- 1 Jest reakcja na serię kolizji z tramwajami (90 opinii)
- 2 Pościg między autami na trzypasmówce (59 opinii)
- 3 Wieczny problem z dzielnicami: "na" czy "w" (137 opinii)
- 4 Znów były wyścigi na al. Grunwaldzkiej (310 opinii)
- 5 108. urodziny najstarszej gdańszczanki (132 opinie)
- 6 Bezdomny bez pracy udawał inwestora (65 opinii)
Zaprojektuj nowe logo Opery Leśnej
Nowa Opera Leśna musi mieć nowe logo - tak uznały władze Sopotu i przedstawiciele Bałtyckiej Agencji Artystycznej BART. Właśnie ogłoszono konkurs na opracowanie go. Czasu jest niewiele, bo inauguracja przebudowanego amfiteatru ma się odbyć już latem.
Teoretycznie remont Opery Leśnej miał się zakończyć... wiosną tego roku. Z powodu konfliktu (na linii miasto - wykonawca) dotyczącego projektu konstrukcji stalowej dachu, prace zdecydowanie się przedłużyły - prawdopodobnie trwać będą do lata roku 2012.
Na koniec lipca zapowiadane jest w każdym razie uroczyste otwarcie zmodernizowanego amfiteatru. Planowana impreza ma pokazać nowe możliwości opery i być multimedialnym widowiskiem dopełnionym technologią 3D. W takim duchu utrzymane ma być też nowe logo Opery Leśnej.
- Chcemy, aby było ono nowoczesne, skrojone na miarę nowych możliwości opery. Oczywiście dobrze, jeżeli będzie w jakiś sposób nawiązywać do jej ponad 100-letniej historii, jednak pod względem wzornictwa nawiązywać ma do współczesnych, a nie historycznych logotypów - mówi Mariusz Pszczółkowski z BART.
Konkurs jest dwuetapowy. Na początek BART czeka na portfolio zawierające tylko logotypy wykonywane wcześniej przez osoby chcące wziąć w nim udział. Na ich podstawie wybrane zostaną trzy osoby, które przejdą do kolejnego etapu, podczas którego wykonać będą musiały po trzy różne projekty logotypów opery. To z nich wybrane ma zostać oficjalne logo amfiteatru.
Podobne konkursy i ich wyniki w ostatnim czasie często wywołują kontrowersje. Tak było chociażby z nowym logo PZPN, które - nie na długo na szczęście - zastąpiło na koszulkach polskich piłkarzy tradycyjnego orzełka. Wiele osób miało też uwagi dotyczące wyboru logotypu Europejskiego Centrum Solidarności.
Czy tym razem będzie podobnie? Miejmy nadzieję, że nie.
Miejsca
Opinie (91) 8 zablokowanych
-
2011-12-16 10:40
spec work
jak dla mnie to kolejny spec (speculative) work. Szukaja frajerow ktorzy im zrobia prace, ktora kosztowala by spore pieniadze.
- 5 1
-
2011-12-16 10:50
mewa z reklama banku w którym spłaca kredyt.
- 1 1
-
2011-12-16 11:47
dobre komentarze
Pomyśleć każdy może, i mądrzenie się nie kosztuje. Tu trzeba umić gadanie nie wystarczy ;)
- 0 1
-
2011-12-16 14:43
hahahah 1000zł brutto
- 0 1
-
2011-12-16 15:52
"Konkurs jest dwuetapowy ... " - przecież musi wygrać "swój człowiek"
- 0 1
-
2011-12-16 16:53
SKALNAL! (1)
Założenia konkursu są korupcjogenne. Wstyd dla organizatorów. Jeszcze się nie zaczęło, a już czuć smród. Wstyd szanowni Państwo!
- 1 1
-
2011-12-16 20:01
oświeć mnie co wskazuje na nieprawidłowości "znany grafiku"
- 1 1
-
2011-12-16 16:53
(1)
burak )
- 1 1
-
2011-12-18 08:46
rzodkiew
- 0 0
-
2011-12-16 20:32
bzdura
to nie konkurs, a kpina, jaki ma sens pokazywanie portfolio dotychczasowego, skoro projekt logo Opery może być niewypałem, ten regulamin to wstyd, samoograniczenie albo głupota, chyba, że zwycięzca jest już wybrany, a konkurs to sposób na promocję. Pozdrawiam "marketingowców" Bartu :)
- 1 0
-
2011-12-16 22:01
po co to trucie
wiadomo że koleś już "WYGRAŁ""
- 2 0
-
2011-12-16 22:34
PROSZE, PROSZE
najpierw niech BART oglosi konkurs na najlepszy pomysl na SWOJE LOGO!!!hahahahahahahahah bo jest conajmniej zalosne, a tymbardziej nie jest "w duchu XXI wieku" :D
- 1 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.