• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Chciała pomóc przebrać niepełnosprawne dziecko, musiała kupić bilet na basen

Piotr Weltrowski
16 kwietnia 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Przedstawiciele sopockiego parku wodnego twierdzą, że nie widzą podstaw, aby zwrócić pieniądze za bilet, który posłużył matce dziecka do wejścia do szatni. Przedstawiciele sopockiego parku wodnego twierdzą, że nie widzą podstaw, aby zwrócić pieniądze za bilet, który posłużył matce dziecka do wejścia do szatni.

Matka niepełnosprawnego dziecka musiała zapłacić za możliwość wejścia na kilkanaście minut do szatni, aby pomóc w przebraniu niepełnosprawnego, 4-letniego chłopca. Przedstawiciele aquaparku problemu nie widzą, bo za darmo pozwolili wejść do środka ojcu dziecka, a kobietę uprzedzili, że zwrócą jej pieniądze, o ile zdąży wrócić w ciągu 10 minut.



Jak oceniasz postawę przedstawicieli aquaparku?

Nasz czytelnik chciał wraz ze swoim 4-letnim, niepełnosprawnym synem skorzystać z basenu sopockiego aquaparku. Niestety jego dziecko nie porusza się samodzielnie i wymaga asysty dwójki opiekunów - zarówno ojca, jak i matki.

I tak też wyglądać miała wizyta na basenie, do której doszło kilka tygodni temu. Niepełnosprawny 4-latek miał wejść na pływalnię z ojcem, wcześniej pomóc w przebraniu miała też matka chłopca.

Przebieranie dziecka? 23 złote



Nasi czytelnicy usłyszeli jednak, że aby wejść do przebieralni, matka dziecka musi kupić bilet, kosztujący 23 złote. Na nic zdały się tłumaczenia, że kobieta wchodzi tylko po to, aby pomóc przebrać niepełnosprawne dziecko. Pracownica parku wodnego stwierdziła jednak, że jeżeli wyjdzie ona z szatni przed upływem 10 minut, to pieniądze za bilet zostaną oddane.

Kobieta tak właśnie zrobiła, czyli kupiła bilet, weszła wraz z mężem i synkiem do szatni, pomogła się dziecku przebrać i wyszła. Niestety, przy wyjściu z basenu, gdy dziecko trzeba było dodatkowo wymyć i wysuszyć, wszystko trwało dłużej, bo (według naszego czytelnika) 12 minut. Obsługa stwierdziła więc, że pieniędzy za bilet nie może oddać.

- Nasz synek nie porusza się sam i komunikuje się w sposób ograniczony. Natomiast waży tyle, że przy braku chociażby przewijaka w szatni, nie mamy innej alternatywy, jak przebrać dziecko we dwoje. Czas przebierania jest przy tym mało przewidywalny - mówi nasz czytelnik.

Aquapark: wszystko zgodnie z regulaminem



Po całym zdarzeniu złożył reklamację, prosząc o zwrot pieniędzy. Biuro Obsługi Klienta sopockiego aquaparku odmówiło mu. W oficjalnym piśmie napisano m.in., że regulamin basenu pozwala na bezterminową opiekę nad niepełnosprawnym dzieckiem do 16. roku życia, ale tylko jednej osobie, która - poza zakupem biletu dla dziecka (ulgowego) - otrzymuje darmową wejściówkę bez limitu czasowego.

Wspomniano także, że w przypadku, gdy w przebraniu dziecka pomagać ma druga osoba, to musi ona zakupić bilet. Każdy bilet może być co prawda zwrócony, ale tylko przez 10 minut od momentu zakupu.

Swoje argumenty przedstawiciele aquaparku podtrzymali w rozmowie z nami.

- Każdy nasz klient z niepełnosprawnością otrzymuje możliwość zakupu biletu ulgowego, a opiekun tej osoby może korzystać z basenów, nie płacąc za dodatkowy bilet, więc dwie osoby wchodzą na jeden bilet, ulgowy. Każda dodatkowa osoba płaci za wejście do szatni oraz na baseny według aktualnego cennika - mówi Piotr Stefański, dyrektor marketingu i sprzedaży Parku Wodnego Sopot.
Dodaje, że w przypadku naszego czytelnika obsługa zgodziła się na wejście dodatkowej osoby do przebieralni na czas 10 minut, a klienci zostali także poinformowani, że po przekroczeniu tego czasu nie otrzymają zwrotu pieniędzy.

- Ze względu na działanie naszego systemu sprzedażowo-rezerwacyjnego, po przekroczeniu 10 minut opłata zostaje naliczona automatycznie i nasi pracownicy nie mają możliwości jej anulowania - kończy Stefański.

Miejsca

Opinie (373) ponad 10 zablokowanych

  • Oni maja system który nie powala oddawac kasy po 10 minutach ale flondra chciała by pracownicy własnej kasy jej oddali (3)

    2 minuty po czasie i zrobiła awanture jak by dostała kase to by nastepny powiedział ze on tylko minute dłuzej był a następny ze tylko 2 minuty .Tak to sie zaczyna pozwolisz jednemu cwaniakowi to bedzie potem lawina następnych.
    To jest prywatna firma i jak sie komu nie podoba to jedzie gdzie indziej. To tak jak burak za kierownica co twierdzi ze on tylko 5 km przekroczył dozwoloną prędkość a następny ze 10 km .

    • 17 5

    • (2)

      A co kogo zbawi, ze 2 minuty dluzej w szatni posiedzę? Przeciez nie korzystam z basenów, czy innych atrakcji..

      • 0 7

      • Nikogo nie zbawi, ale 10 minut to 10 minut, typowa "polac.zkowość".

        Jednego wpuścisz na 12 minut, to zaraz następny powie że skoro wpuścili na 12 to może on zostanie 14 w końcu to tylko 2 minuty więcej, a raz już się zgodzili itd. Regulamin jest jasny i przejrzysty!

        • 5 0

      • to jak lubisz siedzieć w szatni to za to płać

        • 6 0

  • nie macie pojęcia jak obsługuje się niepełnosprawne dzieci (2)

    i dlatego jesteście albo agresywni, albo niewyrozumiałi....bywa tak że musicie zmienić trasę jazdy samochodem bo małe dziecko gotowe was zabić ...i co wy na to ???????????????

    • 4 18

    • (1)

      że sobie nie radzisz? jak będzie chciało, żebyś rozjechała przechodnia na drodze to to zrobisz?

      • 10 1

      • Rozjechać przechodnia to i dla mnie frajda, nikt nie musi mi tego kazać, z własnej woli to zrobię :)

        • 0 1

  • Do zegrmistrza światła purpurowego kierujcie te swoje uwagi o brak empatii! (3)

    Pracownicy Aquaparku nie mają wpływu na tempo upływania 10 minut. Druga sprawa że w ogólnodostępnej części obiektu są toalety dla niepełnosprawnych i z pewnością możnaby tam część zabiegów wykonać przed wejściem na basen, może nawet przebrać dziecko w całości i po kłopocie.

    • 13 4

    • (2)

      Maja wpływ! Wystarczy wylaczyc komputer na 20 minut i po problemie..

      • 1 4

      • Mhm, jeszcze wyjść do toalety, a ochroniarzowi kazać zamknąć oczy.

        "Drodzy klienci przez 20 minut nie będziemy mogli was obsługiwać, bo matka niepełnosprawnego dziecka musi pomóc ojcu go przebrać i nie chcą płacić."

        • 6 0

      • pochwal się tym jak szybko wywalają cię z roboty za "kreatywne" myślenie

        • 4 0

  • Nie ma nic za darmo (3)

    Możliwość darmowego wejścia z dzieckiem niepełnosprawnym na basem jest zrównoważona w cenie biletów innych osób, więc tu nie ma co mówić o wielkoduszności. Niestety, dotyczy to również wszystkich innych ulg, które można spotkać na rynku. Tak naprawdę to czekam ciągle i pewnie się nie doczekam , kiedy jakiś konkretny przywilej będzie przysługiwał normalnemu, pracującemu człowiekowi, który w swych podatkach i zwiększonych opłatach za wszystko sponsoruje emerytów i rencistów, niepełnosprawnych i wszelkiej maści patologie.

    • 15 7

    • Ma być za darmo i basta, guzik mnie twoja i czyjas emerytura obchodzi, zero opłat, zero podatkow, sam sobie odloze na stare lata..

      • 1 1

    • Nie ma nic za darmo (1)

      Życzę Ci żeby znieśli podatki jak ty przejdziesz na emeryturę. Może jak będziesz musiała z tego powodu biegać po śmietnikach to się zastanowisz co napisałaś tu i teraz

      • 3 4

      • I tak za 20 lat ten system emerytalny padnie. A wiesz dlaczego? Właśnie dlatego, że obecni 30-40 latkowie zamiast wychowywać dzieci tyrają od rana do nocy żeby siebie utrzymać, utrzymać grupy społeczne, które nic nie wypracowują albo nie wypracowały a dodatkowo spłacać kredyty na mieszkania zakupione (za grubą forsę) od starych dziadów, którzy za PRL-u dostali je w zasadzie za darmo i którzy nigdy nie zarobili ich równowartości. Zniżki to powinny przysługiwać ludziom, którzy ten burdel utrzymują, bo nic nie otrzymują w zamian.

        • 6 0

  • A jak by ktoś o 2 czy choćby o 1 minutę przekroczył czas parkowania i musiał ponieść dodatkowe koszty (1)

    to też ta byście jechali po właścicielu parkingu. Raczej nie bo przecież regulamin, czas przekroczony, nie dostosował się jego strata.

    Tutaj ludzie dają się zmiękczyć na 'niepełnosprawne dziecko' taka kulturalniejsza wersja 'horej curki'.

    • 19 6

    • Po prostu wyjeżdżam z takiego parkingu i za wierutne chamstwo nie place wcale..place za mi pobyt, minuta, czy dwie mnie nie interesują, na zbawi nikogo, ze chwile dluzej postalem..zaczyna sie faflunienie, nie place wcale i czesc..

      • 0 6

  • wejście na basen (1)

    Należy zamknąć ten ośrodek (aquapark) a całe te towarzystwo tzw. obsługi basenu przegonić tam gdzie pieprz rośnie.

    • 36 21

    • To samo sie tyczy tych buraków z ochrony w tym parku...

      • 0 0

  • Z cyklu "Trudne sprawy"

    • 7 0

  • Opowieści dziwnej treści. Jest jasno opisany regulamin i wszystko jasne. Każdy jest za przestrzeganiem przepisów ale jak już jego dotyczą to już kombinuje jak je obejść. Jak złapią to łolaboga co za niesprawiedliwość.

    • 10 4

  • se "kupili" reklamkę .... szczyt głupoty !!!!

    • 3 3

  • 4 letnie dziecko rozebrac i nalozyc kapielowki (2)

    I trzeba 2 rodzicow?? Nie przesadzajmy

    • 15 13

    • (1)

      Niepełnosprawne dziecko

      • 6 6

      • zakład że to zwykłe ADHD połączone ze świrem pospolitym

        a może miało w wózku inwalidzkim pływać?

        • 4 5

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane