- 1 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (408 opinii)
- 2 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (278 opinii)
- 3 "Ławka wstydu" zniknęła i nie ma wstydu (61 opinii)
- 4 4- i 7-latek opuścili mamę. Pojechali do parku (112 opinii)
- 5 Nadal szukają nurka przy Westerplatte (125 opinii)
- 6 KO chce w Gdyni dwóch wiceprezydentów (327 opinii)
Kierowcy GAiT w krótkich spodenkach nie pojadą
Kierowcy i motorniczowie spółki Gdańskie Autobusy i Tramwaje chcieliby w czasie upałów pracować w bardziej swobodnych strojach. ZTM odmówił, tłumacząc, że ich strój nie powinien odsłaniać dużych partii ciała, bo ma to wpływ na odbiór firmy w oczach pasażerów.
W ostatnim czasie, gdy temperatury na zewnątrz mocno wzrosły, część kierowców i motorniczych podjęła próbę poluzowania przepisów.
Za pośrednictwem związkowców z OPZZ "Konfederacja Pracy" złożyli wniosek do ZTM, by ten zezwolił kierowcom i motorniczym na pracę w letniej konfekcji.
W piśmie skierowanym do dyrekcji ZTM wskazali, że miałaby być to lekka i przewiewna odzież zewnętrzna, a krótsze spodnie miałyby przynajmniej 3/4 długości (tzw. rybaczki).
Ich zdaniem praca w wysokich temperaturach ma wpływ na złe samopoczucie, zmniejszenie wydolności fizycznej i psychicznej. Pojawiają się też trudności z koncentracją i zdolnością do wykonywania czynności wymagających precyzji. Związkowcy wskazują też, że podczas ostatnich upałów u kierowców i motorniczych "pojawiły się odparzenia".
Wideo z 2018 r.
ZTM: Pełna dowolność niewskazana
Co na ten temat mówi organizator komunikacji miejskiej w Gdańsku?
- O ile jesteśmy w stanie się zgodzić na noszenie w okresie upałów lekkiej, przewiewnej odzieży, o tyle nie wyrażamy zgody na zakładanie krótszych spodni lub innych elementów garderoby odsłaniających partie ciała. To wbrew powszechnie przyjętym zasadom właściwego ubierania się do pracy - tłumaczy w odpowiedzi na wniosek związkowców Sebastian Zomkowski, dyrektor ZTM w Gdańsku.
Jak przypomina Zomkowski, realizacja zapisów o obowiązkowej jeździe w pełnym umundurowaniu została czasowo zawieszona, co nie zmienia faktu, że "ZTM przykłada dużą wagę do kwestii wizerunku komunikacji miejskiej, a z tym związany jest także wizerunek osób prowadzących pojazdy".
- Pełna dowolność, jeśli chodzi o ubiór kierowców i motorniczych, nie byłaby naszym zdaniem wskazana. W wielu zawodach obowiązują zasady dobierania stroju do wykonywanych czynności i powinny one dotyczyć również osób prowadzących pojazdy. Dobrym przykładem mogą być choćby ujednolicone elementy garderoby kierowców autobusów i trolejbusów komunikacji miejskiej w Gdyni - wskazuje dyrektor ZTM.
Schludny ubiór to kwestia szacunku i dbałość o wizerunek
Jak dodaje Zomkowski, prowadzący pojazdy w większości przypadków wykonują swoje obowiązki w klimatyzowanych kabinach, co jest dużym udogodnieniem pozwalającym skutecznie łagodzić następstwa upałów.
Podkreśla też, że nie ma żadnych przeciwwskazań, aby ubrania kierowców i motorniczych były wykonane z lekkich i przewiewnych materiałów. Powinny być one nieprześwitujące, mieć neutralne barwy, stonowane desenie i nie mogą być przetarte.
- Strój osoby, która wykonuje swoje zawodowe obowiązki, nie powinien odsłaniać zbyt dużych partii ciała, musi być też schludny i czysty - precyzuje Zomkowski. - Zgodnie z opinią wielu specjalistów ds. wizerunku ubiór ma duży wpływ na odbiór firmy w oczach klienta i może niekorzystnie wpłynąć na jej obraz. Jest to również kwestia szacunku wobec osób, dla których świadczy się pracę. Uwzględniając fakt, że osoby prowadzące pojazdy komunikacji miejskiej są współodpowiedzialne za wizerunek tej komunikacji, a w dalszej konsekwencji także miasta, nie wyrażamy zgody na pełną dowolność w doborze stroju do pracy przez kierowców i motorniczych - kończy Zomkowski.
Miejsca
Opinie (484) 10 zablokowanych
-
2021-07-13 07:34
Opinia wyróżniona
Bezsens (24)
Bzdura...Co to za różnica w czym jeździ kierowca? Dla mnie jest obojętne jaki ma ubiór!Kierowca ma bezpiecznie zawieźć ludzi do celu ,a nie wyglądać jak by szedł na Komunię.I tak nikt nie patrzy na Kierowców z Gait,tylko na wyświetlacze,bo to jest bardziej istotne, niż strój kierowcy
- 750 61
-
2021-07-13 11:50
zolnierze niektórych armii noszą skrótkie spodnie w tropikach (1)
i to nadal jest schludny mundur
- 18 0
-
2021-07-13 18:36
Ale tylko w mundurze paradnym
A polowy - to już pełne długości
- 1 0
-
2021-07-13 10:40
Ten durny dyrektorek niech sam wsadzi tluste d*psko do autobusu i pojeździ w upale,a nie siedzi cały dzień w biurze,nic nie robi ale klime pewnie ma! A wizerunek każdy wie jaki jest,okrawa tego nie poprawi!!!!!
- 19 1
-
2021-07-13 10:27
wizerunek buduje przede wszystkim jakość usług a nie detale ubioru pracowników
ale jak widać w tych spółkach miejskich same ludzkie pany siedzą
- 30 1
-
2021-07-13 09:13
(1)
ubiór cechuje społeczności bardziej lub mniej rozwinięte.
Patrząc na komentarze, nam zdecydowanie bliżej do tych drugich.- 7 21
-
2021-07-13 13:34
Czyli Arabia Saudyjska szczytem cywilizacji.
- 8 1
-
2021-07-13 09:12
koszula i krawat to oczywiście gruba przesada ale sądzę że pracodawca powinien zapewnić kierowcom strój np niebieską koszulkę polo z logiem firmy + spodnie, a na zimę polar z logiem.
- 24 2
-
2021-07-13 09:12
Najlepiej korzuch, polar i czapka kacapska (2)
Polak musi czuc sie w pracy polakiem
- 12 5
-
2021-07-13 17:57
skoro 89% kierowców to kacapy, to czemu nie w sumie...
- 0 1
-
2021-07-13 09:24
Kożuch jak już.
- 7 0
-
2021-07-13 08:37
Dla ciebie na pewno
- 2 7
-
2021-07-13 08:36
(4)
Dla mnie może jeździć nawet w gaciach, byle jeździł sprawnie i bezpiecznie.
Swoją drogą próbuję sobie przypomnieć, co miał na sobie kierowca autobusu, którym ostatnio jechałam... Hmm.... hmmm....- 53 1
-
2021-07-13 17:56
wyróżniał mu się napięty trójkat na dole, i patrzył na twojego kamela
- 0 0
-
2021-07-13 09:49
A co byś powiedział jakby jechał bez gaci (2)
?
- 0 12
-
2021-07-13 10:05
nawet jakby mu pała stała - miałbym to gdzieś (1)
jeszcze żyjemy w wolnym kraju ... już nie do końca wolnym bo zaPiSanym, ale nikomu nic do tego, co kto ma w gaciach!
- 23 8
-
2021-07-13 18:34
Bzdury pleciesz
Wyobraź sobie np konfuktora w pociągu w stroju Adama.
Albo sprzedawcę w sklepie spożywczym - też bez niczego .
Przeważnie kabiny prowadzących pojazdy w komunikacji miejskiej są klimatyzowane - więc przewiewny strój załatwia sprawę- 0 3
-
2021-07-13 08:29
Odbioru przez pasażera, tej beznadziejnie zarządzanej firmy, na pewno nie zmieni strój kierowcy (1)
Więc niech sobie darują te proste wytłumaczenie.
Nie szata zdobi człowieka. Ta ryba psuje się od głowy, ale wszystkiemu winni kieorwcy a szczególnie ich strój
:-)- 73 1
-
2021-07-13 10:03
należy wpuszczać tylko w krawacie - klient w krawacie jest mniej awanturujacy się
oni tam w zarządzie myślą, że jak autobus spóźni się znowu pół godziny ale kierowca jest w krawacie - to ludziom wk*rw sie zmniejszy?
- 48 1
-
2021-07-13 08:15
jak dla mnie (2)
kierowca niech będzie choćby w stroju Pokemona, może nawet wniosłoby to nieco radości i uśmiechu na posępne oblicza pasażerów, byle dobrze prowadził, był skoncentrowany, wyspany, trzeźwy i uprzejmy
- 82 4
-
2021-07-13 09:25
(1)
o to to to uprzejmy
trudne- 9 2
-
2021-07-13 12:21
Żeby być uprzejmym musi być wyspanym a o to ciężko
- 16 0
-
2021-07-13 08:13
(2)
Dokładnie. Krawaciarze w wygodnych biurach się nudzą i wymyślają bzdury. Kierowca ma się czuć komfortowo podczas jazdy i ma mu być wygodnie. To ma dla mnie jako pasażera znaczenie a nie długość spodenek.
Widać, że krawaciarz, który wymyślił kierowcom ten cały dresscode w życiu nie siedział za kółkiem. Pewnie jakiś znajomek z nadania.- 112 5
-
2021-07-13 10:42
Tą firmę trzeba przewietrzyć z takich nieudaczników!!! Już nie długo!!!!
- 19 1
-
2021-07-13 08:38
W którym pracujesz?
- 1 22
-
2021-07-13 07:49
Opinia wyróżniona
(24)
Publiczne miejsce jak autobus biuro czy banki mają i dobrze standardy !Też mi jest gorąco nie mam klimy i drażni mnie widok młodych niechlujnie roznegliżowanych ,. Koszulki na ramiączkach czy porozciągane bermudy krótkie spodenki z gołymi pośladkami w pracy , taki struj to na działkę i na plażę 1!!!
- 90 476
-
2022-06-05 10:36
zbychu
strój bo stroje
jak juz opisujesz kogoś to rób to tak jak sie należy- 0 0
-
2021-07-14 21:50
ubrać się jak nurek :) struj - stroje - strój poprawna pisownia
- 0 0
-
2021-07-14 16:23
Drażliwość
Szok.Wrażliwość kawałka drewna. Nie ważne spodnie i krawat.A poza tym strój piszemy przez o z kreską.Drażni mnie taki błąd!
- 0 0
-
2021-07-14 16:16
Szok! wrażliwość drewna. A tak poza tym strój piszemy przez o z kreską.Nie mogę patrzeć na takie błędy.
- 0 0
-
2021-07-14 07:42
Głupota
Ci ludzie też chcą odetchnąć od upałów. Nie wyobrażam sobie iść do pracy gdzie na termometrze jest ponad 30°C w długich spodniach...
- 3 0
-
2021-07-13 16:58
Zabierz ze sobą na działkę słownik...jeszcze nie widziałem spodenek z gołymi pośladkami, gdzie można takie kupic ?
- 5 0
-
2021-07-13 16:03
Struj.
Struj.
- 0 0
-
2021-07-13 16:22
Typowy Polak
Ja mam źle to niech inni tez maja. Ręce opadają
- 2 0
-
2021-07-13 15:38
Autobus to nie miejsce publicne
To pojaz przedsiębiorstwa z udziałem miasta. Nie ma tam zasad z miejsc publicznych a zasady wynikające z regulaminu
- 1 1
-
2021-07-13 14:07
Poprawna pisownia to strój a nie struj. Mnie osobiście drażni niechlujstwo językowo/ortograficzne.
- 4 0
-
2021-07-13 11:27
To teraz jedź autobusem ze spoconym kierowcą, który do tego sobie zapali na przerwie. Kiedyś w Wejherowie jeździliśmy z kolegą na piątce, zepsuł nam się wóz z klimą, a na podmianę dostaliśmy bez i to jeszcze po spoconym i palącym kierowcy. Śmierdziało przez kilka kursów. Lubisz wdychać fetory?
- 5 1
-
2021-07-13 10:46
Ubierz się pogrzebowo ala Jarosław będzie ci do twarzy!!
- 5 5
-
2021-07-13 10:45
Prawie się dałem złapać
ale "taki struj to na działkę i na plażę 1!!!" cię zdradziło, trollowanie musi być ciut subtelniejsze :D
- 9 1
-
2021-07-13 09:57
Ależ mnie leczą takie cioły. "struj" mu przeszkadza, on nie ma klimy, więc inni też powinni mieć przekichane
Jesteś typie żenujący.
- 20 3
-
2021-07-13 09:32
To po co wlepiasz gały na roznegliżowanych?
Już są tacy jedni "święci" każdego pouczają a potem wychodzi prawda na jaw.
Dla mnie kierowca ma czuć się komfortowo w pracy, bo to moje bezpieczeństwo. Spodnie 3/4 sa za krótkie? A kto zagląda tak nisko kierowcy, wygłodniałe mohery?- 21 3
-
2021-07-13 09:20
z taką ortografią do szkoły, a nie do pisania
- 13 0
-
2021-07-13 09:10
de..bil do kwadratu x 100
- 5 2
-
2021-07-13 08:46
To zamiast zazdrościć innym, sam się roznegliżuj.
- 13 1
-
2021-07-13 08:13
jeżeli pośladki ładne a niechlujne roznegliżowanie z klasą .....
- 12 3
-
2021-07-13 08:12
Aleś struł .....sorry strÓj. Mnie się podoba dziewczyna ubrana w koszulkę na ramiączkach a pośladków kierowcy autobusu czy tramwaju nie widać bo oni mają pracę siedzącą .
- 41 3
-
2021-07-13 08:13
rozważ przeprowadzkę
do krajów muzułmańskich, tam roznegliżowanie jest zabronione, a tutaj pozwól ludziom ubierać się tak, by przede wszystkim mieli komfort termiczny, swobodę ruchów, radość ze stroju, luz i fantazję
- 53 4
-
2021-07-13 08:09
Idz
Weź sie wyprowac do kraju w którym jest zimno, tam nie ma takich problemów, kierowca powinien być ubrany luźno, schludnie, ma nas dowieźć bezpiecznie z punktu a do b
- 47 5
-
2021-07-13 08:07
Strój*
- 35 0
-
2021-07-13 07:58
Zadam Ci jedno pytanie. Czyjesz się bezpiecznie w przepełnionym, bez klimatyzacji i z ziirytowanym kierowcą za kierownicą
- 70 4
-
2021-07-13 07:39
Opinia wyróżniona
A może by tak... (28)
...wprowadzić "letnią" wersję munduru? Przecież krótsze spodnie też mogą być "w kancik" a koszula z kołnierzykiem może być z krótkim rękawem. W moim przekonaniu (co nie znaczy że dla innych również) byłby to komunikat: "nadal dbamy o strój ale jak się da to go odchudzamy, klima klimą ale pracujemy w szklarni więc prosimy o zrozumienie".
- 526 12
-
2021-07-26 12:16
Odp
Mało kto wie ale to kierowcy sami zaopatruja się w odzież zakład nic im nie sponsoruje więc trudno wymagać aby mieli sobie kupować jeszcze letnie wersję mundurków A tak na marginesie to wolicie jeździć bezpiecznie czy z schludnie wyglądającymi kierowcami No i jeszcze jedno Nikt mi nie powie że spocony facet w koszuli z plamą na plecach i pod pachami wyglądam bardziej schludnie i godniej reprezentuje firmę niż ubrany lżej
- 0 0
-
2021-07-14 07:57
Świetny pomysł! :)
- 0 0
-
2021-07-13 20:30
A może by tak...
...zrezygnować z munduru? To nie wojsko ani Hitlerjugend.
- 2 1
-
2021-07-13 16:56
motorniczy
Ale my pracownicy GAiT nieotrzymujemy żadnego umundurowania od firmy
- 2 0
-
2021-07-13 14:07
Piszesz o czyms co przerasta pojmowanie urzednika siedzacego w klimatyzowanym biurze,popijajacego kawkę i jedzacego pączka.
Zresztą zaraz idzie na fajkę i nie ma czasu
- 7 1
-
2021-07-13 12:13
Dla chcącego nic trudnego
Pracowałem dla zagranicznego przewoźnika autobusowego i na lato mieliśmy krótkie spodnie z logo firmy. Bez większego problemu można to załatwić
- 8 0
-
2021-07-13 10:09
Tak dzbanku najlepiej 5 srojów kazdy na inna pore roku naturalnie za kaprysy kierowców zaplacą mieszkancy (1)
- 1 12
-
2021-07-13 11:06
Tak dzbanku, najlepiej 0 strojów.
I niech się ubierają w co im się podoba. To kierowcy, nie harcerze. Nie muszą mieć mundurków.
- 9 1
-
2021-07-13 09:14
Dokładnie, widziałem że np. policja też ma takie. Można zachować komfort i porządny wygląd.
- 12 0
-
2021-07-13 08:52
(4)
Można na lato dać kierowcom koszulki polo ze znakiem ZTM oraz jakieś spodenki w kancik. Letnia wersja ubioru jak najbardziej powinna być wzięta pod uwage:)
- 27 0
-
2021-07-13 09:00
(3)
Polo w upale to masakra, to już od biedy niech noszą T-shirt z logiem. Teraz już krawaty czy koszule są bez sensu. Patrz 2529.
- 6 0
-
2021-07-13 09:24
(2)
ale fakt, polo tchnie elegancją
wszak to sport królów
a tiszert nie
polo kierowcy może być bardzo lekkie, nie musi być pancerne jak do jazdy konno z młotkiem i w kewlarze na głowie, łokciach i kolanach- 8 0
-
2021-07-13 11:18
Oj tam, na zawodach w 2017 też wybrani kierowcy jeździli w Tshirtach. Ja rozumiem, że wymagana jest w pracy odzież służbowa / robocza, ale w takie upały, zwłaszcza przy brakach kierowców i gdańskiej klimatyzacji (czyli nie zawsze sprawnej) można odejść od tej całej elegancji.
- 2 1
-
2021-07-13 10:12
Koszula na krótkim rękawku będzie 10x bardziej przewiewna od polo
- 2 2
-
2021-07-13 08:13
najprostsze rozwiązanie (1)
bywa najlepszym... ale nie wiem czy na to wpadną...
- 9 1
-
2021-07-13 08:49
A może odejść od tych mundurów? One mają w pewnych sytuacjach sens, ale nie w przypadku kierowców. Przecież nie pomylę kierowcy z innym pasażerem- siedzą na innych miejscach!
- 17 2
-
2021-07-13 08:10
(11)
Wybrać wariant ubrania, rozpisać przetarg, wygrwa najtańszy oferent czyli sztuczyzna 100%.
To odrazu nam koce rozdajcie z logiem GAiT na letnie upały.
Jak dostaliśmy rok temu kurtki too chyba one były dla tych z Saur Neptun Gdańsk do chodzenia po kanałach. Tylko przez przypadek my je dostaliśmy.- 34 0
-
2021-07-13 10:11
Nie przesadzasz trochę? (7)
Przecież w okresie upałów macie dyspensę od pełnego rynsztunku. Co wam odwaliło tymi rybaczkami? Naprawdę nie możecie założyć do pracy lekkich, przewiewnych ale długich spodni jak reszta świata? Wyobraź sobie, że niektórzy ludzie, choćby na dworze było nawet +40, muszą cały czas pracować w pełnym garniturze i pod krawatem, bo takie są zasady w firmie i cześć. I naprawdę nie wszyscy w miejscu pracy mają klimę, a zdaje się, że szlachetna większość spośród Was akurat ma.
- 4 22
-
2021-07-13 10:35
(2)
kierowca ma sie czuć komfortowo, a nie ubierać długie spodnie przy 40 C. pasażerowie nie obcują bezpośrednio z kierowcami, więc daj se spokój z tymi długimi gaciami i swoimi sztywniackimi zasadami
- 12 2
-
2021-07-13 10:53
Ale to nie są moje zasady :) (1)
Takie normy kulturowe zostały wypracowane przez pokolenia i wciąż obowiązują. W krótkich spodniach to można łowić ryby, kosić trawę na własnej posesji lub uprawiać łomżing na kocingu.
- 3 13
-
2021-07-13 11:05
Racja. Odparz sobie jajca w imię konserwatyzmu.
Przypominam, że te same normy nie zakładały nigdy przemieszczania się samochodem, ani oglądania telewizora.
A jednak tutaj już Ci to nie przeszkadza?- 8 1
-
2021-07-13 10:28
inni muszą więc oni też? (3)
ale argument
- 15 1
-
2021-07-13 10:35
W cywilizowanej części świata tak właśnie jest (2)
W miejscu pracy obowiązują długie spodnie, więc nie rozumiem, dlaczego kierowcy mieliby się ubierać inaczej. Są z jakiejś wyższej kasty?
- 4 10
-
2021-07-13 16:58
W cywilizowanej części świata takie pojazdy posiadają sprawną klimatyzację
- 4 0
-
2021-07-13 11:04
Długie spodnie obowiązują przy pracy z narzędziami, bo BHP i tyle.
Gdyby mi szef powiedział jak mam się ubierać do pracy, wyśmiałbym go i poszedł gdzie indziej...
- 7 2
-
2021-07-13 09:24
W Opisie Przedmiotu Zamówienia... (1)
...można zapisać, że dozwolone są tylko naturalne materiały. Problem rozwiązany.
- 10 0
-
2021-07-13 13:33
Wiekszosc odziezy z napisem 100% cotton na metce jest zrobiona z restzek styropianu.
No ale w przetargu mozna zapisac, tak jak i na metce mozna zapisac :)
- 5 0
-
2021-07-13 09:02
tak miasto o Was dba
- 8 0
Wszystkie opinie
-
2021-07-13 07:01
(3)
Bez sensu,ja jestem za tym aby mogli mieć krótkie pantalony i koszulkę z krótkim rękawem...komu to przeszkadza?Dajcie żyć i kierowcom.
- 159 6
-
2021-07-13 07:14
Kabina jest tak obudowana, ze i tak tego nie widać. Urzędnik nie musi być w garniturze ale kierowca tak, gdanska bzdura
- 33 3
-
2021-07-13 07:21
Cały zarząd również powinien chodzić w długich spodniach.
ponadto, likwidacja klimatyzacji w biurach, w ramach oszczędności.
- 27 0
-
2021-07-13 15:56
A
Dajcie im żyć, dajcie im krótki rękaw i krótkie spodenki, może nie jakieś majtki, ale np "mundurek" letni, litości, w ogóle kto patrzy jak oni są ubrani bez jaj
- 2 0
-
2021-07-13 07:01
dla mnie to może i jechać w slomianym kapeluszu (2)
byle był uprzejmy i prowadził bezpiecznie
- 183 8
-
2021-07-13 07:28
Jak pan dyrektor taki mądry to niech zapyta specjalistów
co by powiedzieli o przyjmowaniu wizyt różnych kolegów w godzinach pracy
- 11 2
-
2021-07-13 09:10
W Szwecji była podobna sytuacja.
Kierowcy przyszli do pracy w.... spódnicach.
- 8 0
-
2021-07-13 07:02
Postępowy Gdańsk (6)
Najwolniejszy tramwaj w Polsce nie jest strata wizerunkową, za to krótkie portki już tak...? Takie rzeczy tylko w Gdańsku, z drugiej strony jakiej innej odpowiedzi można oczekiwać od polityka...ehh ZTM zamiast uprzykrzać życie tym którzy swoją pracę wykonują właściwie, powinien zająć się usprawnieniem tejże komunikacji.. we Wrocławiu jakoś się dało.
- 162 4
-
2021-07-13 07:46
kacperek wstał, zjadł kaszkę i kwiczy
- 2 18
-
2021-07-13 07:56
Niezła manipuilacja... (4)
Tramwaje w Warszawie za Kaczyńskiego jeździły wolniej :)
- 1 11
-
2021-07-13 08:50
(3)
Dlatego potem wybrali warszawiacy kogo innego, z innej opcji! Czyżby to była ukryta sugestia?
- 3 0
-
2021-07-13 08:57
Gościu ma rację Gdańsk na 3 (2)
miejscu wśròd najwolniejszych miast w Polsce. Sprawdziłem ty też możesz.
- 3 1
-
2021-07-13 09:09
Intelekt na poziomie wyborców PiS. (1)
Wywalmy z rankingu 3 najwolniejsze miasta w kraju, a wtedy Gdańsk będzie trzeci :D
- 0 2
-
2021-07-13 09:31
Lepiej wszystkiemu zaprzeczać
i zasłaniać się tezami.
- 0 0
-
2021-07-13 07:03
(16)
Dlatego wolę pracować w branży, w której ceni się umiejętności, a nie wygląd. Czyli IT.
- 69 22
-
2021-07-13 07:07
Ajti
A gdyby się okazało, że do tej pracy masz daleko, to możesz opracować teleportację i wtedy żaden kierowca nie będzie potrzebny.
- 4 6
-
2021-07-13 07:11
Halo? (1)
Ale to ty dzwonisz. :D
- 13 3
-
2021-07-13 09:18
dzwonisz?
- 0 1
-
2021-07-13 07:28
Może i jakieś umiejętności są w IT, ale mało tego widać (1)
Wypuszczane oprogramowanie jest często bardzo niedopracowane i musimy się z tym męczyć. Generalny brak testowania i próby poświęcenia czasu, żeby zrobić coś user friendly. Cóż, może zlewka w sprawach stroju przenosi się na zlewkę w sprawach klienta.
- 16 2
-
2021-07-13 07:38
W banku masz wszystkich pod krawatami itp.
A jak chcesz coś załatwić - nagle obcowanie ze skopanym softem wydaje się niebem...
- 10 2
-
2021-07-13 07:30
Wiemy,wiemy. (3)
Z daleka mozna poznac faceta pracujacego w it.Duzy brzuch,beznadziejna broda i koniecznie kuc na glowie.
- 22 11
-
2021-07-13 08:03
Coś za dużo "hakerskich" filmów oglądasz...
- 10 2
-
2021-07-13 09:35
Patricio, Denis, polo mistrzowie moi, to o was?
Kiju, mój mistrzu Zatoki, to o tobie?- 1 0
-
2021-07-13 10:57
"Mój głos na Kąfederację".
"Kobiety tylko w jpg".
- 1 2
-
2021-07-13 09:04
(2)
Kogo?
- 0 0
-
2021-07-13 09:23
(1)
Co "kogo"?
- 0 0
-
2021-07-13 09:26
Kogo to obchodzi?
- 0 0
-
2021-07-13 09:12
Obawiam się, że do czasu. Obecnie w IT jest rynek pracownika (2)
Zwróć uwagę, że jest to obecnie najchetniej wybierany kierunek studiów, kursów pozaszkolnych itp. Za 10-15lat może być mniej kolorowo.
- 1 4
-
2021-07-13 09:19
(1)
nasze wnuki jeszcze będą mieć rynek pracownika
- 0 1
-
2021-07-13 09:30
na pierwszym matriksie
z**bka za spóźnienie dla Andersona
który potem staje się Neo
IT a dress code jak u faszystów
popieram postulaty kierowców, pod warunkiem że zasłużą na poparcie znacznie wzmożoną uprzejmościę i zmniejszoną wąsatozwiązkowoarogancją ("wypad mi z tym rowerem")- 1 0
-
2021-07-13 11:16
a czym sie różni praca kierowcy jeżdżącego w kółko
od kodera tłukącego miliony get/set?
Albo testera manualnego ze stosami scenariuszy i skryptów?
Kierowca przynajmniej sobie na ulicę popatrzy, z ludźmi pogada...
No i jest oczywistością, że wszyscy by chcieli być "piękni, młodzi i bogaci" a najczęściej są "młodzi, "wykształceni", z wielkich miast ".
Co do wyglądu, istnieje związek pomiędzy tym co człowiek ma w głowie i na sobie. Nie wszystkie zestawienia są rokujące.- 0 2
-
2021-07-13 07:03
jeszcze czego? (4)
macie już strefy buforowe. To jeździć w długich i nie marudzić
- 13 122
-
2021-07-13 07:05
Jeszcze tego:
Żebyś ty w upały chodził w długich poliestrowych spodniach i koszuli z krawatem. Wtedy będzie sprawiedliwie.
- 33 2
-
2021-07-13 07:23
?
Strefa buforowa nie chroni od chamstwa... Szkoda ludzi.
- 19 1
-
2021-07-13 08:17
Nie ma już strefy
- 8 0
-
2021-07-13 12:10
Juz nie ma
- 0 0
-
2021-07-13 07:04
Gait to jakiś zakon gdański! (3)
- 68 6
-
2021-07-13 07:47
(2)
Zakon jest w PiS. Z tęczowym przeorem na czele.
- 5 7
-
2021-07-13 09:03
W Gait też tęczowy (1)
- 1 1
-
2021-07-13 09:06
W GAiT jest kremowo-czerwony albo kość słoniowa. Jak przed wojnom. Przed wojnom byli takie tramwaje byli się.
- 0 0
-
2021-07-13 07:04
I takich nie widac
A firmy decyduje stan pojazdów, prędkość przewozów i ich częstotliwość
- 62 2
-
2021-07-13 07:04
powinni sie zbuntowac (2)
- 66 4
-
2021-07-13 07:22
I na golasa jeździć w ramach protestu. (1)
- 14 3
-
2021-07-13 09:07
Wyobrażasz sobie Dawida nago? wtedy to dopiero autobusy pojadą puste. XD
- 1 0
-
2021-07-13 07:04
Taaa i co jeszcze może by chcieli korzystać z normalnej toalety. (6)
A tak poważnie to ten kto to wymyślał to chyba nigdy autobusem nie jechał, to nie jest autobus wycieczkowy, że klima fajnie schłodzi. Tylko drzwi otwierane co chwilę i kierowca się gotuję.
- 185 6
-
2021-07-13 07:08
(4)
kiero siedzi w zamkniętej kabince, w strefie buforowej i klima działa , może jeszcze niech sobie mogą zajarać i piwko trzasnąć bo gorąc
- 5 50
-
2021-07-13 07:17
W autobusach nie ma zamkniętej kabinki. Jest oddzielająca szybka, ale nie jest ona szczelną kabiną...
- 40 2
-
2021-07-13 08:28
(2)
nie powinni palić ani pić piwa w czasie pracy.....pasi?
- 4 0
-
2021-07-13 09:07
(1)
No piwa nie powinni palić, to fakt.
- 0 1
-
2021-07-13 09:58
skręt z chmielu jest kul
- 1 0
-
2021-07-13 07:17
Najlepsze gotowane jaja :-)
- 14 0
-
2021-07-13 07:05
Moga w sukienkach jeździ (3)
Jak Szkoci
- 52 3
-
2021-07-13 09:05
(1)
To nie sukienka, tylko KILT.
- 3 0
-
2021-07-13 09:44
i w kilcie jest ciepło, to grubaśna wełna jest
współczesny kilt wywodzi się od średniowiecznego, który noszono tylko do bitwy.
nie był w kratę, wyglądał ciut jak nasza góralska gunia
i był bardzo ciepły
bo do bitwy Szkot szedł nago, tylko w malunkach. więc musiał mieć ciepło aż do...
moment odrzucenia kiltów oznaczał początek szturmu, biegu z wzniesionym claymorem
a to kawalki brudnych ubrań w głębi ran czynią je tak "interesującymi chirurgocznie"
dziś w angielszyźnie "go commando" oznacza na golasa, bo komandosi też znali tę tajemnicę chirurgii pola walki- 3 2
-
2021-07-13 09:18
To spódniczki, nie sukienki.
Panie znawco :)
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.