- 1 Rozporządzenie ws. zakazu wstępu do lasów (31 opinii)
- 2 8 godzin opóźnienia i lądowanie w Poznaniu (372 opinie)
- 3 Nie będzie lepszej segregacji - będą kary (256 opinii)
- 4 Śmierć Adamowicza. Wyrok ws. finału WOŚP (113 opinii)
- 5 "Pani już tu nie mieszka". Wyrzucili też kota (738 opinii)
- 6 Remontują, zamiast wyburzyć. Dlaczego? (109 opinii)
Wiadukt pomoże kierowcom przejeżdżającym przez tory w Chyloni?
Kierowców mających kłopoty z przejazdem przez tory w Chyloni ma odciążyć OPAT. Problem w tym, że nie wiadomo, kiedy i czy w ogóle droga powstanie. Pomysłem na poprawę sytuacji jest budowa wiaduktu kolejowego lub drogowego przy okazji planowanego przez PKP na najbliższe lata remontu torów z Chyloni do Słupska.
Wszystko przez dwóch zarządców infrastruktury kolejowej na tym odcinku: SKM i PKP PLK. Dróżnik, by puścić ruch samochodowy musi otrzymać sygnały od dyżurnych ruchu z obydwu miejsc.
W sferze marzeń należy rozpatrywać budowę tunelu, który jest zbyt drogi. Kłopoty rozwiązać ma Obwodnica Północna Aglomeracji Trójmiasta, gdzie zostało zarezerwowane miejsce pod rozwiązanie drogowe. Koszt 14-kilometrowej drogi szacowany jest na 1,586-1,66 mld zł. To kwota, jak przekonują władze Gdyni, nie do udźwignięcia dla miasta, co odsuwa budowę w czasie. Coraz głośniej mówi się więc o szybszym rozwiązaniu, które pozostanie, jeśli miałby powstać OPAT.
Nadzieje dają plany PKP PLK odnośnie remontów linii 202 z Chyloni do Słupska oraz poprawy dostępu do portu, których finansowanie ma pochodzić w części z budżetu unijnego. Studium wykonalności ma być gotowe do końca 2015 roku, a cała inwestycja szacowana na 1,5 mld zł pięć lat później. Po modernizacji pociągi osobowe będą jeździły 160 km/h w ruchu pasażerskim i 120 km/h w ruchu towarowym. By tak się stało, jest konieczna budowa wiaduktów nad torami i właśnie w tych rozwiązaniach upatruje szansy miasto.
- Zostaliśmy zaproszeni do prac nad studium, gdzie zaangażowani są projektanci i próbujemy inspirować ich w zakresie rozwiązań, które byłyby korzystne dla kierowców. Kolej musi planować racjonalnie, wiadomo, że bez zmian drogowych podczas modernizacji się nie obędzie i w takim kształcie te przejazdy nie powinny zostać utrzymane. Z drugiej strony nikt ich przecież nie zlikwiduje. Będziemy starali się negocjować - wyjaśnia Marek Stępa, wiceprezydent Gdyni.
Wśród rozważanych wariantów jest budowa wiaduktu kolejowego w ciągu ul. Północnej przy stacji Chylonia, co umożliwiłoby likwidację przejazdów w poziomie szyn. PKP rozważa ponadto zmianę lokalizacji przejazdu w ciągu ul. Puckiej na północ od ul. Przemysłowej lub ewentualną możliwość budowy wiaduktu drogowego nad linią kolejową.
Sytuacja jest trudna, bowiem proponowane rozwiązania nie mogą kolidować z OPAT-em, a jednocześnie wiadukty muszą mieć ograniczone możliwości przebudowy. Jako że inwestycje mają być współfinansowane ze środków unijnych, niebezpieczne może być też założenie dotyczące ich "tymczasowości".
- W momencie przystąpienia do realizacji inwestycji będzie można mówić o naszym finansowym udziale w niej w zakresie rozwiązań w Chyloni. W tej chwili niczego nie można wykluczyć, także tego, że dołożymy się do budowy - opowiada Stępa.
Miejsca
Opinie (294) 3 zablokowane
-
2015-02-05 12:51
Panie Prezydencie
niech pan więcej dorzuca się do polsatu!!!!!
- 2 1
-
2015-02-05 11:18
najważniejsza jest kolejka linowa na kamienna górę. slamsy są daleko od centrum i
władze gdyni maja je w od zawsze w d*pie
- 4 0
-
2015-02-05 10:46
Ścieżki rowerowe!
Tory należy zlikwidować! Na ich miejscu winny powstać ścieżki rowerowe! Dosyć śmierdzących pociągów! Na początek trzeba usunąć tory SKMki. W tym zrobić ścieżkę a na torach dalekobieżnych kontrapas!
- 2 2
-
2015-02-05 00:00
Szczurek nic dobrego nie robi dla Gdyni ..wstyd i żenada (1)
po co komu kolejka na Kamienna i budowa szkoly teatralnej - wktorej Szczurek chce by dyrektorka byla Figura- to szok...ze tak sa pieniadze marnotrawione...zamiast zbudowac droge nad torami kolejowymi na ul Puckiej w Chyloni...Szczurek trwoni pieniadze na bzdury - nasze pieniadze !!!!
- 11 2
-
2015-02-05 10:42
Szczurek nic dobrego nie robi dla Gdyni ..wstyd i żenada
przepraszam a kto go wybral ??? po raz kolejny na następne 4 lata, pytam się grzecznie.
- 4 2
-
2015-02-04 10:04
Festiwal niemożności (5)
To gadanie Stępy jest zwykłym zwodzeniem opinii publicznej. Sztucznie podnosi problem rzekomo ogromnych kosztów OPAT-u (1,6 mld zł), żeby tak miasto, jak i samorząd województwa nie musieli nic robić w tej sprawie. A przecież nie jest problemem podzielenie budowy OPAT-u na dwa etapy i zbudowanie najpierw przedłużenia Obwodnicy Trójmiasta i połączenia go z przyszłą tzw. drogą czerwoną w kierunku portu.
Widząc ten, ciągnący się od paru lat, festiwal rzekomych niemożności, związany z tymi potrzebnymi na zaraz inwestycjami, nachodzą mnie myśli, czy aby nie jest to ukrytym działaniem obliczonym na zdławienie gdyńskiego portu morskiego.- 17 1
-
2015-02-04 13:08
"przedłużenia Obwodnicy Trójmiasta i połączenia go z przyszłą tzw. drogą czerwoną w kierunku portu." (4)
napisz jaka ta obwodnica TRÓJMIASTA chyba pomyliłeś Trójmiasto z Przed-miastem (Pruszcz GD. - Żukowo - Gdańsk) jeśli już to OBWODNICA GDAŃSKA ?
Wyrażaj się precyzyjne bo nie masz samych głupków, którzy na widok "m" w ciemno głosują ? No i co z tą CZERWONĄ do portu, którą PORCIK chce za pieniądze miejskie wybudować ??
No i pytanko zasadnicze, które zadaje po raz e-nty czo z Terminalem Promowym, który od 2014/15 już miał zaistnieć w naszej świadomości, gdzie ON??? Bo nawet na papierze go nie ma a ruch będzie generował także w kierunku Chylonii :))- 0 5
-
2015-02-04 13:43
Dalej smrodzisz przeciw portowi po Internecie? Nie jesteś już, gnido, dla mnie partnerem w dyskusji. (3)
- 1 1
-
2015-02-05 10:39
a ty za to realnie
jak ostatnio w Porcie i Śródmieściu, a właściwie wasza wielka góra łupin orzecha kokosowego.
Na dodatek "m" jesteś bezczelny, wciskając ludziom te bzdety- 0 1
-
2015-02-04 14:13
tego się PO tobie mozna było spodziewać - jak i twoich licznych klakierów :)) (1)
Czekałem aż odkryjesz miękkie podbrzusze i twoje niby reguły skutecznego działania. Bo śledząc twoje wpisy i zdarzenia, które tu się powtarzają, a natura ludzka jest niestety stała. Zachowanie człowieka da się przewidzieć, jeśli tylko rozporządzamy odpowiednią wiedzą, którą daje nam analiza psychiczna i podejście do niektórych spraw :))
A kto dokładał do pieca, gdy hartowała się Patologia Obywatelska poprzez wasze nieprecyzyjne sformułowania i braki merytorycznego uzasadnienia jak cała otoczka PiS ?
Za trolowanie i obniżanie jakości dyskusji, no i dziś jeszcze obrażanie użytkowników forum na grzeczne zapytania - ja mogę rozumieć twoja błazenadę z powodu niedostatku ogłady i wiedzy. Ale na drugi raz słuchaj, jeśli brakuje ci mądrości i taktu, to proś Pana o nią, a nie pisz tu głupot, bo wszyscy sie na to nie łapią, oprócz tobie podobnych ćwoków. Za obraźliwe stwierdzenia bez żadnego merytorycznego uzasadnienia jesteś zwykłym chamem i nikim więcej.
Myślisz że chamstwo i bezczelność daje przepustkę do przepisywania sobie działań "jedynie słusznych", choć być może legitymizuje to f.państwowa Port Gdynia ? U mnie byś nie zagrzał ani dnia więcej, ale różne są standardy w różnych firmach ?
Bez poważania !- 0 6
-
2015-02-04 14:15
U ciebie to nikt by nic nie zagrzał, bo jesteś nikim i nic nie masz ćwoku jeden. Chyba że jak koledzy na gorzałę wpadną, to wtedy se możecie przygrzać.
- 3 0
-
2015-02-04 09:11
a gdzie jest Horała stały dzielnicowy PiS-owski narzekacz? (9)
to też jest fajne....dwóch władców torów a moze dojść trzeci, do tego z dwóch operatorów/zarządców drogowych no i mieszkańcy podczas konsultacji na kierowców już nie ma miejsca i jak tu się dogadać ???
Co zrobić jak mieszkańcy zdecydują, że ma być tunel więc chociaż to może okazać się niewykonalne z geologicznego punktu widzenia, to i tak tunel będzie. A potem będziemy mieli warszawską Wisłostradę-bis którą zaleje woda. No i co powie społeczeństwo oczywiści wina Pana Szczurka, bo ktoś winny musi być, a ludzie cieszą się, że mamy coraz więcej ludzi niby wykształconych, a jak otwieram tu forum to głupków jest tyle, że rozmnażają się chyba wg funkcji wykładniczej ? Przecież mieszkańcy mają krótką pamięć i szybko zapomną, że to oni zdecydowali :-)
Ostatnio jechałem do W-wy i pytam sie współpasażera, jakoś nie widać aby ktoś przez te podziemne tunele przejeżdżał, a on do mnie nie ważne czy przejeżdżają, czy przechodzą, ważne że POlitycznie są sołtys, wójt, czy burmistrz z wiodącej partii wpisał sobie w swój program, a także od czasu do czasu jakiś zając, dzik,... nimi przespaceruje.- 4 23
-
2015-02-04 09:27
Oj Maryś Maryś (3)
Te tunele są, bo remont E-65 przewiduje odcinkowo Vmax 200 km/h, a wtedy nie możesz mieć przejazdów przez tory, więc nawet w Kaczych Dołach, gdzie przejeżdża jeden Golf trójka na godzinę musisz mieć przejazd bezkolizyjny.
- 11 2
-
2015-02-04 09:58
Vmax 200 km/h (2)
no tak na serwis do W-wy bo w Gdyni nie można?
Więc policz obłożenie "Vmax 200 km/h" , częstotliwość, wpływy z biletów, eksploatacje, .... i porównaj to z SKM przy śmierdzących chylońskich przystankach zatrzymania tempa pracy w oczekiwaniu na przzzejazd i jeszcze wiele utrudnień "by żyło sie lepiej"
- ja wybrałbym Londyn, premier "tego kreatywnego kraju" wybrał Brukselę, a pozostawione bagno tu pozostanie, czy celowo to już inna historia i każdy może sobie ja zinterpretować na własny sposób ?
Na ale jakże prężmy dalej muskuły przed Rosją, a Albion czy inni nam pomogą - jak to miało miejsce przed i podczas II WŚ i zaraz po niej :((- 1 8
-
2015-02-04 10:00
(1)
Matka wie że ćpiesz?
- 11 0
-
2015-02-05 09:38
Może zapytam 11 przytakiewiczów
co oznacza ĆPIEsz?
- 0 0
-
2015-02-04 14:00
(2)
Napisz no, dlaczego miałoby to być niewykonalne z geologicznego punktu widzenia? W Wejherowie można, w Lęborku można, na Żabiance można, pod Martwą Wisłą można, więc czemu tu nie? Nie masz bladego pojęcia o geologii, hydrogeologii i budownictwie, ale ciągle głupa rżniesz w internecie.
- 5 1
-
2015-02-04 15:05
Przepraszam, (1)
ja tylko mogę mieć watpliwości, co nie oznacza, że je mam, ponieważ nie ogladałem przekroju warstwowego podłoża, ale dywagować chyba mogę ?
Liczą się też koszty i skutki wodnno prawne ? Sam jestem zdania, ze wokół Gdyni za mało sie buduje na wodzie, ale to już inna bajka :))
"ale ciągle głupa rżniesz w internecie" - jakiego ja głupa rżne ? to że się kpiąco zapytałem, czy to znaczy, że nie mam "bladego pojęcia" ? Fakt, geologia ma dzisiaj duże znaczeniebo doświadczenia skłonią zatem wiele osób do zapoznania się z jej wiedzą, która jest dostępna, lecz często lekceważona do sprawdzenia, które tereny i w jakim stopniu narażone są na powódź lub podtopienia, które mają cieki wodnne a nawet podziemne rzeki. Jak wiemy tereny przy ujściu Chylonki i innych z nią związanych strug były na tych terenach znacznie występujące - zreszta są to tereny chyba pobagniste ? Więc i moje wątpliwości sa naturalne. Bo w takim przypadku pierwszym krokiem byłoby ustalenie organu zobowiązanego do regulacji cieków czy rzeki, co mimo dosyć jasnych przepisów w praktyce bywa trudne. Zależy bowiem od charakteru cieku wodnego i jego lokalizacji, a przecież obok w Kosakowie mamy solne podziemne pokłady więc nie wiadomo cosię może tu znajdować?. Trudno w takich sprawach liczyć na dobrowolną wypłatę odszkodowania, w związku z czym konieczne się stanie wystąpienie na drogę postępowania sądowego. W przypadku większej liczby firm, instytucji i osób poszkodowanych pewnym ułatwieniem może się stać nawet nowa instytucja pozwów zbiorowych, które umożliwiają wspólne wystąpienie z powództwem grupie minimum dziesięciu poszkodowanych w jednym zdarzeniu. Z uwagi na czasochłonność postępowań sądowych poszkodowani przez brak odpowiedniej dokumentacj można wziąć pod uwagę inne formy szybszej rekompensaty itp.- 1 9
-
2015-02-04 15:48
Borze Tucholski, co za bełkot. Mylisz człowieku geologię z geomorfologią i jeszcze mieszasz do tego tereny zalewowe, których tam nie ma. Jakie podtopienia w Chyloni? O czym ty bredzisz? A litologia osadów czwartorzędowych i młodszych - holoceńskich, na tych terenach jest znana, bardzo dobrze znana. Przecież obok stoją 10-piętrowe bloki, ludzie na perony w Chyloni chodzą TUNELEM. Myślisz że nikt nie robił pod to szczegółowych badań geotechnicznych?
Więc tak, nadal podtrzymuję, że robisz z siebie idiotę w internecie i nie masz bladego pojęcia o czym piszesz.- 6 2
-
2015-02-04 10:28
Głupiomądry Marych znów rozlał się po internecie. (1)
- 7 2
-
2015-02-04 13:15
Głupiomądry
może ty za Machiavellim, tak piszesz i analizujesz "pozwolił nam poznać człowieka", a może jedynie wskazuje na brak głębszego zrozumienia mojego tekstu ?
- 1 7
-
2015-02-04 07:06
Tunel za drogi??? (37)
To może by tak zrobić jednak ten tunel znacznie poprawiający komunikację, a nie budować kolejkę górską na Kamionkę p. Prezydencie???
- 386 18
-
2015-02-04 09:09
(15)
a mnie zastanawia fakt, że takie Wejherowo ma tunel pod torami dla samochodów , a w Gdyni za drogo. Drogo na pewno wyszedł tunel pod Martwą Wisłą w Gdańsku albo tunele drążone w skałach w Chorwacji. A tutaj mamy raptem kilkaset metrów płaskiego gruntu.
Komu chcecie wciskać ten kit ? ?
W efekcie tysiące ludzi stoi w korkach przed zamkniętymi rogatkami jak w jakmś Pierdziszewie.- 74 5
-
2015-02-04 09:16
pomyśl GWE (9)
Gdyby najpierw wykopać tunel, a później na niego położyć tory to koszty nie byłyby wysokie w porównaniu do wiaduktu. Ale drążenie tunelu pod istniejącymi torami, których nie można zlikwidować na czas budowy - to już inna historia.
- 9 28
-
2015-02-05 08:51
W centrum gdyni tak zrobili, przy ergo arenie na granicy Gd/Sop też wiec jakoś mozna
- 1 0
-
2015-02-04 11:16
(1)
jakie położyć tory dziwaku?Wzmacniasz grunt i jazda.Jak przekopywali na Wzgórzu czy na Żabiance to pociągi jeździły normalnie tylko wolno.Wszystko można zrobić jeśli się chce a budowa normalnego przejazdu w tym miejscu to konieczność i rzecz znacznie pilniejsza dla mieszkańców niż kolejki górskie szklane domki czy kolejne muzea
- 30 1
-
2015-02-04 18:59
Wolę w lato wypić sobie piwko w Infoboxie, niż jak raz w miesiącu byłby ten tunel potrzebny dla 80% Gdynian.
- 1 14
-
2015-02-04 10:44
JOJO ! (2)
Ty myślisz że w Wejherowie wstrzymano ruch pociągów na 1 rok ?
Jesteś w błędzie !
Pogoncie troszkę radnych , oni tez dostają kaskę za to że są radnymi !
Zawsze ich można odwołać , ale czy ludzi to interesuje ?
Lubią być robieni przez władze w konia , tą rządowa jak i samorządowa !- 30 1
-
2015-02-04 18:57
No jest taki jeden co sie zowie ChoraAla, ten otrzymuje 2000zł za całkowite nic nie robienie. Jakby go nie było to nikt nawet by nie zauważył.
- 3 4
-
2015-02-04 15:25
Na wzg maxa
przecież na wzg maxa tez przekopali się pod torami i skm jeździły.
- 10 0
-
2015-02-04 11:01
No patrz, a w takim Lęborku wykopano tunel pod istniejącymi torami i nikt ich nie likwidował na czas budowy, czary jakieś co?
Ale Gdynia wiecznie musi na krzywy ryj. Sami stawiają bezsensowne pomniki, a na resztę nie ma kasy i niech inni im budują.- 46 2
-
2015-02-04 09:22
(1)
na pewno nie drożej niż kopanie tunelu pod rzeką
- 33 1
-
2015-02-04 10:46
Gdyby tylko włodarze chcieli mogli by sami zbudować OPAT dzięki wsparciu funduszy unijnych ale nie po co... niech nam zbudują
- 26 2
-
2015-02-04 18:55
(2)
To niech cie dalej zastanawia bo w Gdyni jest kilka tuneli, a ten na ul. Północnej jest całkowicie niepotrzebny. Przeciez on byłby tylko dla mieszkańców Cisowej i kawałka Chyloni co jadą na Pogorze. Na Obłuże mozna jechac normalnie Morską. Uważam że te kilkaset milionów można lepiej spożytkować.
- 1 13
-
2015-02-05 07:23
Serio jesteś z Gdyni?
Znasz to miasto?
- 6 0
-
2015-02-04 22:17
g*wno widziałeś i g*wno wiesz... przjedzi sie 7:30-8:00 i 16-18 to zobaczysz jakie się kongo dzieje...
- 5 0
-
2015-02-04 13:57
Ahahhahahahah :D a widziałeś ten tunel w czasie deszczu? Chyba nie ;) Kup sobie amfibię - moja dobra rada :D
- 2 1
-
2015-02-04 11:37
Fakt,ale nie dla ciężarówek,ale dobre i to,ale on powstał chyba jeszcze za komuny...
- 3 1
-
2015-02-04 10:25
Szczurek jest po prostu słabym prezydwntem (6)
z nadętym ego.
Panowie szczurek i stepa oderwali sie od mieszkańców i rzeczywistości. Zamiast sadzić wizje o kolejce w centrum niech sie wezmą za to, co naprawdę mieszkańcom jest potrzebne, nieważne czy z Chyloni czy Redlowa- 45 7
-
2015-02-04 13:56
i jest takich jak ty ... aż 15 hahaha (1)
- 3 12
-
2015-02-04 19:46
a przeciw niemu aż trzech hahaha
- 4 0
-
2015-02-04 10:48
(2)
Mówię to już kilka lat ale wszyscy są w nim "zakochani" i nic się nie zmienia tak syndrom bitej żony...
- 39 3
-
2015-02-04 17:10
i dalej tak możesz mówić, co nie zmienia faktu, że żyjesz w błędzie (1)
- 1 11
-
2015-02-04 19:02
E ty bezbłędny
Ile ci płacą od wpisu ludzie Gryzonia? Zrobila ta ekipa z Gdyni wioskę, to nie jest już morskie miasto, tylko wioska jachtowa dla przyjaciół i ekipy w.w.
70% ludności to naplywowi poplecznicy- 12 2
-
2015-02-04 17:11
to, że wydaje ci się że wiesz czego brakuje mieszkańcom nie znaczy, że masz racje
- 1 5
-
2015-02-04 19:23
Dzień dobry...
Dzień dobry...
- 0 0
-
2015-02-04 07:35
Tunel ? (9)
Oczywiście że tak !
Nie ma innej opcji i tyle !
Na coś płacimy podatki .
Jeszcze jeden aspekt komunikacyjny - dodatkowa równoległa droga do ul. Hutniczej w kieunku Rumii przez teren Elektrociepłowni .
Zwiększy to przepustowość wyjazdową z miasta .
Teren istniejącej dziś drogi jest nie zabudowany aż do Rumii .
Samochody z centrum Gdyni , Obłuża zyskałyby dodatkową alternatywną drogę . !!!!- 56 8
-
2015-02-04 18:39
Rumi kolego Rumi jedno i.
Jestem za.
- 7 0
-
2015-02-04 17:26
Naucz się poprawnej Polszczyzny a później się wypowiadaj. Gdybyś nie wiedział gdzie zrobiłeś błąd to wiedz, że Rumi nie Rumii.
- 5 3
-
2015-02-04 07:42
(3)
Gdyby gryzoń mieszkał w Chyloni to by już dawno sobie tunel zbudował a że mieszka gdzieś indziej to tam sobie drogę wybudował...
- 75 4
-
2015-02-04 09:18
(1)
gdyby mieszkał w Chyloni to tam by była kolejka górska do centrum
- 57 4
-
2015-02-04 17:09
to na co byś wtedy psioczył?
- 3 16
-
2015-02-04 13:55
Powiedz to jeszcze raz. Mieszkam na Wiczlinie i śmiać mi się chce jak czytam takie rzeczy.... Dobrze, że nas odśnieżają - tyle dobrego ;)
- 7 3
-
2015-02-04 13:49
teren Elektrociepłowni
Pomysł do bani. Tam jest ścieżka rowerowa! A jedyną alternatywą jest wdychanie spalin na Morskiej lub Hutniczej... Gdyby część ludzi przesiadła się na SKM lub rower, korki byłyby mniejsze.
- 4 18
-
2015-02-04 12:49
Pyłówka to świetna alternatywa
..i dawno powinna być zrobiona i oddana do użytku miasto powinno o to zadbać. Stocznia, porty, AMW, Port wojenny, BTC, tamtędy mogły by śmigać i a w dodatku połączyć Rede-Rumia za Auchanem gdzie brakuje jedynie kawałeczka i rozładowanie ruchu na głównych ulicach jak nic. Te przejazdy na Chylonie to jest tragedia, tam ludzie czasem stoją w 3 rzędach na krawęznikach, przy dużym rucgu blokuje to Hutniczą, takie rozwiązania powinny być już dawno zrobione. Sama Hurtnicza też prosi się o remont, droga szeroka mało świateł może by ją też z głową rozwiazać bo możliwość jest i to nawet laik widzi.
- 25 1
-
2015-02-04 07:58
inną opcją jest wiadukt
i co ważniejsze ten tunel wiadukt winien być połączony z obwodnicą bo inaczej niewiele to zmieni
dobrze że w terenie jest na to miejsce
tylko samorządność i jej prezydent tego nie chcą- 25 3
-
2015-02-04 08:53
No pewnie, że tunel droższy od wiaduktu. Jeszcze coś podczas wykopu przetniesz czy przebijesz, (1)
to jeszcze większy problem będzie.
- 4 0
-
2015-02-04 18:23
ale wiadukt wymaga więcej miejsca
bo trzeba przeskoczyć nad trakcją, a tunel można by zrobić tylko dla osobowek, wtedy nie trzeba by kopac tak głęboko przez co podjazdy krótsze niż w przypadku wiaduktu - tiry hutniczą do estakady.
- 5 3
-
2015-02-04 11:07
Powinni przedluzyc
obwodnice jako zwykla 2x2 do Hutniczej tak jak to zrobiono przy Ergo arenie.
- 18 2
-
2015-02-04 08:32
ludzie-przestancie wybierac szcaurka i jego przydupczykow-samorzadnosc- (10)
na arke,sylwestra,szklane domy,windy na kamionke i. t . p. pieniadze beda z naszych podatkow.ulice chodniki na dzielnicach,obojetnie jakich-to dziuru,dziury...ale dzierzawa decyzja szczurka 1000% W GORE.BOZE WIDZISZ I NIE GRZMISZ...
- 37 6
-
2015-02-04 09:55
a ja sie ciesze ze wspiera sport i jest na rozrywke w Gdyni a tego tunelu nie potrzebuje (3)
bo przez ostatnie 10 lat moze raz tamtedy przejeżdżałem
- 1 17
-
2015-02-04 11:36
Hehe, zauważyliście że jest stała obsada, 5-6 osób/ip, która minusuje niewygodne dla nich komentarze. (1)
Na starcie jest zawsze stała lub podobna liczba minusów. Niezłe jaja.
- 5 4
-
2015-02-05 08:45
Mają za mało komputerów w miejskim PR.
- 2 0
-
2015-02-04 22:40
A ja dla przykładu szukam pracy w Gdańsku, pracuje na Hutniczej i mam jej powyzej uszu i mieszkania też... bo korki w Gdyni to jakas paranoja, Gdansk jest duzo drożniejszy...
- 2 1
-
2015-02-04 10:47
EMERYCIE (3)
Idź z tym do radnych twojej dzielnicy .
Rozlicz ich z obietnic, w razie ich braku zoorganizujcie się i odwołajcie przedterminowo rade , nowe wybory , zróbcie porządek a nie gadajcie bez celu .- 6 2
-
2015-02-04 18:23
(1)
Żyjesz w innym świecie (Najwyższego Gryzonia Wszechświata) - rady dzielnic ze swoim budżetem to mogą sobie co najwyżej 100-metrowy chodnik położyć ;D
- 5 1
-
2015-02-04 20:26
Rady dzielnic ?
Pisze o radnych miasta nie dzielnic . Swoja drogą chyba się nie mylę , radni dzielnic tez dostaja kasę z UM ?
- 3 0
-
2015-02-04 19:49
Rada dzielnicy to może
śmietniki na skwerku postawić i krzewy nasadzić.
- 3 2
-
2015-02-04 20:25
No no .
Wybierzcie PIS albo PO !
HAHAHIHIHI !
NIGDY !- 1 0
-
2015-02-04 08:47
Najlepiej wybierzcie Realną Gdynię. Mówię wam, są najlepsi.
- 2 10
-
2015-02-04 19:50
(3)
Szanowni Państwo. Nasuwa mi się pytanie nie związane z tematem artykułu - co było źródłem dzisiejszego fetoru w centrum miasta Gdyni.
- 7 0
-
2015-02-05 07:25
Nic nie śmierdzi!!!
Nic nie czuję!!!
- 3 0
-
2015-02-05 04:59
Port, a właściwie wielka góra łupin orzecha kokosowego. Roterdamska-Celna.
- 0 0
-
2015-02-04 22:15
To z UM.
- 4 0
-
2015-02-04 09:14
Tunel za drogi... kasa na lotnisko, filmówkę, muzeum emigracji, kolejkę gondolową jest.... (12)
inne bzdury jest....
- 39 2
-
2015-02-04 09:56
tunel to koszt ponad miliard zł, a to co wymieniles to "zaledwie" miliony zł (9)
umiesz liczyć?
- 0 17
-
2015-02-04 10:21
Gdyby szczurzaści umieli korzystać z funduszy unijnych... (5)
to już by dawno tunel mieli: Dla przykładu (dot. tunelu pod Martwą Wisłą):
"Całkowity koszt inwestycji wyniósł 1,450 mld złotych, z czego 1,150 mld zł pochodziło z UE."
Nie wspomnę, że tunel pod torami na pewno byłby tańszy.- 10 0
-
2015-02-04 12:06
A masz poparcie w PO, żeby zdobyć dla Gdyni tę kasę z UE? (3)
Masz poparcie w min. infrastruktury (PO), które rozdziela kasę i które dorzuciło kilkaset tys. zł Gdańskowi na tunel pod Wisłą, bo nie oszacował dobrze kosztów projektu. Masz poparcie w Urzędzie Marszałkowskim (PO), który decyduje, które projekty dofinansować w pomorskiem a które nie?
- 0 13
-
2015-02-04 23:46
Port gdyński nie ma poparcia PO, a zdobywa z UE znaczne pieniądze na dofinansowanie inwestycji.
- 0 0
-
2015-02-04 12:48
jeśli sugerujesz, że wredna PO, wredny resorty transportu czy wredny urząd marszałkowski
gnębią Gdynię i nie dają unijnej kasy na gdyńskie projekty to wykaż proszę jakie to projekty opracowała Gdynia i które z nich następnie zostały odrzucone. Proszę o konkrety a nie ulubioną mantrę o anty gdyńskim spisku.
- 11 0
-
2015-02-04 12:13
A inne miasta, gdzie rządzi PiS albo niezależni prezydenci i które dużo lepiej od Gdyni wykorzystują fundusze unijne, mają poparcie w PO? To jest typowe tłumaczenie nieudolności władz gdyńskich, nam trudniej bo my nie z PO, bzdura! A mieszkańcy to łykają. A co do dotacji, to Gdańsk nie dostał kilkuset tysięcy zł na tunel pod Martwą Wisłą, nie kłam.
- 12 0
-
2015-02-04 10:41
to nie jest tylko problem umiejętności czy nieumiejętności korzystania z funduszy UE
przez Gdynię Szczurka. Dodatkowe, ważne pytania powinno brzmieć : czy Gdynia ma pieniądze na wkład własny ? Mechanizm finansowania jest dość prosty. Unia zatwierdza projekt, wykładasz własne pieniądze, Unia rozlicza inwestycję i zwraca.
Obawia, że w Gdyni prawdziwy pies jest właśnie tu pogrzebany. Gdynia nie ma wystarczających pieniędzy na wkład własny w poważne inwestycje. Bo idą one na pierdoły i promocje. Tu milion, tam dwa, gdzieś kilkanaście, że o 100 mln utopionych w Kosakowie nie będę się dalej rozwodziła.- 11 0
-
2015-02-04 14:17
Ponad miliard to cała trasa do Słupska trolu. Tunel to mały ułamek tej kwoty
- 8 0
-
2015-02-04 11:23
Jaki ponad miliard zł? O czym ty bredzisz? Koszt wybudowania odcinka Drogi Zielonej od Grunwaldzkiej do Gospody, na który składa się 800-metrowy odcinek zupełnie nowej drogi dwujezdniowej i 3 tunele pod torami: po jednym na każdą jezdnię i trzeci pieszo-rowerowy to łącznie 102 mln zł, więc skąd wziąłeś ten ponad miliard kretynie?
Taki Lębork to dopiero musi szastać kasą, bo ich też było stać na wybudowanie tunelu pod torami.- 12 0
-
2015-02-04 10:21
Jakoś tunel na Wzgórzu św. Maksymiliana miliard nie kosztował....
zanim napiszesz pomyśl i naucz się liczyć..... niż prosty tunel na ulicy Puckiej(na wzgórzu było dużo więcej komplikacji)
- 14 0
-
2015-02-04 11:43
Ile kasy na kolejkę gondolową jest?? Proszę konkretną kwotę podać.
Widzisz, manipulujesz tylko opinią publiczną, a rozumu brak.
- 1 2
-
2015-02-04 09:28
Ta, barany, ile czasu tam natraciłem... Nikt mi go nie odda
- 9 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.