aktualności 24h

Kocham Sopot chce budować szpital w formule PPP (93 opinie)

Tunel przy dworcu w Gdańsku bez kramów w dni meczowe (118 opinii)

Podróż kibiców przez Gdańsk w dniu meczu (190 opinii)

Estakady na Węźle Kliniczna gotowe (74 opinie)

Norweska spółka zbuduje hotel na Wyspie Spichrzów (113 opinii)

Masa Krytyczna w piątek w Gdyni (315 opinii)

Trzy samoobsługowe toalety staną w centrum Gdańska (268 opinii)

sport

W Gdańsku ma być trener głodny sukcesów (110 opinii)

Z akademickimi mistrzostwami Polski w chodzie

Ekstraligowy doping dla przyszłych zawodników (8 opinii)

Awans Polonii Gdańsk i rezerw Arki (18 opinii)

Pożegnanie sezonu w Starogardzie Gdańskim (18 opinii)

Żółto-niebiescy nie odpuszczą Pogoni (158 opinii)

Oby nie trzeba ich było już stosować (50 opinii)

Klub nie przedłuży umowy z trenerem (239 opinii)

Małaszewska poprowadzi grę koszykarek (8 opinii)

Plejada gwiazd w Sopocie i Gdańsku (3 opinie)

IX Gdańskie Otwarcie Sezonu Żeglarskiego (3 opinie)

historia

Żeglarscy celebryci najstarszego gdańskiego jachtklubu nowość (3 opinie)

deluxe

Trójmiejscy mistrzowie spełniają marzenia dzieci wideo nowość (3 opinie)

rozrywka

Mamy maj, więc rusza sezon w Teatrze Leśnym (8 opinii)

Open'er: silna reprezentacja Trójmiasta (34 opinie)

Planuj tydzień: rozmaiło się imprezami (27 opinii)

biznes

W poniedziałek poznamy nowe władze Energi (14 opinii)

TPI: giełda w dół, a my zarabiamy (13 opinii)

Lotos Asfalt rezygnuje z handlu paliwami żeglugowymi (3 opinie)

W jaskini smoka. Pułapki w handlu z Chinami (21 opinii)

Widok Energia kupuje nowy zakład (7 opinii)

korki

Utrudnienia na al. Zwycięstwa w Gdyni

rowery

Rower zniknął, bo monitoring to atrapa? atrykuł czytelnika (67 opinii)

kultura

O czym śnią mieszkańcy Dolnego Miasta? (21 opinii)

Jak się odnaleźć w świecie materii? Rusza Festiwal Alternativa (20 opinii)

zdrowie

Trójmiejska ulica. Tak wyglądamy (96 opinii)

Oberwał się sufit w szpitalu na Zaspie nowość (74 opinie)

dziecko

Euro Mamy na Wzgórzu atrykuł sponsorowany

Wolontariusze pomagają w gdańskich żłobkach (39 opinii)

aktywne trójmiasto

Koszykarze Demolki i Korestu najlepsi (1 opinia)

Błękitne flagi zawisną na siedmiu kąpieliskach w Trójmieście wideo (73 opinie)

fakty i opinie

podziel się na Facebooku dodaj kanał RSS prześlij artykuł drukuj artykuł
Wybrana mała czcionka

W Gdańsku stanie 15 strzeżonych wiat rowerowych

Takie właśnie wiaty dla rowerów stanąć mają w Gdańsku.

mat. DRMG

Takie właśnie wiaty dla rowerów stanąć mają w Gdańsku.

DRMG zamierza ustawić do końca przyszłego roku 15 wiat rowerowych. Pod każdą znajdować będzie się przynajmniej 10 stojaków, którym będą przyglądać się kamery.



Jakie zabezpieczenie roweru przed kradzieżą jest najbardziej skuteczne?

ustawienie roweru przed kamerą monitoringu

24%

przypięcie roweru do m.in. stojaka

20%

po prostu jazda starym, mało zachęcającym rowerem

52%

znakowanie roweru

4%

łącznie głosów: 1076

Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska przygotowuje dokumentację do budowy 15 wiat rowerowych pełniących funkcję przystanków i węzłów przesiadkowych dla rowerzystów.

- Do końca 2013 r. chcemy zlecić budowę 15 tego typu obiektów. Inwestycja nie jest łatwa, bowiem trzeba uzgodnić m.in. kwestie zajęcia terenu pod wiaty. Część obiektów stanie na terenach kolejowych - mówi Włodzimierz Bartosiewicz, dyrektor DRMG.

Wiaty będą w dwóch kształtach. Pierwszy przypomina rowerowe koło. Drugi natomiast nawiązuje architekturą do budynków zabytkowych i będzie ustawiany przy budynkach objętych ochroną wojewódzkiego konserwatora zabytków.

Każda wiata będzie posiadała stojaki rowerowe, które mają być uzbrojone w zamek elektroniczny otwierany za pomocą Karty Miejskiej. Całość ma być objęta monitoringiem i podłączona do przebiegających w pobliżu światłowodów.

DRMG nie chce na razie mówić o kosztach. - Przygotowujemy się aktualnie do ogłoszenia przetargów na osiem tego typu obiektów, nie chcemy ujawniać ewentualnego kosztu wykonania - tłumaczy Bartosiewicz.

Wiaty staną m.in. przy stacji SKM Gdańsk-Żabianka od strony ul. Subisława zobacz na mapie Gdańska, przy pętli autobusowej tuż obok ul. Kołobrzeskiej zobacz na mapie Gdańska, przy Multikinie zobacz na mapie Gdańska, przy al. Hallera zobacz na mapie Gdańska oraz na Plaży Stogi zobacz na mapie Gdańska.

Budowa 15 wiat będzie realizowana w ramach projektu Rozwój Komunikacji Rowerowej Aglomeracji Trójmiejskiej w latach 2007-2013, w którym zaplanowano m.in. budowę dróg dla rowerów. Koszt całego projektu oszacowano na kwotę ok. 87 mln zł. Nieco ponad połowę tej sumy sfinansuje Unia Europejska.

sortuj: rosnąco  | pokaż widok standardowy

opinie (razem: 211)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3097929 2012-02-07 06:02 Kropla w nadciagajacym morzu potrzeb. (23)

Wkrótce benzyna po 8 PLN za litr, rowery beda megapopularne. Radzę sie lepiej przygotować na nadchodzące niespodzianki.

popieram opinię 156 / nie zgadzam się 19
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3097936 2012-02-07 06:24 Szybciej! Błagam ! Starzeję się ! (2)

Marza mi sie stojaki np pod przychodnią na Wałowej.

dfg

popieram opinię 22 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3097989 2012-02-07 09:12 Marza mi sie stojaki np pod przychodnią na Wałowej.

Dla wózków inwalidzkich ?

wow

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 3098079 2012-02-07 17:03 Ja zawsze na Wałowej przypinam rower z tyłu budynku do krat na oknach.

Stojaki nie są niezbędne.

Internetowy napinacz

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3097956 2012-02-07 07:45 po 8 zł? Ja wiem że po 9,99zł za 1 litr od czerwca (19)

Владимир И

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3097982 2012-02-07 09:02 (18)

ostatnio niechcacy wlalem jakiegos dynamica 70 litrow prawie 6zl/L, specjalnie robia tak na tych dystrybutorach oznaczenia podobne zeby sie pomylic...

ms

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3098040 2012-02-07 12:02 po co? (17)

po co w gdansku, miescie pagórkowym i wzgorzystym, buduje sie tyle tras rowerowych(przeciez to kosztuje miliony), zamiast rozbudowac dobrze transport miejski! Kiedy bedzie ta kolej miejska, ja sie pytam? nie bedzie, bo nie ma kasy. a na co jest wydawana kasa? na durne ścieżki rowerowe, wystarczylo by farbą pomalowac kawałek pobocza na ulicy i juz a nie jakies specjalne sciezki dla rowerzystow ktorych jest w trojmiescie jak na lekarstwo. po drugie sciezki rowerowe(np. ta na kartuskiej) jest niemal dwa razy szersza niz chodnik dla ludzi,a sporobuj wejsc na sciezke rowerową, to zaraz jakiś ''rowerzysta" się na ciebie wydrze, "ty jeleniu, jak leziesz i gdzie leziesz".
Ja rządam, aby w gdańsku była bardzo dobra komunikacja miejska, która jest sie nie spóźnia etc. a nie jakichś ścieżek. ciekawe komu się bedzie chciało z moreny na gda głównego jechac,hahaha.

danziger

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 33
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3098046 2012-02-07 12:19 (11)

Bez komentarza...

A

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3098047 2012-02-07 12:27 taka prawda... (10)

w Berlinie i wielu miastach europy zachodniej, nie wydaje się milionów na ścieżki o specjalnej powierzchni, tylko na chodniku lub na jezdni wyrysowuje się farbą pas dla rowerów. i co nie wystarczy? oczywiście, że wystarczy. Ale jak zwykle u nas pieniądze, nasze pieniądze się marnotrawi. ile procent gdańszczan jeździ na rowerze, codziennie, albo chociaz kilka razy w miesiący 0.5%? jak raz na ruski rok wyskocze sobie na rower to nie potrzebuje ścieżki za miliony, wolałabym czyste miasto, piękny dworzec we wrzeszczu, drogi i chodniki bez dziur. w gdańsku głównym chodniki są tak dziurawe ze jak pada deszcz to trzeba skakac przez kałuże. żenada. jaki prezydent takie miasto, jaki prezydent taki kraj. budyniowo i komorowo.

danziger

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 12

zgłoś do moderacji opinię 3098048 2012-02-07 12:35 prawda...

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3098049 2012-02-07 12:37 prawda... (3)

jest taka, że w Berlinie ludzie nie chodzą jak bydło po ścieżkach rowerowych, a na Kartuskiej po chodnikach poruszają się tłumy pieszych...

berliner

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3098057 2012-02-07 14:02 oj i tu się mylisz (1)

zawsze tam po ścieżkach łażą ludzie, tylko wtedy odrazu wiadomo, że nie są z berlina, bo poprostu często ciężko je zauwarzyc;) ale tam nikt przynajmniej nikogo nie obraża. U nas ludzie chodzą po ścieżkach bo ścieżka rowerowa na kartuskiej jest dwa razy szersza niż chodnik prawie. jesli idzie z na przeciwka matka z wózkiem albo z dzieckiem za ręke i zajmują cały chodnik, do czego mają całkowite prawo bo chodnik jak juz powiedziałam jest za wąski, to co mam ich przeskoczyc?nie, oczywiście że wejde na ścieżke i juz.

danziger

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3098108 2012-02-08 09:10

to nie ścieżka tylko droga.... samochody jeżdżą po jeszcze szerszej tamtędy chodź...

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3098075 2012-02-07 16:42 po drodze rowerowej wzdłuż Kartuskiej nie poruszają się żadne tłumy pieszych

to można łatwo policzyć. Pewien ruch pieszych jest wzdłuż Nowych Ogrodów (dla zamiejscowych: przedłużenie Kartuskiej) ale nie ma tam tych problemów o których pisze troll nazywający się berliner.

siwy miś

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3098056 2012-02-07 14:02 W Berlinie 73% ulic ma ograniczenie prędkości do 30km/h (3)

to samo by się przydało w Gdańsku. Danziger: czy poprzesz tę inicjatywę?
w Berlinie na Kreuzbergu jest niezły Meksyk, jak mi powiesz, że tam nie ma dziur w jezdni to zapraszam na wizję lokalną.

polski elbinger

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3098063 2012-02-07 14:09 ja nie mówię że tam nie ma dziur w drogach (2)

nigdzie nie jest idealnie, ale chodzi mi o to, że w centrum gdańska choniki, podkreślam choniki są strare i krzywe i gdy pada deszcz nie sposób przejsc i na to w pierwszej kolejności powinny byc wydane pieniądze. jeśli chodzi o duży ruch uliczny ścieżki rowerowe nic nie dadzą bo mało osób przesiądzie się na rowery bo gdańsk w porównaniu do berlina to miasto pagórkowate a nie płaskie. dlatego nie ma co gdańska porównywac do holandii czy berlina etc. w tym przypadku ;) wolałabym żebysmy mieli sprawna komunikację miejską, nowe tramwaje(wszytskie) a nie jakies juz stare dortmundy z niemiec(żenada ten przetarg). w polsce w bydgoszczy pesa produkuje świetne swingi, po co sprowadzac strare z niemiec?! ponadto skm powinna byc czysta i nalezaloby zainwestowac w nowy tabor, a nie jakies stare g. jeździ. powinno się tworzyc buspasy! kto to wymyslil zeby kartuską zwerzac i robic nie wiadomo jak szeroką ścieżkę rowerową, lepszy byłby buspas, przeciez tam są korki, a kartuską jeżdzi wiele autobusów. po co mi autobus który spoznia się 20 minut?! a wole sprawną komunikację niz ściezki rowerowe. nie bede przy 20 stopniowym mrozie popylała na rowerku. powodzenia kolarze.

danziger

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3098076 2012-02-07 16:44 jedno drugiemu nie przeszkadza

im więcej rowerzystów w mieście, tym mniejsze tłoki w komunikacji publicznej. Ponadto nie pisz o kolarzach, kiedy na rowerze widzisz zwykłych mieszkańców

anty troll

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3098136 2012-02-23 14:47 litości i spokój już tym pagórkom...

jeżeli gdańsk jest "pagórkowaty" to co mają powiedzieć mieszkańcy gdyni? a mieszkańcy krakowa..? fajnie , że się martwisz, czy rowerzyści siuę nie męczą zanadto, ale powiem ci, że da się :) naprawdę się da, mało tego! jest frajda !

brzydka rowerzystka

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3098090 2012-02-07 19:28

bajki opowiadasz, w samym Hamburgu jest tyle ścieżek rowerowych co w województwie pomorskim, rowerów jeszcze więcej i jakoś nikt nie płacze że za dużo wręcz przeciwnie ciągle mało...raz na ruski rok jeździsz na rowerze i gdzie niby jeździsz po swoim polu czy po drodze gdzie kierowcy najchętniej przejechaliby cię z rozkoszą, a może po chodnikach między staruszkami i kobietami z wóżkami

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3098078 2012-02-07 17:02 cześć danziger :-) (4)

ja wolę rower od KM bo jest szybszy, niezależny, nie muszę wąchać niczyjego potu spod pach, no i tańszy, w 100% dyspozycyjny, zawiezie mnie tam gdzie KM nie dociera i o takiej porze o której KM nie dociera. :-)
A jak się łazi po ścieżkach rowerowych wpoprzek i na ukos wprost pod koła to się ma za swoje. Rower trzeba już zacząć traktować jak samochód bo będzie ich coraz więcej z uwagi na rosnące ceny paliwa. Przecież nie łazisz po ulicy jak święta krowa nie ? To tak samo nie łaź po ścieżkach rowerowych. :-)

chavez

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3098100 2012-02-07 22:38 jak do ściany.... (3)

a przy 20 stopniowym mrozie tez popylacie na rowerku? kurcze chciałabym to zobaczyc, niezły ubaw;) Po drugie pisałam juz kilka razy i to do nikogo chyba nie trafia, ze berlin, hamburg, czy np cala holandia to kurcze ''plaskie'' jak placek miasta i tam mozna sobie spokojnie pojezdzic na rowerze.mieszkałam ostatnio przez pół roku w poznaniu, tam tez da sie pojezdzic na rowerze bo jest plasko i chetnie z tego korzystalam. natomiast wjezdzanie pod ciagle gorki i zjezdzanie z nich nie nalezy do jazd przyjemnych a nadaje sie tylko dla kolarzy. jesli chcialbys jechac z matarnii do pracy w gdansku glownym na rowerze to zycze powodzenia. jesli gdansk NIE jest przystosowany do jazdy na rowerze ze wzgledu na swoje ukształtowanie to NIE MA SENSU wydawania MILIONÓW na taką infrastrukturę. co innego berlin, hamburg, cala holandia, belgia etc.

danziger

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3098111 2012-02-08 09:16 w Szwajcarii i Austrii jest górzysto i jest wiele wiat do parkowania rowerów (2)

nowoczesne rowery z przerzutkami oraz/lub ze wspomaganiem elektrycznym pozwalają na jazdę bez przeszkód po mieście z takimi nierównościami terenowymi jak w Trójmieście. Te twoje teksty to zwykła wymówka dla leniwych. Te "miliony" wydawane na rozwój ruchu rowerowego mają kilkanaście razy większą efektywność niż miliardy wydawane na rozbudowę sieci drogowej.

polski elbinger

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3098132 2012-02-08 12:32 to po co (1)

budujemy autostrady, budujmy ścieżki rowerowe. hihi

danziger

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3098133 2012-02-08 20:54 dlaczego myślisz tunelowo?

jedno robić i o drugim nie zapominać. Jak autostrada, to z przepustami rowerowymi lub kładkami przystosowanymi do ruchu rowerów. Po co jątrzysz?

polski elbinger

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3097930 2012-02-07 06:11 I tak rozkradną te rowery... (6)

Gulix

popieram opinię 67 / nie zgadzam się 50
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3097966 2012-02-07 08:09 I tak rozkradną te rowery... (1)

I tak może być...ponieważ : " DRMG zamierza ustawić do końca przyszłego roku 15 wiat rowerowych. Pod każdą znajdować będzie się przynajmniej 10 stojaków, którym będą przyglądać się kamery."
Ale stojaków nie ukradną :-))

wow

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3098036 2012-02-07 11:50

Na Stogach wyrwą stojak razem z ziemią.

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3097981 2012-02-07 09:01 (3)

w Niemczech tego wszędzie full, ale tam nie trzeba pilnować

okularnik

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3098005 2012-02-07 10:15 tam jest system znakowania rowerów nie używanych tygodniami (2)

aby straż miejska wiedziała, które z nich są porzucane i blokują miejsce do parkowania innym. U nas też by się takie coś przydało- dlaczego wraki samochodów blokują miejsce do parkowania w mieście?
Tak czy inaczej ruch jest we właściwą stronę, a malkontentom mówimy nasze stanowcze NIE!

reemigrantka

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3098061 2012-02-07 14:06 (1)

"dlaczego wraki samochodów blokują miejsce do parkowania w mieście"

Dlatego, że nikt nie raczy zgłosić tego choćby do straży miejskiej. Samochody akurat są już oznakowane, mają przecież rejestracje. Wystarczy więc zadzwonić, podać numer i miejsce.

Ludzie jednak wolą marudzić w internecie zamiast cokolwiek zrobić.

stop malkontentom

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3098096 2012-02-07 21:56 bzdura

u mnie na ulicy stoi samochod juz kilka lat caly zarośnięty ale ma numer rejestracyjny. i co zrobila straz miesjka?
standardowe "nic sie nie da zrobić" bo nie wyglada na samochod porzucony dopoki ktos mu nie wyrwie tablic rejestracyjnych to nikt nawet palcem nie kiwnie bo przeciez trawa do na wysokosc 50 cm 4 opony bez powietrza caly przedrzewialy od 10lat nieoplacone OC to zamaloaby stwierdzic ze samochod jest porzucony
najlepsze zdanie o strazy miejskiej i policji maja ci co jeszcze nigdy z ich uslug nie korzystali

ja

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3097931 2012-02-07 06:17 Jesli kupują rowerza wiele tysięcy tylko do jazdy po mieście- (9)

muszą zostać ukarani za trwonienie głupie pieniędzy - a złodziej jest tu tylko głosem rozsądku :-)))

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 161

zgłoś do moderacji opinię 3097962 2012-02-07 08:00 twoj IP przekazany policji :)

jw

rox

popieram opinię 22 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3097996 2012-02-07 09:30 Jak kupię (4)

za kilka tysięcy rower do jazdy po mieście, to jest to głupie? A jak nazwiesz fakt, że ludzie kupują samochody za dziesiątki tysięcy złotych do jazdy po mieście?

NN

popieram opinię 34 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3098074 2012-02-07 16:10 ja znam takich co mają samochód nowy i trzymają go w garażu... (1)

:)

jw

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3098113 2012-02-08 09:17

a gdzie mają go trzymać? w lodówce?

FD

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3098107 2012-02-08 08:33 To jest MEGA GŁUPIE :)

J.W

ANTY ROX

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3098128 2012-02-08 10:05

jest pewna różnica między rowerem za kilka tysięcy a samochodem za dziesiątki tysięcy (znajdź mi nowy samochód za mniej niż 30.000 zł)

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3098006 2012-02-07 10:19 z takim głupim komentarzem to chyba chcesz tylko sprawdzić ile minusów dostaniesz ?

???

bajker

popieram opinię 15 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3098019 2012-02-07 10:56

ACTA już cie namierza...

dt

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3098137 2012-03-07 09:08

a za Twoje kupują? Nie. To po co się w ogóle odzywasz?

a

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3097932 2012-02-07 06:19 Plus za pomysł (2)

jak ktoś będzie chciał to i spod monitorowanych wiat ukradnie rower. Ale plus za pomysł, widać że miasto dba o rowerzystów. A z roku na rok widać że coraz więcej rowerzystów pojawia się na ścieżkach rowerowych.

xyz

popieram opinię 85 / nie zgadzam się 8

zgłoś do moderacji opinię 3097986 2012-02-07 09:09 rowerzystki i rowerzyści pojawiają się nie tylko na ścieżkach rowerowych

wielu z nich nadal jeździ po jezdni - jeżeli nie ma ścieżki lub ma wiele wad. Wiele osób jeździ bezkonfliktowo po chodnikach jeżeli jezdnie są zatkane, szkoda, że chodniki są często zastawiane samochodami (parkującymi legalnie i nielegalnie). Wszystko przed nami.

siwy miś

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3098025 2012-02-07 11:18 własnie widac ze wcale niedba a te wiaty obiecane 10 lat temu i kompletnie bezsensu zaprojektowanedopiero za 2 lata

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3097933 2012-02-07 06:19 NIE dla umiejscowienia !! (5)

wiaty przy SKM ?? przy pętli autobusowej ?? Jeśli już SKM to tylko w miekszych mistach / dzielnicach. Gdańsk Główny i Wrzeczcz. Żabianka ? może Zaspa albo Politechnika ? raczej nie. Oliwa tylko w okolicach parku. Wszędzie tam gdzie udają się ludzie a nie oddalone o 30 min drogi do tych miejsc.
Przy kinach i plażach - TAK, przydałoby się najwięcej przy centrach handlowych ale nie koniecznie tak blisko, idealnie kilka we Wrzeszczu dla klientów galerii handlowych , banków, urzędów, w Gdańsku przy urzędzie miejskim, ul. Rajska, oraz tam gdzie jest najwięcej urzędów, sklepów, banków, czyli tam gdzie załatwia się różne sprawy, zakupy, itp. Miejsca rozrywki jak kina, teatry, to bdb. miejsca na wiaty.
Monitoring ?? Nie wierzę w kamerki. Składaka nie było by żal, ale nawet starego górala bym nie postawił.
Wolę ochronę i pomieszczenie jak w centrum handlowym Manhattan, czy kiedyś przt Alfa nawet pod chmurką. Może nawet taniej by wyszło z obsługą.
Monitoring to tylko późniejsze wykrywanie kradzieży a nie zapobieganie !!
A wiadomo jak jest w wykrywaniem ... i odnajdywaniem skradzionych rzeczy.
Pomysł godny ale do poprawki !

Bill

popieram opinię 56 / nie zgadzam się 26
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3097946 2012-02-07 07:15 Tragedia... (2)

Umiesz czytać ?? Będą zamki elektronicznie blokowane.

Fill

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3098081 2012-02-07 17:15 tak to widzę (...) (1)

Fill,
życzę Tobie takiego przypadku jak na tej fotce :)

Bill

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3098086 2012-02-07 17:37 nie można dać tu linku

fotki która jest też na trojmiasto.pl :/
no nic.
Fill, przypnij sobie ten swój rowerek na ten elektroniczny zameczek.
Po godzinie wróc do rowerka i ujżyj jego metamorfozę:
brak kół,
brak siodełka,
brak, kierownicy,
przypnij na trochę dłużej a może i cały napęd ktoś sobie ... pożyczy.

Bill

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3097987 2012-02-07 09:10 co ci przeszkadzają wiaty przy małych stacjach SKM? (1)

smucisz bo dawno na rowerze nie byłeś?

Billy Kid

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3098083 2012-02-07 17:23 smucę bo ...

jeżdzę codziennie (nawet w ostatnie mrozy).
Wiaty przy małych stacjach SKM ? Może tylko dla tych co nie mają gdzie zostawić roweru np. w pracy.
Zazwyczaj w pobliżu stacji SKM nie ma nic, gdzie można się udać.
Muszą to być miejsca gdzie COKOLWIEK się załatwia (prócz WC ;))
a niech nawet będą to uczelnie i szkoły ale wtedy trzeba było by postawić takich wiat conajmniej kilkadziesiąt (!).
Musi być kompromis.

Bill

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3097934 2012-02-07 06:21 To nie Holandia (20)

tutaj mało kto pomyka na rowerze, inwestycja z goła nie opłacalna. Ale zobaczymy

popieram opinię 15 / nie zgadzam się 171
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3097941 2012-02-07 06:46 (15)

po pierwsze mało, bo infrastruktura ciągle kuleje. Jak się buduje przyjazne rowerzystom miasto, to nagle rowerzyści pojawiają się "znikąd".

Po drugie - z roku na rok coraz więcej.

Kilkanaście lat temu w lecie widziałem w Gdańsku tylu rowerzystów co teraz jeździ zimą.

popieram opinię 41 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3097960 2012-02-07 07:56 (14)

mało? nie powiedziała bym. Całe lato jeżdzę do pracy na rowerze i mogę powiedzieć że na ścieżkach o 6 rano są wręcz tłumy :) nawet teraz przy takiej temperaturze widać codziennie rowerzystów

popieram opinię 26 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3097973 2012-02-07 08:26 (9)

prosze o czytanie ze zrozumieniem

yass

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3098042 2012-02-07 12:05 tu sie rowerem jezdzic nie da (8)

bo są górki i pagórki, jak bym z matemblewa chciała jechac go gda głównego to bym musiała z jechac z góry, póżniej podjechac pod gorę na morenę i póżniej znowu zjechac, dajcie spokój. w HOLANDII sie jezdzi rowerami bo to państwo płaskie jak placek i tu nigdy nie bedzie tylu rowerzystow co w Holandii! już kumacie, dlaczego to jest nieopłacalne?

blondynka

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 21
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3098050 2012-02-07 12:58 Schudniesz bez aerobiku (6)

Jak byś jeździła na prawdę rowerem, to byś ważyła poniżej 100 kg. Sam waże 95 :-), ale bez problemu podjeżdżam z Orłowa do Karwin. Górka nie mniejsza od tej Twojej

neo

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3098066 2012-02-07 14:17 nie waże 100kg (5)

ale 60 grubasie. współczuje ci wieprzu, że wazysz 95kg. wiesz jak ktos nie moze podjechac pod górkę to nie oznacza odrazu ze ktos jest gruby. ja mam na przykład astmę. ale nie będe się tłumaczyła tobie gruby prosiaku z chlewa bo do ciebie nic nie dociera.

blondynka

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 13
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3098067 2012-02-07 14:18 a i pewnie (1)

jak juz dojedziesz do pracy to śmierdzisz potem, jak 95% polaków. już wiem dlaczego tak śmierdzicie panowie. fuuuj.

blondynka

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 12

zgłoś do moderacji opinię 3098084 2012-02-07 17:28

idź się wytipsuj i wytapiruj żebyś z daleka była widoczna i żeby można było cię omijać szerokim łukiem z odpowiednim wyprzedzeniem.

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3098088 2012-02-07 19:18 (1)

typowe podejście blondynki, mój kolega ma astmę, ma ponad 50 lat i śmiga rowerkiem jak i kiedy tylko może zresztą co Ci tłumaczyć jak do blondynki i tak nie trafi

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3098101 2012-02-07 22:41 pewnie

nie ma to jak stereotypowe podejscie. jesli chcesz sie bawic w stereotypy to kazdy polak to zlodziej, brudas, kłamca i debil. pozdro.

blondynka

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3098109 2012-02-08 09:13 Na astmę jest skuteczny sposób, co udowodniły norweskie narciarki

kipic

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3098129 2012-02-08 10:08

potwierdzenie stereotypu

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3097983 2012-02-07 09:04 nie każdy pracuje na budowie (3)

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 9

zgłoś do moderacji opinię 3097992 2012-02-07 09:17

co ma piernik do wiatraka?

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3098011 2012-02-07 10:32 (1)

Robiąc na budowie nie chciało by mi się jeszcze na rowerze męczyć. :)

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3098089 2012-02-07 19:21

ja pracuje fizycznie dojeżdżam codziennie rowerem z Oruni na Siedlce i wierz mi zajmuje mi to mniej czasu niż dojazd środkami komunikacji miejskiej ba nawet nie czuje się mrozu tak jak w zimnych tramwajach :D

Karol

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3097961 2012-02-07 07:58 Pomysł dobry (2)

Według mnie pomysł jest bardzo dobry, takie cudo mogło by stanąc koło dworca głównego w gdańsku lub na nowobudowanej pętli tramwajowej na swietokrzyskiej. Mieszkam na zakoniczynie i do pętli mam 2-3 km. Wsiadłbym na rower i podjechał do pętli zostawił go tam mając 80% pewnosci ze gdy wrocę z pracy nadal tam będzie, teraz mam 100% pewnosci że jak wrócę to nie będzie ani roweru ani zapięcia.

Obiboc

popieram opinię 19 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3098110 2012-02-08 09:15 80% - masz zamiar co tydzień kupować nowy rower?

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3098131 2012-02-08 10:14

kolega w lato 2008 jeździł do pracy z Wrzeszcza do Gdyni, codziennie rano zostawiał rower pod dworcem i jak wracał to zawsze był i rower ma do tej pory. Dodam że używał zapięcia za przysłowiowe 5zł. Może istotne jest to że był to najlepszy rower miejski z jakim się spotkałem - 28" koła, wygodne siodło, dobra pozycja na rowerze, zapewnia duże prędkości jazdy. Co do marki roweru to nie jestem pewien pisowni, ale czyta się chyba "Ukraina"

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3097991 2012-02-07 09:16

Rzecz w tym, żeby właśnie to zmienić

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3097935 2012-02-07 06:21 super pomysł (1)

ale za mało tych wiat, powinny być przy każdym peronie skm, galeriach, dużych węzłach komunikacyjnych w samym Gdańsku minimum 50.

popieram opinię 83 / nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 3098120 2012-02-08 09:32

Na początek wystarczy nawet 10 wiat, ludzie muszą się przyzwyczaić, decydenci muszą "zobaczyć" (poprzez opinie użytkowników oczywiście, bo sami jeżdżą samochodami;) ) czy ludzie będą z tego korzystać. Po co stawiać od razu 50 wiat, jak może okazać się, że ludzie boją się z nich korzystać... a jeśli okaże się, że 10 wiat to za mało - to miasto dostawi ich więcej (zapewne).

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3097937 2012-02-07 06:28

i tak rozkradną :( rozbiją :( cokolwiek

maja

popieram opinię 16 / nie zgadzam się 20
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3097938 2012-02-07 06:28 wiadomo że rower za kilka tyś będzie kusił złodziejaszków (3)

ale dopóki prawo będzie głaskało za złodziejstwo to tak już będzie. a kradzieże to polska specjalność z tego słyniemy na cały świat.

popieram opinię 73 / nie zgadzam się 8

Opinia została zablokowana przez moderatora.

zgłoś do moderacji opinię 3097990 2012-02-07 09:13 statystyki mówią, że najwięcej rowerów kradnie się w Sztokholmie

robią to narkomani i okradzeni rowerzyści codzienni. Im więcej jazdy na rowerze tym mniej ryzyka narkomaństwa. Nie smuć na temat polskich specjalności, bo chyba dawno poza Polską nie byłeś.

marakuja

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3098016 2012-02-07 10:43 co to jest tyś, może chodziło o rysia?

tyś czy ktoś inny

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3097940 2012-02-07 06:42 A potem kamera (8)

pobiegnie za złodziejem i założy mu kajdanki...
masakra...
a czy ktoś pomyślał, że złodziej założy kominiarkę i można szukać wiatru a raczej roweru w polu

Damian

popieram opinię 99 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3097980 2012-02-07 08:56 złodziej prędzej ukradnie ze zwykłego stojaka niż z tego monitorowanego (7)

albo Cię zrzuci z roweru

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3098044 2012-02-07 12:07 w polsce (5)

wszystko rozkradną, ukradną, poniszczą, pomalują sprejami, naplują, obsikają, nasrają. u nas nie ta kultura, najpierw trzeba ludzi wychowac, na wzór zachodni.

blondynka

popieram opinię 18 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3098051 2012-02-07 13:05 Ortografia (4)

"Polsce" piszemy wielką literą, światowa Krowo.

Karol

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 9
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3098065 2012-02-07 14:13 no co ty? (3)

ale odkrycie. specjalnie napisałam małą, bo jak byś nie wiedział wiele ludzi nie używa wielkich liter pisząc na komputerze.

a ty się polski chamie naucz kultury, bo ci słoma z butów wystaje. tak polska to dziki kraj jak powiedział polski poseł. i będe pisała polska małą literą bo to nie jest wypracowanie z polskiego ani żaden oficjalny tekst. a określeniem światowa bardzo mi schlebiłeś, dzięki i pozdrawiam wszystkich chamów z polandu.

blondynka

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3098092 2012-02-07 19:56 blondynka

I tyle frustracji bo nikt cię nie chce ? Wystarczy, że nie będziesz się odzywać ...może ci się uda ?

wow

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3098093 2012-02-07 19:58

masz racje kochanienka, moze na kawke skoczym?

fanta_fancinsky

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3098138 2012-03-12 17:21 Uważaj wieśniaro, bo twoim (specjalnie małą literą) porównanie :żę wiele osób tak robi"

jest do bani.
Uważaj więc, bo "wiele osób zabija innych".
Czy w takim razie ty (znowu specjalnie małą literą) też kogoś zabijesz?
Pytanie retoryczne. Sprawdź sobie w wikipedii co to znaczy

Żegnam ozięble

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3098097 2012-02-07 21:59 niedawno kogos prawie zabiliw gdyni

pod okiem czujnej kamery o gdyby swiadkowie nie zadzwonili na policje to nikt by o tym sie nie dowiedizal pieprze te ich "monitorowane" stojaki na ktore nikt nawet nie patrzy

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 0

dodaj swoją opinię

Warte uwagi: