• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Oceń gdańską komunikację miejską

ms
10 lipca 2014 (artykuł sprzed 9 lat) 
Pasażerowie komunikacji miejskiej w Gdańsku i Gdyni są regularnie pytani o swoją ocenę przewoźników, stanu pojazdów i bezpieczeństwa w nich. Pasażerowie komunikacji miejskiej w Gdańsku i Gdyni są regularnie pytani o swoją ocenę przewoźników, stanu pojazdów i bezpieczeństwa w nich.

Denerwują cię pasażerowie rozmawiający przez telefon komórkowy? A może to, że kierowca zatrzymuje się zbyt daleko od wiaty przystankowej? Swoje opinie na temat gdańskiej komunikacji możesz wyrazić w ankiecie zorganizowanej przez Zarząd Transportu Miejskiego.



Jaką ocenę dałbyś komunikacji w swoim mieście?

Elektroniczna ankieta jest już dostępna na stronach ZTM Gdańsk. Można ją wypełniać do 1 sierpnia.

Kwestionariusz zawiera pytania dotyczące punktualności, dostępności, czasu podróży, czystości pojazdów, poczucia bezpieczeństwa, a także życzliwości kierowców i  zachowań współpasażerów.

- Zorganizowaliśmy tę ankietę, ponieważ opinie naszych pasażerów są dla nas bardzo ważne. Liczymy, że ankieta wskaże mocniejsze, jak i słabsze strony naszej komunikacji - mówi Jerzy Dobaczewski, dyrektor ZTM w Gdańsku. - To zresztą nie pierwszy raz, gdy prosimy klientów o ocenę naszej pracy w ten sposób. Podobne badanie na ten temat przeprowadzano już w 2013 roku.

Jeszcze wcześniej podobne badania prowadził na własną rękę Zakład Komunikacji Miejskiej, czyli największa firma przewożąca pasażerów w Gdańsku.

Czytaj także: Kierowcy i motorniczowie poddają się ocenie trójmiejskich pasażerów
ms

Miejsca

Opinie (345) 7 zablokowanych

  • k

    a gdzie mozna ocenic pasażerów ktorzy nie za bardzo umieja czytac

    • 7 1

  • Ale "ankieta"

    To dopiero ankieta. Po pierwszym pytaniu dowiedziałem się, że wypełniłem już całą ankietę. Chciałem zwrócić uwagę ZTM na niedostosowanie ich oferty do moich potrzeb, ale to ich nie interesuje. Ciekawe co jest w centrum zainteresowań ZTM? Pewnie peany na ich temat?

    • 6 1

  • kierowca (2)

    a moze zrobic by tak artykuł o pracy kierowcy i braku zaplecza socjalnego na dworcu pkp i jego brudnych rękach bo nie ma gdzie ich umyc ,musi chodzic do kfc gdzie wieczna kolejka do toalety a w srodku smród jak w toi toju

    • 17 1

    • brak zaplecza dla motorniczych to poważny problem. (1)

      Na wielu pętlach nie ma toalet. Facet to jeszcze od biedy wyskoczy, ale babeczka, to masakra.

      Pasażerowie dajcie spokój maszynistom, nie obwiniajcie o wszystko, oni tylko wykonują ciężką pracę.

      • 7 3

      • kierowca

        gdansk duze miasto a w centrum nie ma normalnej petli tylko upchane autobusy stoja na pkp i jeszcze ta wielka centrala ruchu ztmu ktora stoi na zakazie i gania autobusy czemu stoja tu a nie tam

        • 4 0

  • tragedia

    po pierwsze bilety za drogie obciach gdańska , za 3,60 można kupić prawie 3 chleby , obniżyć ceny biletów ulgowy 50 gr a normalny 1 zł i tak macie zrobić, a nie obciach siejecie :D . po drugie za mało miejsca w tramwajach siedzących , człowiek wraca jak nie wiem co zmęczony po pracy a starszej pani trzeba ustąpić miejsca . wyrzucasz pijaków z tramwaju bo się kłócą i krzywda się komuś może stać a motorniczy się boją. przeszkolić ich. klimatyzację proszę mi włączyć bo idzie oszaleć w tych tramwajach . i ogólnie brudno ludzie którzy sprzątają robią to nie porządnie może za mało im płacicie dać podwyżki po 10 zł na godzine netto bo nocki to ciężka rzecz i zatrudniajcie normalnych ludzi. jak to się nie zmieni to czeka nas katastrofa komunikacyjna :D bez kitu szlak ludzi wszystkich trafi i dla kogo będą jeździły te pojazdy. ? ogarnijcie ogarnijcie ten burdeel .

    • 13 4

  • coś z tą ankietą nie g

    • 2 0

  • coś z tą ankietą nie tak g

    • 2 0

  • Własna opinia (1)

    Szkoda że w tej ankiecie nie mam miejsca na wpisanie swoich uwag na temat komunikacji....

    • 9 0

    • i nie żadnego pytania dotyczącego regulacji temperatury

      zimą jest za gorąco, latem to już szkoda gadać - to jest główny problem naszej komunikacji

      • 2 0

  • coś z tą ankietą nie tak g (2)

    Robiłam ją 2 razy i za każdym razem wuchodzi 100% zafowolenia,nawet gdy na pierwsze pytanie odpow.że nie kożyztam to i tak pokazało 100% . Żenujący poziom

    • 4 3

    • to nie zadowolenie, tylko procent wypełnienia ankiety :-)

      • 5 0

    • Te 100% oznacza, że wypełniłaś całą ankietę, a nie twój poziom zadowolenia. Jeśli odpowiadasz, że nie korzystasz, to ankieta się zamyka (jako wypełniona w stu procentach).

      • 3 0

  • 156 174 118 (1)

    wielokrotnie mieszkańcy jabłoniowej i rębowa prosili o korektę kursów tych linii 156 super rano dołożyli ale jak ludzie wracają z pracy po 15 są 2 autobusy odjeżdżające 10 minut jeden za drugim a ludzie czekają 50 minut na następny !!!! 174 zawsze zapchany w niedziele nie przyjeżdża albo spóźnia się o godzinę 118 jedzie tylko na ujścisko i tam czeka 10,15 minut a ludzie na jabłoniowej stoją i czekają 45 minut czy w tym czasie nie można tego autobusu puścić do rębowa , 156 bez potrzeby jeździ na chełm mógłby zawracać na przemyskiej bo wszyscy tam wysiadają i wsiadają a postój robić w rebowie a tak od przemyskiej do chełmu wozi wiatr...pozdrowienia a i współczucia dla ludzi z ztm niech się trochę ogarną bo wieje komuną !!!!

    • 10 1

    • ZTM na korektę potrzebuje około roku . Sorki -taka firma .

      • 0 0

  • idiota ukladal rozklad

    zawsze przed 8 jedzie 2 lub 11 aby dojechac do Oliwy trzeba czekac dlugo a potem jada 3 naraz stadami

    • 11 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane