- 1 PKP chce oddać Gdyni tunel. Szansa na zmiany w centrum (76 opinii)
- 2 Pozostałości baterii mającej bronić portu (55 opinii)
- 3 Wybudują chodnik w miejscu prowizorki (25 opinii)
- 4 Odnaleziono ciało zaginionego nurka (128 opinii)
- 5 Lasy w Gdyni bez ludzi. "Chronimy dziki" (352 opinie)
- 6 Neptun jak nowy. Zobacz, jak go myto (88 opinii)
Energa zapowiada koniec problemów z fakturami
Zakończenie problemów z fakturami za prąd, na które klienci czekali nawet od 2014 roku zapowiedzieli w poniedziałek w Gdańsku szefowie Grupy Energa.
Powodem tych nieprawidłowości był system informatyczny, na który spółka wydała dziesiątki milionów złotych, a który nie dość, że błędnie fakturował, to na dodatek nie miał modułu windykacji.
- Jeszcze w marcu tego roku około 80 tys. klientów wciąż było długotrwale niefakturowanych. Niektórzy z nich czekali przy tym na rachunki nawet od 2015 roku. Wszystko to było winą decyzji o migrowaniu danych klientów do niestabilnego systemu, przez co doszło do nieprawidłowości i problemów z fakturowaniem. Ten temat mamy już jednak za sobą - mówi Daniel Obajtek, prezes zarządu Grupy Energa.
Czytaj też: Tysiące klientów z wysokimi rachunkami za prąd
Na zaległe faktury czeka jeszcze około 2 tysięcy odbiorców prądu. Rachunki mają otrzymać w sierpniu. Pisma informacyjne do klientów zostały już wysłane. Jak zapewniają przedstawiciele spółki, płatności można będzie rozłożyć na raty.
Prezes Energi zapowiedział powołanie rzecznika klienta, który w razie jakichkolwiek problemów ma prowadzić sprawę od początku do końca. Jeszcze w tym roku ma się też pojawić specjalny program dla seniorów.
- Wyszliśmy na prostą i pozbyliśmy się wszystkich zaległości. Zwracamy się bliżej klienta. Do końca roku wprowadzimy dwa produkty: specjalny program dla seniorów oferujący ułatwiony kontakt z opieką medyczną oraz program edukacyjny, dzięki któremu nasi klienci będą mogli dowiedzieć się nie tylko, jak kupować energię elektryczną, ale też jak wystrzegać się nieuczciwych firm - zapowiada Jarosław Dybowski, prezes zarządu Energa Obrót.
Miejsca
Opinie (256) ponad 10 zablokowanych
-
2017-08-01 16:39
Im więcej pisowców rządzi państwową spółką tym większy syf i wypłukanie kasy. (1)
- 5 2
-
2017-08-01 22:32
Ten gnój zarobiła po
- 1 1
-
2017-08-01 16:41
Prąd w Plusie lub Multimedia (3)
Tylko nie dajcie się nabrać na przeniesienie rachunku z Energi do Plusa, Multimedia, lub innego operatora. Podeszła mnie pani akwizytor z Multimedia jak młodego rekina w oceanie i okazuje się, że zamiast płacić mniej - płacę więcej !! Na dodatek przeniesiono mnie bez mojej zgody z Energia SA do Energa Operator (a to dwie inne firmy i dwa inne rachunki bankowe). W pierwszym okresie opłacałem rachunki na konto Energa SA, bowiem mam w moich płatnościach bankowych zapodane ich konto. Robiłem przelewy i byłem zadowolony, że wszystkie rachunki opłacam terminowo. Bardzo się zdziwiłem kiedy dostałem pismo od Energa Operator o moim nieświadomym zadłużeniu. Nadmieniam, że Energa Operator nie posiada własnego e-boka gdzie mógłbym założyć własne konto i mieć wgląd w rachunki i płatności, co jest chyba ewenementem w dzisiejszych czasach. Walka z Energia SA o odzyskanie przelanych pieniędzy trwała ok. roku. Umowa na prąd z Multimedia kończy mi się w 2018 roku, bo podpisują na 3 lata. W 2018 roku przechodzę ponownie do Energa SA i NIKT mnie już NIGDY nie namówi na żadne eksperymenty !!
- 4 0
-
2017-08-01 16:52
Jesteś byłym prezesem?
Hm ciekawe jest to co opisałeś. Energa SA jest od zarządzania spółkami z Grupy Energa. Wszyscy płacą rachunki u Energa Obrót. Jakim cudem miałeś konto w Energa SA skoro tam nawet nie ma ludzi od fakturowania?
- 2 0
-
2017-08-01 17:02
operator to jedno a sa to drugie (1)
nawet jak byłes w enerdze to faktura opiewała na 2 jednoestki
bo operator (chyba) dostarcza prąd i to się nie zmieni nigdy - przynajmniej teraz
natomiast ten kto sprzedaje sam prąd może się zmienić- 1 0
-
2017-08-01 21:17
dokładnie tak jest. Operator jest od przesyłu i niezależnie od sprzedawcy im się płaci
Bo taki np. Tauron nie ma na Pomorzu własnej sieci przesyłowej, podobnie jak inni sprzedawcy.
- 1 0
-
2017-08-01 16:56
Bełkot urzędniczo technokratyczny
Treśc faktur, niespójność i żargon. Czegoś takiego nie spotyka się często jak można zamulić sens i ukryć to co istotne. Nazwnictwo to jakis slang
- 7 0
-
2017-08-01 17:20
18 miesięcy
18 miesięcy czekam na fakturę i odesłanie egzemplarza umowy. BOK to tragedia zachowując ciągłość korespondencji gubią się po 3 mailu, mylą adresy i numery spraw odpowiadają zdawkowo postawieni pod ścianą nie odpowiadają na maile ! Żal że tak badziewna firma ma siedzibę w Gdańsku.
- 8 0
-
2017-08-01 17:58
ta firma to najgorsze ś.....o jakie znam. koniec tematu
- 3 0
-
2017-08-01 19:17
mam ich w d...
mam licznik na kartę od paru lat kiedy chcę to załaduję i ile chcę i mam w d*pie ich faktury prognozy żyję wolno bez uwiązania jak pies bo czegoś na czas nie opłacę to zaraz upomnienia i traktowana człowiek jest jak złodziej a są różne przypadki losowe niech żyje WOLNOŚĆ.
- 4 0
-
2017-08-01 19:55
A to ciekawe...tylko po co
Wyszliśmy na prostą i pozbyliśmy się wszystkich zaległości. Zwracamy się bliżej klienta. Do końca roku wprowadzimy dwa produkty: specjalny program dla seniorów oferujący ułatwiony kontakt z opieką medyczną oraz program edukacyjny, dzięki któremu nasi klienci będą mogli dowiedzieć się nie tylko, jak kupować energię elektryczną, ale też jak wystrzegać się nieuczciwych firm - zapowiada Jarosław Dybowski, prezes zarządu Energa Obrót.............
MYDLENIE OCZU!!!...a może lepiej skupić się na rzetelnej i sumiennej pracy związanej z rozliczeniami i fakturami i dodatkowo poinformować ludzi o prawie do składania wniosków o bonifikatę za nie dotrzymanie standardów obsługi.- 11 0
-
2017-08-01 20:56
FIRMA DO ODSTRZAŁU
Burdel na kółkach, marnowanie kasy, prezesi wymieniani co kilka miesięcy, jak taki twór w ogóle może funkcjonować???!!!
- 7 0
-
2017-08-01 21:12
Dziwię się tą krytyką (3)
Mam 60 lat i od tylu lat tego samego dostawce energii. Mam mieszkanie 46m i mieszkam sama, mało oglądam tv ale dużo czasu jestem w necie, moje rachunki co drugi miesiąc wynosiły mnie 130pln. wymieniłam całe oświetlenie mieszkania na ciepłe światło led,mama sprzet typu lodówka i pralka typu AA czyli oszczędność energii. Obecnie płacę za prąd 58pln za dwa miesiące,jeden minus dla energi24.pl...co jakiś czas problem z logowaniem bym mogła elektronicznie opłacić fakture, a tak jest super
- 0 5
-
2017-08-01 21:27
Chylę czoła
Zaradna babcia jesteś. Tak trzymać
- 0 1
-
2017-08-01 21:46
Dobre. A mi rachunki za dwa miechy przychodza 1300 zl kosmos. Nie place niech wylacza . Zlodzieje
- 2 0
-
2017-08-02 09:34
...
60 lat i siedzisz w NECIE. Gratuluję ogaru
- 1 1
-
2017-08-01 22:21
Tylko dobrze gadają.Praktyka jest inna dogodne raty.To tylko kpinaMucha .
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.