• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Estakada Kwiatkowskiego zwężona do grudnia

Michał Sielski
25 września 2011 (artykuł sprzed 12 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Dwa dni zwężenia Estakady Kwiatkowskiego
Starszy odcinek estakady ma mniejszą nośność, ale nie musiałby być tak często remontowany, gdyby ciężarówki nie jeździły przeładowane. Starszy odcinek estakady ma mniejszą nośność, ale nie musiałby być tak często remontowany, gdyby ciężarówki nie jeździły przeładowane.

Deja vu? Nie, Estakada Kwiatkowskiego znowu zwężona w obu kierunkach. I ponownie z powodu remontu przegubu. Największe kłopoty kierowców zaczną się od poniedziałku.



Często podróżujesz Trasą Kwiatkowskiego?

Do 6 grudnia zamknięte będą dwie jezdnie estakady nad ul. Hutniczą zobacz na mapie Gdyni - po jednej w obu kierunkach. Na szczęście w tym miejscu po obu stronach są wjazdy i zjazdy, więc objazdy nie będą zbyt długie. Korki i tak są jednak gwarantowane, gdyż po obu stronach kierowców skutecznie spowolnią skrzyżowania z sygnalizacją świetlną.

Remont za 1,9 mln zł wykona firma MTM. To już kolejny naprawiany przegub na starszej części Estakady Kwiatkowskiego. Konstrukcja w tym miejscu nie jest tak nośna, jak nowy fragment Trasy Kwiatkowskiego, a dewastują ją jeszcze przeładowane ciężarówki.

- W takim wypadku po prostu musimy remontować przeguby, by droga nie zagrażała bezpieczeństwu kierowców - podkreśla Stefan Benkowski z gdyńskiego Zarządu Dróg i Zieleni.

Rozwiązaniem mogłyby być wagi dla ciężarówek opuszczających port i siedziby firm spedycyjnych, ale do tego jeszcze daleka droga.

Miejsca

Opinie (72) 2 zablokowane

  • A nie można ważyć kontenerów już podczas wyładunku ze statku? (1)

    Chyba suwnice mają wbudowany system pokazujący jakie ciężar jest na haku. Za dużo, to z powrotem na statek :)

    • 7 1

    • hehehe smieszny jestes

      prawda mają cyfrową i wskazówkową ale póki nie ma przeciążenia jest dobrze a tak to by wszystko prawie musialo wrócić na burtea pozatym tam sie liczy nie waga czy człowiek w takiej pracy tylko szybkosc kontenrów na godzinebo z tego jest zysk nie z wagi...

      • 0 0

  • TIRY na TORY

    ja sie boje wziasc 5 pasazerow a TIRY przeladowane jezdza,..moze cos z tym zrobic trzeba a nie potem tylko skutki usuwac i utrudniac ludziom zycie!!!!!!!

    • 3 0

  • obrót pieniądza...

    NASZE przeładowane ciężarówki niszą NASZE drogi, żeby potem NASZE firmy mogły je remontować.I tak wygląda obrót pieniądza.

    • 0 0

  • No tak , mamy czas i stać nas żeby wyje... 1,9 mln zł,

    "Rozwiązaniem mogłyby być wagi dla ciężarówek opuszczających port i siedziby firm spedycyjnych, ale do tego jeszcze daleka droga."

    • 0 0

  • dzis rano juz powazny wypadek, jakas elka z TIRem sie zderzyła, dodatkowa jakaś piesza ranna

    • 1 0

  • DLACZEGO LUDZIE JESTESCIE TACY GLUPI?? (2)

    Dlaczego jak jest korek to nie jezdzicie na zamek? Dlaczego myslicie ze ktos sie wam wpycha skoro jedzie lewym pasem? Dlaczego blokujecie lewy pas i nie jedziecie do konca? Beznadziejna, bezdenna polacka glupota.

    • 5 3

    • (1)

      Bo na zamek oznacza właśnie, że lewy i prawy pas poruszają się z tą samą prędkością i wjeżdżają w zwężenie na przemian - i taki styl jazdy faktycznie u nas kuleje. Natomiast jeśli ktoś pruje lewym pasem, żeby wyprzedzić jak najwięcej aut to jest wpychanie się, a jeśli TAKI TYP ma jeszcze pretensje do kogoś kto jedzie lewym pasem w tempie prawego (czyli stosuje jazdę na zamek) to jest właśnie przykładem beznadziejnej głupoty. A jeśli taki typ używa sformułowania "polacka głupota" to znaczy, że gościowi wydaje się zarówno w życiu jak i na drodze, że jest lepszy od innych :-)

      • 0 1

      • Nie to nie jest wpychanie sie tylko prawidlowe wykorzystanie pasa. Pas bedzie pusty wtedy w niezrozumaly sposob wszyscy stoja na prawym. Gdyby jechac prawidlowo wykorzystujac cale dostepne miejsce wtedy nie bylo by pustych miejsc i oba pasy jechaly by w jednakowym tempie tak aby przy przeszkodzie wchodzic na zamek. Natomiast blokowanie pasa, jazda obok samochodu po prawej, pomimo tego ze lewy jest pusty to jest bezdenna glupota i rownie bezbrzezne chamstwo, ktore powinno byc radykalnie tepione. I to jest wlasnie polactwo - myslenie tylko o sobie a nie o innych.

        • 0 0

  • To kpina z kierowców i nieudolność rządzących!!! (1)

    Czy to znaczy, że już co roku przez kilka misięcy będzie taki burdel? My mamy tylko kilkaset metrów estakady i nie dajemy rady. Inni mają setki kilometrów i jakoś sobie radzą. Może ta kolesiowska firma, która to robi nie zna właściwej technologii? Co jest z gwarancją na wykonaną pracę? Przecież wiadomo, że tam jeżdżą tiry a nie wózki dziecięce. Jak kolej ma płacić za opóżnienia pociągów to może i miasto zapłaci za stanie w kilometrowych korkach i zatrówanie atmosfery. Ile kosztuje godzina pracy tych wszystkich ludzi uwięzionych w korkach. Poza tym to taki remont można zrobić w krótszym czasie. Dlaczego nie pracują na 3 zmiany?

    • 2 0

    • I dlaczego nie pracuja na 3 zmiany??

      Dzis o 17 zupelna pustka! To wola o pomste do nieba ze nie robia na conajmniej dwie zmiany!

      • 3 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane