• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pierwszy internetowy hipermarket w Trójmieście

27 października 2009 (artykuł sprzed 14 lat) 

Chodzenie po zwykłych sklepach jest uciążliwe, poza tym całodobowe sklepy z pralkami ciężko dorwać w Polsce. Receptę na sukces odnaleźli w rozwiązaniu tego problemu dwaj przedsiębiorcy z Gdyni – Grzegorz Bufnal i Dominik Mączyński.



Nie boicie się szybkiego sukcesu, a następnie bardzo gwałtownego spadku? W końcu pomysł uruchomienia hipermarketu internetowego w Trójmieście jest dosyć innowacyjny.

Dominik Mączyński: Ciężko się bać sukcesu, a upadek, póki co, nam nie grozi. Ludzie zaczynają coraz bardziej rozpoznawać nasz sklep i cenią sobie szybką realizację zamówienia i dowozy na terenie miasta. Mimo kryzysu, ludzie dalej kupują, lecz chcą kupować taniej, dlatego odwracają się od sklepów stacjonarnych, a kierują swoją uwagę do internetu, gdzie jest taniej.

Grzegorz Bufnal: W końcu w zwykłej sieciówce trzeba opłacić pracowników zmianowych, są też ograniczenia terenu, na którym znajduje się sklep. Dzięki kontaktom z dystrybutorami zazwyczaj sprzęt załatwiamy na następny dzień – taniej, bez pośredników. Następnie jest on rozsyłany lub odbierany w naszej siedzibie. Nie musimy dzięki temu odkurzać leżących pięć lat na wystawie pralek lub telewizorów.

Co oferuje wasz sklep? W końcu nazywacie siebie hipermarketem, więc raczej można kupić u Was wszystko.

G: W gruncie rzeczy tak – wszystko poza alkoholem i resztą spożywki.

D: Nawet nas czasem zaskakują sprzęty typu Peg Perego Prima Papa Diner Papaia, czy trenażery eliptyczne. Ale możemy powiedzieć, że mamy wszystko od nawigacji przez komputerówkę, fotografię, RTV, AGD, armaturę, skutery, opony do najdziwniejszych gadżetów i zabawek. Ciężko to wymienić tak hurtem.

Jak można u Was zamówić jakiś towar?

G: Albo przychodząc do naszej siedziby, albo na stronie internetowej, gdzie mamy zaprezentowaną całą ofertę, albo przez telefon lub komunikatory internetowe. Oczywiście w wypadku e-maili czy rozmów telefonicznych pomagamy naszym klientom na ile możemy, np. podajemy instrukcje montażu uchwytów do LCD.

Z klientami zapewne bywa różnie – pewnikiem niektórzy marudzą czy też pytają się o rzeczy oczywiste. Jak sobie z tym radzicie?

D: W prawdzie większość zamówień jest ze strony internetowej, ale staramy się odpowiadać jak najlepiej naszym klientom. Nawet jeśli niektórzy pytają się często o dosyć oczywiste rzeczy. Musimy rozumieć, że wszystkim klientom o coś chodzi, czegoś pragną, więc nie należy im w tym przeszkadzać, a wręcz przeciwnie. Czasami trudności sprawiają raty, więc staramy się to ułatwić, na ile tylko możemy.

Chciałabym jeszcze zapytać o Wasze plany na przyszłość. Czym planujecie nas zaszokować w najbliższym czasie?

D: Na pewno usprawnimy nasz system sklepu internetowego oraz rozpoczniemy wprowadzać do oferty drobniejsze rzeczy – części serwisowe czy też części zamienne. Ciężko jest zdobyć takie elementy w Polsce, więc może to trochę potrwać.
G: Pierwszy rzut to koszyk. Sprawdzaliśmy jak postępują nasi klienci w koszyku – czasami lekko się gubią. Musimy to jak najszybciej usprawnić, żeby korzystanie z naszego hipermarketu było lepszą zabawą. Potem może trochę upiększeń?

Zapraszamy do innowacyjnego sklepu internetowego marketio.pl

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Opinie (60)

  • Drogo ale fajna inicjatywa :)

    może skusze się na praleczkę żeby wam pomóc nicponie.
    znam was jeden ma 22 drugi 21 lat jaraiście dopalacze i teraz taki pomysł
    ola boga. ale w sumie pomoge wam bo zwyście dobre chłopaki tylko
    pomysłu do interesu nie macie jełopy.

    to jak można zamówić tą pralkę ? najpierw na stropnę wejść tak ?

    • 0 1

  • bieda

    • 0 0

  • Odbiór osobisty kosztuje!!!!!

    Chciałam sobie coś zamówić...drobiazg w sumie, za 60 zł. Wrzucam do koszyka, idę dalej, klikam odbiór osobisty....i co? ODBIÓR OSOBISTY KOSZTUJE 14,80 PLN !!!!! A żeby paranoja była jeszcze większa, to wysyła pocztowa kosztuje 9,90 PLN.... Jestem w stanie zaakceptować wiele absurdów, ale to przerasta moje wyobrażenie hahahaha :)) Nie wróżę sukcesu w biznesie Panowie, choć życzę mimo wszystko powodzenia....

    • 1 0

  • "poza tym całodobowe sklepy z pralkami ciężko dorwać w Polsce."

    a kto będzie w środku nocy kupował telewizor albo pralkę?? A jeżeli juz się tacy znajdą to jest Tesco

    • 1 0

  • internetowy

    A jaki to ma sens jeżeli wszystko droższe niż w innych sklepach?

    • 0 0

  • Ten z tym "ciężko"

    Mówi się trudno a nie ciężko.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane