- 1 Miasto nie zgodzi się na budowę 10 bloków w miejsce Alfa Centrum (240 opinii)
- 2 Co się wydarzyło na lotnisku z piątku na sobotę (332 opinie)
- 3 W Oliwie kwitną wiśnie jak w Tokio (46 opinii)
- 4 Po ośmiu godzinach otwarto obwodnicę (357 opinii)
- 5 "Majówkowa dyspensa": hit czy kit? (47 opinii)
- 6 Więcej pociągów z Gdyni na Hel (122 opinie)
Będzie dwóch menadżerów Śródmieścia w Gdańsku
Rozstrzygnięto konkurs na menadżera Śródmieścia w Gdańsku. Okazuje się, że funkcję tę będą pełnić dwie osoby. Od lutego o tę część miasta będą dbać Tomasz Wróblewski, były restaurator i redaktor naczelny, obecnie doradca wojewody oraz architekt Jakub Żelazny.
Propozycję współpracy na stanowisku pełnomocnika ds. Śródmieścia otrzymały ostatecznie dwie osoby: Tomasz Wróblewski i Jakub Żelazny.
Ich głównym zadaniem będzie koordynowanie pracy służb miejskich i imprez na niewielkim, ale niezmiernie ważnym obszarze Głównego Miasta. Swoją pracę rozpoczną z początkiem lutego, a do tego czasu szczegółowo zostanie określony zakres ich obowiązków i plan pracy na najbliższe pół roku.
Dlaczego menadżerów będzie dwóch?
- Obaj panowie mają bardzo różne doświadczenie i predyspozycje, dlatego będą się dobrze wzajemnie uzupełniać. Śródmieście to bardzo ważna część naszego miasta, która ma wiele potrzeb i problemów, stąd dwie dodatkowe pary rąk do pracy bardzo się przydadzą i przełożą na sprawne zarządzanie tym obszarem miasta, w tym skuteczne budowanie partnerstwa z lokalnym biznesem, mieszkańcami i organizacjami. Tym bardziej, że przygotowujemy się obecnie do rewaloryzacji Drogi Królewskiej oraz Długiego Pobrzeża - wyjaśnia Paweł Adamowicz na swoim profilu na Facebooku.
Tomasz Wróblewski (rocznik 1968)
Opinie (174) 9 zablokowanych
-
2015-01-08 12:44
To teraz proszę ...
zwolnić urzędników, którzy do tej pory robili to samo, ale nieudolnie !!!
- 19 4
-
2015-01-08 12:55
czy można gdzieś zamieścic prezentacje wizji Śródmieścia obu Panów?
zapewne przygotowali jakieś prezentacje na konkurs
może mieli fajne (i realne) pomysły- 18 1
-
2015-01-08 13:03
Absurd
oby nie zapomnieli zatrudnić sekretarki , asystentki , sprzątaczki i jeszcze może tam kogoś - Niech żyje absurd !!!!!!!!!!!!!
- 15 5
-
2015-01-08 13:13
jaki menadzer
przeciez to jawna ustawka, o ile jest potrzebny menadzer to z doswiadczeniem w budownictwie i architekturze a nie osoba od krztaltowania i ochrony srodowiska ktora pracowala w gazecie ... jawne kpiny, kolejne miejsce pracy dla kolegow prezia
- 18 5
-
2015-01-08 13:26
Ale ktoś wybrał znowu cesarza?
Przecież zawsze taki był, a nie od dzisiaj...- 8 2
-
2015-01-08 13:50
słowa,słowa,słowa..a efekty widać...
- 5 1
-
2015-01-08 14:18
Wielu jak na teren ktory mozna obejść w 25 minut
- 10 6
-
2015-01-08 14:33
rozumiem, że to praca na etacie, więc rezygnują z ewentualnych innych etacików?
czy będą pracować w wolnym czasie?
- 7 2
-
2015-01-08 14:43
Rozstaje (3)
No jak pan Żelazny będzie taki płodny jak na Rozstajach to życzę Śródmieściu powodzenia. Na szczęście na Zaspie już tego Pana nie ma...
- 21 5
-
2015-01-08 14:47
dziwna sprawa z tymi Rozstajami, przechodzą jakieś dziwne inwestycje, niektóre nie przechodzą a później członek zarządu ląduje na miejskim stołku?
- 8 3
-
2015-01-08 18:19
na rostajach rządzi rada nadzorcza staruchów
akurat Żelazny miał dość praktyczne spojrzenie na zarządzanie tą spółdzielnią tyle że tam utrzyma stołek jedynie prezes na smyczy i w kagańcu rady nadzorczej. Dobrze, że się chłop ewakuował, bo kijem wisły nie zawróci. Rozstaje trzeba wysadzić i postawić budynki od nowa, ale już bez ulicy Burzyńskiego.
- 5 4
-
2015-02-08 09:06
Jestes zazdrosnikiem
wiem nawet kim ... Nic nigdy w życiu ci nie wyszło , stąd ten jad......którym zarażaz innych....
nie życze nawet ,żebys się otrząsnął , bo to i tak ponad twoje siły.......
M.Z- 0 0
-
2015-01-08 15:03
Od 2006 do 2012 roku prowadził kilka klubów w Gdańsku. (2)
Lechia, arka, bałtyk, polonia, gedania, klub przyjaciów zwierząt.
- 6 3
-
2015-01-09 00:18
(1)
no i blondynek
- 1 0
-
2015-01-09 17:18
stacja Deluxe - ale czy to klub?
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.