Jaki ma być najdłuższy buspas Trójmiasta
3 czerwca 2022
(142 opinie)
Gdynia szuka wykonawcy rozbudowy ul. Janka Wiśniewskiego. Będzie tam buspas, ale kierowcy na tym nie stracą. Powstać ma dodatkowy pas o zmiennym kierunku dla pojazdów komunikacji. Zyskać mają też rowerzyści.
Buspasy także dla motocyklistów
Komunikacja w Trójmieście. Znasz wszystkie odpowiedzi?
Rozpocznij quiz2022-07-06 07:14
tylko mam nadzieję, że jakaś zieleń na Wiśniewskiego zostanie, bo jak zrobią to na środku pasa zieleni, to będzie niezła betonoza.
jeżdzę od 15 lat autobusem do i z pracy, juz jest lepiej,
2022-07-06 08:05
2022-07-06 08:17
Zamiast niszczyć ten legendarny pas zieleni? Jak widzę komentarze osób na Trójmiasto.pl to wcale nie dziwią mnie, że rządzą nami ludzie mało mądrzy. Nic dziwnego, jeszcze mniej mądrzy komentują i mają głos w sprawach o których nie mają pojecia.
2022-07-06 10:25
2022-07-06 13:03
A da teo efekt lepszy niż obsadzenie całego miasta drzewami.
2022-07-06 07:08
Można to zrobić na dwa sposoby. Można przyspieszyc komunikację miejską albo spowolnić ruch samochodów. Niestety, w Trójmieście władze najczęściej stosują to drugie rozwiązanie.
2022-07-06 07:16
2022-07-06 07:20
nie da się przyspieszyć komunikacji.
2022-07-06 07:30
Jest jedynie kilka przedsiebiorstw przewozowych .
2022-07-06 07:47
Najlepszym przykładem jest metro albo SKM - przyspiesza komunikację dużo bardziej niż autobusy czy tramwaje, a w ogóle nie spowalnia samochodów, bo korzysta z osobnej, bezkolizyjnej infrastruktury.
Właśnie w tym kierunku powinna iść komunikacja w Trójmieście:
- SKM jeżdżące co 3 minuty, do szybkiego przejazdu między dzielnicami,
Najlepszym przykładem jest metro albo SKM - przyspiesza komunikację dużo bardziej niż autobusy czy tramwaje, a w ogóle nie spowalnia samochodów, bo korzysta z osobnej, bezkolizyjnej infrastruktury.
Właśnie w tym kierunku powinna iść komunikacja w Trójmieście:
- SKM jeżdżące co 3 minuty, do szybkiego przejazdu między dzielnicami, z jedną stacją na dzielnicę
- autobus, tramwaj czy trolejbus tylko do transportu wewnątrz dzielnicy, od stacji SKM do punktu docelowego, z wieloma przystankami wewnątrz tej dzielnicy, żeby każdy miał blisko na przystanek.
2022-07-06 10:05
I kto zamiast linii kolejowej na Wiczlino z Małego Kacka zrobił w wąwozie scieżke dla spacerowiczów i sztuczny potok?
2022-07-06 13:33
Na Obłuże i Oksywie kolej można spokojnie rewitalizować. Trzeba tylko chcieć, a z tym jest duży problem.
2022-07-06 14:10
Problem w tym, że przebieg tych torów dla ruchu pasażerskiego to póki co to byłby wożeniem powietrza.
Bo ludzi korzystających z KM jest jak na lekarstwo co pokazuje ilość osób w tramwaju, która jest dużo mniejsza niż ilość osób jadących np do dzielnic południowych na pętle Łostowice.
2022-07-06 08:11
Jak za Gomółki i Breżniewa?
2022-07-06 08:31
2022-07-06 10:01
Prorowerowa urawniłowka to bardzo widoczna tendencja do skręcania w lewo i powrot do czasów rodem z wczesnego PRLu.
2022-07-06 10:12
A nie zmuszaj wszystkich do jazdy samochodem.
2022-07-06 10:47
Wybor nie polega na deprecjonowaniu jednej z opcji na rzecz drugiej
2022-07-06 13:04
Doszliśmy do momentu w którym dosłownie każdy wolny kawałek przestrzeni miejskiej jest drogą albo parkingiem.
2022-07-06 07:35
wolniej znaczy bezpieczniej
2022-07-06 07:48
Gdzie jest mniej wypadków, na autostradzie czy na jakiejś drodze krajowej. Wiem, że nie powinienem porównywać drogi w mieście do drogi poza miastem ale niech ludzie głupot nie piszą. Zamiast tych bis pasów by zrobili kolejkę na północne dzielnice i wszyscy byli by wygrani.
2022-07-06 09:05
2022-07-06 11:17
Idź w na wyspę wezy
2022-07-06 10:12
Że to kierowcy sami sobie ten ruch zwalniają? Sorki, ale jeżeli w Gdyni jest prawie 100 tys aut, to cudów nie ma i nie będzie.
2022-07-06 10:15
Bardzo dobry pomysł. Oczywiście będzie wąskie gardło na wiaduktach przed Energetyków, ale to pikuś. Taką chwilę można w korku postać
2022-07-06 12:18
Po wybudowaniu buspasa trzeba jeszcze znacząco podnieść opłaty parkingowe w centrum, to wtedy zdecydowana cześć kierowców przekona się do komunikacji miejskiej.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.