- 1 Prawie 1 mln kary za opóźnienie Fali (174 opinie)
- 2 Kto się przypiął do mojego roweru? (127 opinii)
- 3 Wiceprezydent Borawski rezygnuje ze stanowiska (80 opinii)
- 4 Chcieli wymusić młotkiem oddanie telefonu (76 opinii)
- 5 Szklana pułapka na wybiegu dla psów (106 opinii)
- 6 Oddam drzewa na Spacerowej bez żalu (483 opinie)
Targowisko Chylonia wiosną przestanie istnieć
W najbliższych tygodniach rozpocznie się rozbiórka boksów i lokali Targowiska Chylonia przy pl. Dworcowym . Obecnie czynnych pozostaje kilkadziesiąt boksów. Do końca maja teren ma zostać przekazany Polskim Kolejom Państwowym, które są właścicielem blisko hektarowego terenu.
- W 1992 roku zostało utworzone Stowarzyszenie Kupców Targowiska w Gdyni Chyloni zarządzające Targowiskiem Miejskim Chylonia.
- W 1995 roku zaczęto budować boksy i lokale targowiska, gdzie w czasach świetności handlowano w blisko 200 boksach i lokalach
- W 2012 roku jedna z firm wybrała oprócz hal targowych i Orłowa targowisko w Chyloni jako lokalizację do ustawienia mlekomatów - maszyn, w których po wrzuceniu monety można było kupić świeże mleko.
- Ostatnie lata to coraz mniej handlujących. Według przekazanych przez zarządców informacji obecnie pozostało ok. 50 czynnych lokali.
- 9 grudnia 2018 roku na nadzwyczajnym walnym zebraniu członków Stowarzyszenia Kupców Targowiska w Chyloni zdecydowano o zakończeniu działalności rynku. Samo stowarzyszenie również jest w likwidacji.
Targowisko Miejskie Chylonia: wniosek o rozbiórkę
W ostatnich dniach do gdyńskiego Urzędu Miasta wpłynął wniosek dotyczący rozbiórki boksów i lokali usługowych, które znajdują się przy pl. Dworcowym.
Trwają poszukiwania wykonawcy. Jak mówią przedstawiciele stowarzyszenia, pierwszy chętny już był.
- Opublikowaliśmy ogłoszenie. Zgłosiła się jedna firma, która zażądała 330 tys. zł - mówi Waldemar Pyta, były prezes, który obecnie odpowiada za likwidację targowiska.
Kupcy prawdopodobnie będą szukali dalej. Czasu nie ma dużo. Handlujący zobowiązali się bowiem, że dzierżawiony od PKP teren o powierzchni 1 ha oddadzą po wyprowadzce i rozbiórce do końca maja. Razem powierzchnia zabudowy pawilonów to 2000 m kw.
Targowisko będzie prawdopodobnie działało do Wielkanocy
Czytaj też: Najpopularniejsze targowiska w Gdyni
Czy powodem jego zamknięcia są planowane inwestycje Gdyni, dotyczące nowego zagospodarowania terenu pl. Dworcowego ?
Przypomnijmy, że w ramach inwestycji "Węzeł Chylonia" przy wsparciu środków unijnych planowany jest:
- jednokondygnacyjny obiekt o powierzchni całkowitej (łącznie z przejściem podziemnym) 4 253,38 m kw., kubaturze 12 681,00 m sześc. (łącznie z przejściem podziemnym),
- hala parkingowa o powierzchni 3 586,78 m kw., wysokości 2,6 metra, 140 miejsc postojowych, 48 miejsc dla rowerów (na razie nie wiadomo, czy parking będzie płatny),
- zespół toalet publicznych o powierzchni zabudowy 100,08 m kw., kubaturze 370,30 m sześc.,
- budowa oświetlenia, kanalizacji, wodociągów i montaż monitoringu.
Kupcy zapewniają, że przebudowa nie miała wpływu na decyzję o likwidacji. Zdecydowały finanse. Miesięczny koszt utrzymania całego targowiska to 110 tys. zł.
Likwidacja Targowiska Chylonia: zdecydowały finanse
- Gdy blisko 200 boksów było otwartych plus handlowano z ław, to nie było problemu z finansami. Z biegiem lat było coraz gorzej. Wielu odchodziło z własnej woli, nie mogliśmy ich utrzymać. Pieniądze stały się głównym powodem decyzji. Przy obecnej liczbie najemców nie mieliśmy szans, by się dłużej utrzymać. Młodzi nie garną się do handlu, a poza tym pojawia się coraz więcej dyskontów, galerii i marketów, gdzie obecnie wygodniej młodszym robić zakupy - opowiada Waldemar Pyta.
Przypomnijmy, że coraz bliżej likwidacji prawdopodobnie znajduje się też Giełda Towarowa przy ul. Rdestowej .
Kolejne pawilony są rozbierane. Po wniosku właściciela targowiska dotyczącym zmiany miejscowego planu możliwe będzie wybudowanie w tym miejscu dużego osiedla.
Miejsca
Opinie (360) ponad 10 zablokowanych
-
2019-02-03 12:55
Porazka (1)
Czym mieli konkurować z lidlem i biedra? Gdzie mają iść do pracy w tym wieku ? Dlaczego wszystko się likwiduje ? Dlaczego Um nie zaproponował czegoś ?
- 6 1
-
2019-02-03 15:45
Z pracą nie powinno być problemów.
Bezrobocie u nas nie istnieje, wszędzie pelno ogłoszeń o zatrudnieniu m.in. w handlu.
Problemy hali wynikają z błędów zarządzania tym obiektem. Pretensje do prezesa i spółki zarządzającej.- 2 0
-
2019-02-01 07:45
Jeszcze tylko (24)
śmietnisko na Dąbrowie i na Placu Górnośląskim i będzie dobrze.
Jak rozbierano kioski w Gdyni, też wielu sapało.
A teraz widać gołym okiem, że jest dzięki temu ładniej.- 19 60
-
2019-02-01 07:56
kioski potrzebne skoro nie ma biletomatow (5)
- 16 2
-
2019-02-01 08:43
Nie mam nic przeciwko biletomatom, (4)
ale to inny temat.
Byłyby na pewno lepsze niż te paskudne budy z lat osiemdziesiątych i dziewęćdziesiątych. Likwidacja kiosków w Gdyni na pewno zwiększyła ład przestrzenny. Niedawno zrobiono to również z budą-cukiernią na skrzyżowaniu Armii Krajowej i Władysława IV. Ładniej? Ładniej.- 1 11
-
2019-02-01 08:58
(3)
Ładniej idioto kępa zielska w tym miejscu to super estetyka
- 11 0
-
2019-02-01 09:30
Mistrz ciętej riposty i wyrafinowany esteta: (2)
"idioto" - "kępa zielska". Skąd ciebie wygrzebali?
- 4 8
-
2019-02-01 12:37
(1)
Pewnie z Chyloni
Hehe- 0 5
-
2019-02-03 11:47
Pewnie to były "członek"
klakier z UM
- 0 2
-
2019-02-01 08:55
kioski w Gdyni szczurkowi przeszkadzały a wlące się budy ze starymi rybami na Skwerze mu nie przeszkadzają, (1)
dno!
- 14 1
-
2019-02-01 12:47
Słuszna uwaga. Nie ma chyba nic gorszego jak budy na Skwerze.
Wszystko miastu przeszkadza, a one nie. To bardzo ciekawe spostrzeżenie.
- 5 1
-
2019-02-01 08:26
(15)
Jeżeli na Dąbrowie nie byłeś / aś, to nie oceniaj!
- 0 1
-
2019-02-01 08:38
Przez siedem lat mieszkałem (14)
na Leśnym Zakątku. Naprawdę wiem, co piszę.
- 1 3
-
2019-02-01 08:46
(7)
To te leśne zakątki to jest dopiero porażka. Domki dla snobow i kredyciarzy uważających siebie za wielkich panów nawet przystanek trzeba było hrabiostwu wyznaczyć chociaż jest już od dawna wcześniejszy. Tylko hrabiostwu 150 m przejść się nie chce. A to targowisko baranku ma zostać bo generuje miejsca pracy i stanowi zaopatrzenie dla warzywniakow w całej Gdyni
- 9 3
-
2019-02-01 09:16
To się nazywa dygresja! (3)
Wątek o targowiskach, ale trzeba dowalić mieszkańcom osiedla, bo jest obok i na dodatek ZKM stworzył tam przystanek. No chyba, że na tym przystanku ktoś handluje rajstopami albo suszonymi prawdziwkami...
- 1 4
-
2019-02-01 10:27
(1)
Po co baranie stworzył ten przystanek? Bo paru wygodnym palantom nie chce się chodzić? To taksówką jeździć ona zawiezie pod same drzwi
- 4 1
-
2019-02-01 11:45
Oszałamiająca składnia
"Po co baranie stworzył ten przystanek?"
- 3 1
-
2019-02-01 09:40
Tylko, że mieszkańcy tego osiedla ciągle piszą skargi i dzwonią na straż miejską.
- 2 1
-
2019-02-01 09:14
Niezły kit (1)
z tymi miejscami pracy i zaopatrzeniem dla warzywniaków. To miejska legenda, powtarzana od lat. Trzeba mieć w sobie dużo naiwności, żeby wierzyć w to, że na targowiskach lub na Hali Targowej sprzedawane są "świeżutkie towary prosto od producenta". Worki cebuli, kapuchy, ukochana przez Polaków "niemiecka chemia"... I te legendarne miejsca pracy - chłopi z wszystkich wszystkich możliwych miejscowości, którzy spędzają tam kilka, kilkanaście godzin. Rzeczywiście - posada co się zowie.
- 1 9
-
2019-02-01 09:43
Nie wiesz nie wypowiadaj się. "Rolnik" małemu klientowi nie sprzedaje towaru tylko sprzedaje go hurtownikowi, a ten jest odpowiedzialny za zaopatrzenie do sklepów.
- 1 0
-
2019-02-01 08:50
Popieram.
Ten przystanek to śmieszna sprawa, na całej Rdestowej w równej odległości przystanki, ale ten jeden trzeba było postawić.- 7 0
-
2019-02-01 08:47
(5)
To kupując tam mieszkanie nie widziałeś co jest obok?
Wybudowali te bloki na terenach podmokłych (wiem, bo mieszkałam w pobliżu) i teraz ciągle pretensje.- 5 1
-
2019-02-01 09:23
Jezu, gdzie Pani wyczytała moje pretensje? (4)
Wątek dotyczy okropnego targowiska na Dąbrowie, a nie podmokłych gruntów. Czy Pani czyta w ogóle wpisy, zanim je skomentuje?
- 2 4
-
2019-02-01 09:34
(1)
Tak czytam. I w Pana komentarzu można doszukać się pretensji.
- 2 1
-
2019-02-01 11:44
Poszukiwacze
zaginionych pretensji.
- 4 1
-
2019-02-01 10:36
Okropne są np magazyny i zakłady na hutniczej. Zlikwidować wszystko zlikwidować i wszędzie zrobić klocki z karton gipsu och przepraszam apartamentowce dla kredyciarskich palantow albo szklano gipsowo kartonowe kurniki dla korposzczurow żeby swoje wirtualne słupki i tabelki mogli przestawiać z miejsca na miejsce. A magazyny giełdy hale produkcyjne niech przestaną istnieć po wszystko jechać do marketów albo z zagranicy ściągać
- 4 1
-
2019-02-01 10:31
A komu to targowisko przeszkadza? Rdestowa w zasięgu działania masztu w Chwaszczynie to absolutne peryferia czy 5 aleja w ny? Przeszkadza idiotom o zawistnym małym kundelkom takim cebulaczkom co wola jechać 10 km do marketu i zapłacić złotówkę takiej niż dać zarobić małemu polskiemu biznesowi
- 2 1
-
2019-02-03 08:06
A ja jeżdżę na Witomino
- 1 1
-
2019-02-01 07:04
(10)
Szkoda... W wielu miejscach fajne ceny były. Porównując do hali w centrum Gdyni tu było często 2 razy taniej za to samo
- 276 21
-
2019-02-01 12:03
tak, bardzo ''fajne'' ceny, o wiele drożej niż w Lidlu obok (4)
Latem kupowałem w Lidlu gruszki za 2 zł/kg, a obok na hali te same, identycznie oznaczone, tymi samymi nalepkami producenta za 8 zł/kg!!! O syfie jaki towarzyszy hali nie warto nawet gadać. Komuna.
- 7 10
-
2019-02-02 15:41
negatywy pewnie dają sprzedawcy z hali (1)
sprzedawcy z hal zawsze są poszkodowani i biedni a co do czego to mają 4 mieszkania i 3 samochody, a do targania worków zatrudniają frajerów za 3 zł za godzinę.
- 2 2
-
2019-02-03 02:14
Co ty znów bez
tablet siadłeś do kompa?
- 3 0
-
2019-02-01 21:52
(1)
Zawsze zdzierali na tej hali,nawet stare brązowe banany sprzedać jeszcze chcieli za 3zeta,na hali w Gdyni GŁównej podobnie.Wolę iść do marketu kupić 2 razy taniej
- 2 3
-
2019-02-02 21:54
Akurat "zczerniałe" banany są najzdrowsze,
najsłodsze i przede wszystkim mają najwięcej wartości zbawiennych dla organizmu w tym przeciwnowotworowe. Generalnie tylko tak powinno się je jeść. Żółte banany są półdojrzałe i nie wytworzone sa w nich jeszcze najważniejsze substancje odżywcze. Poczytaj o tym trochę zanim zabierzesz głos
- 4 3
-
2019-02-02 13:27
rynek
ceny na rynku ustalone,drogo na każdym stoisku,potargowac nie mozna,żadna atrakcja,a plac i otoczenie przed dworcem o pomste woła,wstyd dla włodarzy miasta
- 2 2
-
2019-02-01 08:03
Targowisko likwiduje dewloper który buduje za ścianą. On tam będzie miał sklepy. (1)
To PKP nie przedłużyło dzierżawy. Gratuluje tym co kupią tam mieszkania. Budzik nie potrzebny. Każdy pociąg trąbi a ściany i auta w mig będą żółto-brązowe.
- 28 5
-
2019-02-01 14:22
w prospekcie wyglada to inaczej, znajomi mowili ze na tym odcinku chylonskiej korek permanentny
- 4 1
-
2019-02-01 09:22
Wykończyły ich tam Podatki !!! i Opłaty stanowiskowe !!!
notabene: jak zobaczyłem cenę startową przetargu budę z pamiątkami / z frytkami na Skwerze Kościuszki ... 5000zł/mies to aż karpia zrobiłem
- 13 5
-
2019-02-01 07:56
Najbardziej zachęcająca jest ta popielniczka czy kibel na z drugiej strony zdjęcia pomiędzy stoiskami rybnymi. Smacznie, świeżo i tanio :)
- 8 7
-
2019-02-01 07:02
(19)
Czas najwyższy.
- 68 172
-
2019-02-01 07:30
Oczywiście. Czas najwyższy postawić tam Lidla (11)
Założymy się???
- 15 15
-
2019-02-01 08:26
Lidl jest 50 metrów dalej, graniczy z targowiskiem (4)
- 8 0
-
2019-02-01 09:27
To nic - to będzie Lidl na miarę Chylonii (1)
Jeszcze większy, jeszcze bardziej niemiecki, naj, naj, naj!
- 11 15
-
2019-02-03 02:10
może Ja, Ja, Ja!
lub co bardziej "pachnie" niemczurom po kilku piwkach Heil, heil, heil
- 1 1
-
2019-02-01 16:20
No wlasnie. Jak tylko targowisko zamkna to Lidl sie (1)
rozzuchwali i po tygodniu zobaczycie u niego wyzsze ceny. Obecnosc konkurencyjnego targowiska tylko hamowalo chciwe zapedy Lidla.
- 6 7
-
2019-02-02 11:45
Lidl ma ceny
wszędzie takie same, niezależnie czy jest obok targowisko, czy nie. Głupoty wypisujesz.
- 7 1
-
2019-02-01 07:51
lidl już jest (4)
i biedronka też. Po prostu targowisko psuło im interesy.
- 29 6
-
2019-02-01 10:34
wokoło -Lidl- -Biedronka- -Netto- (2)
+podatki +opłaty zusy pity city i zwolnienia podatkowe dla dużych zagranicznych korporacji ............... takiej o-presji nigdy, ten polski "Mały Handel" nie wytrzyma
- 15 5
-
2019-02-02 09:17
(1)
Nie ma zwolnień podatkowych, skończcie już z tymi fake newsami
- 4 4
-
2019-02-03 02:08
to się doinformuj
jakie robią sobie ulgi i przeniesienia z tyt. znaku towarowego
- 2 0
-
2019-02-01 10:31
No cóż standardy przez te 24 lata się zmieniły główny problem to te śmiesznie małe boksy i koszty utrzymania, zresztą ten sam problem jest w Domu Towarowym Chylonia czy zamkniętym już centrum handlowym w Wielkim Młynie w Gdańsku.
- 14 1
-
2019-02-01 18:32
10 metrów dalej jest lidl mośku
- 5 0
-
2019-02-01 09:43
TAM to idealne miejsce na skate'park / czy inny park rozrywki dla nastolatków (3)
niestety NO WAY! ...bo to teren PKP ... a jak wiadomo PKP to Partyjne Kolesiostwo Partaczy .
- 3 14
-
2019-02-01 10:18
(2)
a może ścieżki do rehabilitacji ruchowej niepełnosprawnych i starszych .czyż wszędzie musi być coś dla młodych i sprawnych .bo my młodzi i nam się należy .
- 10 0
-
2019-02-01 10:51
a zaproponuj coś "dla starszych" W Takim Syfiastym Miejscu? (1)
dookoła betonowy PŁOT, a obok hałaśliwa kolejka SKM !!! ... a widoczki wokoło, że ho ho ... :)))
- 3 4
-
2019-02-01 20:55
z trzech stron ruchliwe ulice z czwartej ruchliwe torowiska
- 3 3
-
2019-02-01 08:11
betonowcy !!! WON (1)
Koniec ze spekulacją !!!!!! i zapychaniem terenu !!!!!
- 7 5
-
2019-02-01 14:16
poddali cie elektrowstrzasom czy co?
- 2 3
-
2019-02-01 08:56
Dokladnie, nikt tam nie chodzil, juz nawet babulki wola lidla i biedronke
- 7 11
-
2019-02-01 07:02
szczurek i jego radni wielokrotnie obiecywali remont placu przed dworcem. (13)
Pewnie doczekamy się tak jak na remonty dróg w Gdyni. Inwestycjna pustynia.
- 140 52
-
2019-02-01 08:21
Panie Szczurek, może jakaś zieleń w tym miejscu? wszystko pan niszczysz i betonujesz. (4)
daj pan żyć.
- 15 17
-
2019-02-01 08:59
(3)
To jest teren PKP czytać trollu nie potrafisz?
- 22 7
-
2019-02-01 09:14
Właśnie nie potrafi. (2)
Umie tylko powtarzać co usłyszy z ambony. Ale gdyby PiS coś chciał wybudować to by bił brawo.
- 8 14
-
2019-02-01 14:13
(1)
srebrna ma ten plac na oku, decyzje jeszcze nie zapadly, prezes jako upowazniony prowadzi trudne negocjacje biednie ubrany wg slow rzeczniczki
- 3 8
-
2019-02-03 02:06
dzicz
pełowska w natarciu. Bidne trole, bezmózgie jeti.
Podli Zdrajcy, Pachołki Rosji- 0 1
-
2019-02-01 07:23
Bień rozdawał cukierki przy wejściu na dworzec. (4)
nie wstyd mu było że tak wygląda efekt ich pracy?? za komuny ten teren wyglądał lepiej.
- 21 6
-
2019-02-01 09:35
za komuny ten teren wyglądał lepiej. ????? (3)
Bez wątpienia - ty synek tą komunę to tylko z obrazków wąchałeś !!! ... przez cały PRL był tam skład węgla, a teren był kostką brukowany z dołami ... kałuże syf i brud.. a jak pyliło przy wietrze ho ho ho
- 20 6
-
2019-02-01 09:44
chcesz bełta? (1)
- 6 1
-
2019-02-03 02:05
jo, dawaj
szlampe
- 1 0
-
2019-02-01 14:09
teraz beda apartamentowce, jeden juz buduja, paraliz komunikacyjny chylonskiej na 100%
- 5 5
-
2019-02-02 21:07
W Chyloni od 30 lat nic się nie zmieniło
Niestety- 2 3
-
2019-02-01 08:49
Gdynia stoi w miejscu, szkoda miasta które od czasów komuny niewiele sie zmieniło. (1)
- 14 15
-
2019-02-02 10:03
Edzio twój mózg od czasu komuny też się nie zmienił
- 4 2
-
2019-02-01 07:11
Żegnamy bez żalu (11)
Bangladesz w dużym mieście
- 72 235
-
2019-02-03 00:15
no a obok jeszcze Meksyk ..
- 1 1
-
2019-02-01 07:12
(1)
Jedz do Londynu to zobaczysz bangladesz
- 43 4
-
2019-02-01 16:14
Lach, wlasnie wyrwales mi to z ust.
A tak naprawde to te bangladesze sa w wielu krajach i maja sie dobrze tylko jakos w Trojmiescie nie.
- 6 0
-
2019-02-01 12:24
(1)
Postawią wieżowce i będzie Europa w Bangla Deszu
- 3 2
-
2019-02-01 14:38
juz stawiaja!
- 0 1
-
2019-02-01 09:36
Biedra lepsza?
- 2 2
-
2019-02-01 07:14
Janusch (3)
A jak tam Twoj boks?
Dobrze przedzie?- 9 4
-
2019-02-01 07:29
Wąsacz Janusz jeździ Daewoo na Taxi (2)
O każdą złotówkę będzie z tobą walczył
- 14 2
-
2019-02-01 07:43
Podgryzaj sobie, podgryzaj (1)
Wisi mi to :)
- 2 16
-
2019-02-01 09:31
Tobie zawsze wisialo
Aga
- 7 2
-
2019-02-01 07:13
Chłopie na całym świecie są targowiska
I jeszcze gorzej wyglądają
- 44 3
-
2019-02-01 11:13
Handel tylko w godzinach urzędowych? (5)
Do której jest czynny Lidl czy Biedronka?
A do której jest czynne targowisko?
Na targowisku jest dużo fajnych punktów usługowych i towar którego w galeriach raczej nie ma
Tylko oni nie chcieli brać moich pieniędzy!
Co ja skończyłam pracę to na targu już wszystko było pozamykane
W niedzielę też byli nieczynni pomimo braku zakazu handlu w niedzielę!
To kiedy oni mieli zarabiać? W godzinach urzędowych?
To chyba nie ten biznes- 26 11
-
2019-02-01 14:36
(3)
a ty myślisz facet że ile godzin na dobę można pracować?15-16?Jak masz warzywniak na takim rynku to po towar trzeba zaiwaniać na giełdę o 3 nad ranem więc do kiedy mają pracować?Do 20-21?A spać kiedy a zjeść obiad kiedy a rodzina kiedy?
- 8 2
-
2019-02-01 17:05
(2)
Człowieku jak ktoś zają się handlem to niech się dostosuje do ludzi pracujących. A niewszyscy pracuja w godzinach 8-15 i to nieminiony ustrój ze mogłes se z pracy wyjsc i na zakupu pójść i wrócić spowrotem do pracy.I potakim myśleniu niedziwne że Polski handel kuleje
- 5 2
-
2019-02-02 10:59
(1)
ja ci mówię człowieku jakie są realia życia takiego handlowca może skieruj łaskawie te pretensje do państwa dlaczego koszty działalności są tak wysokie że nikomu nie opłaca się zatrudnić pracownika i robić na zmiany żeby mieć tak długo otwarte jak byś sobie życzył?
- 2 0
-
2019-02-02 21:46
Tylko zobacz jezeli 10-ciu handluje tym samym to czemu pracuja w tych samych godzinach , a zamiast podzielić sie i pracować jedni od 7-15 a drudzy od 13-21
- 4 0
-
2019-02-02 10:44
Kocio tyś jest pusta jak dzban.
- 0 5
-
2019-02-02 21:44
Szkoda
Szkoda, że nie było inicjatywy że strony miasta by potraktować tego typu targowiska jako coś unikatowego... zmodernizować i uporządkować przestrzeń wokół, zadbać o wizualną stronę pawilonów i dac szansę osoba, którzy tworzą coś z pasji ... moda na eko, regionalne produkty prosto od producenta itp. to potencjał dla utrzymania takich ryneczkow. W innych krajach targi to tętniące życie miejsca, gdzie znajdziemy to co w danym regionie najcenniejsze. U nas targi to jeszcze obraz rodem prl-u , dla przykladu "zabytkowa" gdyńska Hala targowa to obraz nędzy i rozpaczy. Nie o taka wizytówkę miasta nam chodzi!!! A kolejne biurowce, bloki stawiane na miejscu targowisk takze nie ubogaca miejskiego krajobrazu.
- 11 1
-
2019-02-02 19:12
:/
Toż tam budują niezły kompleks koło Lidla...przecież trzeba zapewnić parking żeby warto było kupić..szkoda bo rynek skoro jest malo sprzedających można by było po prostu zmniejszyć i już mniejsze koszta utrzymania
- 10 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.