- 1 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (429 opinii)
- 2 Dulkiewicz niechętna do wymiany zastępców (78 opinii)
- 3 "Ławka wstydu" zniknęła i nie ma wstydu (87 opinii)
- 4 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (283 opinie)
- 5 Kleksem asfaltu w gumę przy Zieleniaku (40 opinii)
- 6 4- i 7-latek opuścili mamę. Pojechali do parku (126 opinii)
Gdynia: więcej autobusów w szczycie do Chwarzna i Wiczlina
Od poniedziałku autobusy linii nr 147, łączącej centrum Gdyni z Chwarznem i Wiczlinem, będą kursować co 10 minut przez 1,5 godziny w porannym i tyle samo w popołudniowym szczycie przewozowym. Ma to zachęcić mieszkańców do częstszego korzystania z komunikacji miejskiej.
Od poniedziałku, 7 października, to się zmieni. W szczycie przewozowym - rano przez 1,5 godziny i tyle samo czasu po południu - autobusy będą jeździć co 10 minut. Zmiany mają pozwolić na większy komfort jazdy i zachęcić rosnącą liczbę mieszkańców do przesiadki z samochodów do komunikacji miejskiej.
Rozkład i trasa linii nr 147 w Gdyni
- Stale rosnąca liczba mieszkańców Chwarzna-Wiczlina ma wpływ na wzrost liczby pasażerów i dlatego, na podstawie badań popytu, zdecydowano się już po raz kolejny na zwiększenie liczby kursów na tej linii. Tym samym linia nr 147 stała się jednym z połączeń priorytetowych w gdyńskiej komunikacji miejskiej - wskazuje Marcin Gromadzki, rzecznik ZKM Gdynia.
Korekta rozkładu łączy się z innymi planami władz miasta. W grudniu gotowe ma być rozwiązanie, które pozwoli zaoszczędzić czas pasażerom komunikacji miejskiej, jeżdżącym przez ul. Chwarznieńską. Poranny korek ominą buspasem, którym będą jechać "pod prąd".
Niewykluczone, że w następnym roku nastąpią kolejne zmiany.
- Zakładamy, że po uruchomieniu kontrabuspasa na leśnym odcinku ul. Chwarznieńskiej zwiększy się udział komunikacji miejskiej w obsłudze Chwarzna-Wiczlina i być może konieczne okaże się zagęszczenie autobusów na tej trasie - deklaruje Marcin Gromadzki.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Chwarzno-Wiczlino: mieszkania na sprzedaż
Miejsca
Opinie (90) 1 zablokowana
-
2019-10-04 13:15
Opinia wyróżniona
Dwie propozycje których nik nie bierze pod uwagę (5)
1. Przedłużyć linie 141 do ronda Sokółki
2.Stworzyć nową linię z Wiczlina przez Chwarzno do Węzła Cigielskiej i z powrotem. Do Wezła Ciegielskiej może jechać Małokacką a wracać Kielecką.- 96 12
-
2019-10-04 13:59
1. słuszna uwaga (3)
141 od Witomina do pętli jadą praktycznie puste. Wydłużenie linii choćby o odcinek leśny do następnej pętli Apollina lub do pętli Chwarzno Sokółka znacznie podniosłoby efektywność
- 29 0
-
2019-10-04 14:04
W tym wszystkim najlepsze jest to, że takie rzeczy zauważają zwykli pasażerowie a nie ciecie z ZKM. A dlaczego? Ponieważ zwykli ludzie w odróżnieniu do "świty" ZKM korzystają z komunikacji
- 29 4
-
2019-10-04 19:25
X do pętli Apollina? (1)
- 6 1
-
2019-10-05 14:01
Absolutnie nie.
Istotą linii X jest to, aby szybko przetransferować pasażerów z Oksywia/Obłuża na Dąbrowę/Karwiny. Dodanie jednego przystanku znacznie obniży atrakcyjność tego połączenia. Od pośpiesznej obsługi Apollina jest linia K.
- 3 5
-
2019-10-04 14:11
ZKM nie musi się chwalić co planuje
A planuje wydłużenie linii 141 do Chwarzna Sokółki przy wykorzystaniu środków na tabor z UE.
- 6 8
-
2019-10-04 13:19
Brawo Gdynia!
Gdańsk niech się uczy!
- 0 62
-
2019-10-04 13:34
Ech ten Szczurek
Szczurek tylko dla siebie...
- 62 0
-
2019-10-04 13:48
Obluze-Oksywie
W godzinach szczytu, panuje straszny ścisk w autobusach, nie zachęca do jazdy ZKM
- 67 1
-
2019-10-04 13:53
No tak do szczurzyzny wiecej autobusow !!!
Developka musie sie rozwijac. A Polnoc miasta jak byla tak jest zakorkowana.
- 50 17
-
2019-10-04 14:31
moze lepiej zaczac budowe od dróg a nie od 10 osiedli na raz ?
- 51 14
-
2019-10-04 14:32
Ciekawe (2)
Co się stanie jeżeli popołudniu będzie korek w kierunku Witomina na dwóch pasach i autobusy pojadą tym nowym pasem na drugiej jezdni i będzie taka sytuacja że zrobi się korek żeby dojechać jedną nitką jezdni do Chwarzna i Wiczlina na jaki wtedy pomysł wpadną władze Gdyni?
- 43 18
-
2019-10-04 16:07
(1)
... namalują jeszcze kontrapas dla rowerów :)
- 11 3
-
2019-10-04 16:17
Na kontrabuspasie oczywiście.
- 13 0
-
2019-10-04 14:34
Oksywie - dzielnica nędzy
Może puścić więcej autobusów na północ?
- 54 11
-
2019-10-04 14:42
(2)
Czemu jako podatnik starych dzielnic mam za to płacić?
Hossa wybudowała tam tanio na polach budynki, zarobili grube miliony i nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. Mieszkańcy mieli świadomość, że kupują na zad*piu, co miało odzwierciedlenie w cenie.
Ciągle słyszę o jakichś inwestycjach na tej dzielnicy, w której urbanistyka leży, buduje się tam gdzie jakiś rolnik sprzeda kawałek pola. A mieszkańcy takich dzielnic tworzą korki i są 2,5-3 razy drożsi od mieszkańców starej tkanki.- 47 25
-
2019-10-04 15:05
(1)
Zasięgnij informacji ile podatku odprowadza statystyczny mieszkaniec starej dzielnicy (nie obrażając nikogo 3/4 to emeryci i renciści) a ile statystyczny mieszkaniec nowej. Niczego nam nie fundujesz, to pewne
- 7 6
-
2019-10-04 17:53
Dlaczego obrażasz starszych
Siedz cicho i splacaj dalej kredycik bo narazie to mieszkanie banku a nie Twoje : )
- 3 8
-
2019-10-04 14:48
A co z połączeniem Chwarzna i Wiczlina z Redłowem?
Przecież cały ruch ludzi z kierunku Gdańska i Sopotu mógłby odciążyć przystanek na Kieleckiej przez dobre i częste połączenia Redłowa w tym kierunku. Linia 121 jeżdżąca co godzinę naokoło kilka razy dziennie to jakiś żart. Na 192 trzeba się przesiadać i też kursuje nieczęsto.
- 59 6
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.