- 1 Tony kokainy w Gdyni. Mówili, że to kreda (84 opinie)
- 2 Zuchwała kradzież w sklepie budowlanym (88 opinii)
- 3 Rozwód Koalicji Obywatelskiej z Dulkiewicz? (285 opinii)
- 4 Gdynia ma dwóch nowych wiceprezydentów (406 opinii)
- 5 Kolejny pożar aut w Gdańsku. Podpalenie? (113 opinii)
- 6 Wrak nie do usunięcia przez biurokrację (24 opinie)
Sąd: kierowcy w Gdyni muszą wiedzieć, że dostali mandat
Wojewódzki Sąd Administracyjny unieważnił postanowienia uchwały parkingowej w Gdyni w części dotyczącej opłaty dodatkowej za nieopłacone parkowanie. Wyrok jest nieprawomocny, ale nie jest pewne, czy Gdynia się od niego odwoła.
- Strefa płatnego parkowania w Gdyni: przypadki z ostatnich tygodni
- Nowa opcja w trakcie rozpatrywania skargi przez sąd
- Ponad 6 tys. zł opłaty dodatkowej do zapłaty po dwóch miesiącach
- Krytyka informacji na stronie ZDiZ
- Łukasz Piesiewicz: Naliczanie kolejnych opłat nie powinno mieć miejsca
- "Polityka parkingowa Gdyni to pasmo porażek"
- Urzędnicy: nie wykluczamy zmian
Strefa płatnego parkowania w Gdyni: przypadki z ostatnich tygodni
Panu Bartoszowi nałożono blokadę na koncie bankowym za rzekome nieopłacenie parkowania w Gdyni. Płacić nie musiał, bo miał stały abonament. Informację o blokadzie wysłano mu pocztą, ale ta nie dotarła.
Miasto weszło mu na konto. Niesłusznie
Z kolei pan Krzysztof otrzymał mandat wystawiony 6 sekund po tym, jak zakończyła się jego opłata za parkowanie. Dowiedział się o tym kilka tygodni później.
Dostał mandat po 6 sekundach od zakończenia opłaty
Pani Aleksandra zapłaciła za parkowanie, a i tak dostała mandat.
Zapłaciła za postój, mandat przyszedł po dwóch miesiącach
Nowa opcja w trakcie rozpatrywania skargi przez sąd
W lutym władze Gdyni obwieściły, że mieszkańcy mogą otrzymać informację SMS, czy dostali mandat za brak opłaty za parkowanie oraz terminie końca wykupionego abonamentu. Warunek? Muszą zarejestrować swój numer telefonu i tablicy rejestracyjnej na osobnej stronie internetowej
Podaj swój numer, żeby wiedzieć o mandacie
Zmiany mogły nie być przypadkowe. W tym samym czasie toczyło się postępowanie przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym. Skargę złożył mieszkaniec śródmieścia.
Ponad 6 tys. zł opłaty dodatkowej do zapłaty po dwóch miesiącach
- Sąd rozpatrywał sprawę mieszkańca Gdyni, który nieświadomy faktu, że upłynął mu wykupiony abonament parkingowy, pozostawiał swój pojazd w strefie płatnego parkowania. Pojazd był fotografowany przez automatyczny system poboru opłat i mieszkaniec po dwóch miesiącach otrzymał upomnienie na ponad 6 tysięcy złotych, z groźbą egzekucji administracyjnej po 7 dniach, w razie braku wpłaty - informują przedstawiciele Koalicji Obywatelskiej.
Sąd unieważnił postanowienia uchwały parkingowej dotyczące opłaty dodatkowej za parkowanie. Wyrok jest nieprawomocny.
Sąd w wyroku stwierdził m.in., że
- uchwała rady gminy w zakresie ustalenia opłaty dodatkowej za nieuiszczenie opłat za postój pojazdów samochodowych na drogach publicznych w strefie płatnego parkowania powinna określać dwa obligatoryjne elementy: wysokość opłaty dodatkowej oraz sposób jej pobierania.
- w zaskarżonej uchwale Rada Gminy Gdyni określiła wysokość opłaty dodatkowej, ale nie wprowadziła natomiast regulacji w zakresie sposobu pobierania opłaty (brak jej także w uchwale podstawowej).
Krytyka informacji na stronie ZDiZ
W uzasadnieniu wyroku można przeczytać m.im., że "ustawa o drogach publicznych nie nakłada obowiązku wprowadzenia regulacji przewidującej konieczność powiadomienia o powstaniu opłaty dodatkowej. Kwestia powiadamiana lub niepowiadamiania o obowiązku uiszczenia opłaty dodatkowej przed przesłaniem upomnienia, nie powinna być jednak pozostawiona trybowi informacji umieszczonej na stronie internetowej Zarządu Dróg i Zieleni, lecz winna wynikać z regulacji dotyczącej sposobu uiszczenia opłaty, zawartej w uchwale. Każdy, do kogo ten obowiązek jest skierowany winien znać zasady dotyczące sposobu jego realizacji, materia ta powinna być zatem unormowana prawem miejscowym".
Cały wyrok sądu z uzasadnieniem w tej sprawie
Łukasz Piesiewicz: Naliczanie kolejnych opłat nie powinno mieć miejsca
- Sąd w wyroku skrytykował praktykę ZDiZ-u, zgodnie z którą dochodzi do nagromadzenia mandatów - za parkowanie bez opłaty w strefie. W wyroku wskazał, że działając lojalnie wobec członków wspólnoty samorządowej, właściwy organ nie powinien zwlekać z przesłaniem zobowiązanemu takiego upomnienia i jako niewłaściwą ocenić należy sytuację prowadzącą do komasowania wielu należnych opłat dodatkowych przez długi okres czasu i zwlekania z przesłaniem zobowiązanemu upomnienia, co prowadzi do naliczania kolejnych opłat dodatkowych - mówi Łukasz Piesiewicz z Miasta Wspólnego.
Po raz kolejny oberwało się Markowi Łucykowi, wiceprezydentowi Gdyni, któremu podlega Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni.
"Polityka parkingowa Gdyni to pasmo porażek"
- Dziś gdynianie zarzucają prezydentowi Szczurkowi i wiceprezydentowi Markowi Łucykowi, że płatności za parkowanie mają cel głównie fiskalny, a nie regulacyjny. Jest w tej polityce sporo absurdów, co ostatecznie uderza w jej wiarygodność, a tej bardzo potrzebujemy, bo Gdynia ma dziś ogromny problem z nadmiarem liczby samochodów. Innymi słowy potrzebujemy dobrej, przejrzystej, akceptowalnej polityki parkingowej, a nie chaosu prawnego - dodaje Piesiewicz.
Tadeusz Szemiot, kandydat na prezydenta, wskazuje z kolei, że obecnie w relacji mieszkaniec - urzędnik brakuje partnerstwa.
- Polityka parkingowa w wykonaniu Marka Łucyka to pasmo porażek i niezrozumienia przez mieszkańców jej podstawowych celów. Chcemy, żeby mieszkańcy byli partnerami, a nie petentami Urzędu Miasta. Dziś mamy to drugie i to dodatkowo okraszone butą - opowiada Tadeusz Szemiot.
Urzędnicy: nie wykluczamy zmian
O komentarz poprosiliśmy przedstawicieli miasta.
- Wyrok jest nieprawomocny, obecnie czekamy na jego uzasadnienie, dopiero gdy je otrzymamy, sprawę będziemy mogli skomentować. Po otrzymaniu wyroku, przeanalizujemy sprawę pod względem formalno-prawnym. Jeżeli nie zakwestionujemy wyroku, wprowadzimy stosowne zmiany, mając na uwadze dobro mieszkańców Gdyni - ucina Magdalena Wojtkiewicz, rzecznik ZDiZ.
Miejsca
Opinie (303) ponad 10 zablokowanych
-
2024-03-26 07:47
Opinia wyróżniona
Połowa kierowców wcale musi przyjeżdżać do centrum samochodem (70)
Robi to tylko dla podtrzymania swojego statusu społecznego, zbytnio nadmuchanego
- 63 618
-
2024-03-27 15:08
były gdynianin
Dobrze ,że już nie mieszkam w Gdyni .Zadko kiedy odwiedzam to miasto. Likwidowane parkingi i drogi dziurawe jak durszlak
- 3 1
-
2024-03-27 13:20
Gdyńska SPP jest nie tylko w centrum
Działki Leśne, fragment Grabówka, Orłowo.
A poza tym to nie kwestia statusu społacznego, tylko wyobrażenia o wygodzie jak już.- 5 1
-
2024-03-27 10:43
Połowa? Masz na to badania?
Czy tylko wymyślasz?
- 6 0
-
2024-03-27 10:02
nauczcie sie raz na zawsze, centra miast sa od dostosowania do intensywnego ruchu komunikacyjnego, głównie samochodowego (1)
jesli chcecie mieszkać w parkach wybierajcie dzielnice takie jak Dąbrowa, Chwarzno itd. Po kiego ładujecie sie do centrum?
- 6 1
-
2024-03-27 17:44
Ja pracuję w centrum od 30 lat.
- 0 0
-
2024-03-27 10:00
zawsze mozna liczyc na rasowego xxxxxxna
- 0 1
-
2024-03-27 07:22
Mieszkam tu cale zycie...
Gdynia robi się droga jak warszawa kiedyś było dużo lepiej a z roku na rok co raz mniej można w tym mieście po 30 latach zaczynam się czuć jak szkodnik w swoim rodzinnym mieście :( bo co bo samochodem do centrum taki grzech ? Przypominam że waszymi ekologicznymi bateriami na kółkach też trzeba dojechać i też trzeba zaparkować... naprawdę w Gdyni
Gdynia robi się droga jak warszawa kiedyś było dużo lepiej a z roku na rok co raz mniej można w tym mieście po 30 latach zaczynam się czuć jak szkodnik w swoim rodzinnym mieście :( bo co bo samochodem do centrum taki grzech ? Przypominam że waszymi ekologicznymi bateriami na kółkach też trzeba dojechać i też trzeba zaparkować... naprawdę w Gdyni źle się dzieje najpierw zachęcają do mieszkania w gdyni potem cie tępią bo masz jeździć tylko zbiorkomem ludzi nie trzeba do miasta zapraszać jak będzie przyjazne obywatelowi to samo się zapełni tu jesteś szkodnikiem w centrum się już nic nie dzieje wieczorami świętojańska jest pusta ani spacerowiczów bo boją się chodzić jak niekogo innego nie ma ani imprezowiczów bo nie bardzo jest gdzie iść... mieszkańców aut co raz więcej wiec mamy dwa duże remonty karwiny i witomino tyle czasu stania w korkach a oni dorobili buspasy i drogi rowerowe... nawet nawierzchni nie zmienili:( dalej są dziury i nierówności... gdynia chce zgarniać podatki jak warszawa ale koszta dalej mieć jak wieś... panie szczurek wystarczy... mi już poczucia humoru zaczyna brakować na to wszystko nie oglądam już kabaretów ani do cyrku nie chodzę... bo zyje w jednym z nich....
- 12 0
-
2024-03-26 23:22
Musi, nie musi... czemu wszyscy chcą komuś życie ustawiać i uszczęśliwiać na siłę?! Co kogo mój samochód interesuje?
- 10 0
-
2024-03-26 14:28
ja dostałam mandaty pod własnym mieszaniem, nigdzie nie jeździłam, wiec twoja uwaga jest nie na miejscu (4)
- 20 4
-
2024-03-26 17:08
Za parkowanie Trzeba placić! (3)
Sluszna uwaga:mieszkanie jest Twoje a miejsce Parkingowe należy do Miasta które ma swoje potrzeby finansowe nie wspominając o długu..
- 4 20
-
2024-03-26 22:41
(1)
A ten dług deklu to moja wina? Niech spłaci go ten kto go spowodował akurat w Gdyni nie ma z tym problemu bo jedna banda siedzi u władzy przez 30 lat
- 8 0
-
2024-03-26 23:56
Miasto może go spłacić w moment.
Wystarczy że przestanie dopłacać do Twojego parkingu i sprzeda tą ziemię prywatnemu operatorowi.
- 0 5
-
2024-03-26 19:13
Czytaj ze zrozumieniem. Nie chodzi o fakt nalozenia oplaty dodatkowej ale sposobu o niej powiadamiania.
- 14 0
-
2024-03-26 14:16
Sprawdź sobie raport któregoś dnia i zobacz ciągle potknięcia komunikacji miejskiej (1)
I się nie dziw że ludzie wolą pojechać autem. Dodatkowo w parę osób wychodzi taniej niż bilety na komunę więc sorry
- 20 1
-
2024-03-26 17:09
O.K. to płać za postój! I przystań płakać
- 2 18
-
2024-03-26 12:14
Czy aby na pewno? (4)
Tylko, że to nie musi być centrum Gdyni aby dostać mandat. Obszar objęty płatnym parkowaniem jest ogromny. Prawie od Grabówka, po Działki Leśne i Orłowo włącznie m. Zatem gdzie tu mowa o centrum???
- 26 3
-
2024-03-26 17:10
Porównaj Gdynię z Krakowem czy Katowicami (3)
Albo nawet Bydgoszczą!
Obecne strefy a tym bardziej niewielkie opłaty są śmiesznie małe!- 0 15
-
2024-03-27 10:04
Cieciu wszędzie w wymienionych miastach jest taniej i opłaty są bardziej zróżnicowane. Centra miast sa dla samochodów
- 4 1
-
2024-03-27 06:08
Sam najpierw porównaj.
Gamoniu, we wszystkich miastach, które wymieniłeś parkowanie jest tańsze niż w Gdyni...
- 5 1
-
2024-03-26 22:43
Cepie za co płacić na działkach leśnych? Na totalnym zad..piu pod lasem?
- 6 1
-
2024-03-26 11:59
Wlasciwie to tam wogole nie ma po co przyjezdzac a jak juz musze to szczerze cierpie.
- 17 1
-
2024-03-26 11:16
Serio? Wczoraj w godzinach szczytu czekalem 20 minut az łaskawie przyjedzie autobus R. (3)
Nigdy wiecej komunikacją
- 18 2
-
2024-03-26 17:11
Poważnie? Autobusy są szybsze w Korkach niż twój blaszak! (2)
Szczególnie pośpieszne!
- 1 20
-
2024-03-27 10:05
nigdy, zaden autobus nie bedzie szybszy od indywidualnego środka komunikacji, jakim jest samochód czy motor
- 4 1
-
2024-03-26 22:43
Jasne deklu rowerem mijam te erki jak tyczki slalomowe na hutniczej
- 3 2
-
2024-03-26 10:59
przestań bredzić te eko slogany, pojedz za granice np do włoch to dopiero zobaczysz ile jest w miesćie aut, wjezdzają i (7)
parkują wszędzie, oszalałbyś widząc co tam się dzieje. chcesz to jezdzij komunikacją, nie zmuszaj innych
- 30 6
-
2024-03-26 11:25
Jak na razie, to kierowcy zmuszają wszystkich do jazdy samochodem. (6)
Chcesz jechać czymś innym? Proszę bardzo, byle nie po 90% wolnej przestrzeni miasta, którą zagarnęli na wyłączność...
- 5 21
-
2024-03-27 10:05
miasta są dla kierowców (1)
- 1 1
-
2024-03-27 17:49
Miasta są dla mieszkańców, a mieszkańcy mają samochody.
- 0 0
-
2024-03-26 13:07
nie ma czasu na komunikację... niezła bzdura, mówisz o leniwym społeczeństwie pozbawionym pasji i aktywności (3)
wiadomo że trzeba bardzo szybko dotrzeć do domu żeby położyć się na kanapie i gapić w tv, to jest główny powód dlaczego tak bardzo ludziom się spieszy
- 5 9
-
2024-03-26 16:32
(2)
Pozbawionym pasji?! haha uśmiałem się. Pasji do czego? A co jak moja pasja to motoryzacja? haha
- 4 3
-
2024-03-26 23:57
Twoja pasja to jeżdżenie 5km/h w korku? (1)
Na tor śmignąć sobie lubię, albo na wycieczkę za miasto. Ale jazda samochodem po mieście to żadna "motoryzacja".
- 1 0
-
2024-03-27 05:56
No popatrz to nawet jadąc 5 na godzinę jestem w domu szybciej niż jakbym jechał komunikacja
- 1 1
-
2024-03-26 09:26
(1)
Jest dokładnie na odwrót. Im niższy status społeczny, tym większy zapi****, więc nie ma czasu na komunikację w tej żałośnie skomunikowanej metropolii.
- 32 5
-
2024-03-26 10:08
i tak zostanie zawsze
bo cały hajs wydają na swój gruchot
- 3 19
-
2024-03-26 09:08
brakuje słówka "nie" przed słowem "musi" (11)
ponad połowa przejazdów samochodem po mieście odbywa się na odległość mniejszą niż 5 km, Gdyby choć połowa z nich została zmieniona na przejazdy innymi (mniej terenochłonnymi) rodzajami transportu, wszyscy by na tym zyskali. Wprowadzając system płatnego parkowania warto poprzedzić go starannie opracowaną kampanią informacyjną wyjaśniającą sens tego elementu miejskiej polityki transportowej.
- 7 33
-
2024-03-26 09:53
Jak ktoś lubi odmrażać 4 litery to spoko niech sobie odmraża. Ja do tej grupy się nie zaliczam. Z miejsca gdzie mieszkam autobus w tygodniu odjeżdża co 20-30 min w soboty i święta co godzinę w mocno ograniczonych godzinach. Zróbcie infrastrukturę, doprowadźcie linie i zróbcie darmowa komunikację. Ludzie na to pójdą. Ale UM ma swoją wizję - zamiast marchewki to opłaty ki kijem po głowie.
- 27 1
-
2024-03-26 09:23
(8)
a może zacznijmy od dobrej komunikacji i infrastruktury i obniżenia cen, a później wymagajmy ?
"ponad połowa przejazdów samochodem po mieście odbywa się na odległość mniejszą niż 5 km," - dane wyssane z palca, czy skąd ?- 34 1
-
2024-03-26 09:49
Z badań, które były tu jakiś czas temu. (4)
Średnio samochód w Polsce przejeżdża porażające 24km dziennie.
Kierowcy nie pozwalają na zbudowanie dobrej komunikacji. Roszczą sobie prawo do całego terenu w mieście i protestują przy każdej budowie buspasa, czy innej alternatywy dla ich ukochanych samochodzików.- 7 29
-
2024-03-26 16:35
(2)
Uważasz że 24 km dziennie to jest mało ? Polecam pokonać podany dystans samochodem i dowolną konfiguracją komunikacji zbiorowej. Warunek to : przemieszczanie się pomiędzy conajmniej dwoma miastami i z wyłączeniem jednej linii skm, która porusza się de fakt jedynie po centrum miast. Pkmka - proszę bardzo. Porównajmy wtedy czas jaki zajęło Ci
Uważasz że 24 km dziennie to jest mało ? Polecam pokonać podany dystans samochodem i dowolną konfiguracją komunikacji zbiorowej. Warunek to : przemieszczanie się pomiędzy conajmniej dwoma miastami i z wyłączeniem jednej linii skm, która porusza się de fakt jedynie po centrum miast. Pkmka - proszę bardzo. Porównajmy wtedy czas jaki zajęło Ci przemieszczenie się z punktu A od punktu B, a wszystko co dla Ciebie niezrozumiałe, stanie się jasne. Jeżeli zapewni się ludziom wygodny, tani i dający gwarancję środek transportu, to możesz być całkowicie pewnie że z niego skorzystają. Z resztą już teraz we wspomnianej skmce mało ludzi zdecydowanie nie jest.
- 8 1
-
2024-03-27 13:19
dojeżdżam ze Strzyzy do terminalu kontenerowego w Gdyni
oczywiście autem (ok 25 minut w sumie, Spacerową, potem obwodnicą oraz estakadą). gdybym miała dojechać komunikacją to: 1 autobus z osiedla na 30 minut do SKM Przymorze, potem kolejką, potem do Chyloni czy Grabówka znowu autobusem. są to 3 środki komunikacji, 3 różnych przewoźników i 3 różne opłaty. dodam że całośc zajęłaby ok półtorej godziny. ale można szybciej autem i tego sie trzymam.
- 2 0
-
2024-03-26 23:59
Tak, uważam że to śmiesznie mało, bo wlicza się w to kierowców zawodowych robiących setki km dziennie, oraz trasy, na których samochody nabijają większość przebiegu.
Moja trasa do pracy, Ujeścisko - Wrzeszcz wychodzi mniej więcej 2x szybciej tramwajem, niż samochodem. Byłoby pewnie ze 3x szybciej, gdyby w końcu powstała Nowa Politechniczna.- 1 1
-
2024-03-26 10:09
ja na budowie beton taczką woziłem
nie dziwota, że betony muszą się wozić wozidłami
- 5 4
-
2024-03-26 09:37
(2)
Nie tylko z palca, również z du.y rowerowego terrorysty.
- 17 3
-
2024-03-26 09:50
To teraz każdy kto nie chce jak ostatnia owca stać w korkach i płacić haraczu Big Oil za prawo do poruszania się to terrorysta? (1)
Brawo obywatelu, rośnie Wam social score!
- 9 5
-
2024-03-27 05:58
Terrorysta to świr na rowerze który chce żeby inni też jeździli rowerem
Albo komunikacją
- 0 0
-
2024-03-26 09:14
Tak
wcięło mi "nie" :( może dlatego, że nie mam najnowszego iPhone
- 0 4
-
2024-03-26 09:03
(1)
Napisał na najnowszym iphonie...
- 5 1
-
2024-03-26 10:10
w nowym samochodzie z lizingu
- 0 2
-
2024-03-26 08:43
Przestań już produkować tutaj swoje wypociny, bo i tak to nikogo nie interesuje.. (2)
- 12 2
-
2024-03-26 10:10
mnie interesuje (1)
- 0 3
-
2024-03-26 13:36
Mnie nie
- 0 0
-
2024-03-26 08:10
że co? :D posiadanie auta to rozdmuchany status społeczny? co ty menelem jesteś?
- 62 4
-
2024-03-26 08:06
Można też chodzić pieszo (2)
Wziąć wielbłąda i karawaną do urzędu miasta.
- 44 3
-
2024-03-26 08:44
Można wypożyczyć rydwan z Gdańska
- 15 1
-
2024-03-26 08:10
dokładnie a po drodze sprzedać płody rolne, wyprodukowane na dalekich przedmieściach kaszubskich
- 25 1
-
2024-03-26 08:03
co ty masz w głowie - żenada (2)
- 28 2
-
2024-03-26 09:13
(1)
nie mam w głowie zatrucia spalinowego, polecam ci odwyk
- 0 23
-
2024-03-27 05:59
Ale nikogo nie interesuje twoje nędzne życie i twoje wybory
- 0 1
-
2024-03-26 08:00
zwlaszcza ci, ktorzy przyjezdzaja z innego miasta (10)
widze nadmuchany intelekt, jakies wzdecie po pudelku weganskim?
- 54 3
-
2024-03-26 08:03
od czego są park&ride? (9)
- 4 44
-
2024-03-26 08:11
(7)
P&R w Gdyni? w sensie jest gdzieś przed miastem jakiś węzeł gdzie można zostawić auto i podjechać do centrum Gdyni kolejka, tramwajem, trolejbusem, autobusem? gdzie tak jest? :D
- 48 2
-
2024-03-27 10:59
Gdynia Chylonia.
Parking podziemny+naziemny
- 0 1
-
2024-03-26 11:54
(1)
no to może czas włożyć pieniądze w komunikację zbiorową i parkingi P&R, aby i przyjezdni i mieszkańcy mogli korzystać z teho środka transportu?
- 2 4
-
2024-03-26 16:39
Proszę bardzo, problemem jest to że nasze miasta są zwyczajnie zbyt biedne. Nie można inwestować w coś nowego, gdy obecne ( np. nawierzchnie ulic) kompletnie się rozpadają, po i tak latach cięcia budżetu na nie.
- 2 0
-
2024-03-26 09:52
A czemu nie powstaje? (1)
Bo Gdynia wywala kasę na niepotrzebne przewymiarowane drogi w mieście, zamiast rozwiązać problem tanio i szybko.
- 0 14
-
2024-03-26 16:40
Nie wiem która droga w Gdyni jest dla ciebie przewymiarowana...
- 5 0
-
2024-03-26 08:39
Chyba tylko Rumia Janowo...
- 8 4
-
2024-03-26 08:18
Nie przejmuj się
Boty AI nie są jeszcze tak ogarnięte, żeby odróżniać miasta i rozpoznawać kontekst. Na kombinację słów kluczowych samochód, centrum odpowie w ciemno Park and Ride, Boty dopiero się uczą.
- 21 3
-
2024-03-26 08:07
Pięciominutowy etat. Nowy trend powstały o wypiciu sojowego latte na hejnał.
- 22 2
-
2024-03-26 07:08
Opinia wyróżniona
Przecież to wiadomo (12)
Jakie konsekwencje poniosą teraz urzędnicy za wymyślone bzdurne przepisy?
- 385 4
-
2024-03-26 14:35
(1)
dziĘki pisowi ...żadne
- 0 11
-
2024-03-26 21:19
Ale z ciebie
pełowski bar*n
- 2 0
-
2024-03-26 12:30
Awans i nagrode finansowa z naszych pieniedzy.taka b...l tylko w budzetowce buaha yhy
- 12 0
-
2024-03-26 11:29
Prawda
Skutki zatrudniania geografa na stanowisku naczelnika ZDiZ i niekompetencji Łucyka.
- 15 0
-
2024-03-26 10:53
co w Gdańsku? też nie umieszczają kartek za wycieraczką
- 3 1
-
2024-03-26 09:41
No a policja jak jezdzi tym samochodem do wystawiania mandatów to kierowca też nje wie że dostał
I często mandat nie dociera nawet listownie
- 0 8
-
2024-03-26 08:46
Żadnych. To klika, towarzystwo wzajemnej adoracji.
- 33 1
-
2024-03-26 08:21
Głupi motłoch wybierze ich znowu
- 34 4
-
2024-03-26 08:12
Urzędnicy w Polsce
Za nic nieodpowiadają.
- 32 1
-
2024-03-26 08:09
Przyznają sobie podwyżki
W ich niskich pensjach
- 33 0
-
2024-03-26 08:09
nie wiem ale się domyślam
- 10 1
-
2024-03-26 08:07
Za takie błędy należy się...
premia !!
- 21 3
-
2024-03-26 07:48
Opinia wyróżniona
(45)
Rozszerzanie strefy płatnego parkowania w tygodniu powoduje, że skoro pracownicy firmy nie mają jak dojechać do pracy (nie wszędzie dojedzie zbiórkom w Gdyni niestety) rezygnują z pracy, bo jak pracownik z Gdańska czy Kaszub ma dojechać do pracy w centrum? A może z 3800 wypłaty na rękę ma płacić 800 miesięcznie abonamentu za to, że tworzy firmę i ta firma płaci podatki w Gdyni? Efekt jest taki, że firma przenosi się do Rumii lub Redy i tam płaci podatki. Gratulacje
- 450 27
-
2024-03-27 18:20
A skąd wziąłeś te 800 PLN?
- 0 0
-
2024-03-26 21:22
Szczurzasty
z łuckiem zabili Gdynię
- 7 0
-
2024-03-26 18:19
Wyludnienie
W Gdyni robi się pusto taki skutek niestety. Cierpi handel , restauracje, bary. Bowiem po co płacić za parking w galeriach jest za darmo parkowanie. Praca zdalna też lepsza każdy dzień to oszczędność 50 zł.
- 8 2
-
2024-03-26 10:31
(2)
Dobra firma zapewnia swoim pracownikom miejsca parkingowe na swoim terenie.
- 5 37
-
2024-03-28 14:26
aleś ty głupi
o matko jedyna...
- 0 0
-
2024-03-26 16:41
A drogę pomiędzy miejscem zamieszkania a parkingiem też zapewnia?
- 13 1
-
2024-03-26 09:59
Skoro piszesz, że nie stać cię na samochód, to po co nim jeździsz? (1)
koszt parkowania to zwykły koszt eksploatacji samochodu, taki sam jak ubezpieczenie, olej czy benzyna.
- 11 45
-
2024-03-26 16:44
Bo nikt nie jest w stanie dojeżdżać do pracy tyle samo czasu co pociągiem do stolicy.
- 13 0
-
2024-03-26 08:51
Zostawia samochód przed wjazdem do centrum. (20)
I dojeżdża autobusem, trolejbusem , proste. Ponadto przy Centrum Riviera jest olbrzymi bezpłatny parking, na piechotę do centrum 5 minut, maksymalnie 10 minut jak trzeba udać się w miejsce gdzie jest szpital. Więc przestań ty i tobie podobni farmazonić. Robię tak od lat i jakoś nie mam z tym problemu. Nie parkuję na trawnikach i podwórkach jak robią to cwaniacy którzy za wszelką ceną muszą przyjechać samochodem pod miejsce pracy.
- 21 73
-
2024-03-26 18:20
A zakupy, sprzet do pracy na plecach ? (1)
- 6 2
-
2024-03-27 00:01
OK, jaki masz sprzęt do pracy do przewiezienia?
- 0 2
-
2024-03-26 16:45
Ty to z farmazonami poleciałeś. Ile minut piechotą? haha
- 7 2
-
2024-03-26 16:31
W 5 minut
z parkingu przy Rivierze to dojdziesz co najwyżej do UM a centrum jest zdecydowanie większe.
- 13 0
-
2024-03-26 09:34
Parking jest to fakt, ale bez przesady z tymi czasami dojścia. (2)
10min na piechotę do pogotowia? 2,8km? XD sprawdź statystyki z jaką prędkością przeciętny człowiek chodzi + kwestia przejść dla pieszych i świateł po drodze. Ja bym powiedział, że do pogotowia z tgo parkingu idzie się ponad 25min
- 41 3
-
2024-03-26 13:11
Jak użyje autobus to kilkanaście minut ogarnie dowolny punkt w centrum (1)
- 4 15
-
2024-03-27 06:01
Co za odklejony typ
- 1 0
-
2024-03-26 09:25
(7)
Wiem wiem, niektorzy nie maja problemu z ogólnie uprawianym greenwashingiem przez władze, postępowe sympozja, nowoczesne traktaty, wszystko uszyte na miarę postępowej klasy średniej. Niektórzy nie mają problemu, że ich dzieci wychowują mass media, wierzą w postępowy zielony ład, mimo że branie elektryka co 3 lata w leasing powoduje niewspółmierne
Wiem wiem, niektorzy nie maja problemu z ogólnie uprawianym greenwashingiem przez władze, postępowe sympozja, nowoczesne traktaty, wszystko uszyte na miarę postępowej klasy średniej. Niektórzy nie mają problemu, że ich dzieci wychowują mass media, wierzą w postępowy zielony ład, mimo że branie elektryka co 3 lata w leasing powoduje niewspółmierne odpady w porównaniu z jazdą 20 letnim benzyniakiem, a realne problemy jak wysokie ceny mieszkań skutecznie ograniczają ilość nowych urodzeń, ale nie przejmujmy się tym. Wyglądamy pięknie jak w reklamie :)
Ps: zapytaj kobiety pracujące w nowoczesnych korporacjach kogo chętniej wesprą w zbiórce, chore zwierzę czy chorego człowieka? Odpowiedz wiele tłumaczy gdzie zmierzamy- 36 4
-
2024-03-26 09:54
Jak Ci się udało upchać tyle kłamstw w jednym akapicie? (6)
- 3 28
-
2024-03-26 16:34
Kłamstw?
Przeczytaj ze dwa, trzy razy to może zrozumiesz...
- 8 1
-
2024-03-26 11:38
(4)
przecież to prawda umysłowe zj..by usiłują nam wciskać kit o jakiejś płonącej planecie o jak wyprujemy się z kasy to ją uratujemy i oddamy resztkę wolności a nawet jak planeta dalej będzie płonąć to wolności i tak wam nie zwrócą
- 21 1
-
2024-03-27 00:02
Kit o płonącej planecie próbują wciskać korporacje.
Tymczasem o faktach, jak niższa oczekiwana długość życia w Polsce, spowodowana zanieczyszczeniem powietrza, mówić nie można...
- 1 0
-
2024-03-26 12:04
(2)
Oczywiście, że to wszystko jest prawdą tylko taki postępowy człowiek jest osaczony tą postępowa narracja i dawno stracił kontakt z fundamentami. Taki człowiek szczyci się, że jego karta do bankomatu jest wykonana z biodegradowalnego materiału, podczas gdy dostaje 5 plastikowych opakowań każdego dnia z diety pudełkowej. Nie ważne realne efekty,
Oczywiście, że to wszystko jest prawdą tylko taki postępowy człowiek jest osaczony tą postępowa narracja i dawno stracił kontakt z fundamentami. Taki człowiek szczyci się, że jego karta do bankomatu jest wykonana z biodegradowalnego materiału, podczas gdy dostaje 5 plastikowych opakowań każdego dnia z diety pudełkowej. Nie ważne realne efekty, ważne są pozory, ważne żeby być trendy. Władze również działają że szczytnych pobudek a i dla nich przygotowano adekwatne rozwiązania, dofinansowania w zamian za realizację założeń, granty, wyróżnienia, rankingi czy korzystne pożyczki. Żaba jest gotowana powoli
- 17 0
-
2024-03-27 00:03
(1)
Słusznie. Skoro mam biodegradowalną kartę bankomatową, mogę wyciąć DPFa i sprezentować raka płuc wszystkim za mną...
Ot, logika Janusza...- 0 2
-
2024-03-27 06:03
Raka płuc dostaniesz raczej od przerzutów z raka jelit
Którego hodujesz codziennie jak żresz niezdrowe jedzenie i zapijasz mikroplastikiem
- 1 0
-
2024-03-26 09:18
(3)
Taaa....mam wstawać o 4 rano by na 8 dojechać do pracy? Zejdź na ziemię człowieku. Dopóki komunikacja nie będzie wydolna, częsta i dopasowana do innych połączeń - to o czym my mówimy? Tak piszą tylko Ci co mają blisko lub sensowne połączenie.
Z Riviery np do Centrum filmowego idzie się przynajmniej 20 minut, a mówimy też o młodych ludziach bo starsi pracujący ludzie będą szli dłużej, a jak będzie lało jak z cebra ....to dojdą cali mokrzy.- 31 8
-
2024-03-26 09:55
A czemu nie jest? (2)
Bo stoi w korkach.
I kółko się zamyka, a przy każdej próbie przerwania tego cyklu słychać kwik kierowców.- 5 19
-
2024-03-26 11:39
(1)
bo nie ma pieniędzy deklu choćby na podwyżki płac dla kierowców co mają z tym korki wspólnego że np linia 30 w Gdyni kiedyś jeżdżąca przez większą część dnia teraz jeździ co 40 minut do 13
- 13 2
-
2024-03-27 00:05
A może sobie jeździć i co dwie godziny.
Ciężkiego przemysłu i zmian w fabrykach już nie ma. Można sobie grafik dostosować do komunikacji.
Problem w tym, ile czasu trzeba spędzić w autobusie.- 1 1
-
2024-03-26 09:22
Nie wszyscy mają czas, aby spedzac na dojezdzaniu do miejsca pracy 3h. Jak nie masz innych obowiazkow i chcesz swoj cenny czas poswiecac na dojazdy - to jest Twoj wybor. Tylko potem nie zaluj na starosc tego zmarnowanego czasu - gdy inni ten czas wykorzystali w bardziej produktywny sposob.
- 19 7
-
2024-03-26 08:39
Ile znasz takich przypadków?
- 5 11
-
2024-03-26 08:09
nie wszyscy muszą pracować w Gdyni (2)
nie pasuje mi dojazd?
Nie podejmuję pracy do której mam lichy dojazd.
Trudne?- 9 54
-
2024-03-26 09:43
Tez wyszedłem z takiego założenia i teraz moje plakaty wiszą na przystankach
Najlepsza praca na świecie
- 13 0
-
2024-03-26 08:21
Dlatego zostałem urzędnikiem
Ale nie wszyscy mogą być urzędnikami, Ktoś czasem musi pracować.
- 43 6
-
2024-03-26 08:05
(1)
Pazerność naszych władz jest okropna , za dużo zarabiają. Nie umieją zrozumieć przeciętnego mieszkańca.
- 33 2
-
2024-03-26 09:56
Znaczy "przeciętny mieszkaniec Gdyni" to ten, który nie mieszka w Gdyni, tylko tu dojeżdża?
Nie płaci tu podatków, a wyciąga rękę po pieniądze mieszkańców?
- 6 7
-
2024-03-26 08:06
Skoro założył firmę (2)
to niech sobie wykupi miejsce postojowe. Może powierzchnię biurową też chciałby jeszcze mieć za darmo?
- 10 50
-
2024-03-26 17:10
Ale wolałbyś od niego dostać lepszą pensję (1)
czy niech buli za parking? To aż nieprawdopodobne jakie zawistne kreatury tutaj wypisują swoje farmazony.
- 4 3
-
2024-03-27 16:12
Niech płaci jak wszyscy inni.
On jak nie będzie płacić za parkowanie, to i tak większej pensji nie dostaniesz.
- 0 0
-
2024-03-26 07:53
I bardzo dobrze, Gdynia to miasto marzeń nie dla każdego (6)
A tym bardziej nie dla Kaszubów mający zawsze wiele promolii we krwi.
- 6 54
-
2024-03-27 17:31
Mieszkańcy maja marzenie żeby nie stać w korku i na przejeździe kolejowym na szlabanach, ale w Gdyni się nie da, bo się zatrzymała w latach 90
- 1 0
-
2024-03-26 09:23
Gdynia (1)
Sosnowcem północy
- 13 1
-
2024-03-26 09:56
Dobre porównanie.
W końcu w Łodzi rządzą samochodowi raktywiści.
- 1 1
-
2024-03-26 08:11
gdynia to łódź trojmiasta
- 15 4
-
2024-03-26 08:08
Miasto marzeń dla prawdziwych marzycieli
- 13 0
-
2024-03-26 07:57
Gdynia miasto marzeń, wygrałeś dowcip dnia, a może miesiąca.
- 30 5
Wszystkie opinie
-
2024-03-26 07:02
Gdynia to jeden wielki parking.Dlatego większość z nich stoi pusta,a centrum wymarło.Jedynie korpo do biur w tygodniu.
- 76 5
-
2024-03-26 07:02
Hurra
Chcieli se zrobić maszynkę do trzepania kasy.
Do roboty leniwce- 89 1
-
2024-03-26 07:03
(6)
Oby nowy włodarz zrobił porządek z parkowaniem i obniżył te horrendalne ceny.
- 112 3
-
2024-03-26 07:15
Wiadomo, miasto ożyje, kiedy zamieni się w jeszcze większy autoszrot. (2)
Każdy marzy o spacerach po centrum i jedzeniu w restauracjach w akompaniamencie spalin.
A potem zdziwienie, że centrum Gdyni wymiera, kiedy w Gdańsku i Sopocie tętni życiem, dzięki zakazom wjazdu.- 4 21
-
2024-03-26 09:18
w Sopocie pelno Gdynian, bo parkowanie w niedziele za darmo (1)
taka rzeczywistosc, kazdy kij ma 2 konce
- 8 0
-
2024-03-26 12:55
Dlaczego jest pełno ludzi w centrum Gdańska, skoro tu parkowanie płatne przez cały tydzień?
- 1 1
-
2024-03-26 07:35
(1)
Przede wszystkim nowi włodarze powinni pousuwać te szpetne delfinki z końca skweru Kościuszki oraz sprzed placu przed Muzeum Miasta Gdyni i albo zrobić tam przestrzeń dla mieszkańców z prawdziwego zdarzenia, np. z jakąś gastronomią i strefą relaksu, albo przywrócić funkcję która tam najlepiej pasuje, czyli parkingi.
- 15 3
-
2024-03-26 08:23
Koło plaży i bulwaru nie ma potrzeby tworzenia stref relaksu na parkingu to wymysł głupków chorych umysłowo chodziło tym bezczelnie głupim kmiotom o zabranie parkingu tylko tyle
- 8 3
-
2024-03-26 17:20
Są śmiesznie Niskie i nie podwyższone od kilku lat!
Musi być 5 zl w zwykłej i 10 w śródmiejskiej.Nawet
We Władysławowie jest 5 zł!
Miasto ma potrzeby i przyjezdni muszą pomóc- 0 0
-
2024-03-26 07:04
Pasazerowoe komunikacji tez nie wiedza czy kupili bilet Fala. (3)
Aplikacją ciągle się wiesza i nie działa. Zobaczcie co ludzie piszą o tej aplikacji w sklepie play. Zgroza
- 85 2
-
2024-03-26 07:08
Użytkownicy Mevo 2 tez nie wiedza czy dobrze odstawili rower. A użytkownicy mevo 1 dalej nie maja swoich pieniędzy (2)
Trójmiasto - tu się żyje !
- 22 2
-
2024-03-26 08:27
Dlatego najlepiej jechać na gapę okrada się złodziei co moim zdaniem nie jest moralnie naganne oni dokładnie tak samo robią z nami z taką różnicą że my nie mamy kanarów ani straży miejskiej i tego całego aparatu represji. Żadnego mevo ani fali ja się dziwię że ludzie po tylu wałach jeszcze chcą się bawić w gierki z tymi dzbanami. Ja osobiście nie parkuje samochodu w godzinach działania tej bandyckiej strefy lub parkuje dosłownie na chwilę i odjeżdżam jeśli już naprawde muszę i wam to samo polecam
- 5 3
-
2024-03-26 12:56
I tak zagłosujecie na tych samych, co zawsze, bo nie potraficie myśleć
- 1 1
-
2024-03-26 07:05
Jest Wam źle? Nie podoba się sposób w jaki miasto realizuje politykę parkingowa? Już 7 kwietnia możecie to zmienic! (5)
Mieszkańcy Gdyni do urn ! Czas pogonić rządzący od dziesięcioleci układ.
- 154 2
-
2024-03-26 07:16
Dokładnie! Więcej udogodnień dla mieszkańców okolicznych wiosek.
A najlepiej dajmy jakąś trzypasmówkę pod oknami mieszkańców Gdyni, w końcu ich dobro nie ma znaczenia.
- 1 15
-
2024-03-26 07:41
Tak, tylko nie zmieńcie na PiS. (2)
Bo wpadniemy z deszczu pod rynnę.
- 2 13
-
2024-03-26 07:49
Wiadomo, należy zmienić na kandydatkę, której partia szczuje tutaj na Gdynię i jej mieszkańców od poprzednich wyborów :) (1)
- 3 6
-
2024-03-26 08:41
wojtek wracaj do norki
- 7 3
-
2024-03-26 18:23
Zbierają wiecej bo slabo rządzą!
- 0 0
-
2024-03-26 07:07
Tak miasto zarabia na mieszkańcach.
Brawo dla ekipy Pana Sz. Brawo. Czas n zmiany!!
- 101 1
-
2024-03-26 07:08
Opinia wyróżniona
Przecież to wiadomo (12)
Jakie konsekwencje poniosą teraz urzędnicy za wymyślone bzdurne przepisy?
- 385 4
-
2024-03-26 08:07
Za takie błędy należy się...
premia !!
- 21 3
-
2024-03-26 08:09
nie wiem ale się domyślam
- 10 1
-
2024-03-26 08:09
Przyznają sobie podwyżki
W ich niskich pensjach
- 33 0
-
2024-03-26 08:12
Urzędnicy w Polsce
Za nic nieodpowiadają.
- 32 1
-
2024-03-26 08:21
Głupi motłoch wybierze ich znowu
- 34 4
-
2024-03-26 08:46
Żadnych. To klika, towarzystwo wzajemnej adoracji.
- 33 1
-
2024-03-26 09:41
No a policja jak jezdzi tym samochodem do wystawiania mandatów to kierowca też nje wie że dostał
I często mandat nie dociera nawet listownie
- 0 8
-
2024-03-26 10:53
co w Gdańsku? też nie umieszczają kartek za wycieraczką
- 3 1
-
2024-03-26 11:29
Prawda
Skutki zatrudniania geografa na stanowisku naczelnika ZDiZ i niekompetencji Łucyka.
- 15 0
-
2024-03-26 12:30
Awans i nagrode finansowa z naszych pieniedzy.taka b...l tylko w budzetowce buaha yhy
- 12 0
-
2024-03-26 14:35
(1)
dziĘki pisowi ...żadne
- 0 11
-
2024-03-26 21:19
Ale z ciebie
pełowski bar*n
- 2 0
-
2024-03-26 07:09
Wymarłe centrum (3)
Kiedyś po południu i wieczorami tłumy, teraz hula wiatr
Iść do knajpy na obiad/ kolację czy na spacer i dodatkowo płacić za parkowanie...- 109 6
-
2024-03-26 07:25
Czepiam sie... (1)
"Iść do knajpy na obiad/ kolację czy na spacer i dodatkowo płacić za parkowanie..." Jak idziesz to nie musisz placic za parkowanie, bo chodzi sie na nogach. Jesli musisz zaparkowac, to znaczy, ze jedziesz na obiad czy spacer.
- 4 20
-
2024-03-27 06:21
Z Karwin na piechotę do centrum trochę daleko. Trajtkiem nie pojadę. Wolę pojechać na Kaszuby. Gdynia niech świeci pustkami.
- 2 0
-
2024-03-26 12:57
Jeżeli do knajpy jedziesz autem, to dobrze, że chociaż nie w Gdyni. Nie potrzeba nam alkoholików za kółkiem
- 0 6
-
2024-03-26 07:09
Brawo Szczurek (1)
Takie coś to tylko w Gdyni
- 108 1
-
2024-03-26 07:24
Szczurek i Łucyk
nara do widzenia już czas.
i oby ktoś bekną za te wszystkie inwestycje
i Łucyk - mam nadzieje ze juz do pracy jezdzi autobusem i zostawia swoje fury na parkingu na chwarznie- 14 0
-
2024-03-26 07:10
Bardzo nieładnie
Urzędników tylko sądem, wszyscy tacy sami. Niby mieli być bardziej ludzcy ale nic się nie zmienia. Tylko wyjść na ulicę żebrać/protestować to potrafią, reszta leży.
- 72 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.