- 1 Rozwikłano zbrodnię sprzed 26 lat (150 opinii)
- 2 Przybywa radnych mogących stracić mandat (63 opinie)
- 3 Skażona woda i zdechłe ryby w zbiorniku (108 opinii)
- 4 Rosjanka z Londynu niewpuszczona do Polski (365 opinii)
- 5 Krok w stronę tramwaju przez deptak (335 opinii)
- 6 Tak będzie wyglądał pomnik Brunona Zwarry (28 opinii)
Sopot chce przywrócenia gdyńskiej linii 21
Władze Sopotu rozmawiają z władzami Gdyni na temat przywrócenia na trasę zlikwidowanej w ostatnich dniach trolejbusowej linii 21. - Mamy nadzieję, że połączenie uda się przywrócić - mówi Marcin Skwierawski, wiceprezydent miasta.
Najstarsza linia trolejbusowa w Gdyni
Trolejbus 21, łączący Sopot ze śródmieściem Gdyni, jeździł od blisko 80 lat. Linia była pierwszą uruchomioną w Gdyni, a trolejbusy zaczęły jeździć w niej tuż po wojnie w 1946 roku.
W ostatnich latach uzupełniała pospieszną linię S. Obydwa połączenia wielu wybierało jako alternatywę dla Szybkiej Kolei Miejskiej.
Linia 21 została zlikwidowana podczas ostatniej zmiany rozkładu jazdy w Gdyni. Cięcia wywołały krytykę nie tylko gdynian. Okazuje się, że z niezadowoleniem przyjęły to także władze Sopotu, które w 2022 roku dopłaciły do funkcjonowania linii 330 tys zł.

Sopot rozmawia z Gdynią na temat przywrócenia linii 21
Trwają rozmowy władz obu miast na temat przywrócenia połączenia.
- To jedna z trzech najpopularniejszych sopockich linii, doskonale uzupełniająca się z linią S. Trolejbusy kursowały w godzinach nauki i chętnie korzystali z nich uczniowie. Linia 21 była także popularna wśród seniorów. Zdajemy sobie sprawę z tego, że obecny czas jest trudny dla samorządów. Mamy jednak nadzieję, że linię 21 uda się przywrócić. Komunikacja zbiorowa, zwłaszcza ta ekologiczna, jest ważna dla Sopotu jako uzdrowiska - mówi Marcin Skwierawski, wiceprezydent Sopotu.
Rozkład jazdy ZKM Gdynia
Władze Gdyni: powodem cięć w komunikacji konieczność ekonomiczna
Władze Gdyni tłumaczą, że cięcia w rozkładzie wynikają z trudnej sytuacji miejskiego budżetu.
- Pomimo że wpływy do budżetu miasta Gdyni mają być niższe o 126 mln złotych, na komunikację miejską i tak udało się wygospodarować o 15 mln więcej niż w roku ubiegłym. Niestety, w dobie szalejącej inflacji i dramatycznych podwyżek cen energii i paliw, kwota większa aż o 15 mln nie tylko nie pozwala zwiększyć liczby kursów, a wręcz wystarcza tylko na mniejszą ich liczbę niż w 2022 roku - wyjaśnia Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni.
Katarzyna Gruszecka-Spychała przyznaje, że rozmowy z Sopotem są prowadzone.
- Podejmowaliśmy trudne, poprzedzone dogłębną analizą ekonomiczną i społeczną, decyzje co do cięć. Cięcia zawsze są trudne i przykre, jednak wybieraliśmy takie, które będą dla mieszkańców możliwie najmniej dolegliwe. Obecnie omawiamy z Sopotem o możliwości poprawy sytuacji - dodaje.
Przypomnijmy: linia 21 została zlikwidowana wraz z 10 innymi liniami. Te zmiany przyniósł nowy, obowiązujący od poniedziałku rozkład. Spowodował zarówno zmiany pozytywne dla mieszkańców (wydłużenie części linii, nowe przystanki, zwiększenie częstotliwości niektórych kursów), jak i negatywne (głównie likwidację 11 linii autobusowych i trolejbusowych oraz przerwę w funkcjonowaniu komunikacji nocnej).
Rozkład ZKM Gdynia: protesty po zmianach
Po ogłoszeniu decyzji o likwidacji linii uaktywniły się rady dzielnic z różnych części miasta, tworząc petycje do władz Gdyni z prośbą o przywrócenie linii jeżdżących na ich terenie. Tak postąpiła m.in. Dąbrowa i Wielki Kack, wnioskując o pozostawienie w kształcie sprzed zmian linii 23 oraz Pustki Cisowskie, zwracając się z petycją o przywrócenie linii trolejbusowych 34, 30 oraz autobusowej W.
Podpisy pod petycjami rady dzielnic zbierają zarówno w formie papierowej, jak i przez Internet. Same petycje mają zostać złożone w urzędzie w piątek, 3 lutego.

Komunikacja w Trójmieście
Rozpocznij quizMiejsca
Opinie wybrane
-
2023-01-31 16:46
Dla mnie ostatnie zmiany są do przełknięcia (48)
Tak szczerze to ostatnie zmiany w ZKM Gdynia są bardzo rozsądne. Cięcia są nie do uniknięcia, a wszystkie podstawowe trasy są obecnie obsługiwane liniami głównymi o znośnej częstotliwości. Wycięto głównie gdyńskie wynalazki o dziwnych trasach i rozkładach, które wielokrotnie były krytykowane (z W na czele).
- 36 344
-
2023-01-31 16:48
Podpisz: urzednik (8)
I wszystko jasne!
- 82 7
-
2023-01-31 18:33
Troche ma racji (7)
21 praktycznie dublowało linię S. Ceny biletów na linie pos i zwykłe praktycznie są takie same. Jesli zwiększą częstotliwość S ( wiem ze to nierealne) to nikt by za tym 21 nie płakał.
- 10 53
-
2023-01-31 18:48
Co ty masz z tym dublowaniem?! (4)
21 miał o wiele więcej przystanków niż ma skm. Z Morskiej o wiele lepsza komunikacja dla starszych osób!
- 46 4
-
2023-01-31 19:20
(1)
21 na Morskiej? Wow!
- 16 1
-
2023-01-31 22:30
Racja, z wrażenia pomyłka z trolejbusem linii 30, bo odnośnie tej linii i S rownież był komentarz, że można się przesiąść na SKM. To ta sama osoba musi pisać.
- 6 3
-
2023-01-31 19:54
Praktycznie ta sama trasa (1)
21 jechal z Sopotu do Gdyni Głownej. Jedyna róznica z S to w centrum Gdyni jeden jechał Władysława IV , a drugi Świetojańską. Fakt ze S ma przystanki na żadanie ale dzięki temu niby szybciej jedzie.
- 5 10
-
2023-02-01 07:03
S nie zatrzymuje się na skrzyżowaniu żeby ludzie z Sopotu dotarli do szpitali , czy SORY, zarówno w Redlowie jak i w Gdyni na płac Kaszubski, bo tam jeździ 21!!! A Od SkM jest daleko jak chorzy czy starzy tyle km maja iść?? To jest odcięcie od służby zdrowia!!!! Zarówno likwidując W jak i 31 !!! Kto to wymyślił????
- 17 0
-
2023-02-01 06:57
Nie masz racji, np ludzie jadą do szpitala i wysiadają z 21, i idą pod ta ogromna górę!!! A S nie staje na tym skrzyżowaniu, dopiero w Redlowie. Od strony Gdyni tez , S nie staje na skrzyżowaniu !!! A W tez likwidują!!! Bilet jest droższy dużo bo policz ze to dwa bilety w ta i z powrotem i to już chyba 10 zł będzie. Jedyne co to zlikwidować zniżki na bezpłatne przejazdy, bo tam jak wsiadają to nikt nie ma biletu!!! Sami emeryci zwolnieni z opłat, a dlaczego?
- 6 1
-
2023-02-03 14:09
Drastyczne zmiana nie do zaakceptowania
Bardzo dużo osób jest niezadowolonych z likwidacji 21 do Sopotu została tylko S która jest już bardzo przepełniona a częstotiwości S na pewno nie zwiększą a w okresie wakacyjno -letnim dojdą jeszcze turyści ale kogo to interesuje miasto Gdynia oszczędza na mieszkańcach likwidując jeszcze inne uczęszczane linie jak np W 34 23 itd
- 2 0
-
2023-01-31 16:54
Popisz UM i wiadomo kto to pisze.
- 40 4
-
2023-01-31 16:58
Podpisz UM
- 30 4
-
2023-01-31 17:30
23
Od lat jeździł na Dąbrowę, więc jaki to wynalazek o dziwnej trasie?
- 31 1
-
2023-01-31 17:30
A czym jeździsz codziennie? (10)
- 8 0
-
2023-01-31 18:03
(9)
Mieszkam w Kolonii... ale mentalnie jeżdżę 23, bo jestem z Karwin :P (ta zmiana jest akurat dyskusyjna, ale to kwestia częstotliwości innych linii - do poprawy). I zupełnie na poważnie - zbiorkom w Kolonii w niczym nie jest lepszy od Gdyni, nieraz czekam 10+ minut na przystanku na U-bahn (o S-Bahn już nawet nie wspomnę, przysięgam, że SKM jeździ
Mieszkam w Kolonii... ale mentalnie jeżdżę 23, bo jestem z Karwin :P (ta zmiana jest akurat dyskusyjna, ale to kwestia częstotliwości innych linii - do poprawy). I zupełnie na poważnie - zbiorkom w Kolonii w niczym nie jest lepszy od Gdyni, nieraz czekam 10+ minut na przystanku na U-bahn (o S-Bahn już nawet nie wspomnę, przysięgam, że SKM jeździ regularniej), w niedziele jest zupełna katastrofa. Do tego wieczne spóźnienia, awarie, brak personelu, komunikacja autobusowa jeździ jak chce. Podczas kilku ostatnich wizyt w 3city śmigałem po nim jak szalony, nawet w weekendy.
PS
Z tym UM to trochę przesada, nie uznaję pełnoetatowej pracy charytatywnej, a takie tam są stawki.- 4 29
-
2023-01-31 18:10
(7)
to jak pomieszkasz w Gdyni trochę dłużej i pojeździsz w godzinach szczytu nabitymi do granic autobusami z opłatami za bilety droższymi niż w Warszawie i w odniesieniu do średnich polskich zarobków, to wtedy możemy porozmawiać
- 41 1
-
2023-01-31 19:17
(6)
Bo gdzieś w PL w szczycie powietrze wożą. Komunikacja w Wawie jest bdb (przed Kolonią mieszkałem tam 14 lat), ale wszyscy wiedzą, że stolica dopłaca kosmiczne pieniądze do zbiorkomu, a bilety są wyjątkowo tanie. Wszyscy zapominają, że Gdynia to nie miasto wojewódzkie, a w naszym pięknym kraju wszystko idzie do Wawy, coś skapnie dla stolic regionów,
Bo gdzieś w PL w szczycie powietrze wożą. Komunikacja w Wawie jest bdb (przed Kolonią mieszkałem tam 14 lat), ale wszyscy wiedzą, że stolica dopłaca kosmiczne pieniądze do zbiorkomu, a bilety są wyjątkowo tanie. Wszyscy zapominają, że Gdynia to nie miasto wojewódzkie, a w naszym pięknym kraju wszystko idzie do Wawy, coś skapnie dla stolic regionów, a reszta ma przerąbane. Dla pocieszenia zwykły bilet miesięczny w abonamencie w Kolonii to 92,90 ojro (437 zeta), nawet przy porównaniu zarobków to troszkę dużo. Za chwilę będzie Deutschlandticket i problem zniknie, ale przez lata rąbali aż miło za marną jakość usług.
- 6 11
-
2023-01-31 19:25
(5)
Gdyby urzędnicy gdyńscy mądrzej zarządzali budżetem i nie wydawali pieniędzy na chybione inwestycje, to mieliby dość w budżecie na dofinansowanie komunikacji. Tymczasem jak się maluje buspasy, uprzykrza życie kierowcom na wszystkie możliwe sposoby, po czym likwiduje się kilkanaście linii zkm i podnosi ceny, to jaki przekaz idzie do mieszkańców? Ano taki: robimy co chcemy, bo możemy i możecie się ugryźć w tylną część ciała.
- 26 2
-
2023-01-31 19:38
(3)
Całkowita zgoda, że przez kilka lat w Gdyni źle się działo z mega wtopą w postaci lotniska i ogólnym zastojem inwestycyjnym. Mam jednak wrażenie, że od przynajmniej 2019 roku jest znacznie lepiej. Ruszyły inwestycje komercyjne, a miasto obecnie robi sporo: Chwaszczyńska, Nowowiczlińska, Chwarznieńska na dwóch odcinkach, Unruga. Zostaje obwodnica
Całkowita zgoda, że przez kilka lat w Gdyni źle się działo z mega wtopą w postaci lotniska i ogólnym zastojem inwestycyjnym. Mam jednak wrażenie, że od przynajmniej 2019 roku jest znacznie lepiej. Ruszyły inwestycje komercyjne, a miasto obecnie robi sporo: Chwaszczyńska, Nowowiczlińska, Chwarznieńska na dwóch odcinkach, Unruga. Zostaje obwodnica Witomina, Jeziorańskiego z grubych tematów i Droga Czerwona realizowana przez GDDKiA (inwestycja kluczowa, być albo nie być dla miasta i portu). Moim zdaniem w czasach kryzysu styka.
- 3 17
-
2023-01-31 19:57
Masz tylko wrażenie. Jakbyś pomieszkał na Dąbrowie albo Karwinach przez 3 ostatnie lata, to zobaczyłbyś jak wspaniale są tam prowadzone inwestycje i jak lekką ręką wydaje się pieniądze np. na przebudowę dopiero co przebudowanego skrzyżowania. Fajnie się komentuje z daleka. To tak samo jak gdyńscy włodarze, którzy zachęcają do jazdy zkm i rowerami, a sami jeżdżą służbowymi autami.
- 26 1
-
2023-01-31 22:31
Wow! Ty chyba w alternatywnej rzeczywistości żyjesz. Takiej karmionej PRem z UM ;)
- 6 2
-
2023-02-01 08:15
Malowanie po asfalcie: to jedyna inwestycja
Którą widać, a ostatnio już mniej widać, bo się zamazała.
- 5 1
-
2023-02-01 08:14
Zadłużeniu powinni przyjrzeć się ludzie kompetentni
w zakresie prawa karnego. Madrzej czy mniej mądrzej to można gospodarzyć pod własnym dachem. Najwyżej nic nie zostawisz w spadku dzieciom.
Ale od cudzych pieniędzy, więc pieniędzy podatników wara!- 6 0
-
2023-02-01 08:22
Nie karmić trolla!
- 2 1
-
2023-01-31 18:27
Zamknij twarz
- 1 11
-
2023-01-31 19:48
(8)
No dobra, W może jest do przełknięcia, ale usuwanie 21 jednak nie. Można było zmniejszyć liczbę kursów, ale nie wywalać całkowicie linię, która jeździ "od zawsze". To też cios w seniorów, ale i utrudnienie dla uczniów. Tymczasem 198 nadal wozi powietrze. Mieszkasz w Kolonii to może się nie orientujesz tak do końca. I tak, pracujemy w Polsce za 3 tysiące na rękę (mówię ogólnie, nie tylko urzędnicy), ale to nie jest praca charytatywna, tylko z tego się tu żyje, także odpuść sobie wywyższanie się.
- 14 2
-
2023-01-31 20:40
(2)
Sorry, nie miałem zamiaru się wywyższać. Odniosłem się tylko do zarzutu o pracę w urzędzie, a tam stawki niestety nie powalają. Znam ludzi pracujących z pasją za niewielkie pieniądze, których bardzo za to szanuję. Zresztą ciężko się wywyższać zza naszej zachodniej granicy. W Niemczech podstawowe pensje też są nieciekawe, dobre życie dla wszystkich
Sorry, nie miałem zamiaru się wywyższać. Odniosłem się tylko do zarzutu o pracę w urzędzie, a tam stawki niestety nie powalają. Znam ludzi pracujących z pasją za niewielkie pieniądze, których bardzo za to szanuję. Zresztą ciężko się wywyższać zza naszej zachodniej granicy. W Niemczech podstawowe pensje też są nieciekawe, dobre życie dla wszystkich skończyło się już ładnych parę lat temu. No i nie da się nie tęsknić do polskiego poziomu usług i żywności/gastronomii. Obsługa klienta w DE nie istnieje (nasz klient, nasz wróg) i zupełnie nie rozumiem jak Niemcy żyją tak długo jedząc taki szajs.
- 4 2
-
2023-02-01 07:08
(1)
Przyjęte przeprosiny
- 3 0
-
2023-02-01 16:58
A przeze mnie, bo była to odpowiedź do mnie, to ani przyjęte, ani nie przyjęte. Sam jeżdżę samochodem i wiem jak łatwo popaść w temacie komunikacji w ignorancję.
- 0 0
-
2023-01-31 22:43
Nie, likwidacja W nie jest "do przełknięcia" (4)
Jest istnym skur***yństwem wobec ludzi, którzy regularnie muszą dojeżdżać do szpitala i Instytutu w Redłowie.
- 25 1
-
2023-02-01 00:06
(3)
No racja, ale staram się znaleźć jakiś kompromis. W 198 wożone jest powietrze, ale jak napiszę, że można by było zmniejszyć częstotliwość kursowania tej linii, to nie chciałbym przeczytać, że jest to skur...yństwem wobec mieszkańców Meksyku, bo im się utrudnia dojazd na Obłuże :) Bo zawsze znajdzie się tego typu argument. Jeśli będziemy krytykować
No racja, ale staram się znaleźć jakiś kompromis. W 198 wożone jest powietrze, ale jak napiszę, że można by było zmniejszyć częstotliwość kursowania tej linii, to nie chciałbym przeczytać, że jest to skur...yństwem wobec mieszkańców Meksyku, bo im się utrudnia dojazd na Obłuże :) Bo zawsze znajdzie się tego typu argument. Jeśli będziemy krytykować każdą zmianę w ZKM, tak dla zasady, to przestaniemy być traktowani poważnie. O niektóre linie nikt nie rozdziera szat. Z Cisowej też jeżdżą do szpitali w Redłowie, a bezpośredniego dojazdu nie mieli stamtąd nigdy (nie licząc 26 i z buta pod górę). Demptowo nie ma dojazdu do centrum i to jest temat, a nie linia W (której i tak szkoda).
- 2 6
-
2023-02-01 06:13
Mieszkańcy Gdyni już dawno nie są traktowani poważnie przez urzędników
- 9 0
-
2023-02-01 20:05
Znawca (1)
Jeździłam z Obłuża do pracy na Hutniczą 163 (zlikwidowany) i 198. Nie woziły nigdy powietrza. Podejrzewam, że nie wesz ile ludzi pracuje na ul. Hutniczej? 165 do Kosakowa nie jest likwidowany a jest zazwyczaj pusty. Gdy zaczęła się pandemia zlikwidowano bardzo dużo kursów na północy Gdyni. Teraz zabrali 163, 182, (latem 309 i G) nawet nie
Jeździłam z Obłuża do pracy na Hutniczą 163 (zlikwidowany) i 198. Nie woziły nigdy powietrza. Podejrzewam, że nie wesz ile ludzi pracuje na ul. Hutniczej? 165 do Kosakowa nie jest likwidowany a jest zazwyczaj pusty. Gdy zaczęła się pandemia zlikwidowano bardzo dużo kursów na północy Gdyni. Teraz zabrali 163, 182, (latem 309 i G) nawet nie dołożyli dodatkowych kursów. Za to postawią kolejny "kloc-pomnik" za 3 mln. Wprowadzą drogą Fale, żeby była niewypałem jak inne gdyńskie mądrości na jeden sezon, kasa będzie przytulona i na premię zasłużą !!!
- 0 0
-
2023-02-01 21:53
Ale ja napisałem, że to 198 wozi powietrze, a nie 163. A sam 198 praktycznie tylko Hutniczą przecina, więc nie dojeżdża do zakładów przy tej ulicy. Nie widziałem oczywiście każdego kursu, może czasem jedzie więcej osób, ale jednak jak tylko widzę 198, to widzę pusty autobus. Każdy może sam zweryfikować na ulicy. I nie musisz mi tłumaczyć tych rzeczy, o których piszesz w dalszej części, bo ja nie jestem zwolennikiem tych cięć od 30 stycznia.
- 0 0
-
2023-01-31 20:05
Raz na pół godziny
To znośna częstotliwość?
- 10 2
-
2023-01-31 20:13
Najpierw to
ty przełknij swoje codzienne tabletki na głowę, itp. Dobrze ci to zrobi ;)
- 3 2
-
2023-01-31 21:03
Swoją pochlebną opinią na temat likwidacji linii i zmniejszeniem ich częstotliwości błysnąłeś jak "pawian d..ą". (3)
... nadajesz niczym czopek UM i ZKM, pewnie orbitujesz w tych kręgach lub jesteś z nimi skoligacony.
- 6 2
-
2023-01-31 21:29
(2)
Rządzenie polega też na tym, że jak trzeba, to podejmuje się trudne decyzje, których suweren spod znaku dej nigdy nie zrozumie.
- 1 9
-
2023-02-01 06:58
Rządzenie polega też na tym, że własnym przykładem należy świecić i uzasadniać te trudne decyzje
- 2 1
-
2023-02-01 08:17
Trudne, złodziejskie decyzje.
Pełna zgoda.
- 2 1
-
2023-01-31 22:40
Że co?! W? (1)
Akurat "W" to autobus najpotrzebniejszy i jego likwidacja to katastrofa dla wielu ludzi, głównie tych najbardziej schorowanych! To jedyna linia bezpośredniego dojazdu do dwóch szpitali w Gdyni. To, że Ciebie to nie dotyczy, nie znaczy, że masz chrzanić takie bzdury...
- 23 1
-
2023-02-01 07:10
Tak przychylam się, często ludzie schorowani z Sopotu nie maja siły na skrzyżowaniu wejść pod ta ogromna górę to dojeżdżali do Redłowo 21 i przesiadali się w W !! Ludzie co wy robicie? Niech to opracuje ktoś z urzędu kto dojeżdża codziennie autobusami!!! I zlikwidujcie tych wszystkich uprzywilejowanych bo jak wsiada Renoma to tylko dwie osoby ma bilety normalne, reszta ulga a najwiecej ludzi jeździ po 70 stce, i stać ich na pół biletu!!!
- 5 1
-
2023-01-31 23:39
Tematy zastępcze. Strategiczny powinien być wyższy płot w rezerwacie Kepa Redłowska. (1)
Ludzie nie powinni mieć kontaktu z naturą bo to ich degeneruje- myślą wtedy o wolności, pięknie natury równowadze. Kogo obchodzą jakieś śmieszne pojazdy - kto tym jeździ? Rodzinka prezydenta przecież ma swoje osobówki, babcie wozi się na zakupy czy do przychodni- zlikwidować te autobusy tylko hałasują i płoszą małe pieski.
- 0 1
-
2023-02-01 08:19
Zasypać i zamknąć przedsięwzięcie pt. Gdynia
- 1 0
-
2023-02-01 06:31
(1)
Bredzisz. S i 21 to jedyne linie, które się dublują? S jeździ rzadko i nie wszędzie staje. Z W chyba nigdy nie musiałeś korzystać, by dojechać do szpitala?
- 4 0
-
2023-02-01 07:15
Ludzie z Sopotu jeżdżą na SOry do szpitali. Tylko tym nożna dojechać do Redłowa i yo jeszcze trzeba dymac pod straszna górę, bo S się nie zatrzymuje na tym skrzyżowaniu, jak również 21 do jeżdżą pod samo Sao Paulo !!!
- 3 0
-
2023-02-01 06:54
A gdzie mieszkasz i czym jeździsz?
- 0 0
-
2023-02-01 11:10
marian
21 to kultowy trolejbus, doskonałe połączenie pomiędzy Sopotem a Gdynią, świetny dla ludzi dojeżdżających do pracy i do szkoły, jak również dla turystów. Jak można pisać taki bzdury j.w. Trasy 21 nic nie jest w stanie zastąpić. Najłatwiej jest zlikwidować i mieć problem z głowy.
- 4 0
-
2023-02-03 13:28
A dla mnie ostatnie zmiany są nie do przełknięcia
Te linie które zlikwidowali to nie były Gdyńskie wynalazki na dziwnych trasach a były bardzo potrzebne i bardzo będzie ich brakować jak właśnie W 34 21 do Sopotu 119 zmiana Trasy i tylko w weekendy i to nie są rozsądne zmiany to my pasażerowie odczujemy brak tych 11 LINI No tak ale jesli miasto Gdynia ma 1miliard długu to szuka oszczędności kosztem mieszkanców i to nie jest fajne
- 2 0
-
2023-01-31 16:18
Jakby 21 udało się przywrocic (23)
a nawet np. Gdańsk nakłonić do jej przedłużenia do np. Oliwy...
A tak to mamy dwie osobne sieci komunikacyjne...- 253 22
-
2023-01-31 16:29
Jeszcze jedno dodam (5)
między Gdynią a Gdańskiem brakuje większej współpracy, takiej jak na linii 171 przez Chwaszczyno. Na tym wszyscy trójmieszczanie skorzystamy.
- 57 4
-
2023-01-31 20:46
Prezydencie ds. Jakości Życia w Gdyni !!!! (2)
... gdzie ty jesteś !!!!!!!!!!!
- 12 0
-
2023-02-01 08:20
A kto to taki? (1)
- 2 0
-
2023-02-01 12:25
Odpowiedź na stronach www GDYNI
Jest nim Bartosz Bartoszewicz, jego email to sekretariat.bartoszewicz@gdynia.pl dane ze strony WWW
- 1 0
-
2023-01-31 22:30
(1)
Dzięki, obędzie się. Za duży chaos biletowy.
- 2 6
-
2023-02-01 01:34
Jaki Chaos, jechałeś kiedyś 171, jeździsz zarówno na biletach gdyńskich i gdańskich i tak powinno być na ewentualnej nowej wspólnej linii
- 8 1
-
2023-01-31 16:52
Jest SKM (1)
- 4 49
-
2023-02-01 07:48
Niestety
- 4 0
-
2023-01-31 17:11
Będzie Fala (1)
Jaśnie pan chyba może się przesiąść a autobusu na autobus
- 0 40
-
2023-01-31 17:22
a ta Fala jest potrzebna do przesiadki?
- 33 0
-
2023-01-31 18:33
Gdańsk się nie zgodzi, nic z tego nie zyska.
- 2 0
-
2023-01-31 19:40
Proponuję 21 na trasie Hel-Zakopane! Jak dublować kolej to na całego, a nie tylko SKM.
- 5 25
-
2023-01-31 20:22
(7)
Jasne i przywrócić 101 jadący z Gdańska do Gdyni dobudować linie tramwajową do Sopotu... Podstawą jest SKM a reszta to uzupełnienie. W Gdańsku już to dawno zrozumiano więc nie ma szans na budowę linii tramwajowych wzdłuż właśnie SKM. Tymczasem w Gdyni na jednej trasie musi kursować kilka linii.
- 3 16
-
2023-01-31 22:51
W gdansku jest 1 bilet miejski
W gdyni i sopocie Oddzielnie zkm i skm!!!
- 4 3
-
2023-02-01 01:36
(1)
Powiedz to ludziom z wiecznie zatłoczonej Ski że to uzupełnienie
- 6 0
-
2023-02-01 13:02
skoro wiecznie zatłoczona to mniej osób jeździ autobusami i trolejbusami. Nie powiesz mi jednak iż jeżdżą 21 z Gdyni do Sopotu bo to strata czasu
- 1 2
-
2023-02-01 09:47
(3)
Zapraszam Cię do SKM ze skręconą kostką lub będąc po 70. Świetnie się do niej wtedy dostać.
- 5 0
-
2023-02-01 13:01
(2)
rozumiem że pociągami nie jeżdżą osoby starsze?
- 2 1
-
2023-02-01 17:37
(1)
raczej nie, bo to bardzo niewygodne
- 3 0
-
2023-02-01 18:16
No to byś się zdziwił bo jadąc pociągiem widziałem wiele osób starszych
- 0 2
-
2023-01-31 22:29
Nie po to zwijali tramwaj z Sopotu, żeby teraz na szelkach jeździć. Mało kto pamięta, ale pętla 21 w Sopocie była w śladzie po pętli tramwajowej.
- 4 0
-
2023-02-01 12:07
W zamian za likwidację linii G, proszę przywrócić linie 21 z wydłużeniem jej do Zoo w Oliwie.
- 2 0
-
2023-02-01 14:24
kiedys był autobus 101 z Gdyni do Gdańska...
Zawsze był pełny. Dzisiaj tez byłby...
- 8 0
-
2023-01-31 15:51
(12)
21 to napewno ważna linia jeżeli chodzi o uczniów sopockich szkół, mieszkających w Gdyni. Sam tak dojeżdżałem do liceum.
- 324 13
-
2023-01-31 15:57
Gratuluję
- 6 4
-
2023-01-31 15:59
jak taka ważna to czemu w 21 było zawsze dwa razy mniej ludzi niż w S? (1)
lepiej by była jedna linia częściej niż 2 rzadko, cięć nie popieram bo kursów i tak łącznie było za mało ale samo ograniczenie ilości linii jest ok, żeby tylko kursy 21 zastąpił S to by było super
- 12 32
-
2023-01-31 18:37
Dokładnie
Zwłaszcza ze 21 praktycznie dublowało trasę S. Niestety raczej na wiecej kursów S nie ma co liczyć.
- 4 16
-
2023-01-31 17:13
Niech się uczą w Gdyni! (3)
Mają komunikację za darmo i jeszcze wymagania!
- 4 28
-
2023-01-31 18:02
Ale do Sopotu bliżej
- 10 1
-
2023-01-31 18:09
Uczą się gdzie im pasuje. Mieszkałam w Sopocie a uczyłam się w Gdyni
- 18 2
-
2023-01-31 21:45
Ja mieszkam w Redłowie i uczę się w Sopocie, i płacę za bilet do Sopotu. Za darmo mam tylko w granicach Gdyni. Z Redłowa jadę do Sopotu 9 minut linią S i wysiadam pod samą szkołą w Sopocie. Jestem na kierunku technik informatyk. W Gdyni jest tylko 1 technikum w którym jest ten kierunek - tzw. Chłodniczak. Podróż z Redłowa do Chłodni zajmuje prawie 40 minut a do Sopotu 10. Mi akurat S pasuje bo zatrzymuje się na przystanku blisko którego mieszkam.
- 12 2
-
2023-01-31 17:14
Obłęd z tymi redukcjami.
Zapraszam do Ski o ile się zmieścicie. Kosmiczne premie sobie obetnijcie, nie połączenia!!!
- 31 1
-
2023-01-31 20:24
Ale oni w większości korzystają z SKM.
- 1 6
-
2023-02-01 07:16
Do liceum Plastycznego i gastronomicznego i do podstawówek !!!
- 3 1
-
2023-02-01 11:22
to niech się uczą w gdyni
albo zaczna płacić za bilety
- 1 1
-
2023-02-01 21:10
A od czego jest SKM?
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.