- 1 Brak koalicji w Radzie Miasta w Gdyni (213 opinii)
- 2 Trzy przejścia na odcinku 130 metrów (59 opinii)
- 3 Borawski i Lodzińska wiceprezydentami? (151 opinii)
- 4 Podpalacz z Gdyni w rękach policji (69 opinii)
- 5 Mieczysław Struk wybrany marszałkiem (145 opinii)
- 6 Sprawa zgubionego karabinu trafiła do Gdyni (133 opinie)
TIR wbił się w wiadukt na Hallera
Ok. godz. 9:30, pod wiaduktem na Hallera we Wrzeszczu utknęła ciężarówka z naczepą. Pojazd wbił się w konstrukcję wiaduktu, ale nie zerwał trakcji tramwajowej. W ciągu godziny służbom udało się przywrócić ruch.
Aktualizacja, godz. 10:35 Jak informuje rzecznik prasowy GAiT, ruch tramwajowy we Wrzeszczu został przywrócony do normy cztery minuty temu.
Aktualizacja, godz. 10:25 Wszystko wskazuje na to, utrudnienia na al. Hallera znikną szybciej, niż można było sie spodziewać.
- Nasi pracownicy wyciągnęli już ciężarówkę, która utknęła pod wiaduktem. W ciagu najbliższych kilku minut zostaną przeprowadzone próby z użyciem tramwaju. Najprawdopodobniej, trakcja nie została zerwana i ruch tramwajowy zostanie przywrócony do normy - informuje Alicja Mongird, rzecznik prasowy spółki Gdańskie Autobusy i Tramwaje.
Przynajmniej kilka razy w roku informujemy o kierowcach, którzy nie bacząc na ostrzeżenia dotyczące wysokości wjeżdżają ciężarówkami pod wiadukt kolejowy nad al. Hallera we Wrzeszczu i zrywają trakcję tramwajową. Do kolejnej takiej sytuacji doszło we wtorek ok. godz. 9:30.
Kierowca ciężarówki z naczepą zignorował ograniczenie wysokości i dosłownie wbił się naczepą w konstrukcję wiaduktu. W ten sposób spowodował zerwanie trakcji tramwajowej. Utrudnienia potrwają zapewne kilka godzin godzin. Zarząd Transportu Miejskiego uruchomił zastępczą komunikację autobusową.
- W związku z zerwaniem trakcji pod wiaduktem na al. Hallera występują opóźnienia na liniach tramwajowych. Uruchomione zostały cztery autobusy komunikacji zastępczej na odcinku Kliniczna - Mickiewicza - informuje Zygmunt Gołąb, rzecznik prasowy ZTM Gdańsk.
Zobacz skutki kolizji pod wiaduktem na Hallera
Miejsca
Opinie (378) ponad 10 zablokowanych
-
2018-10-02 21:38
ja pier......, znowu?
co jest z tym miejscem do h.ja wacława?
- 3 0
-
2018-10-02 12:16
(2)
Ludzie q.wa, skupcie się na robocie, niby bezrobocie 3,4% w Trójmieście, godz. 10-11, wtorek, dzień powszedni w robocie i wszyscy powinni robić, a nie siedzieć na forach i kocoboły wypisywać, a tu postów w ch...j, z tego, co czytam!
- 7 14
-
2018-10-02 21:34
to kierowcy piszą i koledzy Jarka Wałęsy
- 0 3
-
2018-10-02 12:34
a ty czemu nie w pracy czemu sie obijasz i wypisujesz jakies dyrdymaly ze tak zapytam
- 15 1
-
2018-10-02 21:34
Brawo ten pan!
- 0 1
-
2018-10-02 11:33
Kandydaci w wyborach (3)
Jeden chciał Łostowicką puścić tramwaj,( nie znając możliwości technicznych tramwai ) może inny wykaże się lepszym pomysłem na ten przypadek
- 8 4
-
2018-10-02 21:31
Wałęsowicz z zespołem już myślą o bramownicy podłączonej pod wysokiego napięcia
Szkoda mi tylko wielkiego Lecha że ma takie niedoważone dzieci, co jeden to lepszy
- 1 0
-
2018-10-02 12:51
Jeden z nich powie i zrobi wszystko, byle w okolicy pojawilo sie miejsce dla deweloperki i szansa na nastepne niepoliczalne mieszkanko.
- 2 1
-
2018-10-02 11:52
tramwajów, jak coś...
- 4 0
-
2018-10-02 20:20
most (1)
Jestem kierowcą autobusu w GAiT. Od 13stu lat praktycznie dzień w dzień przejeżdżam autobusem pod tym mostem. I od 13stu lat niezmiennie czuję respekt przed przejeżdżaniem pod tym mostem. Zawsze wydaje mi się że autobus zahaczy dachem o niego. Ale autobus jest dużo niższy od samochodu ciężarowego (tira). A jednak czuje się tą wysokość, przejeżdzając pod tym mostem. A co dopiero siedząc w tak wysokim pojezdzie. Wniosek nasuwa sie sam. Kierowcy Tirów są mało uważni i rozważni. Znaki drogowe stoją a wysokośc tira też robi swoje. Nie wiem jak można tak na pewniaka zapiep**ac zbliżając się do mostu, który już z daleka widać że za wysoki nie jest...
- 8 0
-
2018-10-02 21:30
To nie most tylko wiadukt.
- 3 1
-
2018-10-02 11:35
(1)
Ciekawe ile ten wiadukt jeszcze przetrwa?
- 13 0
-
2018-10-02 21:27
przetrwał wojnę i komunę
przetrwa i pisiorów
- 2 0
-
2018-10-02 21:24
Masło maślane.
Rzecznik Gait podaje, że trakcja nie została zerwana. Natomiast rzecznik ZTM mówi całkiem coś innego. Głowę daję, że żaden z nich nie był na miejscu zdarzenia.
- 1 0
-
2018-10-02 10:54
znaków nie było? (1)
Zawodowi kierowcy. Zawodowi zabójcy na polskich drogach. Tacy ludzie nie powinno mieć uprawnień.
- 17 7
-
2018-10-02 21:23
przy Operze jest znak zmiennej treści z czujnikiem wysokości
jak ktoś jest normalny a nie ignorant półgłówek to się dostosuje i nie skręci w Hallera
- 2 0
-
2018-10-02 10:44
Solidna bramownica rozwiaze problem. (2)
Ale naprawde solidna a nie zadne paseczki zawieszone na preciku.
- 33 4
-
2018-10-02 21:21
tak, bramownica na pewno, szczególnie jak jeżdżą tamtędy tramwaje
ale to tylko taka uwaga
- 1 3
-
2018-10-02 10:45
najlepsze są takie co od razu głowę odcinają przy samej d*pie
- 15 0
-
2018-10-02 11:49
Kretyni (7)
Ile jeszcze razy będzie takie zdarzenie możliwe....zrobić przed wiaduktem na światłach przęsła ograniczające wysokość i po sprawie. Myśleć trzeba drogowcy.... myśleć!!!!
- 17 3
-
2018-10-02 15:19
świetny pomysł... (2)
tylko zastanów się dlaczego tego nie zrobiono...
Zacznij od wytypowania wszystkich dróg na których musiałyby być te "przęsła"
Później zastanów się w jakim miejscu musiałyby one być żeby ciężarówki mogły zmienić kierunek jazdy
Później sprawdź ile pasów ruchu jest w tych miejscach
Później sprawdź, czy przęsła nie przeszkadzałyby ciężarówkom jadącym w innych kierunkach (nie pod wiaduktem)
Jak już wszystko sprawdzisz to podziel się swoimi pomysłami raz jeszcze, tylko bardziej precyzyjniej co gdzie miałoby powstać- 5 1
-
2018-10-02 18:15
(1)
Można zlikwidować pas jezdni w świetle torów tramwajowych w stronę Brzeźna, a nad jezdnią między Grunwaldzką a Towarową umieścić ogranicznik-poprzeczkę. Wtedy tirostwo może, w razie czego, skręcić w prawo w Towarową, by zawrócić. Przed i pod wiaduktem zlikwidować należy fizyczną możliwość zmiany pasa ruchu na lewy. Nie ma problemu, bo i tak nie ma lewoskrętu w Piramowicza. Wówczas pod wiaduktem zmieszczą się tylko samochody osobowe. Wjeżdżających pojazdami ciężarowymi za Towarową rejestrować kamerą i karać mandatami. Od strony Klinicznej bramownica i zakaz lewoskrętu dla pojazdów ciężarowych pod wiadukt.
Łamiących go rejestrować i karać mandarami. Od strony Hallera bramownica i nakaz lewoskrętu dla tirostwa w kierunku Jana z Kolna. Łamiących go rejestrować i karać mandarami.- 2 1
-
2018-10-02 21:06
z tych bramownic można by już prawie jakiś wiadukt zrobić, a jeszcze nie ogarnąłeś wszystkich ulic w okolicy ;)
- 2 0
-
2018-10-02 11:52
Niezły pomysł Sherlocku (1)
Tylko jak ty chcesz zrobić te przęsła jednocześnie z trakcją?
- 3 0
-
2018-10-02 14:29
Można wiadukt z trakcją to można i przęsła.
- 3 2
-
2018-10-02 13:52
drogowcy i myślenie?
nie w Polsce. Od '89 coraz większe głąby trafiają do drogowców - więc i efekty coraz ciekawsze
- 1 2
-
2018-10-02 11:50
Autokorekta poprawiła ci drogowców zamiast kierowców...
- 7 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.