- 1 Dwa osiedla obok siebie bez wspólnej drogi (166 opinii)
- 2 Najstarsza fontanna idzie do remontu (80 opinii)
- 3 Chodnik dodatkowym pasem Grunwaldzkiej (106 opinii)
- 4 Miasto pełne znaków. Wiele niepotrzebnych (141 opinii)
- 5 Zamiast Rębiechowa lotnisko na morzu (222 opinie)
- 6 Pomnik twórcy Bitcoina stanie w Gdańsku? (248 opinii)
Uniewinniono kobietę, która śmiertelnie potrąciła jadącą hulajnogą
44-latka oskarżona o spowodowanie śmiertelnego wypadku, w którym zginęła kobieta jadąca na hulajnodze, została uniewinniona przez sąd. Do tragicznego zdarzenia doszło w kwietniu 2022 r. na skrzyżowaniu ulic Dolne Młyny z Potokową w Gdańsku. Wyrok jest nieprawomocny.
Śmierć na hulajnodze. Co ustaliła prokuratura?
Z ustaleń prokuratury wynikało, że 13 kwietnia 2022 r., na skrzyżowaniu ulic Dolne Młyny z Potokową w Gdańsku, 44-latka, która kierowała samochodem osobowym, wjeżdżając na skrzyżowanie z drogi podporządkowanej, uderzyła w jadącą na elektrycznej hulajnodze kobietę. Następnie na nią najechała.
- Pokrzywdzona doznała licznych ciężkich obrażeń ciała, w następstwie których poniosła śmierć na miejscu - mówiła prok. Grażyna Wawryniuk z Prokuratury Okręgowej w Gdańsku.- Prokurator zarzucił kierującej nieumyślne naruszenie zasad bezpieczeństwa w ruchu lądowym i spowodowanie wypadku, w następstwie którego śmierć poniosła jedna osoba.
Oskarżona nie przyznała się do popełnienia zarzuconego jej przestępstwa.
Błyskawiczny proces i uniewinnienie 44-latki
Proces rozpoczął się w czerwcu. Nieco ponad trzy miesiące później, 28.09.2023 r., po błyskawicznie przeprowadzonym postępowaniu, w sprawie zapadł wyrok sądu pierwszej instancji.
Wymiar sprawiedliwości uniewinnił 44-latkę.
- Sąd podzielił koncepcję obrony, że nasza klientka nie wymusiła pierwszeństwa - mówi mec. Dariusz Strzelecki, adwokat kobiety.
Jak relacjonuje nasz rozmówca, sąd w toku postępowania dopuścił dwie opinie biegłych, w tym jedną prywatną, które skutecznie podważyły opinię sporządzoną w śledztwie na zamówienie prokuratury.
- Wynikało z nich, że nasza klientka zachowywała się w sposób prawidłowy, nie złamała żadnych przepisów ruchu drogowego - mówi mec. Strzelecki.
Wyrok w sprawie jest nieprawomocny.
Opinie (422) ponad 20 zablokowanych
-
2023-09-28 16:22
Opinia wyróżniona
OC dla rowerów i innych pojazdów (40)
Rowery i inne pojazdy powinny mieć OC i tablicę rejestracyjne a użytkownicy powinni mieć zrobimy kurs z przepisów ruchu drogowego i Polska policja powinna nie przymykać oka na tych użytkowników dróg!
- 487 131
-
2023-09-29 14:49
Fajnie ale bez związku ze sprawą
- 0 0
-
2023-09-29 12:38
Wezwania kierowców o OC dla rowerzystów
wywołują u mnie dziwne skojarzenia. Bo wychodzi na to, że tylko brak OC powstrzymuje kierowców przed taranowaniem rowerzystów, gdy uświadomią sobie, że z własnej kieszeni będą musieli pokryć koszty naprawy samochodu lub użerać się w sądzie. Gdyby rowerzyści mieli OC to nie mieliby wątpliwości i egzekwowali swoje przekonanie o pierwszeństwie.
- 2 0
-
2023-09-29 09:05
i jeszcze "ochipować".... i pobrać DNA
- 1 0
-
2023-09-29 08:48
i jeszcze gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy, kamizelkę odblaskową, zapasowe koło...
- 2 0
-
2023-09-29 08:13
Ale aby zwiekszyć bezpieczeńśtwo, bo rowery jeżdzą średnio ok 20 km/h, trzeba wprowadzić
tą prędkosć ( 20 km/h) dla wszystkich pojazdów mechanicznych w terenie zabudowanym. Zwiekszy sie bezpieczeństwo wszystkich.
- 1 0
-
2023-09-29 07:53
co by to zmieniło w tej sytuacji?
co by zmieniło gdyby jadąca hulajnogą miała OC? Czy wtedy nie doszłoby do wypadku? Czy Ty w ogóle wiesz, co to jest OC?
- 6 1
-
2023-09-29 07:40
Co ci po tym OC jak zostaniesz rowerzysta zostanie rozjechany?
- 2 0
-
2023-09-28 21:42
chyba ci peron odjechał
jeszcze zamontujmy poduszki powierzene, wycieraczki, wygodne fotele.
wszystko jest dla ludzi tylko z umiarem. nieogarnięci sa również rowerzyści, kierowcy, piesi.im też zawieśmy tablice rejestracyjne.
po co tablice rejestracyjne, szkolenia z jazdy, wystarczy aby każdy z uczestników ruchu drogowego korzystał z mózgu.- 5 1
-
2023-09-28 21:16
Ja mam OC i prawo jazdy. Każdy może sobie wykupić OC, które obejmuje jazdę rowerem.
- 2 0
-
2023-09-28 21:05
200 plusów dla pirata drogowego swiadczy jak wielu ich tutaj jest
- 7 5
-
2023-09-28 20:39
hahahah wsiadaj na mevo i smigaj
w co ty wierzysz? jakie oc, jakie tablice
- 1 0
-
2023-09-28 19:43
Można pomrocznoś
I póżniej kandydować trzeba mieć plecy
- 1 1
-
2023-09-28 19:34
Pomrocność łade plecy mniała ,,to przykład że te sąddy.są komuna. (2)
Niedawno był wyrok.że Ziobro niemoże się wypowiadać ,kiedy ta kasta zacznie odpowiadać za wyroki ?
- 3 10
-
2023-09-28 19:44
Polska język ma trudna pisownia i mowienie. (1)
- 7 1
-
2023-09-28 20:14
Szczególnie gdy suweren spod żabki ewidentnie dał w szyję.
- 2 1
-
2023-09-28 18:24
Nie zgadzam się
Kto chce niech się samodzielnie ubezpieczy od odpowiedzialności cywilnej. Kto nie chce niech będzie świadomość ewentualnych konsekwencji.
- 6 7
-
2023-09-28 17:16
(13)
O czym Ty piszesz? Przecież z artykułu jasno wynika, że szczęśliwa posiadaczka OC i tablic rejestracyjnych wymusiła pierwszeństwo, w skutek czego zginęła prawidłowo poruszająca się drogą użytkowniczka hulajnogi. Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
- 17 28
-
2023-09-28 20:12
Z artykułu wynika (2)
Że sąd na podstawie w sumie trzech opinii biegłych uznał, że jednak wymuszenia nie było. To tak odnośnie czytania ze zrozumieniem.
- 10 8
-
2023-09-29 07:22
pamietaj ze biegli wydadza taką opinie jak chcesz
nie koniecznie na podstawie faktow
- 3 2
-
2023-09-28 22:56
Biegli sądowi już nie takie bzdury pisali
- 4 2
-
2023-09-28 17:47
(9)
Wynikało z nich, że nasza klientka zachowywała się w sposób prawidłowy, nie złamała żadnych przepisów ruchu drogowego - mówi mec. Strzelecki.
- 23 16
-
2023-09-29 11:09
Skrzyżowanie oznakowane A-7 od strony Dolnych Młynów
Ktoś w todze wziął w łapę
- 1 1
-
2023-09-28 17:57
Sprawdzić, czy nie z partii rządzącej
- 5 10
-
2023-09-28 17:56
(6)
papuga ma za zadanie bronić klienta często naginając fakty
- 15 7
-
2023-09-28 20:13
(5)
Za to mu płacą, ale to sąd ocenia dowody, a nie papuga.
- 9 1
-
2023-09-29 07:20
nie ma swiadkow nie ma dowodow
w tym problem. wiec niewinna
- 0 1
-
2023-09-28 22:56
(3)
Sąd nie ma obowiązku być mądra osoba zwłaszcza sąd niskiej instancji
- 3 7
-
2023-09-28 23:17
(2)
A i tak jest mądrzejszy niż ty i wie lepiej, że kierowca tutaj jest niewinny.
- 3 2
-
2023-09-29 11:11
oczywiście deb..lu sąd który orzekł że nie można skazać najszstuba bo nie określono z jaką prędkością staruszka weszła na pasy jest mądry tak bezobjawowo wiemy kto zostaje tymi sędziami dziadełe przyjechał na T34 w 1945 i został sędzią po 3 miesięcznym kursie wydawał wyroki śmierci więc zaskarbił sobie uznanie jak zrobioł sobie dzieciaka to po linii partyjnej popchnął do palestry wnuczek czy wnusia kontynuuje zaszczytną drogę dziadka takie są fakty i mnóstwo wyroków to potwierdza
- 0 1
-
2023-09-29 11:10
Sędzia jest kupiona
I tak jak Ty nie widzi oznakowania skrzyżowania
- 1 1
-
2023-09-28 16:45
To byłby ewenement na skalę europejską (4)
W Niemczech czy w Holandii (gdzie rowerzystów w ogóle masa) nikt nawet nie myśli o takich głupotach, ale w Polsce wiedzą swoje xD
- 27 24
-
2023-09-28 20:12
W Niemczech i Holandii panie kolego, paliwo jest po 2 euro, nie narzekają i nie są tak tępi jak ... ; )
- 5 5
-
2023-09-28 20:09
(2)
W Holandii jako cyklista zazwyczaj nie musisz jechać jezdnią albo mijać się na chodniku z pieszymi. Tam każdy ma swoją, odseparowaną przestrzeń. Możemy pomarzyć.
- 15 6
-
2023-09-29 08:51
w Holandii to akurat w wielu miejscach, gdzie krzyżuje się chodnik z ulicą, to ulica traci ciągłość, a chodnik jest ciągły, więc to kierowca musi powoli przez takie miejsce przejechać przepuszczając wszystkich pieszych i rowerzystów.
- 3 0
-
2023-09-29 07:29
47% przejazdów rowerem w Holandii odbywa się w tzw. ruchu mieszanym, wraz z pozostałym ruchem kołowym
ruch rowerów separuje się tylko tam, gdzie jest to konieczne, łączy się z innymi rodzajami ruchu wszędzie tam, gdzie to jest możliwe.
- 5 1
-
2023-09-28 16:47
A czy AC też będzie?
- 5 4
-
2023-09-28 16:36
Pani kasiu, znowu wyróżnia pani i**otyzm (3)
Celowo z małej, bo kontrola opinii na portalu zasługuje na pogardę. Wyjazd z podporządkowanej, strzał w bok, zatrzymanie, przejechanie dla pewności. I co? "Oc dla rowerzystuf, wymuszająca niewinna".
- 23 30
-
2023-09-29 08:00
Przejeżdżała przez przejście dla pieszych (1)
Ta pani na hulajnodze? Bo jak nie to jej wogule na ulicy by nie powinno i to pchającej się pod auto. Przejedzajac przez strzałki nie zawsze przrlecinasz przejście dla pieszych po za tym jazda hulajnoga przez przejście dla pieszych jak i rowerem jest wykroczeniem. Nie pozdrawia. Pozdrawiam. Skoro uważasz że sąd rejonowy wydał zła decyzję napisz skarge odwołaj się. Bo narazie to masz napisane dwa zdania pod komentarzem panie anon
- 6 4
-
2023-09-29 11:08
Panie mecenaseczku
W strefie tempo30 hulajnoga ma się poruszać jezdnią. Nie wiem, ile toga wzięła w łapę za dopuszczenie opinii, że znak A-7 "ustąp pierwszeństwa" nie ustala pierwszeństwa
- 1 2
-
2023-09-28 19:46
Bolek
Załatwiłem to
- 2 4
-
2023-09-28 15:43
Opinia wyróżniona
Kiedy wreszcie rejestracje dla rowerów, hulajnog elektrycznych itp? (23)
Oraz prawa jazdy dla kierowców tych maszyn?
Biorą udział w ruchu drogowym, a nie potrzebują żadnych uprawnień, nie znają przepisów itp itd.
Czas to wreszcie ucywilizowac.- 486 106
-
2023-09-29 19:05
Może wtedy, kiedy prawo jazdy będzie do zdania? Popatrz sobie ile jest pytań, nie kazdy ma ochotę uczestniczych w blachosmrodowym wyścigu szczurów.
Jeżeli myślisz, ze możesz wymusić prawo jazdy na hulajnogi to trzymam kciuki - na pewno musiałoby być to dopracowane, bo zatkałoby ośrodki, zdanie prawka nie jest tak proste.
To WY powinniście mieć zakaz wjazdu do centrum, powinny się tma poruszać quady lub trzykołowce, hulajnogi są niebezpieczne i nie polecam.- 0 0
-
2023-09-28 22:58
Sam się zarejestruj i koniecznie wytatuuj sobie swój numer na lewym przedramieniu.
Wystarczy postawić klatkę a ludzie sami do niej wpełzną i jeszcze będą pilnować, by ktoś się nie rozmyślił i nie wyszedł. Tak to wygląda gdy się ma przewagę genów pańszczyźnianego chłopa.
- 3 4
-
2023-09-28 21:12
Jak zawsze trzy najwieksze głupoty sa tutaj wyróżniane
- 3 1
-
2023-09-28 20:55
komunista się znalazł co wszystkich chce chipować i kontrolować, jak ktoś nie ma rozumu to sam na hulajnodze się wyeliminuje ;) (1)
- 4 2
-
2023-09-29 07:46
Tylko dlaczego
Ma to się oodbyc czyimś kosztem. Tak ja w tym wypadku - kosztem nerwów, czasu i pieniędzy tej pani
- 1 1
-
2023-09-28 20:53
Dla rowerzystów są przeznaczone ścieżki rowerowe. (6)
Jeżeli rowerzysta chce korzystać z jezdni to powinien być w pełni wyposażony: kas, oświetlenie włączone i prawo jazdy. Dla pozostałych są ścieżki rowerowe. Co do hulajnogi także identyczne wymagania . Natomiast powinny być uregulowane przepisy co do prędkości jazdy. To nie pojazdy 4 śladowe, więc dozwolona prędkość powinna być uregulowana przepisami.
- 8 10
-
2023-09-29 12:04
Niech o jakości całego tego intelektualnego wymiotu świadczą "pojazdy 4 śladowe" ...
- 1 0
-
2023-09-29 04:24
Wal do Hollywood, zrobisz karierę jako wizjoner.
- 1 1
-
2023-09-28 23:13
Ścieżkę (2)
To chyba wyciągnąłeś przed napisaniem tej opinii. Drogi rowerowe jak już chcesz tu szerzyć swoje mądrości.
- 5 6
-
2023-09-28 23:21
W prawie budowlanym jest napisane "ścieżka rowerowa" (1)
dlatego każdy ma prawo używać określenia "ścieżka rowerowa" i będzie to poprawne.
- 5 4
-
2023-09-29 11:03
Nie każdy tylko budowlaniec
- 1 0
-
2023-09-28 23:01
Jedyny pojazd 4 śladowy jaki znam to 4-ro skibowy pług. Ale na ulicy to raczej rzadkość.
- 10 3
-
2023-09-28 16:03
(1)
Kierowczyki mają tablice rejestracyjne, a codziennie mordują pieszych nawet na chodnikach
- 33 49
-
2023-09-28 16:20
Gdzie dzisiaj kierowca zamordował pieszego na chodniku? Wiesz, czy łżesz?
- 35 17
-
2023-09-28 16:04
(8)
Prawo jazdy na rower ? Puknij się w łeb
- 18 39
-
2023-09-28 16:12
(2)
Najbardziej poczeba rejestracji dla bmxow one mają szeroka kierownicę 800mm to spokojnie do tej kierownicy można przyczepić migomatem specjalna tablice rejestracyjna 800x400mm z opisem kto jedzie i dlaczego, z tyłu obowiązkowy błotnik z koszykiem i na patyku rejestracja, skończą się bary i tejle wśród młodzieży oj skonczo
- 11 15
-
2023-10-02 11:28
OD tego są tzw. dyrektywy krajowe albo unijne. jednoślady napędzane nożnie lub ręcznie bedą miały przystosowane miejsce na tablice i bedą tam ludzie montować tablice z wydziału komunikacji.
- 0 0
-
2023-09-28 19:46
A co zmaczy słowo "poczeba" ?
To pewnie nowomowa nieuków.
- 7 0
-
2023-09-28 16:08
(4)
Kiedyś była karta rowerowa.
- 42 6
-
2023-09-28 18:49
(3)
nadal jest
- 7 7
-
2023-09-29 07:50
(2)
tyle ze nieobowiązkowa
- 2 0
-
2023-09-29 11:42
(1)
mam prawo jazdy na rower potrzebna jest k..rwo licencja pilota statku kosmicznego jeszcze?
- 1 1
-
2023-09-29 13:20
Tobie
potrzebne jest trochę kultury, bucu.
- 0 0
-
2023-09-28 15:02
Opinia wyróżniona
(56)
Prawda jest tak ze hulajnogi i rowery wyrastają przed samochodami znikąd . Rozglądam się nie ma nikogo za chwilę bach! A wszystko z tego ze hulajnogi jeżdżą za szybko jadąc po chodniku po jezdni po przejściach wyrastają przed nami nie wiadomo skąd .
- 930 88
-
2023-09-29 19:45
Powinno być obowiązkowe przeprowadzanie przez przejścia dla pieszych rozwiązałby się problem (1)
- 1 1
-
2023-10-01 17:53
Samochody przepychać
przez przejście dla pieszych? Dobry pomysł.
- 0 0
-
2023-09-28 23:31
Nie wspominając (1)
o jeździe ze słuchawkami na uszach lub nie trzymając kierownicy bo sobie gada przez telefon. Przejeźdzają przez przejścia nie patrząc czy coś nadjeźdza,bo i po co,oni mają pierwszeństwo.
- 6 3
-
2023-09-29 08:36
Znacznie częściej widzę głąba za kierownicą z telefonem w ręku, niż rowerzystę w słuchawkach.
- 5 0
-
2023-09-28 19:59
dlatego rowerem tylko ulica
Wtedy auto zwolni potrabi i git
- 3 0
-
2023-09-28 19:23
Czasem, niektórym kierowcom wyrasta nawet pieszy na oznakowanym przejściu ze światłami. (2)
To samo dotyczy przejazdów rowerowych, te też bywają zaskoczeniem dla kierowców. Niektórzy kierowcy zawsze mają spadek cukru, zawał, i jeszcze są oślepieni przez słońce. Zawsze ta sama śpiewka, zakończona tym, że pieszy czy rowerzysta nawet jak ma zielone to nie powinien z tego korzystać, a jeśli już to powinien się zorientować, że kierowca się nie zatrzyma i szybko rozpłynąć we mgle.
- 7 3
-
2023-09-28 20:01
Przeprowadź ten cholerny rower przez przejście dla twojego dobra (1)
Co się rzucasz, jesteś taki sam jak kierowcy którzy zasuwają
- 13 4
-
2023-09-28 20:59
Nie wsiadaj do samochodu dla dobra ludzkości
- 7 5
-
2023-09-28 19:13
(1)
Jak dla ciebie "wyrastają znikąd" to dobra rada - zwolnij i kup/zmień okulary. A najlepiej przesiądź się na tramwaj, zanim kogoś zabijesz.
- 7 11
-
2023-09-29 07:09
Za minusy od kierowców-morderców serdecznie dziękuję :)
- 7 1
-
2023-09-28 17:16
Mam dwie wątpliwości w temacie tego zagadnienia
1. Czy kierowca samochodu włączającego się do ruchu w warunkach niedostatecznej widoczności powinien uwzględniać możliwość nagłego pojawienia się hulajnogi/roweru poruszającego się z dużą prędkością? 2. Czy fakt, że takie zdarzenie może być niezgodne z prawem (jazda po chodniku, przejazd przez przejście itd.) jest dostatecznie mocnym powodem do tego, żeby założyć, że nie ma prawa się wydarzyć?
- 9 4
-
2023-09-28 16:48
Z podziemi zapewne!
- 1 1
-
2023-09-28 16:42
Z tego co napisałeś wnioskuję, że absolutnie nie nadajesz się na kierowcę. Nie jesteś zbyt bystry, skoro masz problem z dostrzeżeniem osoby jadącej hulajnogą czy rowerem.
- 5 17
-
2023-09-28 16:18
Musisz mieć zaćmę, jaskrę albo -10 dioptrii
Skoro widzisz jadący 60 km/h samochód a nie widzisz jadącego trzy razy wolniej roweru lub hulajnogi.
A może po prostu zwalasz swój brak uwagi na cud pojawienia się znikąd?- 7 24
-
2023-09-28 16:13
Dlatego nie wolno pieszym przebiegać przez przejścia.
A jadący rower czy hulajnoga jeszcze bardziej zagrażają bezpieczeństwu niż przebiegający pieszy.
- 21 4
-
2023-09-28 16:09
(3)
Prawda to jest taka że kierujący autem często widząc rowerzystę wjeżdżają bo może uda się wjechać na główną między jakieś auta. Uwagę skupiają tylko na jednym kierunku. Fakt są miejsca gdzie prowadzący ma ograniczone pole widzenia, ale jest ich niewiele.
- 5 4
-
2023-09-28 20:44
Rowerzysta nie ma pierwszeństwa na przejeździe tak długo, jak długo na niego nie wjedzie. (2)
- 3 7
-
2023-09-29 11:41
oczywiście deb..lu auto wyjeżdżające z parkingu hipermarketu czy z drogi wewnętrznej ma pierwszeństwo przed rowerem znajdującym się 2 m od przejazdu takk jak tacy deb..le mogą mieć prawo jazdy?
- 2 0
-
2023-09-29 11:16
Dobra rada, wróć na kurs, ignorancie
- 3 0
-
2023-09-28 15:26
(1)
Brak mi słów. Wyrok i logika z horroru.
- 8 13
-
2023-09-29 11:19
Raczej z łapówki
Ale morderców za kółkiem w tym sfrustrowaną kontrolerkę opinii to cieszy
- 1 1
-
2023-09-28 15:19
Oni są bez wyobraźni! (1)
Myślą że android za nich myśli i czuwa nad ich bezpieczeństwem więc rozum zostawiają w domu ;) a później ...
Wskoczę do klatki z lwem bo on powinien wiedzieć że jest w zoo a nie na wolności i nie ma prawa mnie zjeść! Ba po co mam zachować ostrożność ? On nie ma prawa!!- 33 7
-
2023-09-28 15:41
Bądź konsekwentny i nie marudź na tirowców wyprzedzających na czolówkę
czy wymuszających pierwszeństwo na rondach
- 7 10
-
2023-09-28 15:08
Prawda jest taka, że nie podajesz żadnych danych które by poparły to co mowisz (1)
A jak spojrzysz na dane ze statystyk policji to nawet wychodzi że gadasz bzdury
- 13 32
-
2023-09-28 15:40
Statystyki policji są warte psu na budę z jednego prostego powodu - w przypadku wypadku ze skutkiem śmiertelnym to nie policja orzeka o winie. Wypadek opisany wyżej też w policyjnych statystykach figuruje jako "z winy kierującej" - chociaż nie została skazana, a wręcz przeciwnie.
- 17 9
-
2023-09-28 15:09
(2)
ciekawe czy auta na obwodnicy też wam wyrastają przed samochodami znikad :D
- 16 50
-
2023-09-28 16:52
Kierowcy (a jest ich niemało ) z zasady nie patrzą na znaki drogowe a co dopiero na chodnik , którym zapewne pomykała ta panienka na hulajnodze. No ale sąd sądem a sprawiedliwość. -cytując klasyka .
- 2 13
-
2023-09-28 15:41
Jak dla ciebie widoczność hulajnogi na chodniku i auta na obwodnicy jest taka sama, to weź se strzel baranka o framugę. Jak nie podziała - to jeszcze raz. I tak do skutku.
- 34 6
-
2023-09-28 15:06
(27)
No popatrz, a samochodziki prują po 100 km/h na Zwycięstwa i jakoś kierowcy się wzajemnie widza. Znaczy widza do pierwszego dzwona.
- 52 165
-
2023-09-29 07:46
samochodziki rzadko jeżdżą po chodnikach przejsciach czy ścieżkach rowerowych
- 1 1
-
2023-09-28 15:47
(12)
Nie widzisz głąbie że samochód jednak ma większe wymiary niż rower czy hulajnoga?
- 29 5
-
2023-09-28 16:19
I co z tego, że jest mniejszy? (11)
Dziecko jest jeszcze mniejsze i też ich nie dostrzegasz?
- 9 31
-
2023-09-28 16:51
Takie rzeczy może pisać tylko ktoś, kto nigdy nie prowadził samochodem (9)
Każdy kierowca wie z doświadczenia, jak nieraz ciężko jest dojrzeć rowerzystę
- 46 6
-
2023-10-02 11:32
Ludzie naprawdę nie zachowują bezpieczeństwa na drodze. Pędzą autem i nie baczą na to, co zachowuje się na chodniku i na poboczu. Tam są różni ludzie, psy i inne osoby na jednośladach
- 0 0
-
2023-09-29 07:53
dokładnie ale to trzeba znać przepisy a ci na rowerach i hulajnogach nic nie muszą i dlatego są najczęściej sprawcami
- 1 3
-
2023-09-28 20:26
Ty chcesz mnie pouczać w sztuce prowadzenia samochodu? Ja nie mam problemu z dostrzeganiem rowerzystów.
- 2 0
-
2023-09-28 17:02
(5)
zwłaszcza tego obok którego się przejeżdża z różnicą prędkości 10 kmh i wpit.la się przed niego przy skręcie w prawo prawda?Bo klapki na oczach nie pozwalają zauważyc tego co dzieje się półtora metra na prawo od boku samochodu
- 7 26
-
2023-09-28 18:24
Może i zobaczysz (2)
Ale od momentu kiedy zobaczysz na reakcję jest już bardzo mało czasu. Gdyby rowerzysta też zwolnił to by wyglądało zupełnie inaczej. Jak jedziesz rowerem to TY widzisz lepiej (jesteś wyżej, nic nie ogranicza twojej widoczności jak w przypadku obudowy samochodu). Skoro ty widzisz lepiej, to powinieneś być ostrożniejszy i zwolnić, widząc skręcający samochód. Ale oczywiście tego nie robisz, bo masz pierwszeństwo i nic cię nie obchodzi.
- 28 3
-
2023-09-28 20:17
(1)
ja widzę lepiej co nadjeżdża za mną w moim kierunku ty siebie słyszysz człowieku? Jaki jest problem po prostu nie próbować wyprzedzić takiego roweru czy hulajnogi jeśli się skręca a ona jedzie prosto po ch..ja chcesz być od tego pojazdu szybszy na kilkunastu metrach i ryzykować wypadkiem?Jestes typowym samochodowym bezmózgowcem którego odrobina myślenia po prostu przerasta
- 3 12
-
2023-09-29 15:21
Za tobą?
Gonią cię, mówisz? Jadą za TOBA w TWOIM kierunku... to masz przechlapane.. . Co za dziady.. Pewnie jeszcze w twoim mieście i obok twojej ścieżki rowerowej ..W tej sytuacji to już chyba niewiele da się zrobić. Szczerze współczuję.
- 0 1
-
2023-09-28 18:26
Jak go zaslania drzewo, plakat, śmietnik czy inne ci*lstwo (1)
To nie widać jak popindala 40km/h na drodze rowerowej, serio są miejsca kiedy nie widać, ja sie zatrzymuje przed takim miejscem na wszelki wypadek, ale nie dziwi mnie że niektórzy nie zauważają
- 21 2
-
2023-10-01 17:47
40?
Co sobie żałujesz? Napisz, że rowerzyści jadą po chodniku 60 km/h.
- 0 0
-
2023-09-28 16:27
Dziecko nie biegnie 40 km/h
- 42 5
-
2023-09-28 15:26
bo drogi sa tak projektowane zeby widziec prujacy 100km/h samochod z daleka (12)
a chodniki i ich otoczenie nie sa projektowane tak zeby widziec prujaca hulajnoge, nigdzie nie masz tak ze z lewego czy srodkowego pasa mozesz skrecic w prawo upewniajac sie w lusterku czy przez tylna szybe czy nic nie jedzie, a tak czesto jest wlasnie przy przejsciach, i o ile ten moment wystarczy zeby przejechac kiedy nikt nie idzie, to kiedy
a chodniki i ich otoczenie nie sa projektowane tak zeby widziec prujaca hulajnoge, nigdzie nie masz tak ze z lewego czy srodkowego pasa mozesz skrecic w prawo upewniajac sie w lusterku czy przez tylna szybe czy nic nie jedzie, a tak czesto jest wlasnie przy przejsciach, i o ile ten moment wystarczy zeby przejechac kiedy nikt nie idzie, to kiedy ktos juz pruje hulajnoga czy jeszcze szybciej rowerem, to juz bywa roznie, dodatkowo samochody maja wymagane oswietlenie, nie po to zeby kierowca lepiej widzial, tylko po to zeby jego lepiej widziec,
- 132 13
-
2023-10-02 11:30
W Gdyni mam wrażenie, że wzgórza morenowe zostały specjalnie wypłaszczone, by zachować bezpieczeństwo i widoczność w ruchu drogowym.
- 0 0
-
2023-09-28 16:49
(4)
Pruć to sobie możesz na torze wyścigowym, a nie w mieście. Hulajnogi jeżdżą zwykle z prędkością nie większą niż 20km/h. Jeśli przerasta Cię jazda samochodem to chodź pieszo.
- 12 44
-
2023-09-29 07:51
kolejny inteligent z pacanowa
- 2 1
-
2023-09-29 07:48
(2)
hulajnoga 20 km /h -dobre
- 6 1
-
2023-09-29 10:16
tak, hulajnoga ma narzucone ograniczenia i jest to max 20km/h (1)
- 1 4
-
2023-09-29 13:46
Chyba dziecięca z Decathlonu
Każda elektryczna nawet jak ma ograniczenie to jednym przyciskiem się je likwiduje
- 0 0
-
2023-09-28 15:40
Miasto po prostu nie jest od prucia z takimi prędkościami, by wszystko widzieć z daleka (5)
Nie bez powodu limit w nim to typowo 40, 50 km/h lub 40 mil/h, w zależności od kraju. Jak się jedzie z prędkością, gdzie absorpcja informacji z otoczenia nie przekracza ludzkich granic percepcji, to naprawdę się widzi rowerzystę jadącego o połowę wolniej. Przynajmniej ja jeżdżąc od ćwierćwiecza jeszcze nie miałem z tym problemu.
- 23 37
-
2023-09-28 17:57
Rowerzysci nie zatrzymuja się. (3)
Od 30 lat jeżdżę po mieście rowerem od 20 samochodem. Prawda jest taka, że rowerzyści ( a także ci jeżdżący na hulajnogach) często nie zwracają uwagi na to co się dzieje dookoła. Co jest poprostu podstawowym błędem. Jadą na ścieżce rowerowej i kompletnie nie czaja co się dzieje wokol. A są uczestnikami ruchu. Uczestnik ruchu zawsze powinien
Od 30 lat jeżdżę po mieście rowerem od 20 samochodem. Prawda jest taka, że rowerzyści ( a także ci jeżdżący na hulajnogach) często nie zwracają uwagi na to co się dzieje dookoła. Co jest poprostu podstawowym błędem. Jadą na ścieżce rowerowej i kompletnie nie czaja co się dzieje wokol. A są uczestnikami ruchu. Uczestnik ruchu zawsze powinien zachować czujność. Kropka. Kierowca jak się zbliża do przejscia dla pieszych, nawet kiedy ma zielone światło, czy skrzyzowania, musi zachowac ostrożność. Rowerzysta który zbliża się do skrzyżowania w 99 procentach tego nie robi. 20 lat temu, naprawdę ciężko było być rowerzysta w mieście, kierowcy w ogóle się z rowerami nie liczyli, ale w tej chwili stało się zupełnie na odwrót.
- 53 6
-
2023-09-28 19:26
Sporo w tym prawdy, ale trzeba uczciwie przyznać, że niektórzy kierowcy cierpią na te same schorzenia psychiczne. (2)
Nie rozróżniają kolorów świateł, nie widzą przejść, ludzi na przejściach, rowerzystów i pieszych na parkingach. Nawet na chodnikach potrafią kogoś skosić. Także, przyganiał kocioł garnkowi.
- 13 11
-
2023-09-29 07:51
bzdur nie pisz, kierowcy przynajmniej muszą znać przepisy a rowerzyści i ci na hulajnogach przepisów nie musza znać a są najczęściej najmądrzejsi - święte ....
- 2 8
-
2023-09-28 22:38
"Większość rowerzystów" vs "niektórzy kierowcy"
- 8 2
-
2023-09-28 16:01
No chyba że jest ciemno, pada, jedzie się pod słońce, źle zaprojektowane są przejazdy rowerowe, nie ścina się roślinności tam gdzie być powinny, naklejane są reklamy (te wyborcze również) które ograniczają widoczność. Dodatkowo dochodzą przewinienia rowerzystów takie jak wjazd na czerwonym, wjazd z jezdni na przejacie dla pieszych, jazda nocą bez
No chyba że jest ciemno, pada, jedzie się pod słońce, źle zaprojektowane są przejazdy rowerowe, nie ścina się roślinności tam gdzie być powinny, naklejane są reklamy (te wyborcze również) które ograniczają widoczność. Dodatkowo dochodzą przewinienia rowerzystów takie jak wjazd na czerwonym, wjazd z jezdni na przejacie dla pieszych, jazda nocą bez oświetlenia itp
Generalnie ludzie jeżdżą bez pomyślunku (kierowcy i rowerzyści) jak dołączy się do tego źle warunki pogodowe to nigdy nie wiesz kiedy może się coś stać. Nawet pomimo tego że jeździ się, jak to ująłeś, cwierczwiecze.- 56 2
Wszystkie opinie
-
2023-09-28 14:46
(11)
Szkoda jedynie tej jadącej na hulajnodze kobiety.Powinny być zmienione przepisy dotycz.tych hulajnóg,ograniczenia prędkości,obowiązkowe kaski.Bo niestety ludzie często jadą nimi po 40/50 km/h i myślą że każdy ich widzi.A kobieta która została zresztą słusznie uniewinniona trauma do końca życia,ale wina nie była jej.
- 88 40
-
2023-09-28 14:50
(7)
Kierowczyki w zabudowanym jeżdżą po70-80 km/h, ale nie widzą rowerzystów z prędkością 15 km/h. To przekracza ich zdolności. Do tego wszędzie widzą hulajnożystów po 50 km/h i pieszych w kapturach.
- 6 32
-
2023-09-28 14:55
niestety tak małego obiektu jak rower czy hulajnoga, pędzącego 30km/h poprostu prawie nie widać zza kierownicy.. (6)
- 31 6
-
2023-09-28 15:01
(4)
Jak ktoś nie widzi pieszego lub kogoś na rowerze z prędkością 30 km/h, to powinien mieć prawo jazdy na wychodzenie z domu. Równie dobrze może zabić kogoś na klatce schodowej, bo nie zauważy sąsiadki o kulach i strąci po schodach.
- 7 30
-
2023-09-28 15:05
(2)
głosujesz na PO przyznaj sie...tylko ktos tak ciemny może pisac takie dyrdymały
- 9 10
-
2023-09-28 15:46
Ciemni głosują na pis (1)
Bo "oni dają"
- 10 7
-
2023-09-28 20:30
To fakt.
8 gwiazdek
- 2 1
-
2023-09-28 15:45
Jasne. Jak wiadomo, piesi zapylają z prędkością 30 km/h. A już na pewno owa sąsiadka o kulach.
- 4 6
-
2023-09-28 17:40
jeśli się ma w d... zasady i uwagę to ciężko jeśli się w czasie jazdy bawi 20 calowym telewizorem i ustawia klimę nawi radio itd to jest ciężko jeśli się trzyma w łapie telefon przegląda instagrama lub pisze sms to jest ciężko nawet z metra zauważyć wiem bo sam spotykam deb..li którzy mnie nie widzą nie widzą kiedy moje przednie koło prawie dotyka ich samochodu
- 4 0
-
2023-09-28 15:22
Nieprawda
Nie szkoda jedynie tej kobiety. Tej co ją potrąciła i przejechała też szkoda
- 8 0
-
2023-09-28 16:16
Słusznie uniewinniona? Ta szkodniczka z plecami potrąciła, zatrzymała się i dopiero ruszyła
Z Twojej partii?
- 1 4
-
2023-09-28 22:24
Chyba niesłusznie uniewinniona.
Spowodowała śmiertelny wypadek i uniewinniona?
Sądy w Trójmieście to kpina!- 5 0
-
2023-09-28 14:47
(15)
Jak mordować w Polsce, to tylko samochodem. Samochodoza 120%. Można zabić pieszego, rowerzystę, hulajnożystę na przejściu czy przejeździe na zielonym, a i tak sąd uzna, że to wina pieszego.
- 90 189
-
2023-09-28 14:51
w tym wypadku winny był rowerzysta
i powinien odpowiedzieć za śmierć hulajnóżki
- 16 8
-
2023-09-28 14:52
(1)
Jeszcze miej pretensje że pociągi na torach ludzi rozjeżdżają - bo jak się ktoś pcha pod maskę, to prawa fizyki powinny ulec zawieszeniu. Nieogarstwo niektórych poraża.
- 37 6
-
2023-09-29 11:55
sprowadzanie do absurdu jak się nie ma argumentów. czy przepisy mówią że pieszy ma pierwszeństwo przed pociągiem? większych bzdur już nie możesz wymyśleć?
- 0 0
-
2023-09-28 14:55
(4)
To na uj zmienili przepisy i teraz każdy pieszy, rowerzysta czy na hulajnodze uważa się za nieśmiertelnego:( włażą pod koła, patrzą w telefony, słuchawki na uszach No i oczywiście traktują przejście jak ścieżkę spacerową, tempo żółwie:(( czasami mam ochotę po kulasach obetrzeć ;) jestem również pieszym, ale przechodzę przez przejście żwawym krokiem. I żeby nie było, nie mówię o starszych osobach ani o rodzicach z dziećmi.
- 19 11
-
2023-09-28 14:58
(2)
Jeszcze kierowczyka ucałuj w rękę, że nie przejeżdża cię na zielonym. Patokraj. Powinni zlikwidowac Polskę, bo Polacy to tylko pod butem dobrze się czują. W Niemczech kierowczyki nie mają żadnych praw i dzięki temu miasta są wygodne do życia. W Polsce kierowczyki dewastują wszystko. Żaden trawnik nie jest w stanie wytrzymać ich chamstwa.
- 18 28
-
2023-09-28 15:09
tu zbuku umysłowy, niemcy to ty widziałes na RTLu w latach 90tych!
- 13 5
-
2023-09-29 09:25
W Niemczech za to rozjeżdżają ludzi na jarmarkach
Jedź jak jest tam tak dobrze
- 0 0
-
2023-09-28 14:58
Jak są zaszczepieni 3 dawkami
to są nieśmiertelni
- 9 6
-
2023-09-28 14:59
Jak popełniać samobójstwo to trzeba mieć w głowie pustkę
myśleć że wchodząc na pasy. Nie zachowywać rozwagi ,no bo przecież w tv mówią że mi się należy. Więc kolego ty pewnie też masz pustkę. Kiedyś w szkołach uczono żeby przed przejściem dla pieszych spojżeć cztery razy przez ramię. A dziś ty piszesz o morderstwach. Śmieszny jesteś
- 15 4
-
2023-09-28 15:06
hulajnożysta - według definicji słownika jezyka polskiego hulajnożysta opisuje dorosłego konia jezdzacego na zabawce wymyslonej dla dzieci, dziekuje za uwage...
- 7 2
-
2023-09-28 15:10
Że co? (3)
Przejście dla pieszych jest dla pieszych, nie dla rowerów i hulajnóg, które z impetem wraz z kierującym nimi bezmózgiem wjeżdżają na przejście dla pieszych
- 19 3
-
2023-09-28 16:51
(2)
tam jest przejazd rowerowy, z ktorego mozna a nawet trzeba korzystac na hulajnodze
- 0 3
-
2023-09-28 16:57
nie ma, od strony dolne młyny nie ma (1)
kobita na hulajce nie jechała na żadnej drodze z pierwszeństwem przejazdu tylko jechała chodnikiem (co już jest wykroczeniem) i dodatkowo przejchała (a powinna przeprowadzić) przez ulicę dolne młyny
- 8 1
-
2023-09-29 12:54
No właśnie nie jest wykroczeniem.
Sprawdź przepisy ruchu drogowego. Hulajnoga elektryczna jest dopuszczona do ruchu drogowego, jeśli prędkość na danym odcinku nie przekracza 30km/h. Dopuszczona, a więc jechać ulicą nie musi. Drogą rowerową - tak, ale tylko jeśli jest w tym samym kierunku.
Sam miałem grube zdziwko jak to znalazłem ostatnio :/- 0 0
-
2023-09-28 15:25
Czemu tylko?
Inne sposoby też uchodzą czasem płazem, może się zainteresuj ;)
- 2 1
-
2023-09-28 14:47
Pewnie oskarżona ma tzw. plecy (2)
- 86 58
-
2023-09-28 18:25
Wystarczy podać wykonywany zawód oskarżonej. (1)
Wszystko się wyjaśni. Nie trzeba fatygować sądu...
- 8 4
-
2023-09-28 18:38
Na 100%
Ma jakieś wsparcie. Dziennikarze powinni się tym zainteresować a rodzina oskarżonej powinna przenieść sprawę do innego sądu tak aby odciąć jakiekolwiek poszlaki "pleców" tej Pani.
- 16 4
-
2023-09-28 14:48
(4)
Czyli półtora roku ogromnego stresu przez niezawinioną sytuację :/ ale pozwalajmy dalej korzystać z tych pojazdów bez prawa jazdy...
- 74 39
-
2023-09-28 14:59
(3)
Zero pojęcia o prawie o ruchu drogowym, wsiadają i jadą. Powinny być karty rowerowe i przede wszystkim OC na rowery. Bez znajomości prawa a potem pretensje:(
- 19 6
-
2023-09-28 15:02
(2)
Dokładnie. Powinny być testy dla kierowców, to by nie było każdego dnia wypadków na obwodnicy. A nie, czekaj...
- 8 14
-
2023-09-28 20:28
Na obwodnicy to powinny być radary, w tym te wykrywające jazdę na zderzaku. Nie wiem jak to ustrojstwo się fachowo nazywa, ale jest bezwzględnie konieczne, inaczej nadal będzie jak jest, albo gorzej.
- 0 0
-
2023-09-28 20:29
Pomysl ile by tych wypadkow bylo gdyby tych testow na kierowczykow wogole nie bylo
- 0 1
-
2023-09-28 14:48
(6)
Spoko, czyli można bez konsekwencji wyjechać z podporządkowanej i przejechać kogoś na hulajnodze. OK.
- 105 75
-
2023-09-28 14:55
Skąd taki wniosek? (1)
Było dochodzenie - nie stwierdzili winy. Kolejnym razem przy takiej sytuacji też będzie dochodzenie.
- 17 30
-
2023-09-28 18:56
Dochodzenie było - winną została kierujaca autem.
Jednak prywatnie zapłąciła za dodatkową opinie która najwyraźniej w cudowny sposób podważa jej winę.
Czytaj ze zrozumieniem.- 10 4
-
2023-09-28 15:03
(1)
Oczywiscie, że można. W Polsce kierowca jest Ubermenschem. Może mordować do woli. Wjechać sobie na Monciak albo Długą i taranować bezkarnie pieszych.
- 25 23
-
2023-09-28 19:08
jednak to nie to samo
i złe porównanie tamci szaleli i robili to celowo może pijani może nacpani a w tym przypadku kobieta myślę nie chciała nikogo zabić ani okaleczyć
- 2 1
-
2023-09-28 16:04
pamiętaj gamoniu
że podporządkowana jest dla samochodów a nie dla elektrozłomu z osobami nie znającymi przepisów ruchu drogowego
- 11 24
-
2023-09-29 09:58
a co z wypadkiem pani Sojki,jaki byl stan kierowcy skoro policja,,nie mamy zastrzezen".
- 0 0
-
2023-09-28 14:48
Trójmiasto jest wylegarnią piratów drogowych a jak kogos zabija to jeszce są uniewinnieni!! (6)
- 60 52
-
2023-09-28 17:11
(2)
A podobno gdanszczanie tak miłują praworządność....
- 7 4
-
2023-09-28 18:58
(1)
Praworządność oznacza, ze nawet za przypadkowe zrobienie komuś krzywdy należy odpowiedzieć karnie.
Tutaj babka zabiła kogoś gdyż nie zachowała szczególnej ostrożności i spowodowała wypadek.
Za pozbawienie kogoś życia (nawet totalnie nieumyślne) kara kilku lat więzienia się należy.
Inaczej ludzie z podporządkowanych w ogóle nie będą patrzeć gdzie jadą.- 6 3
-
2023-09-28 20:33
spowodowała wypadek
Przyjmij do wiadomości, że sąd ustalił jednak co innego. Na razie nieprawomocnie. Zobaczymy jaki wyrok zapadnie w II instancji - o ile prokuratura wniesie odwołanie.
- 3 2
-
2023-09-28 20:29
Raczej wylęgarnia patorowerzystów i patohulajnohowiczów
I co gorsza policja jest bierna, a takie wykroczenia jak jazda po chodniku i przejeżdżanie przez przejścia (tu akurat przypłacone życiem) nie są ścigane.
- 2 1
-
2023-09-28 20:56
Nie znasz szczegolow
To po co wyrokujesz? Sad stwierdzil, ze nie bylo winy kierujacej samochodem. Jezeli tak bylo to ta kobieta i tak ma traume do konca zycia... nikt nie chce nawet z nieswojej winy kogokolwiek przejechac i zyc ze swiadomoscia, ze ta osoba zginela.
- 3 4
-
2023-09-28 21:09
Kazdy pirat drogowy w trójmieście jest niewinny dlatego tutaj ich jest najwięceji to przez nich mamy najwyzsze OC
A wolne sądy jak widac uniewinniaja bandytów drogowych dlatego nic sie tutaj nie zmieni zagranicą musial by rodzinie ofiary zaplacic milion euro odkszodowania.
To jest kpina z prawa !!- 3 0
-
2023-09-28 14:48
(3)
Czekamy na opinie ekspertów w sekcji komentarze, którzy udowodnią, że kierowczyki są zawsze niewinni. Nawet jak zabijają się na autostradzie A1, to i tak wina pieszego lub rowerzysty.
- 44 59
-
2023-09-28 14:51
Jestes
Teskniłem za Tobą. Wrocił człowiek od kierowczyków, dzieki moj dzien znowu bedzie lepszy :D. Ekspertów masz dwie opinie uznane przez sąd XD Wirtualnym ekspertem jestes ty jesli chcesz je podwazac :p
- 17 4
-
2023-09-28 15:06
w domu wszyscy zdrowi?
- 6 2
-
2023-09-28 15:12
nogawki uciskaja?
- 8 2
-
2023-09-28 14:49
Dziwny wyrok.
A tak swoją drogą to większość użytkowników hulajnóg prędzej czy później i tak sama wpakuje się w gips. Samodzielnie albo z czyjąś ,,pomocą.
- 82 5
-
2023-09-28 14:49
Pewnie oskarżona misla tzw. Plecy
Dlatego szybki i korzystny wyrok
- 69 28
-
2023-09-28 14:49
Bardzo dobry wyrok (19)
Nie zrobiła nic złego, nie jechała brawurowo, po prostu nie zauważyła.
To jest nieumyślny wypadek i za to nie powinno być kary, a jedynie ubezpieczyciel wypłaca odszkodowanie dla rodziny ofiary.
Co innego bandyci drogowi którzy mordują ludzi przekraczając prędkość - dla nich powinno byćbezwzględne dożywocie- 51 93
-
2023-09-28 14:51
(3)
Skoro nie zauważyła, to dożywotnie odebranie prawa jazdy i zakaz wykonywania pracy związanej z transportem. Zasadniczo powinno się zastanowić czy jest zdolna do chodzenia pieszo, bo też może nie zauważyć pociągu.
- 43 24
-
2023-09-28 14:57
(2)
Ok, jak w środku nocy wyskoczy Ci zza krzaka pijany pieszy prosto przed maskę to też teoretycznie go "nie zauważysz". Ciężko zauważyć kogoś, kto nie dba o to, żeby być zauważonym.
- 23 9
-
2023-09-28 17:45
hulajnogi deb..lu zwykle mają automatyczne światło są zatem świetnie widoczne pod warunkiem że się rozgląda na boki w samochodzie a z tym bywa ciężko
- 6 7
-
2023-09-28 19:00
Co innego jak pijany wtargnie na jezdnię.
A co innego jak wyjeżdżasz z podporządkowanej i nie patrzysz czy wymuszasz na kimś pierwszeństwo.
To zupełnie dwie sytuacje ktore nie mają ze sobą niczego wspólnego.- 10 0
-
2023-09-28 15:00
No faktycznie, prosta droga a tam 30 km/h, Haha kto się będzie do tego stosował?:))
- 5 4
-
2023-09-28 15:05
To, że potrąciła to można wybaczyć (3)
Ale, że później jeszcze na nią najechała to już nie za bardzo.
- 18 5
-
2023-09-28 15:28
To, ze najechalq moglo byc efektem (2)
Drogi hamowania albo nawet stresu. 30 km/h to 8 metrow na sekunde. Pol sekundy i 4 metry przejedziesz. Hamujac w miejscu sie nie staje. Generalnie Wjeżdżając na skrzyżowanie nie musiała hamowac do zera, miała zachować szczególną ostrożność. Hulajnoga jadąca chodnikiem nie ma pierwszeństwa w miejscu, gdzie tego chodnika już nie ma (tym bardziej że przejścia tam nie ma). No i znowu - jeśli hulajnoga jechała 30 km/h chodnikiem to w ciągu 3 sekund mogła pokonać 24 metry. Mogła być zasłonięta nawet przez głupi słupek w aucie.
- 16 9
-
2023-09-28 16:24
Ciekawa teoria (1)
Wyjazd z drogi podporządkowanej w warunkach słabej widoczności z prędkością 8 metrów na sekundę to zachowanie należytej ostrożności. Spróbuję kiedyś tak wyjechać z posesji przez chodnik na ulicę. Ciekawe, co się stanie.
- 11 2
-
2023-09-28 22:59
Przejedź się w miejsce wypadku ( teraz wygląda na szczęście inaczej) , zobacz skąd jechało auto, skąd hulajnoga to może zrozumiesz ze to był nieszczęśliwy wypadek i dramat 2 stron.
- 1 4
-
2023-09-28 15:06
(4)
Uważaj, żeby Ciebie też ktoś kiedyś "nie zauważył", potrącił i jeszcze przejechał.
- 17 7
-
2023-09-28 15:59
(3)
Nie ma takiej opcji, wchodząc na pasy patrzę w lewo, w prawo i potem znowu w lewo, tak jak mnie uczono kiedyś. Robię to również na przejściu z sygnalizacją świetlną. Więc spokojnie.
- 6 9
-
2023-09-28 16:35
Bezkarni mistrzowie kierownicy bez trudu wjeżdżają także na chodnik. Jak na takiego trafisz to na zrozumienie czegokolwiek będzie już wówczas za późno.
- 4 3
-
2023-09-28 17:50
(1)
czubku ja miałem sytuację gdzie mając zielone na przejściu i będąc na środku omal nie zostałem przejechany przez pajaca który stojąc na warunku po prostu ruszył rzeczywiście trzeba być id..tą żeby ruszyć i wziąć prawie na maskę pieszych którzy są już na środku drogi z łaj..zami zwanymi polscy kierowcy nigdy nic nie wiadomo nigdy nie wiesz jaki czub siedzi w samochodzie
- 7 2
-
2023-09-28 20:45
Zgodzę się z tym, i**otów nie brakuje, ale nawet przechodząc przez pasy patrzę na to co się dzieje wokoło. Zresztą tu mówimy o zupełnie innej sytuacji na drodze.
- 2 2
-
2023-09-28 16:24
Bredzisz!
Jaka korzyść za pisanie takich bredni?
- 1 0
-
2023-09-28 16:27
taaa.... nie zrobiła nic złego
tylko zabiła prawidłowo jadącą kobietę na hulajnodze. Ale poza tym nic się nie stało.
- 9 5
-
2023-09-28 17:11
A ty tam z nią byłeś, że tak wiesz dokładnie jak jechała?
- 6 1
-
2023-09-28 17:12
Skąd wiesz ze nie zrobiła nic złego? Bo tak powiedział adwokat, ktory pewniewziął za to sowite wynagrodzenie?
- 4 1
-
2023-09-29 10:21
nie no spoko, co z tego, ze ta osoba jest juz tylko napisem na nagrobku, luz spoko, fajnie jest, co za kraj chory i ludzie w nim
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.