• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Będzie dwóch menadżerów Śródmieścia w Gdańsku

Katarzyna Moritz
8 stycznia 2015 (artykuł sprzed 9 lat) 
Menadżerowie Śródmieścia będą koordynowali pracę wielu służb miejskich na obszarze Głównego Miasta. Menadżerowie Śródmieścia będą koordynowali pracę wielu służb miejskich na obszarze Głównego Miasta.

Rozstrzygnięto konkurs na menadżera Śródmieścia w Gdańsku. Okazuje się, że funkcję tę będą pełnić dwie osoby. Od lutego o tę część miasta będą dbać Tomasz Wróblewski, były restaurator i redaktor naczelny, obecnie doradca wojewody oraz architekt Jakub Żelazny.



Czy dwóch menadżerów będzie działało lepiej niż jeden?

Do ogłoszonego pod koniec września przez Pawła Adamowicza, prezydenta Gdańska, konkursu na menadżera Śródmieścia, stanęło w sumie sześć osób. Do finału rozmów z kandydatami na to stanowisko przeszły dwie.

Propozycję współpracy na stanowisku pełnomocnika ds. Śródmieścia otrzymały ostatecznie dwie osoby: Tomasz WróblewskiJakub Żelazny.

Ich głównym zadaniem będzie koordynowanie pracy służb miejskich i imprez na niewielkim, ale niezmiernie ważnym obszarze Głównego Miasta. Swoją pracę rozpoczną z początkiem lutego, a do tego czasu szczegółowo zostanie określony zakres ich obowiązków i plan pracy na najbliższe pół roku.

Dlaczego menadżerów będzie dwóch?

- Obaj panowie mają bardzo różne doświadczenie i predyspozycje, dlatego będą się dobrze wzajemnie uzupełniać. Śródmieście to bardzo ważna część naszego miasta, która ma wiele potrzeb i problemów, stąd dwie dodatkowe pary rąk do pracy bardzo się przydadzą i przełożą na sprawne zarządzanie tym obszarem miasta, w tym skuteczne budowanie partnerstwa z lokalnym biznesem, mieszkańcami i organizacjami. Tym bardziej, że przygotowujemy się obecnie do rewaloryzacji Drogi Królewskiej oraz Długiego Pobrzeża - wyjaśnia Paweł Adamowicz na swoim profilu na Facebooku. 

Jakub Żelazny (rocznik 1978)

Jakub Żelazny Jakub Żelazny
Z wykształcenia architekt i inżynier budownictwa lądowego, absolwent Politechniki Gdańskiej. Ukończył także studia podyplomowe "Zarządzanie rozwojem przestrzennym miast" na PG. Posiada wieloletnie doświadczenie w projektowaniu architektonicznym i budowlanym, głównie przy projektowaniu obiektów użyteczności publicznej. Posiada uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń. W latach 2007 - 2013 pracował w Zakładzie Usług Technicznych w Gdańsku, Pracowni Projektowej Iluzja w Gdańsku oraz Studiu Projektowym OIKOS w Gdańsku. Od 2013 do 2014 roku zajmował stanowisko zastępcy prezesa Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej "Rozstaje" w Gdańsku, gdzie zarządzał m.in. działem technicznym, administracją zasobów spółdzielni oraz przygotowaniem inwestycji i remontów.

Tomasz Wróblewski (rocznik 1968)

Tomasz Wróblewski Tomasz Wróblewski
Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, magister Kształtowania i Ochrony Środowiska. W latach 1992-2003 dyrektor Agora SA, Oddział Gdańsk (m.in. wydawca Gazety Wyborczej). W latach 1992-2005 pełnił funkcję redaktora naczelnego Gazety Wyborczej Trójmiasto, a w 2012 roku zastępcy redaktora naczelnego Dziennika Bałtyckiego. Od 2006 do 2012 roku prowadził kilka klubów w Gdańsku. Od 2013 roku jest wykładowcą w Wyższej Szkole Bankowej oraz na Uniwersytecie Gdańskim. Od 2013 dyrektor Biura Prasowego w Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Gdańsku.

Opinie (174) 9 zablokowanych

  • brawo.. właściwi ,kompetentni, szanujący HISTORIE WMG..

    powodzenia..

    • 4 8

  • można zobaczyc Ich prezentacje konkursowe?

    • 13 3

  • kilka pytań:

    1. jaki jest zakres obowiązków Panów?
    2. który za co odpowiada?
    3. gdzie urzędują i jakie są godziny urzędowania?
    4. w jakim trybie mogą się do Nich zgłaszać mieszkańcy?

    • 15 3

  • pewnie obaj z PO bo stolkow zabraklo

    • 6 3

  • Tak to jest po wyborach...

    Wiadomo. Po wyborach trzeba znaleźć stołki dla zasłużonych kuzynów królika.
    Jeszcze po czterech menagerów wszystkich dzielnic, menagerów plaży, menagerów terenów zielonych.... Tym sposobem zmaleje bezrobocie w Grodzie Adamowicza!

    • 8 3

  • PO miało zmniejszać administrację

    Z całym szacunkiem ale to już przesada. Panie Adamowicz, widać potrzebuje pan mózgu albo drugiego Prezydenta Miasta Gdańska - a czemu nie? Zróbmy dwa Sejmy, dwóch Prezydentów. Pogięło kogoś

    • 10 4

  • Najpierw niech umyja okna we szystkich budynkach na Długiej (1)

    Potem niech posprzątają ptasie odchody na Tkackiej pod filarami a jak skończą to niech zaczną naprawiać dziurawe chodniki.

    • 11 4

    • Ale ich jest tylko dwóch :P

      • 5 0

  • hahaha

    i po to mam iść na studia by mieć takie stanowisko ? wałek na wałku

    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10690211_1544704182445005_887149090140308994_n.jpg?oh=d14d93bdecd4ff6e4081def26e52da46&oe=556F0B8C&__gda__=1433073744_d046525c7b187333880bbbd8894cc2ec

    • 2 3

  • rozmnazanie posad sympatykow PO (3)

    proponuje oglosic nabor na menagerow dla kazdej ulicy Gdanska. PO ma zapewnionych wiecej glosow w kolejnych wyborach. Dobra metoda na rozmnazanie armii zwolennikow PO.

    • 4 6

    • (1)

      o nie. Pan Jakub żelazny to wierny sympatyk Pisu. troszkę go poznałem...

      • 1 3

      • pis

        mocny sympatyk PISU. Pewnie dlatego dostał tę pracę. Pisowcy wszędzie ulokują swoich.

        • 3 1

    • Po jednym od numerów parzystych i nieparzystych

      na każdej ulicy

      • 1 4

  • Gratuluje faziemu dobrego stanowiska

    • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane