- 1 Brak koalicji w Radzie Miasta w Gdyni (215 opinii)
- 2 Trzy przejścia na odcinku 130 metrów (65 opinii)
- 3 Borawski i Lodzińska wiceprezydentami? (152 opinie)
- 4 Sprawa zgubionego karabinu trafiła do Gdyni (134 opinie)
- 5 Podpalacz z Gdyni w rękach policji (73 opinie)
- 6 Mieczysław Struk wybrany marszałkiem (144 opinie)
SKM polubiła swoje automaty
Pierwsze sześć urządzeń w ramach eksperymentu pojawiło się na przystankach SKM jeszcze w styczniu. - Sprawdziły się znakomicie - mówi Paweł Wróblewski, rzecznik Szybkiej Kolei Miejskiej. Dlatego firma postanowiła iść za ciosem. W tym tygodniu rozstrzygnięty zostanie przetarg aż na 15 automatów, które producent musi dostarczyć najpóźniej w lipcu. - Postawimy je zarówno na przystankach, gdzie jeszcze nie ma tych urządzeń, jak i tam, gdzie ruch jest tak duży, że jeden automat nie jest w stanie obsłużyć wszystkich chętnych.
Sprawdzona zostanie także odporność urządzeń na wandali (m.in. to, jak szybko można zmyć z niego bohomazy malowane markerami). - Te 15 sztuk to jeszcze nie nasze ostatnie słowo - mówi Wróblewski.
O ile nowe egzemplarze pojawią się za kilka miesięcy, o tyle dotychczasowe sześć sztuk czeka na przygotowanie do sezonu turystycznego. Chodzi m.in. o angielską i niemiecką wersję oprogramowania, która umożliwiłaby korzystanie z automatów cudzoziemcom. Po naszych tekstach SKM stwierdziła, że sprawę załatwi jeszcze w marcu. - Sprawdzę, dlaczego jeszcze tego nie zrobiono - powiedział nam wczoraj Wróblewski.
Opinie (36)
-
2007-04-10 14:03
Haha
poszedł po bilet i dostał z automatu....
- 0 0
-
2007-04-10 14:13
jest ale nie działa
co prawda, rzadko jeżdżę skmką, ale dwa razy jak byłem w gdyni głównej i chciałem kupić bilecik w automacie to był nieczynny, moja ocena jest jednoznaczna - pieniądze wylane w błoto (i pewnie do czyjejś kieszeni)
- 0 0
-
2007-04-10 14:41
obok kazdego urzadzenia powinna byc kamera
zeby zaden sku...wiel nie rozladowywal swoich 10 IQ
- 0 0
-
2007-04-10 15:30
Automaty...
Ale robią sensancję....?!!!W latach '70tych były automaty na każdej stacji w Trójmieście ,chyba do drugiej połowy lat '80tych,tylko potem wyszły z użytku aluminiowe złotówki i musieli je zwinąć.Były to maszyny 100%mechaniczne,bez oprogramowania i ekraniku,który łatwo rozwalić.Jedyną wadą było,żenie wydawały reszty,więc treba było mieć odliczoną kasę.Tak ogólnie były bardzo OK.Jak się taki zaciął,to wystarczyło z pięści albo z buta ,iwszystko wracało do normy.A dzisiaj:trzeba wołać jakiegoś speca od softłeru.
- 0 0
-
2007-04-10 15:48
Automat = beznadzieja
moim zdaniem automaty to beznadziejna sprawa....no ale coż wiekszości sie podoba:) i wiekszość wygrywa..
- 0 0
-
2007-04-10 15:55
wersje angielskie
Automat super sprawa popieram jak najbardziej tylko mogliby się pospieszyć z wersjami dla obcokrajowców bo płakać się chce jak turysta musi ze słownikiem przy automacie stać... No chyba że wymyślą nowy etat dla bezrobotnych - przy każdym automacie jeden tłumacz:p
- 0 0
-
2007-04-10 16:46
słońce
W słoneczne dni bardzo ciężko jest skorzystać z automatu prz dworcu głównym, gdyż słońce ok. godz. 15:00 świeci prosto w ekran i nic nie widać! Może by tak jakiś mały daszek? A ogólnie sprawdzają się w 100% (i nawet reszte wydają nie myląc się ;-))
- 0 0
-
2007-04-10 16:58
Automaty spoko. Oczywiście, jeśli właśnie działają. Nie wiem jak jest na innych stacjach, ale codzienne obserwuje ten na stacji Sopot Kam-Pot - i co chwilę widzę napis "Urządzenie nieczynne".
- 0 0
-
2007-04-10 17:09
"Co ciekawe, w przetargu nie liczy się tylko cena, ale także długość gwarancji, termin dostarczenia sprzętu (najpóźniej w lipcu, ale czym wcześniej, tym lepiej) i jakość."
To faktycznie bardzo ciekawe, od kiedy przy zakupie czegokolwiek się patrzy tylko na cenę? Tak, może idiota tak robi :)- 0 0
-
2007-04-10 20:55
Obce języki dla turystów powinny byc
żeby taki turysta nie czuł sie głupio. Kilka lat temu w Berlinie na Dworcu Zoo było kilka takich wielojęzycznych automatów biletowych (polskiego nie było). Może tak do wakacji dopracowac oprogramowanie
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.