• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Chciała pomóc przebrać niepełnosprawne dziecko, musiała kupić bilet na basen

Piotr Weltrowski
16 kwietnia 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Przedstawiciele sopockiego parku wodnego twierdzą, że nie widzą podstaw, aby zwrócić pieniądze za bilet, który posłużył matce dziecka do wejścia do szatni. Przedstawiciele sopockiego parku wodnego twierdzą, że nie widzą podstaw, aby zwrócić pieniądze za bilet, który posłużył matce dziecka do wejścia do szatni.

Matka niepełnosprawnego dziecka musiała zapłacić za możliwość wejścia na kilkanaście minut do szatni, aby pomóc w przebraniu niepełnosprawnego, 4-letniego chłopca. Przedstawiciele aquaparku problemu nie widzą, bo za darmo pozwolili wejść do środka ojcu dziecka, a kobietę uprzedzili, że zwrócą jej pieniądze, o ile zdąży wrócić w ciągu 10 minut.



Jak oceniasz postawę przedstawicieli aquaparku?

Nasz czytelnik chciał wraz ze swoim 4-letnim, niepełnosprawnym synem skorzystać z basenu sopockiego aquaparku. Niestety jego dziecko nie porusza się samodzielnie i wymaga asysty dwójki opiekunów - zarówno ojca, jak i matki.

I tak też wyglądać miała wizyta na basenie, do której doszło kilka tygodni temu. Niepełnosprawny 4-latek miał wejść na pływalnię z ojcem, wcześniej pomóc w przebraniu miała też matka chłopca.

Przebieranie dziecka? 23 złote



Nasi czytelnicy usłyszeli jednak, że aby wejść do przebieralni, matka dziecka musi kupić bilet, kosztujący 23 złote. Na nic zdały się tłumaczenia, że kobieta wchodzi tylko po to, aby pomóc przebrać niepełnosprawne dziecko. Pracownica parku wodnego stwierdziła jednak, że jeżeli wyjdzie ona z szatni przed upływem 10 minut, to pieniądze za bilet zostaną oddane.

Kobieta tak właśnie zrobiła, czyli kupiła bilet, weszła wraz z mężem i synkiem do szatni, pomogła się dziecku przebrać i wyszła. Niestety, przy wyjściu z basenu, gdy dziecko trzeba było dodatkowo wymyć i wysuszyć, wszystko trwało dłużej, bo (według naszego czytelnika) 12 minut. Obsługa stwierdziła więc, że pieniędzy za bilet nie może oddać.

- Nasz synek nie porusza się sam i komunikuje się w sposób ograniczony. Natomiast waży tyle, że przy braku chociażby przewijaka w szatni, nie mamy innej alternatywy, jak przebrać dziecko we dwoje. Czas przebierania jest przy tym mało przewidywalny - mówi nasz czytelnik.

Aquapark: wszystko zgodnie z regulaminem



Po całym zdarzeniu złożył reklamację, prosząc o zwrot pieniędzy. Biuro Obsługi Klienta sopockiego aquaparku odmówiło mu. W oficjalnym piśmie napisano m.in., że regulamin basenu pozwala na bezterminową opiekę nad niepełnosprawnym dzieckiem do 16. roku życia, ale tylko jednej osobie, która - poza zakupem biletu dla dziecka (ulgowego) - otrzymuje darmową wejściówkę bez limitu czasowego.

Wspomniano także, że w przypadku, gdy w przebraniu dziecka pomagać ma druga osoba, to musi ona zakupić bilet. Każdy bilet może być co prawda zwrócony, ale tylko przez 10 minut od momentu zakupu.

Swoje argumenty przedstawiciele aquaparku podtrzymali w rozmowie z nami.

- Każdy nasz klient z niepełnosprawnością otrzymuje możliwość zakupu biletu ulgowego, a opiekun tej osoby może korzystać z basenów, nie płacąc za dodatkowy bilet, więc dwie osoby wchodzą na jeden bilet, ulgowy. Każda dodatkowa osoba płaci za wejście do szatni oraz na baseny według aktualnego cennika - mówi Piotr Stefański, dyrektor marketingu i sprzedaży Parku Wodnego Sopot.
Dodaje, że w przypadku naszego czytelnika obsługa zgodziła się na wejście dodatkowej osoby do przebieralni na czas 10 minut, a klienci zostali także poinformowani, że po przekroczeniu tego czasu nie otrzymają zwrotu pieniędzy.

- Ze względu na działanie naszego systemu sprzedażowo-rezerwacyjnego, po przekroczeniu 10 minut opłata zostaje naliczona automatycznie i nasi pracownicy nie mają możliwości jej anulowania - kończy Stefański.

Miejsca

Opinie (373) ponad 10 zablokowanych

  • Sir

    Od kiedy tam nie ma przewijaka? Są dostępne bez kłopotu i to nie jedna sztuka... Coś tu naciąganiem lekkim i drama pachnie niestety

    • 4 2

  • hipokryci przestrzegający regulaminów (2)

    a przepraszam bardzo to system i regulaminu są dla ludzi czy na odwrót?-coraz częściej jak słyszy się o jakiś absurdach to odpowiedzialni się tłumaczą że oni nic nie mogą że regulamin że system nie pozwala...a ci z komentujących którzy uważacie że regulamin jest święty-zawsze przestrzegacie prawa regulaminów i przepisów??? do aquaparku pewnie jechaliście przez miasto 49km/h co? już to widzę jacy jesteście porządni- EMPATIA!!!! się kłania...

    • 3 3

    • Tu akurat absurdalne jest to, że ojciec-pierdoła, nie umiał sobie poradzić

      A dziecko ma już 4 lat, więc mógł się nauczyć

      • 3 0

    • Ludzie istnieją dla przepisów. To fundament Wszechświata.

      Przepis jaki by nie był, ma być przestrzegany po trupach. Dosłownie. To fundament wszelkiej państwowości.

      Empatia nie jest prawem. Zbyt potężni ludzie stoją na straży pozytywizmu prawniczego i mają za nic empatię.

      • 0 1

  • Pierwszy i ostatni raz tam byłam, dno, obsługa fatalna, przebieralnie i prysznice to koszmar atrakcje słabe , pieniądze poszły w błoto..
    Zachowanie obsługi skandaliczne,
    Na pewno nie będę was polecać a wręcz przeciwnie odradzac wasz pseudo aquapark.. A pani z obsługi powinna więcej empatii mieć wobec chorego dziecka... Skandal!!

    • 5 4

  • Jakie to polskie

    • 1 0

  • Już widzę stado rumunów próbujących wykorzystać

    lukę sprowokowaną treścią tego artykułu.

    • 1 1

  • Jakbym wtedy był na kasie, wpusciłbym tę matkę bokiem, problemu by nie było

    • 1 0

  • Wg mnie kobieta poszła się wymyć

    W ten sposób na jednym ulgowym bilecie prysznice moze wziac cała rodzina i tym samym zaoszczędzić na wodzie kosztem aquaparku. Klienci zawsze wciskają kit jak chcą kogoś przechytrzyć. Tym razem się nie udało i swój lament przesłali do gazety. Kim trzeba być, zeby takie rzeczy robic. Masakra dziady jedne.

    • 0 2

  • tragedia

    jak można mieć taka postawę w stosunku do takiego problemu...odrobinę współczucia i zrozumienia.

    • 2 0

  • Chamstwo i k*tasy. Więcej tam nie przyjdę.

    • 1 0

  • a przecież

    mogła popływać...

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane