieja to trzeba bylo sie zglosic i zrobic cos lepszego, ale nie potrafisz zrobic za to krytykowac za czyjes pieniadze to potrafisz

        • 6 14

        • Ja przepraszam jeśli jesteś współtwórcą klipa i czujesz sie urażony ale cały czas czekam na odpowiedź co w tym klipie zasługuje na uwagę. PS ***** ***

          • 2 1

        • o czym ty ośle piszesz ?

          i wrzucasz w to jakąś politykę. Zjeżdżaj na spotkanie partyjne i nie wrzucaj tego g*** w tematy które nie mają z tym związku żadnego.

          • 9 0

    • To samo chciałem napisać ;)
      Niemniej nie jest źle - jak sobie logo "pomorskie!" wspomnimy...

      • 3 4

  • ... (12)

    W klipie brakuje ludzi starszych. Wydaje się, że Trójmiasto to miejsce dobre głównie dla młodzieży, która może tu imprezować do białego rana i uprawiać sporty ekstremalne.

    • 99 12

    • Odbiorcą kampanii są osoby w wieku 20-44 (10)

      • 9 9

      • Ale nie wszyscy 20-44 żyją tylko imprezami (3)

        widziałam w klipie bodaj całe 3 przebitki na jakieś elementy sztuki (poza muralami). Facet oglądający zegar w Kościele Mariackim, tenże facet przed "Sądem ostatecznym" Memlinga i modernistyczne klatki schodowe z Gdyni (przy czym jeśli się nie wie, że to one, to niespecjalnie wiadomo, o co chodzi).

        • 10 8

        • zgadza się, nie wszyscy np. jeżdżą na deskorolkach. (1)

          stąd też reklamy deskorolek nie są kierowane do 20-44 latków, którzy nie jeżdżą i nigdy nie będą. nie wiem czy jestem w stanie lepiej to wytłumaczyć.

          • 2 1

          • Za mało ludzi z rolatorem. Prawda. Kwestia wyczucia i wyważenia, ktore biorąc pod uwagę to ta produkcja to amatorka.

            • 0 0

        • Brakuje napisów w piśmie obrazkowym ;)

          • 1 3

      • Dzbanie klip ,ma przedewszystkim pokazywac prawde a nie zmanipulowane bajki na zamówienie. (1)

        Ale propaganda twierdzi ze tutaj emerytów niema :)

        • 10 6

        • Nazwał dzban dzbanem.

          • 0 2

      • (3)

        A powinna być kierowana do różnych odbiorców...

        • 12 2

        • Starsze osoby stać aby wyjechać w atrakcyjniejsze miejsca.

          • 3 2

        • Te starsze osoby przyjeżdżały z Niemiec :)

          • 1 3

        • Nie ma kierowców, roweów, mniejszości, mędrców, leworęcznych, wegetarian, ligi antyglutenowej i i i

          • 1 3

    • sporty ekstremalne

      to w knajpie Maliki z powiatowym

      • 3 1

  • Spot kierowany do Gimbazy, ale Gimbazy nie stać na Trójmiasto

    • 3 0

  • Dla mnie ocena na minus

    Dobre wykonanie muzyczne a szczególnie montarz całości.

    Ale tak:
    Ironman to w każdym mieście są organizowane no i można było go lepiej pokazać.
    Brakuje bezpośredniego przekazu, ja to wychwytuje jako, że "zawsze coś się dzieje, bo to 3 miasta" ale w takim przekazie to powinno być napisane literkami na fimie..
    Ten strzał z łuku..
    Grafiti zdecydowanie za dużo. Jeden przebłysk to już sporo.
    Nie pokazano 100czni, to dla turystów świetne miejsce.
    Nie było uliczek Gdańska, nabrzeża oraz stoczni cesarskiej. Aktualnych perełek. Fajnie że były lasy, ale powinno być pokazane ze trójmiasto lasami stoi.
    Jezeli ten filmik zostal zrobiony przez kogos prywatnie za darmo, to wycofuje uwagi, ale jezeli zaplacilem za to z podatków to pieniadze w bloto.. Pójdą na promowanie bezsensownej nazwy tricity - jest beznadziejna, ale filmik niczego innego nie wypromuje... One holidays - three cities. There is always something going on. Tak bym to bardziej widział.

    PS. nie musisz się ze mną zgadzać.

    • 1 1

  • Klip ok ale muzyka szczególnie wokal trahedia. Do tego po angielsku.

    Niestety nie jest tak różowowo. Zatoka brudna, zimna, dziury w drodze, masę szarości.

    No i na filmie brakuje starszych ludzi.

    • 4 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane