• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Parkował dwie godziny, musiał zapłacić za trzy

Marek
24 sierpnia 2015 (artykuł sprzed 8 lat) 
Choć według wydruków z urządzeń znajdujących się na parkingu, pan Marek parkował dwie godziny, musiał zapłacić jak za trzygodzinny postój. Choć według wydruków z urządzeń znajdujących się na parkingu, pan Marek parkował dwie godziny, musiał zapłacić jak za trzygodzinny postój.

Pan Marek parkując dwie godziny na parkingu przy Centrum Waterfront przy ul. Waszyngtona zobacz na mapie Gdyni w Gdyni zapłacił jak za trzygodzinny postój. Jak to możliwe? Pracownicy tłumaczyli taką sytuację różnymi godzinami zaprogramowanymi w poszczególnych urządzeniach.



Oto jego relacja:

Czy zdarzają ci się problemy w trakcie płatnego postoju na parkingach Gdyni?

W ostatnią sobotę parkowałem samochód na parkingu płatnym w Gdyni za Centrum Waterfront (dawne Gemini). Zaparkowałem auto o godzinie 16.03 a opuściłem o godzinie 17:59. Jako że za jedną godzinę opłata wynosi 3 zł, przygotowałem 6 zł do opłaty. Obsługujący w tym czasie parking stwierdził, że parkowałem ponad 2 godziny i zażyczył sobie 9 zł.

Mimo tego, że próbowałem przekazać mu, że nie minęły jeszcze nawet 2 godziny, pan z obsługi był nieugięty. Zażądał 9 zł tłumacząc się, że u nich na każdym urządzeniu są rożne godziny. Na automacie wydającym bilety jest inna godzina, na komputerze w budce jest jeszcze inna godzina itd.

Moim zdaniem jest to zwykle okradanie i naciąganie kierowców. Co o takiej kradzieży w biały dzień pomyślą turyści odwiedzający Gdynię?

Parking przy Centrum Waterfront to jedno z kilku miejsc, które nie są własnością miasta, gdzie można zostawić samochód. Parking przy Centrum Waterfront to jedno z kilku miejsc, które nie są własnością miasta, gdzie można zostawić samochód.
Nigdy wcześniej takie sytuacje nie miały miejsca na tym parkingu, więc wnioskuję, że ma to związek z wakacjami. Być może chodzi o to, by wycisnąć jak najwięcej pieniędzy od kierowców, a także z tym, że obok CH Batory powstał parking.

W każdym razie już nigdy nie będę parkował na parkingu przy Waterfront, a wszystkich zachęcam do parkowania gdzie indziej.

Czytaj też: Płatne parkowanie możliwe nie tylko na terenach miejskich
Marek

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Miejsca

Opinie (201) 10 zablokowanych

  • bo Waterfront to nie jest mijsce dla pospólstwa

    to miejsce dla zięciów i córek eks-prezydentów

    • 3 0

  • Miałem tak samo... (1)

    Miałem tak samo . Już tam nie parkuję. To tylko 3 zł ale takie sytułacje są częszcze...

    • 5 3

    • Słusznie - z oszczędzonyh pieniążków proponuję zakup słownika.

      • 5 2

  • Wyjaśnienie Zarządcy Gdynia Waterfront (12)

    W imieniu Zarządcy centrum Gdynia Waterfront pragnę poinformować, że opłata parkingowa w wysokości 9 zł została naliczona poprawnie. Klient wjechał na parking o godz. 16:03:14, natomiast wyjeżdżając, podjechał do budki parkingowej o godz. 18:03:46. Zgodnie z obowiązującym regulaminem, system parkingowy naliczył opłatę za rozpoczętą trzecią godzinę.

    Kwestie sporne przeważnie staramy się rozstrzygać na korzyść klienta, dlatego pan Marek ostatecznie zapłacił za parking 6zł.

    Warto wyjaśnić, że załączone do tekstu wydruki pochodzą z dwóch różnych systemów, tj. systemu parkingowego, rozliczającego czas pobytu na parkingu oraz kasy fiskalnej, drukującej wyłącznie potwierdzenie zafiskalizowania wykonanej usługi. Zatem dowodzą one jedynie, że czas zakodowany w systemie parkingowym różni się nieznacznie od tego w kasie fiskalnej, co nie oznacza, że naliczanie nie jest poprawne.

    W świetle przedstawionych powyżej wyjaśnień, sugestia pana Marka, że Zarządca centrum Gdynia Waterfront świadomie oszukuje klientów korzystających z parkingu jest nieprawdziwa i krzywdząca.

    • 6 28

    • niezbyt rozumiem LOGIKĘ a raczej jej brak w wypowiedzi rzeczniczki

      na KASIE FISKALNEJ jest godzina - która o ile nie oszukujecie, jest poprawna - jeśli nie to może wami powinna się zająć skarbówka

      ta godzina to 17:59 a nie jakieś 18:03

      co kogo obchodzi zegarek kasjera? który może być przestawiony nawet o godzinę?

      gdzie tu logika?

      rozumiem ze z pieniędzmi w zębach pobiegliście do klienta, bo chyba gdyby zapłacił 6 a nie 9 to ten artykuł by nie powstał

      następny,m razem radzę podkulić ogon i przeprosić, a nie w głupkowaty i bezczelny sposób kłamać

      • 15 1

    • Pani Rzecznik żyje z robienia ludziom wody z mózgu. Myślenie nie boli.

      Bzdura na paragonie godzina 1759 - godzina zapłaty i zakończenia usługi !!! czyli brakuje 4 minut do rozpoczęcia trzeciej godziny płatnego parkowania. Czy płacimy za parkowanie czy za czas wyjazdu po dokonaniu opłaty. Może np w Galerii Bałtyckiej dolicza się czas do podniesienia szlabanu, a nie do wniesienia opłaty w automacie. Może pobierać opłatę tak jak np w Medisonie. Klasyczne wyłudzanie.

      • 10 0

    • No nie.

      System rozliczający czas pobytu na parkingu pokazuje inny czas niż ten z kasy fiskalnej? Kogo to obchodzi proszę pani? Na lotnisku płacę za pobyt i wyjeżdżam. Nie róbcie wstydu miastu.

      • 11 0

    • Miał facet pecha, bo wyjechał za późno, przekroczył drugą godzinę, więc naliczono automatycznie

      • 2 3

    • Nie szanujecie swoich klientów to przestaną u was kasę zostawiać

      Klient był na tyle niezadowolony z Waszych usług że dodatkowo tracił swój cenny czas i napisał do gazety a wy nie widzicie w tym nic niepokojącego. Wasz poziom impertynencji jest porażający. Głupoty też. Facet miał rację.
      Burakom nie warto kabzy nabijać.

      • 14 0

    • ostatecznie 6 zł? hehe

      Pan Marek zapłacił 9 zł, pani rzecznik nie widzi paragonu czy co?

      • 11 0

    • Pani Ewo Łydkowska - PANI KŁAMIE ! (3)

      Od razu napisze, ze to ja jestem tym kierowcą, ktorego okradliście na 3 zł i nie macie nawet ochoty przeprosic.
      Napisze jeszcze raz: PANI KŁAMIE !
      Nie podjechalem do budki o godzinie 18.03 tylko o godzinie 18:01 czyli cale 2 minuty wczesniej niz 18:03. Mam na to swiadka z samochodu.

      Nie wiem skad Pani wziela to, ze zaplacilem koncowo 6 zł? Pani nie ma wiedzy, Pani KLAMIE !

      Po pierwsze: Paragon pokazuje prawde. Zaplacilem 9 zl. Niby kasjer doplacil ze swoich za naliczony VAT i podatek CIT?
      Moze zanim Pani zacznie oklamywac ludzi puknie sie Pani w czolo i 10 razy ugryzie w jezyk.

      Po drugie: Skoro wg Pani slow rozpoczela sie 3 godzina to czemu niby mialbym zaplacic 6 zl a nie 9?

      Niech Pani pojdzie do szkoly i nauczy sie logicznego myslenia zanim zacznie pisac glupoty.

      Na koniec
      "Kwestie sporne przeważnie staramy się rozstrzygać na korzyść klienta, dlatego pan Marek ostatecznie zapłacił za parking 6zł."

      Rozstrzygacie cokolwiek na korzysc klienta? Niech Pani ponownie sie nie osmiesza.

      Nie stac Was na zwykle "przepraszam" tylko brnie Pani w to bagno jeszcze bardziej pograzajac firme jak i pokazujac swoj brak jakiejkolwiek predyspozycji do pracy na stanowisku rzecznika prasowego Gdynia Waterfront.

      W tej chwili nie oczekuje od Was juz zadnego przepraszam. Kazda mozliwa osobe bede namawial do parkowania w innych miejscach. Mam nadzieje, ze za te 3 zl Wasze zycie bedzie bogatsze.

      • 12 3

      • Janusz z Ciebie i cwaniak

        o 1 minute sie kłóci Janusz. Jednym słowem za długo trzepałes skarpety od piasku w sandałach przed wejsciem do Lanosa i nabiłeś dwie minuty... Na drugi raz odłóż kilka zetów więcej na wyprawe do miasta albo zakładaj mokasyny.

        • 2 9

      • W systemie komputerowym parkingowego

        czas płynie szybciej o dwie minuty. Nie wiem jak to się robi, chyba magnesem, niech wypowie się jakiś fachowiec.

        • 3 1

      • Pan podjechał do budki o 18:01 na podstawie jakiego zegara? W autku?

        • 2 1

    • Ma tupet bezczelna baba. Przecież na tych kwitkach wyraznie widać jaka kwotac zostala pobrana. Szczurasowe mentalność...

      • 7 2

    • to dlaczego na paragonie jest 17:59. Zwykłe oszustwo i niestety nie pierwsze i nie ostatnie. To jest po prostu dojenie obywateli, ciągle i niezmiennie.

      • 4 0

  • Co na to Urząd Kontroli Skarbowej? (1)

    Czy poszkodowany lub redakcja powiadomiła Urząd Kontroli Skarbowej ? czy czekamy na innych. Podobnie z wadliwymi drzwiami antywłamaniowymi - czy został powiadomiony UOKiK, czy jest prawnik od pozwu zbiorowego, czy dewelopera nie obowiązuje gwarancja?
    Oj narodzie całe życie bierzesz w d....ę i niczego się nie uczysz. Tylko kłapiesz PO, PiS, SLD a swoich praw nie szanujesz. To bierz dalej w tyłek. Aż się nauczysz.

    • 8 0

    • A co ma do tego UKS? Rachunek nabity, podatki odprowadzone...

      • 0 0

  • (2)

    Co za bzdura,żeby o 3zł. Taką aferę rozkręcać,żal mi tylko redakcji portalu,że zniżają się do poziomu SE lub gazety FAKT.

    • 1 14

    • klęcznik maliniak podróżnik dyzma tez "tylko" 11 tys przygarnął, to po co sprawdzać, czysłusznie, prawda?

      .

      • 2 0

    • zero tolerancji

      • 0 0

  • Jak jest każdy widzi............ (1)

    Sprawa jest prosta-nalezy zgłosić sprawę do urzędu skarbowego,może coś wydumają

    • 5 1

    • tez tak uwazam - albo na policje/do prokuratury - bo to zwykłe wyłudzenie

      nie wiadmomo tylko czy cieciom zechce sie zajać sprawą

      • 1 0

  • drobni oszuiści ?

    niestety Polska stoi właśnie drobnymi oszustami.
    To 3 zł tam 10 gdzie indziej 50 zł.
    Większość bagatelizuje, ale IHMO właśnie przez to że wszyscy przymykamy oko na drobnych oszustów czują się bezkarnie.
    W tej sytuacji skoro gość ma kwit z których wynika że parkował 2 h płaci za 2h.
    Równie dobrze pracownik może powiedzieć że opłata za 1h jest nie 3 zł a 30 ale na maszynie źle się coś ustawiło.

    • 10 0

  • Cale to centrum krzyczy wręcz jacy niudacznicy tam zarzadzaja. Zamiast ożywić to miejsce - na co widać, ze nie maja żadnego pomysłu - uciekają się do oszustwa. Wcale się nie zdziwie jak ten trup jest dotowany z kasy gdynskich podatników a zarząd AZ się roi od szczurasow

    • 4 2

  • PROPARK i wszystko jasne. Kupili bubel a nie system parkingowy to i mają bajzel

    • 2 0

  • Dajcie spokój. 3 zł to jest jeden pączek w Pączkarni pobliskiej

    dobrze że Pan Marek Janusz nie wyjął maczety i nie ściął głowy kasjerowi. Pewnie szluga jarał albo trzepał skarpety od piachu, chiński sikor na przegubie zawiódł był ustawiony pare minut wczesniej i tragedia sie stała!!! 3 złote zamiast na browara Argusa wieczorem poszły na parking.Pan juz tam nigdy nie pojedzie, może to i dobrze? jednego Janusza mniej na drodze w centrum.

    • 3 11

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane