- 1 Jesienią zamkną węzeł Gdańsk Południe (145 opinii)
- 2 Obława w Letnicy. Nowe fakty (84 opinie)
- 3 Śmierć na hulajnodze. Sprawa wraca do sądu (199 opinii)
- 4 Schody samoróbki zastąpi chodnik (30 opinii)
- 5 Promenada po remoncie hitem sezonu (124 opinie)
- 6 Duża podwyżka opłat za wodę w Sopocie (177 opinii)
Będzie dwóch menadżerów Śródmieścia w Gdańsku
Rozstrzygnięto konkurs na menadżera Śródmieścia w Gdańsku. Okazuje się, że funkcję tę będą pełnić dwie osoby. Od lutego o tę część miasta będą dbać Tomasz Wróblewski, były restaurator i redaktor naczelny, obecnie doradca wojewody oraz architekt Jakub Żelazny.
Propozycję współpracy na stanowisku pełnomocnika ds. Śródmieścia otrzymały ostatecznie dwie osoby: Tomasz Wróblewski i Jakub Żelazny.
Ich głównym zadaniem będzie koordynowanie pracy służb miejskich i imprez na niewielkim, ale niezmiernie ważnym obszarze Głównego Miasta. Swoją pracę rozpoczną z początkiem lutego, a do tego czasu szczegółowo zostanie określony zakres ich obowiązków i plan pracy na najbliższe pół roku.
Dlaczego menadżerów będzie dwóch?
- Obaj panowie mają bardzo różne doświadczenie i predyspozycje, dlatego będą się dobrze wzajemnie uzupełniać. Śródmieście to bardzo ważna część naszego miasta, która ma wiele potrzeb i problemów, stąd dwie dodatkowe pary rąk do pracy bardzo się przydadzą i przełożą na sprawne zarządzanie tym obszarem miasta, w tym skuteczne budowanie partnerstwa z lokalnym biznesem, mieszkańcami i organizacjami. Tym bardziej, że przygotowujemy się obecnie do rewaloryzacji Drogi Królewskiej oraz Długiego Pobrzeża - wyjaśnia Paweł Adamowicz na swoim profilu na Facebooku.
Tomasz Wróblewski (rocznik 1968)
Opinie (174) 9 zablokowanych
-
2015-01-09 10:13
a może by w ankiecie dać wariant -
- Uważam, że taka funkcja to mnożenie zbędnych stanowisk.
- 3 3
-
2015-01-09 10:47
Mądrze napisał gościu podpisujacy sie ksywą ART
Menagerem to powinien być sam Prezydent Gdańska i to on powinien kreować wizję strategii rozwoju miasta ze szczególnym uwzględnieniem Głównego Miasta. Minęło tyle kadencji naszego "kochanego" przez mieszkańców prezydenta a ul. Św.Ducha od Złotników do Motławy jak była w złym stanie tak jest nadal. To samo jest z ul. Grodzką którą za dwa lata będą maszerowały tłumy do Muzeum II Wojny Swiatowej. Panie Prezydencie Adamowicz????. Czy nie wstyd panu, że inne miasta które posiadają podobne starówki już dawno uporały się z tym problemem. Mam na myśli Wrocław,Toruń, Warszawę, Zamość, nawet mały Opatów. A Gdańsk- potrzebuje aż 2 ludzi aby rozwiązać ten problem, który po dokładnym przejściu miasta w ciągu 25 min widać jak na dłoni.
- 9 4
-
2015-01-09 13:07
Sam
Pan Adamowicz przecież pracuje: ŁADNIE SiĘ UŚMIECHA, kiedy go pokazują, a Gdańsk zamienia w skansen, buduje same muzea i teatry, których potem utrzymanie kosztuje miliony złotych, zakłada Tristar, nie wiem po co skoro ma 3 ulice na krzyż, moim zdaniem utrzymywanie kolejnych urzędników nie ma sensu, np.nrozwój drogowy Gdanska to TRAGEDIA, widać to rano, widać po południu, ale UŚMIECH ŁADNY zaczarował mieszkańców naszego miasta.
- 3 5
-
2015-01-09 14:12
Obsadza się stanowisko a dopiero potem określa zakres obowiązków i plan pracy ???
- 3 2
-
2015-01-09 14:16
Słuchaj Franio
mam dla ciebie fuchę, w sumie nie wiem jeszcze co będziesz robił, coś tam będziesz koordynował...do pomocy dostaniesz Zdzisia bo sam możesz nie dać rady. No to graba. Za jakiś czas dowiecie się za co będę wam płacił.
- 4 2
-
2015-01-09 14:23
A który
będzie odpowiedzialny?
Miasto ma za dużo kasy, bo wydaje na głupoty.- 2 3
-
2015-01-09 14:55
znowu kolesiostwo
Na tym stanowisku powinien być ktoś młody,wykształcony,postępowy a tu kolecie Budynia.
Dużo trzeba zrobić na starówce , śmierdzące podwórka . brak parkingów, skwerków do odpoczynku .... ale oni raczej nie zrobią nic ... kaskę tylko będa brali i dalej smutek.. A liczyłam na to,że będzie ktoś świerzy z nowym spojżeniem- 2 2
-
2015-01-09 16:38
nie
wypieprzac mi z oczu. jak zobacze to urwe jaja.
- 1 1
-
2015-01-09 16:48
Naczelny wyborczej padlyny?!?! O tempora, o mores!
- 3 1
-
2015-01-09 17:22
Wspaniali specjaliści (2)
Super specjalista pół roku ostatnio na zwolnieniu lekarskim. Bardzo schorowany człowiek a jednocześnie chyba zmęczony pracą w spółdzielni. Takich ludzi nam potrzeba w mieście . Brawo Panie Prezydencie.
- 9 3
-
2015-01-09 18:20
nie moje pieniazki
Ciekawe jak swoje pieniążki wydaje Pan Prezydent . Myślę ,że z rozwagą.
- 0 0
-
2015-01-09 19:50
pytanie padło w komentarzach
bo jeśli był konkurs to były prezentacje, wizje, jakiś plan działań
dla gdańszczan to jest najciekawsze, nie zaś same nazwiska...
bo może akurat te Osoby mają super wizję...
trochę słabo brzmi, że plan pracy i zakres obowiązków ma być dopiero określany :-(- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.