• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jak TP broniła się przed konkurentami

Rafał Szulc
19 lutego 2007 (artykuł sprzed 17 lat) 
Jestem posiadaczem telefonu oraz "wspaniałego" łącza internetowego (128 kb) Neostrada w sławnej firmie Telekomunikacja Polska. Kilka tygodni temu dowiedziałem się, że do 15 lutego mogę zerwać umowę i podpisać nową na lepszych warunkach z innym operatorem.

Udałem się więc do punktu obsługi klienta TP w Gdańsku-Wrzeszczu. Tam bardzo mila pani poinformowała mnie, że zrywanie umowy nie ma sensu, ponieważ już od 15 lutego br. moje łącze automatycznie zwiększy swoją szybkość do 1 Mb. Z natury jestem osobą ufną i umowa słowna jest dla mnie równoznaczna z umową pisemną toteż w dobrej wierze, oraz z uśmiechem na twarzy rozstałem sie z panią konsultantką i wróciłem do domu.
 
Minął 15 lutego i 16, a łącze jak było wolne, tak pozostało. Nadal uważając, że to jedynie jakaś pomyłka, niedopatrzenie obsługi technicznej zadzwoniłem w sobotę 17 lutego na Błękitną Linię. Tam, ku mojemu wielkiemu zdziwieniu dowiedziałem się, że były takie plany, ale że telekomunikacja sie z nich wycofała.

Oczywiście umowy już nie mogę zerwać, ponieważ magiczna data 15 lutego minęła. Poinformowano mnie tylko, że mogę oczywiście wnieść skargę na niekompetencję pracownika telekomunikacji, który wprowadził mnie w błąd. Tylko skoro ten pracownik wprowadził mnie w błąd, to dlaczego w informacji na błękitnej linii zostałem poinformowany, że były takie plany? Wynika z tego, że konsultanci z punktów obsługi otrzymali te informacje i przekazywali je klientom, a zarząd firmy świadomie zaniechał wprowadzenia ich w życie.
 
Czuję sie rozczarowany i oszukany przez Telekomunikację Polską. Ciekawi mnie również, ile innych osób zostało w ten sam sposób oszukanych.
 
Tak na zakończenie, z niecierpliwością oczekuję na konkurencję dla tego wielkiego molocha, który od dziesiątek lat niepodzielnie króluje w kraju nad Wisłą.
Rafał Szulc

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Opinie (69)

  • Na szczęście rozmowy przez komórki

    tanieją i coraz MNIEJ opłaca się posiadanie telefonu stacjonarnego. Ja takiego NIE MAM i NIE CHCĘ MIEĆ. I koniec!! I nie mam problemów z TP S.A. A z rodzinką która mieszka za granicą rozmawiam przez Skype i MSN.... połączenie jest całkiem niezłe, gadać można godzinami, mogę ich widzieć no i co najważniejsze - JEST ZA DARMO. Precz z TP!!!!!!!!!!!

    • 0 0

  • niekompetencja

    Ja rowniez moge opisac fenomen TP SA . Od sierpnie 2006 staram sie o podlaczenie telefonu -miało to trwac ok. tygodnia . Mamy luty 2007 a ja nadal nie mam załatwionej sprawy . Nie zlicze reklamacji, skarg -zawsze ta sama odpowiedz :dzwonic pod 9393(błekitna linia )dodam,ze sprawa też była załatwiana we Wrzeszczu . To jest polityka firmy TP SA -nikt za nic nie odpowiada. Ręce opadaja , firmy które kooperuja z TPSA mic nie moga zdziałac , bo telepunkty nie wysyłaja zlecen i tak wkoleczko. A zeby bylo smieszniej to rachunki spływaja na moje nazwisko tak jakbym miała ten telefon podlaczony. Moje marzenie - rozwiazac firme i pogonic tych darmozjadow do pracy realnej .

    • 0 0

  • drogi Wacławie

    pracować a kożystać z usług TP SA to bardzo duża różnica. Każdy swoje chwali. Ale ja również czekam na jakąś konkretną konkurencję.

    • 0 0

  • TP SA już dziękujemy, zdążyliscie się już nachapać, co nie?

    Ma czystą i nieskrywaną przyjemność nie mieć z TPSA nic wspólnego. Nawet zrezygnowałem z faktury papierowj z orange, bo na fakturze pojawiało się logo TPSA, bardzo mnie to drażniło.

    • 0 0

  • JAK COŚ PISZECIE TO Z GŁOWĄ PROSZĘ

    'pablo' - wybacz ale nie nabierzesz nas, bo nie jesteśmy idiotami, musiałeś nie płacić miesiącami by sprzedali twój dług, coś o tym wiem, bo mam takiego cwaniaka w rodzinie:
    ----
    cwanakiem jest TPSA ktora ucieka sie do takich tanich chwytow ponizej pasa. Pozadna firma po pierwsze rozpatrzylaby moja reklamacje(bo o to tutaj chodzilo) a nie oddawala moj dlug do firmy krzak. A swoja drogą co tak zaciekle bronisz tej firmy- moze w niej pracujesz co?
    ----

    jak słyszę czy czytam, że do kogos przyszedł komornik, bo spóźnił się z opłaceniem rachunku o 5 dni, to tylko się śmieję!!! Nabieraj naiwnych, w końcu ten kraj jest ich pełen!!!!

    natomiast co do 'ciekawego' aczkolwiek BARDZO tępego i wachającego klej, któremu nie pozostały nawet 2 szare komórki:
    ----
    Nie od dzisiaj komórki mają inne taryfy od przewodowych stacjonarnych.
    ---

    dowiedz się cokolwek, jak zabierasz głos na jakiś temat, inaczej jest to zwykłe ujadanie.

    nie masz pojęcia co to jest era stacjonarna i jakie są taryfy, to nie szczekaj, bo jedynie się ośmieszasz...

    • 0 0

  • "Nie od dzisiaj komórki mają inne taryfy od przewodowych stacjonarnych.
    Mam zwykłą komórkę którą mogę trzymać w domu i będzie to wtedy tzw mój telefon stacjonarny. Tylko po co mam ją trzymać w pustym domu. Rozumiesz gamoniu.
    To tak jakbym miał wspomniany przez Cieie internet przez komórke i korzystał z niego tylko w domu."

    CZŁOWIEKU O CO CI CHODZI. SKORO KTOŒ CHCE MIEC W DOMU TEL STACJONARNY TO NIECH MA. I JAKIE TO MA ZNACZENIE CZY TO JEST ERA CZY INNY OPERATOR.SĽ LUDZIE, KTÓRZY DZWONIĽ TYLKO NA I ZE STACJONARNEGO. CO Z TEGO, ZE TEN TEL BEDZIE W PUSTYM DOMU? NIECH LEŻY. W KOŃCU JAK SAMA NAZWA WSKAZUJE JEST TO TELEFON STACJONARNY.

    • 0 0

  • art - bo on nic nie zrozumiał, myśli że jak telefon działa

    na zasadzie fal radiowych, to płaci sie jak za komórkę (swoją drogą pewnie tak samo myśli o DECT)

    nie dociera do niego, że Era stacjonarny to abonament za 25PLN (lub 20 jak ktoś ma komórkę w Erze), impuls kosztuje tyle ile w TPSA, a do tego jest 60 minut rozmów darmowych po całej Polsce

    no ale tak to jest, jak ma się ciśnienie na mózg i koniecznie trzeba cokolwiek napisać, nawet ja ma to być wierutna bzdura

    • 0 0

  • problemy z tpsa-odiweczny problem kazdego Polaka:)

    to ja tylko wkleje teksty,bo nie chce mi sie od nowa opisywac.
    ja juz tak nie uwazam-swiat jest pelen debili.posluchajcie mojej historii...
    w ubieglym roku kalendarzowym w maju zawiesilam telefon z tepsy,bo byl mi potrzebny,jak pryszcz na dupie.a ze nie wiedzialam,co z nim zrobie,to nie zrezygnowalam,a zawiesilam.2 grudnia 2006r.napisalam jednak wypowiedzenie umowy o uslugi telekomunikacyjne.baba w tepsie powiedziala mi,ze rozwiazanie nastapi po 30 dniach.czyli ze 2 stycznia-ja to nawet ujelam w moim pismie,tak jakos przypadkiem. ok,liczylam sie z tym,ze w styczniu przyjdzie rozliczenie za te dwa dni,czyli jakas smieszna groszowa sprawa.no i gucio!dwa dni temu Piotr zauwazyl w skrzynce na starym adresie (w spornym domu,rozumiecie)list.wczoraj pojechalismy,patrze-tpsa.ok,miala byc to i jest.otwieram list i.... tu pominmy milczeniem moje komentarze,ktore nie nadaja sie do przytoczenia... mam rachunek za abonament za styczen... kuzwa,jak to mozliwe??? pojechalismy do tepsy.laska mnie poinformowala,ze od 1 grudnia zmienil sie regulamin i wypowiedzenie biegnie 30 dni,ale konczy sie z koncem danego okresu rozliczeniowego.czyli wg nich jest ok.a wg mnie nie,bo ta,ktora przyjmowala rezygnacje,byla niedouczona.w domu przeczytalam dokladnie regulamin-ten nowy-i tam stoi jak u ksiedza pod sutanna na weselu,ze tpsa na minimum miesiac przed zmianami przysyla regulamin abonentowi.ja go nie dostalam.szlag mnie trafial coraz wiekszy,w koncu siadlam do kompa i pierdzielnelam reklamacje!ze nie zamierzam zaplacic tego rachunku na kwote 42,70 poniewaz ja nie otrzymalam regulaminu na czas,a pani podczas rezygnacji nie poinformowala mnie o zmianach.oczekuje faktury po korekcie na kwote nie wieksza,niz 3 zl brutto.nie bede placic za niedouczenie i niekompetence ich pracownikow!z uslug tego operatora juz nigdy nie skorzystam!fakt,ze mialam zawieszony telefon i nie przychodzily do mnie rachunki (zaplacilam z gory za caly okres zawieszenia-bo tak sie robi),nie zwalnia ich od przeslania mi regulaminu w odpowiednim terminie! powiem wam wprost-bylam wqrwiona na maxa.dzis skserowalam pismo rezygnacji,rachunek,napisalam ze regulamin otrzymalam dopiero 22 stycznia-a przeciez powinnam najpozniej w pazdzierniku-napisalam,ze za cholere nie zaplace i wyslalam.kumpela zas poinformowala mnie,ze jestem glupia i naiwna,bo uwazam,ze otaczaja mnie ludzie inteligentni,o podobnym stopniu rozwoju umyslowego,co ja,a tak nie jest,bo swiat jest pelen idiotow,a tak sie smiesznie sklada,ze najwieksza ich czesc pracuje w tpsie,wiec zebym sie nie zdziwila,jak moja reklamacje rozpatrza negatywnie.to kurde do gazety napisze!!!! nie popuszcze sk..synom!!! nadal jestem zla.jakby stal przede mna dyrektor tpsa,to bym dziada golymi rekami udusila!!!

    interesuje was,jak to sie skonczylo? oto odpowiedz:

    Numer pisma....
    Temat: odpowiedz w sprawie reklamacji zarejestrowanej dnia 29 stycznia 2007r.,dotyczacej numeru telefonu .....,zgodnie ze zgloszeniem nr ... z dnia 30 stycznia 2007r.

    Szanowna Pani,

    Informujemy,ze zlozona przez Pania reklamacja,dotyczaca rezygnacji z uslug TP jest uzasadniona i zostala przez nas uznana.

    W odpowiedzi na Pani zgloszenie reklamacyjne uprzejmie wyjasniamy,ze po przeprowadzeniu kontroli dokumentow stwierdzilismy,ze zawarta z TP umowa o swiadczenie telekomunikacyjnych uslug powszechnych,powinna zostac rozwiazana z zachowaniem trzydziestodniowego okresu wypowiedzenia,z dniem 2 stycznia 2007r. Przepraszamy za niedogodnosci spowodowane zaistniala sytuacja.W zwiazku z tym naleznosc wykazana na fakturze VAT Nr ... zostanie pomniejszona o kwote 39,86 zl z VAT w oplacie za abonament naliczony,za miesiac styczen 2007r. Nadmieniamy,ze w kolejnym okresie rozliczeniowym zostanie wystawiona faktura korygujaca na wymieniona kwote.Informujemy,ze saldo na dzien 6 lutego 2007r.,po uwzglednieniu przyznanej korekty,wynosi 2,94 zl z VAT.

    Dodatkowe informacje mozna uzyskac pod bezplatnym numerem blekitnej linii tp 9393.

    Z powazaniem

    Barbara Burkot
    Kierownik Sekcji Obslugi Klientow
    Dywizja Obsluga i Sprzedaz

    sama bylam w szoku,jak to zobaczylam :)

    • 0 0

  • To jest standard. Oszukują wszystkie molochy, banki. Bo chodzi o kasę.
    A rząd ma nas w Dupie i nie zamierza rozwiązywać problemów właśnie takich. tylko teczki i inne idiotyczne sprawy. Mamy to na co zasłuzyliśmy.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane