- 1 Borawski i Lodzińska wiceprezydentami? (112 opinii)
- 2 Brak koalicji w Radzie Miasta w Gdyni (168 opinii)
- 3 Podpalacz z Gdyni w rękach policji (65 opinii)
- 4 Mieczysław Struk wybrany marszałkiem (115 opinii)
- 5 Sprawa zgubionego karabinu trafiła do Gdyni (128 opinii)
- 6 Światła na ostatniej zebrze na Grunwaldzkiej (120 opinii)
Zmiany we Wrzeszczu, koniec jazdy po płytach
Od niedzielnego poranka obowiązuje nowa organizacja ruchu we Wrzeszczu. To efekt szybszego niż planowano remontu.
- Droga z płyt betonowych biegnąca po nieczynnym torowisku tramwajowym zostanie rozebrana i rozpoczną się roboty torowe. W związku z tym pas ruchu najbliżej torowiska na przebudowanej jezdni zostaje zawężony. Prace mają zakończyć się do końca sierpnia - informuje Magdalena Skorupka-Kaczmarek, rzecznik Gdańskich Inwestycji Komunalnych.
Utrudnienia we Wrzeszczu są związane z remontem torowisk w ciągu al. Grunwaldzkiej (odcinek od ul. Klonowej do ul. Miszewskiego) i al. Wojska Polskiego (odcinek od ul. Nowowiejskiego do ul. Miedzianej).
Przebudowa torowiska we Wrzeszczu i Strzyży to część Gdańskiego Projektu Komunikacji Miejskiej GPKM III, dofinansowanego z funduszy UE. Jego koszt wynosi ok. 700 mln zł, a inwestorem jest miejska spółka Gdańskie Inwestycje Komunalne. Poza remontem torowisk na Zaspie, Przymorzu i Siedlcach, które zakończyły się w listopadzie 2010 r., projekt obejmuje też budowę linii tramwajowej w ciągu ul. Nowej Łódzkiej.
Miejsca
Opinie (151) 1 zablokowana
-
2011-07-10 09:51
zzzzzzz (1)
Powinno się torowiska budować jak rodzaj "wanny" z betonu na żwir z murkiem oporowym pośrodku miedzy torami, aby torowiska rozdzielić na dwie niezależne sekcje do łatwego i bezproblemowego remontu w przyszłości, aby sobie potem tam łatwo wymieniali żwir i kładli podkłady.
- 10 1
-
2011-07-11 00:14
to już tylko krok od Magleva :)
Wiesz ile kosztowałaby taka technologia budowy?
- 2 0
-
2011-07-10 10:55
i bilety za 5zł za przejzad
- 2 5
-
2011-07-10 10:55
A co z Jabłoniową na wysokości ROBYG?
Czy ten odcinek drogi będzie robiony od czasu do czasu? Czemu ZDiZ nie łata dziur?
- 2 3
-
2011-07-10 11:05
torowisko (1)
a dlaczego torowisko jest teraz miejscami dużo niżej niż jezdnia ? Przyjdzie moment że jakieś auto się tam w p........ !
- 0 9
-
2011-07-10 11:24
torowisko miejscami jest niżej bo nie zostało jeszcze 'podbite'
przyjdzie i na to kolej
- 2 0
-
2011-07-10 11:08
miał byc tunel dla pieszych (2)
ale dziś nikt tego nie pamieta(?)
- 20 13
-
2011-07-10 11:16
Ciebie wywalić (1)
jednego kretyna mniej
- 4 12
-
2011-07-11 22:30
o, fallusszo, bu do nory pstrokaty alfonsie
- 0 0
-
2011-07-10 11:23
a powiedzcie dlaczego (2)
jak się jedzie grunwaldzką w stronę oliwy i wjeżdża się na ten nowy asflat to jest BUM! i potem jak się z nowego wjeżdża znowu na stary to też jest BUM!
czemu tą nową drogę zrobili ileś cm niżej od starej?? wszyscy tam w tym miejscu zwalniają....czy tak już zawsze będzie? taka wielka dziura?- 10 8
-
2011-07-10 11:25
bie ma jeszcze warstwy ścieralnej (1)
ale oczywiście pan kierowca nie jest na tyle bystry by o tym wiedzieć
- 9 3
-
2011-07-10 11:30
nie jestem inżynierem budowy dróg
żeby wiedzieć z ilu warstw się składa jezdnia...
dla mnie droga to po prostu droga :)
nie wiem o co chodzi z tym obniżeniem więc pytam...
ale oczywiście jakiś forumowy trol, który wszystkie rozumy pozjadał już ma okazję żeby kogoś obrazić- 13 7
-
2011-07-10 11:30
Tylko po co tam remontują jezdnię? (3)
Jakby tylko wymienili tory, tramwaje by już jeździły. A i torów przecież nie musieli wymieniać - zrobili to całkiem niedawno. Ten remont jest widocznie po to, by pieniądze na transport szynowy wydać na remont jezdni.
- 6 9
-
2011-07-10 12:34
przy jednym utrudnieniu (2)
Wyremontowane torowisko i jezdnia. Stara brukowa podbudowa zaczynala sie miejscami zapadac, pojawialy sie spekania i wybrzuszenia. Tory miejscami byly jedynie pofalowane, ale w innych miejscach korozja byla bardzo zaawansowana. Chyba, ze wolisz, zeby remontowac tak, jak linie na Siedlce, gdzie szyny trzymaly sie tylko dzieki trawie.
- 7 0
-
2011-07-10 16:21
(1)
Wolę żeby ramontowano takie miejsca jak torowisko na Stogach i Przeróbce, gdzie trzyma się już tylko na rdzy!
- 1 4
-
2011-07-10 20:30
niech papcio Tygrys Wam remontuje
albo poczekajcie na dokończenie Trasy Sucharskiego, przy okazji będzie dść długie zamknięcie torowiska. Rozpocznie się w 2014.
- 0 0
-
2011-07-10 12:19
no i gitara (1)
jednak warto było głosować na adamowicza
- 7 22
-
2011-07-10 15:23
Warto jest potrzymać go w niepewności, bo przynajmniej zaczyna działać.
Szkoda tylko, że dopiero w 4 kadencji...z drugiej strony lepiej późno niż wcale... :)
- 2 3
-
2011-07-10 12:30
Nie rozumiem, dlaczego nie robią torowiska z kostką, tak aby BUSPAS był połączony z linią Tramwajową?? DLACZEGO? (3)
Po pierwsze oszczedzilibyśmy jeden pas ruchu zamiast blokować go na "BusPas" po drugie oszczędzilibyśmy nawet na przystankach a zrobiłoby się miejsce na dodatkowe parkingi wzdłuż grunwaldzkiej!!!
Nie rozumiem, kto planuje przestrzeńw tym mieście i dlaczego nie korzystają z genialnych rozwiązań jake są w innych (mądrzej zarządzanych) miastach takich jak Wrocław!- 14 8
-
2011-07-10 12:44
Idea tramwaju to jak najczęściej korzystać z pasów zieleii by nie kolidować z ruchem drogowym.
Z kostki o której myślisz, korzystałby tylko autobus 122. Którego tylko 1/6 długości linii jest obok torów tramwajowych. A pasażerowie narzekaliby na trzęsienie. Więc nie warto. I za bardzo kolidowałoby z tramwajami. Ciągle ten 122 musiałby zjeżdżać.
Taka kostka ma rację bytu tylko tuż obok szpitala, policji i straży pożarnej. By mogli raz dwa przekraczać torowisko.- 2 0
-
2011-07-10 13:45
bo to nie ma sensu
Dla trzech linii autobusowych, ktorych odcinki wspolne z tramwajem sa dosc krotkie. Poza tym w Gdansku kierowcy-cwaniacy potrafia jezdzic po sciezkach rowerowych, wiec plyty na torowisku tylko by ich zachecily do "omijania korka'. Nie ma sensu dokladac do bezsensownego rozwiazania.
- 3 1
-
2011-07-10 13:54
i tak wjeżdżają od same drzwi banku i nie m jak przejść, a parkingi są we wrzeszczu iświec pustkami, bo ludziom 2zł szkoda, np.
na partyzantów jest duży, ale lepiej na chodniku postawić
- 2 1
-
2011-07-10 12:37
Tak, trzeba przyznać że robotnicy pracują tak szybko jakby przed nimi było niebo, a po piętach deptało im piekło.
Niestety, robotnicy w Gdyni Głównej działają tak jakby przed nimi było piekło, a cofając się mieli trafić do nieba. Fakt, nie ma dostępu do budynku. Ale remont Peronu 5 i fragment zablokowanego tunelu przez który trzeba skręcać sobie kiszki skręcając to tu to tam... Przedwczoraj po raz pierwszy widziałem żeby ktoś tam pracował.
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.