- 1 Od soboty spore utrudnienia na A1 (15 opinii)
- 2 Całe Trójmiasto w strefie zakażenia ASF (234 opinie)
- 3 Po 80 latach dzwony wróciły do Gdańska (127 opinii)
- 4 Z Sopotu na fotel wiceprezydenta Krakowa (47 opinii)
- 5 Lewica chce walczyć o krótszy tydzień pracy (173 opinie)
- 6 Szukają szczątków legionisty na Westerplatte (32 opinie)
Kogo w drugiej turze poprze Aleksandra Dulkiewicz? Z Gdynią ma problem
Prezydent Gdańska Aleksandra Dulkiewicz ochoczo deklaruje, że pomoże PO w kampanii przed drugą turą i poprze w wyborach kandydatów tej partii z Poznania, Wrocławia i Rzeszowa. Takiego wsparcia nie zapowiada jednak, przynajmniej na razie, dla kandydata PO w Gdyni - Tadeusza Szemiota. W pierwszej turze prezydent Gdańska wspierała jego konkurenta - Wojciecha Szczurka.
Wybory samorządowe w Trójmieście 2024 - wszystkie informacje
Po 26 latach rządów, z wyścigu o władze wyeliminowany został Wojciech Szczurek, który z poparciem 23,53 proc. nie dostał się nawet do drugiej tury, która odbędzie się 21 kwietnia.
Zmierzą się w niej Aleksandra Kosiorek, kandydatka Gdyńskiego Dialogu i Tadeusz Szemiot, kandydat KO.
"Szok", "polityczne trzęsienie ziemi", "rewolucja" - to tylko niektóre z komentarzy lokalnych polityków zaskoczonych wynikiem pierwszej tury wyborów w Gdyni.
Wojciech Szczurek: kochany przez lata, teraz stracił serca gdynian
PO przyłożyła rękę do porażki Szczurka
Platforma Obywatelska, a szerzej Koalicja Obywatelska, do porażki Szczurka przyłożyła rękę, żeby nie powiedzieć, że nawet dwie.
W Gdańsku partia udzieliła poparcia należącej do stowarzyszenia Wszystko dla Gdańska Aleksandrze Dulkiewicz, która w wyborach ostatecznie wystartowała pod szyldem Koalicji Obywatelskiej i wygrała w pierwszej turze.
W Gdyni - wręcz odwrotnie. PO Wojciecha Szczurka nie wsparła, tylko stanęła z nim do walki, wystawiając przeciwko niemu swojego kandydata - Tadeusza Szemiota. I tę walkę już częściowo wygrała.
Poparcia Dulkiewicz dla Szemiota raczej nie będzie
Po wygranych wyborach prezydent Gdańska ochoczo zadeklarowała, że wesprze przed drugą turą kandydatów KO lub popieranych przez KO z Poznania, Wrocławia i Rzeszowa.
- Kolegów, koleżanek nie zostawia się w boju. Dlatego na pewno pojadę pomóc w wyborach panu prezydentowi Jackowi Jaśkowiakowi w Poznaniu, panu prezydentowi Jackowi Sutrykowi we Wrocławiu czy panu Konradowi Fijołkowi w Rzeszowie, bo to sa nie tylko moi koledzy, ale też osoby, z którymi przez ostatnie lata zabiegaliśmy o sprawy ważne dla metropolii i miast. Dlatego uważam, że to wsparcie jest niezbędne - podkreśliła Dulkiewicz.
Prezydent Gdańska wybrana już oficjalnie
Pytana o to, czy poparcia udzieli też kandydatowi KO w Gdyni, zaczęła kluczyć i nie odpowiedziała jednoznacznie, mimo że Tadeusz Szemiot stał wtedy za jej plecami - na wspólnej konferencji prasowej, na której politycy KO dziękowali wyborcom za głosy.
Przypomnijmy, że zarówno Dulkiewicz, jak i Szemiot w wyborach startowali z list tej samej partii. Gdańscy członkowie PO zapowiadają, że włączą się w kampanię Szemiota w drugiej turze. Ale Dulkiewicz członkiem PO nie jest.
"Jeszcze nie rozmawialiśmy z panem Szemiotem"
- Jeszcze nie rozmawialiśmy z panem Tadeuszem Szemiotem, jesteśmy przed rozmową. Tak jak powiedziałam, prezydent Jaśkowiak, Sutryk, Fijołek to są moi koledzy, współpracujemy dobrze wiele lat i się dobrze znamy, więc to jest coś bardzo naturalnego. Natomiast myślę, że co do Gdyni, to trzeba tę sprawę absolutnie zostawić mieszkańcom miasta. Widać, że ta rewolucja, która chyba nas wszystkich zszokowała, bo chyba nikt się nie spodziewał, że to będzie aż w taki sposób, pokazuje, że Gdynia się zmieniła i też pewnie potrzebuje zmiany - powiedziała na początku tego tygodnia Dulkiewicz.
W czwartek, 11 kwietnia, była już we Wrocławiu i Poznaniu, by wesprzeć Sutryka i Jaśkowiaka w kampanii wyborczej.
Tego samego dnia zapytaliśmy osoby znające temat, czy coś w tej sprawie w ostatnich dniach się zmieniło i czy jest decyzja ws. udzielenia (bądź nie) poparcia dla Szemiota.
Usłyszeliśmy, że decyzji nie ma, a rozmowa z Szemiotem w tej sprawie się nie odbyła, bo "nie było na nią zaproszenia". Jak ustaliliśmy, nic nie wskazuje jednak na to, by Dulkiewicz miała poprzeć Szemiota, bo wielkiej sympatii między nimi nie ma.
Nie ukrywała sympatii do Szczurka i to jego wygranej kibicowała
Nie jest tajemnicą, że Aleksandra Dulkiewicz sercem jest nadal przy Wojciechu Szczurku, więc udzielanie poparcia jego konkurentowi mogłoby być dla niej problematyczne.
To ze Szczurkiem Dulkiewicz chętnie pojawiała się w ostatnich latach na wspólnych konferencjach prasowych czy demonstracjach w Warszawie i to on był gościem na jej konwencji wyborczej przed pierwszą turą wyborów.
Poza wieloma dowodami sympatii na licznych wspólnych zdjęciach, na facebookowym profilu byłego już prezydenta Gdyni znajduje się film zamieszczony w tej kampanii wyborczej, na którym Dulkiewicz udziela poparcia Szczurkowi.
- Wojciech Szczurek to sprawdzony gospodarz Gdyni! To człowiek, który sprawdza się w trudnych czasach, ale jest także wspaniałym gospodarzem na te lepsze, które mam nadzieję wkrótce przed nami. Wojtku, trzymam za ciebie kciuki i życzę powodzenia - mówi na nagraniu Dulkiewicz, uściskując dłoń Szczurka.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Ile kosztuje dom lub mieszkanie w Gdyni? Sprawdź ogłoszenia
Opinie (376) ponad 20 zablokowanych
-
2024-04-11 17:07
Opinia wyróżniona
No nie. (17)
Tu nie powinno być mowy o żadnym poparciu. To Gdynia decyduje!
- 507 15
-
2024-04-13 11:47
Nie piszcie tu w kontekście, że poparcie p. Dulkiewicz komuś (1)
komuś pomoże. Krzywdę dużą robicie tym kobiecie.
- 3 0
-
2024-04-13 15:19
Sądzę, że nikt nie robi rzeczonej większej krzywdy, niż ona sama.
- 1 0
-
2024-04-13 11:45
Zasady debaty politycznej powinny być takie, że
może osoba popierana niech sama zwróci się o taki poparcie do Niej. Może ktoś sobie nie życzy żeby Pani Prezydenta popierała go publicznie zostawiając wybór
swemu sumieniu albo na przykład inny Janusz spod budki piwnej.- 1 0
-
2024-04-12 13:54
To rzeczona jest zameldowana w Gdyni, że chce kogokolwiek popierać?
- 6 0
-
2024-04-12 13:53
jeśli kogoś poprze to głosujcie na odwrót
- 5 0
-
2024-04-12 08:11
Jej poparcie dla Szczurka pokazuje, że ona kompletnie nie czuje Gdyni
i nie chodzi jej o dobro mieszkańców, a zaprzyjaźnionych urzędników. Cokolwiek teraz powie, na szczęście nie będzie miało to kompletnie żadnego znaczenia, a dla popartego kandydata (lub kandydatki) taka rekomendacja może okazać się wręcz pocałunkiem politycznej śmierci.
- 12 1
-
2024-04-11 22:24
Kim ona jest? Prawniczką bez aplikacji. (3)
- 9 3
-
2024-04-12 13:54
Nie jest prawniczką, lecz absolwentką prawa.
- 2 0
-
2024-04-12 00:06
też nie rozumiem (1)
co ma prezydent Gdańska do Wrocławia, Poznania, Gdyni, czy innego Wąchocka. Jakbym był mieszkańcem, to nawet obraziłbym się, że jakaś kobieta przyjeżdża z jakiegoś Gdańska i bruździ.
Poza tym, zadziwiające jest to, jak pani prezydent, która na każdym kroku podkreśla swoje przywiązanie i związki z ś.p. panem Adamowiczem wydaje się nie zauważać, że partia, którą teraz wspiera wydaliła go i wyklęła.
właśnie dlatego m.in. powstało WdG- 18 0
-
2024-04-13 01:09
Nawet stwierdziłbym brak szacunku do
nieboszczyka i siebie bo podczepila się w sumie politycznie do rękawa człowieka na którego pluli.
- 0 0
-
2024-04-11 17:58
Niech go poprze. To będzie pocałunek śmierci
Nikt nie odda Gdyni w łapy Niemców
- 25 11
-
2024-04-11 17:11
(5)
Akurat jej POparcie to pocałunek śmierci.
- 37 6
-
2024-04-11 18:01
Tusk zlikwidował stocznię w Gdyni. Za jego rządów nie było żadnych inwestycji (1)
Żaden Gdynianin nie zagłosuję na jego partię.
- 22 20
-
2024-04-11 22:26
Ale są wśrod nowowybranych fani ministra Lewandowskiego
Wielkie niestety
- 7 2
-
2024-04-11 17:55
Chodzi cymbale o POparcie moralne. Jeżeli jest chociaż cień wątpliwości że konkurentka jest w jakikolwiek sposób (2)
powiązana z kulawym i jego grupą to należy POprzeć Pana Szemiota. Nie ma miejsca dla krypto PiS kulawego w Gdyni :)))
- 5 33
-
2024-04-12 13:56
Ogarnij się w końcu, cymbale.
- 1 0
-
2024-04-11 22:27
Kobieta, która układzikami wspięła się na szczyt
ma prawić o moralności?!
- 7 5
-
2024-04-11 17:32
Opinia wyróżniona
(26)
To jest sprawa wyłącznie mieszkańców Gdyni kogo wybiorą na prezydenta swojego miasta. Pani Dulkiewicz powinna zajmować się sprawami Gdańska, jego mieszkańców, bo w tym celu została wybrana, a nie ingerować w wybory w innym mieście. To nie jest jej zadanie. Gdynianie, głosujcie zgodnie ze swoimi sympatiami, poglądami, a nie według wskazań zewnątrz.
- 557 11
-
2024-04-12 09:33
(11)
Ludzie, Gdyński Dialog to naprawdę zły wybór. Pani Kosiorek może nawet nie wie (czy to możliwe?), że z jej ugrupowania startuje koleś, któremu poglądami bliżej do Konfederacji i środowiska pseudokibiców. Jeśli tacy ludzie mają tak wysoką pozycję na liście wyborczej, to świadczy to o samym ugrupowaniu. Ogólnie zrzesza ono ludzi o wielu różnych poglądach (w tym skrajnych), więc trudno traktować je poważnie.
- 5 18
-
2024-04-13 08:11
Trele morele
Nie opowiadaj bajek , wiadomym jest , że Szemiot to inaczej byłe zaplecze ekipy Szczurka - nikt z nas nie chce powtórki z rozrywki - tylko Pani Kosiorek może wnieść świeży powiew wiatru , oczywiście później jak zostanie prezydentem o czym jestem na 100% przekonany będzie zmuszona wejść w koalicję albo z PO albo z Samorządnością i PiSem innego wyjścia chyba nie ma
- 3 2
-
2024-04-13 01:51
Poziom czytelnika GW i TVN. Obrzucanie inwektywami
I co w związku z tym? Mam opierać swoją decyzję o wyborze na opinii jakiegoś trolla?
- 3 1
-
2024-04-12 12:54
Lepiej całą władzę w oddać w ręce jednej opcji?
Podziękuję, to przerabialiśmy przez ćwierć wieku i skończyło się demolką miasta. Dywersyfikacja!
- 4 2
-
2024-04-12 10:00
Rozumiem, że przeszkadza ci dbanie o pamięć Żołnierzy Wyklętych? (2)
Rozumiem, że przeszkadza ci dbanie o pamięć Żołnierzy Wyklętych? to są według Ciebie poglądy "pseudokibiców".
Uwaga ten komentarz od człowieka, który uważa się za inteligenta sięgając telewizyjnej informacji...- 7 6
-
2024-04-12 16:40
Nie chodzi tu wcale o Żołnierzy Wyklętych, których pamięć czczą też starci ludzi, jak i młodzież, a nie pseudokobice. Chodzi o środowisko pseudokibiców z hasłem na ustach ,,Polska dla Polaków'', dla których kwintesencją życia jest bicie się z kibicami przeciwnej drużyny. Dlaczego wciągnąłeś w to Żołnierzy Wyklętych? Nie wiem.
- 2 4
-
2024-04-12 13:58
Przecież to ewidentny marksistowski funkcjonariusz i nic więcej.
- 1 4
-
2024-04-12 09:58
(3)
No i co masz do Konfederacji?
- 10 4
-
2024-04-12 12:04
(2)
Nic nie mam, nawet szacunku
- 5 8
-
2024-04-12 20:23
Nawet do siebie.
- 4 0
-
2024-04-12 13:58
A kogo to?
- 2 1
-
2024-04-12 09:56
glosujcie tylko na czerwonych-- ktorzy rzadza w samorzadach od wielu lat...
glosujcie tylko na czerwonych- bedziecie nie miec nic a bedziecie szczesliwi
- 7 5
-
2024-04-12 08:40
Dulkiewicza zdrady Szczurek, nowe Szemiodt prezydenta do miasta wolna Hitler w Trojmiasta świnia du*a Gdańsk i Sopot fałszywa TuskKO TAK A.Kosierek dialog moje miasta Gdynia Polska ️
- 0 8
-
2024-04-12 04:15
Żadnych partii
Od 30 lat oszukują nas partie To zawsze ta sama kamaryla Tylko nazwy się zmieniają Pamiętacie jak Dulkewycz uczyła się języka polskiego?? Zawsze występowała w tych barwach Czarny płaszcz czerwony szalik Przypadek?!???? Więc niech się zajmie swoim miastem A gość który będzie w 2giej turze z Panią Kosiarek cały czas siedział w magistracie Gdyńskim i efekt mierny Mieszkańcy nie dajcie się zwieść
- 16 6
-
2024-04-12 00:31
Wstyd mieć poparcie Dulkiewicz
- 22 6
-
2024-04-11 19:31
Mieszkańcy Gdyni to intelektualne dno (3)
40 procent zagłosowało na Partię Oszustów.
- 21 38
-
2024-04-11 22:23
A pani Ola spaceruje z panem Tadziem
I już tworzą koalicję. Niefajnie.
- 6 7
-
2024-04-11 20:29
A tylko kilka ma Zorganizowaną Przestępczość.
- 5 7
-
2024-04-11 20:11
zgadza się, 12% zagłosowało na dzieciaka z ADHD
- 4 4
-
2024-04-11 17:59
Oczywiście ale chodzi o takie POparcie które PO zwycięstwie Pana Szemiota zamieni się w ścisłą współpracę :) (6)
Chodzi o współpracę w symbiozie Gdańska z Gdynią. Wy w PiS którzy nawzajem się tylko podsłuchiwaliście nigdy tego nie zrozumiecie :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- 9 33
-
2024-04-11 19:12
Ta pani już miała symbiozę z jednym panem różne były plotki
A w każdej plotce ziarnko prawdy niech zajmie się Gdańskiem i będzie dobrze.- 24 2
-
2024-04-11 18:16
Chłopie ty masz coś z garem (4)
Odpisujesz każdemu, kto nie popiera oficjalnej linii twojej partii? Jesteś peowskim trollem czy jak?
- 24 5
-
2024-04-12 08:06
Jest. To pajac zatrudniony tu żeby robić za wesoły gwizdek. Taka atrakcja. Cos jak wioskowy głupek. Nie warto zwracać na niego uwagi.
- 8 0
-
2024-04-12 08:04
(2)
Trochę racji ma. Gdańsk i Gdynia więcej skorzystają na współpracy niż rywalizacji.
- 3 3
-
2024-04-12 16:11
Zrobią edpólny przetarg na owce do strzyżenia.
- 3 1
-
2024-04-12 10:00
Z kim współpraca? Z Dulkiewicz? Kpisz czy o drogę pytasz?
- 4 0
Wszystkie opinie
-
2024-04-11 17:03
Szemiot trzyma ze Szczurkiem i samorzadnoscia. Tak to widac po wynikach jego glosowań w Radzie Miasta (4)
- 72 15
-
2024-04-11 17:45
i prawidlowo
- 5 18
-
2024-04-11 22:23
Chyba raczej nie trzyma ! Skoro Dulkiewicz popierała Szczurka to powinna poprzeć Szemiota skoro twierdzisz ,że Szemiot trzyma z samorządnością
- 3 1
-
2024-04-11 23:55
Gdynianom ku przestrodze (1)
A Kosiorek trzyma że Zmuda-Trzebiatowskim który jest doradcą i kolega Horaly.
- 2 5
-
2024-04-12 08:32
Po lucyku gorzej nie bedzie
- 4 1
-
2024-04-11 17:05
(5)
Ale dlaczego wtrąca się do wyborów w Gdyni? Chyba jakaś mania wielkości dopadła Panią Prezydent. Nie sądzę aby mieszkańcy Gdyni oczekiwali na palec wskazujący Pani Neron-Dulkiewicz
- 118 8
-
2024-04-11 18:00
Właśnie się przestała wtrącać. Czytaj ze zrozumieniem (2)
Powiedziała że mieszkańcy Gdyni sami zdecydują
- 1 15
-
2024-04-11 22:30
(1)
Nie powinna wogóle komentować wyborów w sąsiednim mieście. Zwłaszcza przed drugą turą. Po co znowu "robić kwas"?
- 8 0
-
2024-04-13 02:01
Inna sprawa, że ma dość kiepski odbiór
społeczny w Gdyni, której mieszkańcy mają więcej dystansu do jej działań niż Gdańszczanie.
- 2 0
-
2024-04-12 10:49
Najlepiej niech przyjedzie zrobić sobie fotę z Tadziem
koniecznie w szaliku Lechii
- 3 0
-
2024-04-13 01:58
Sama tak trafiła do polityki, więc myśli pewnie, że
tak trzeba.
- 2 0
-
2024-04-11 17:05
(3)
Szemiot to kontynuacja Szczurka.Nie wiem kogo POprze Dulkiewicz-właściwie jej wsparcie to POcałunek śmierci,ale Pani Kosiorek to jedyna szansa na zmiany w Gdyni.W Gdańsku i Sopocie niestety na zmiany trzeba czekać kolejne 5 lat.Ale widać też że jedynie 50% mieszkańców to interesuje.
- 96 31
-
2024-04-11 17:46
Skoro ty to mówisz to zagłosuję przeciwnie.
- 11 9
-
2024-04-11 23:59
PiS beton
Po twoim komentarzu i sposobie pisania domyślam się że jesteś wyznawca PiSu więc mnie twoje poparcie dla Kosiorek nie dziwi.
- 4 1
-
2024-04-12 08:35
Wygra Szemiot!
- 1 4
-
2024-04-11 17:06
Jeśli popierała Szczura, a teraz ma Szemiota, to będzie to pocałunek śmierci
- 47 7
-
2024-04-11 17:06
(4)
W związku z czym pani Dulkiewicz ma popierać jakiegokolwiek kandydata w innym mieście? przecież pani Dulkiewicz nie będzie głosowała w Gdyni tak samo jak i ja. Po co ten artykuł? Pani Dulkiewicz wygrała u nas w Gdańsku tylko dlatego że jak zwykle nie było kandydata z argumentami z innych ugrupowań i mieszkańcy wybrali lepsze zło a nie dlatego że Dulkiewicz i jej drużyna robi cos dobrego w Gdańsku.
- 104 5
-
2024-04-11 20:17
Otórz robi ale..za mało! (1)
Czekamy na dalsze uspokajanie ruchu samochodowego!!!
- 4 5
-
2024-04-11 20:25
Jak chcesz uspokojenia ruchu drogowego to zapraszam do powrotu do korzeni. Wróć tam skąd przybyłeś do mojego miasta. 50 lat temu na ul. Sobieskiego grałem w badmintona ale nikomu nie mówię że ruch mamy uspokajać czy nie, nie zmuszam do korzystania z komunikacji miejskiej czy rowerów, hulajnóg itp.
- 8 2
-
2024-04-12 04:20
Masz rację
Tylko Dlatego wygrała A ma naprawdę bardzo dużo za paznokciami
- 3 0
-
2024-04-13 17:33
Ja osobiście również bym nie zagłosowała na panią Dulkiewicz ale zmuszona byłam wybrać lepsze zło
- 0 0
-
2024-04-11 17:07
Opinia wyróżniona
No nie. (17)
Tu nie powinno być mowy o żadnym poparciu. To Gdynia decyduje!
- 507 15
-
2024-04-11 17:11
(5)
Akurat jej POparcie to pocałunek śmierci.
- 37 6
-
2024-04-11 17:55
Chodzi cymbale o POparcie moralne. Jeżeli jest chociaż cień wątpliwości że konkurentka jest w jakikolwiek sposób (2)
powiązana z kulawym i jego grupą to należy POprzeć Pana Szemiota. Nie ma miejsca dla krypto PiS kulawego w Gdyni :)))
- 5 33
-
2024-04-11 22:27
Kobieta, która układzikami wspięła się na szczyt
ma prawić o moralności?!
- 7 5
-
2024-04-12 13:56
Ogarnij się w końcu, cymbale.
- 1 0
-
2024-04-11 18:01
Tusk zlikwidował stocznię w Gdyni. Za jego rządów nie było żadnych inwestycji (1)
Żaden Gdynianin nie zagłosuję na jego partię.
- 22 20
-
2024-04-11 22:26
Ale są wśrod nowowybranych fani ministra Lewandowskiego
Wielkie niestety
- 7 2
-
2024-04-11 17:58
Niech go poprze. To będzie pocałunek śmierci
Nikt nie odda Gdyni w łapy Niemców
- 25 11
-
2024-04-11 22:24
Kim ona jest? Prawniczką bez aplikacji. (3)
- 9 3
-
2024-04-12 00:06
też nie rozumiem (1)
co ma prezydent Gdańska do Wrocławia, Poznania, Gdyni, czy innego Wąchocka. Jakbym był mieszkańcem, to nawet obraziłbym się, że jakaś kobieta przyjeżdża z jakiegoś Gdańska i bruździ.
Poza tym, zadziwiające jest to, jak pani prezydent, która na każdym kroku podkreśla swoje przywiązanie i związki z ś.p. panem Adamowiczem wydaje się nie zauważać, że partia, którą teraz wspiera wydaliła go i wyklęła.
właśnie dlatego m.in. powstało WdG- 18 0
-
2024-04-13 01:09
Nawet stwierdziłbym brak szacunku do
nieboszczyka i siebie bo podczepila się w sumie politycznie do rękawa człowieka na którego pluli.
- 0 0
-
2024-04-12 13:54
Nie jest prawniczką, lecz absolwentką prawa.
- 2 0
-
2024-04-12 08:11
Jej poparcie dla Szczurka pokazuje, że ona kompletnie nie czuje Gdyni
i nie chodzi jej o dobro mieszkańców, a zaprzyjaźnionych urzędników. Cokolwiek teraz powie, na szczęście nie będzie miało to kompletnie żadnego znaczenia, a dla popartego kandydata (lub kandydatki) taka rekomendacja może okazać się wręcz pocałunkiem politycznej śmierci.
- 12 1
-
2024-04-12 13:53
jeśli kogoś poprze to głosujcie na odwrót
- 5 0
-
2024-04-12 13:54
To rzeczona jest zameldowana w Gdyni, że chce kogokolwiek popierać?
- 6 0
-
2024-04-13 11:45
Zasady debaty politycznej powinny być takie, że
może osoba popierana niech sama zwróci się o taki poparcie do Niej. Może ktoś sobie nie życzy żeby Pani Prezydenta popierała go publicznie zostawiając wybór
swemu sumieniu albo na przykład inny Janusz spod budki piwnej.- 1 0
-
2024-04-13 11:47
Nie piszcie tu w kontekście, że poparcie p. Dulkiewicz komuś (1)
komuś pomoże. Krzywdę dużą robicie tym kobiecie.
- 3 0
-
2024-04-13 15:19
Sądzę, że nikt nie robi rzeczonej większej krzywdy, niż ona sama.
- 1 0
-
2024-04-11 17:07
e tam (11)
wygra Kosiorek. Teraz kobiety górą.
- 86 54
-
2024-04-11 17:23
A kiedy nie były (1)
- 4 5
-
2024-04-11 18:53
W pozycji na mnicha.
- 7 3
-
2024-04-11 17:52
Dulkiewicz też podobno jest kobietą ;)
Moim skromnym zdaniem to jednak nie wystarczy.
- 13 0
-
2024-04-11 17:54
teraz kobiety dzielą się na te które są za i które są przeciw
- 2 1
-
2024-04-11 22:26
(3)
Jestem kobietą ale na Panią Kosiorek nie głosuje . Z całym szacunkiem do Pani K
- 6 3
-
2024-04-11 23:45
(1)
Ciebie i tak nikt nie pyta ! Co będziesz robić i za kim głosować! Ja zagłosuję za Kosiorek i jestem facetem!
- 3 6
-
2024-04-13 14:22
Ciebie też nikt nie pyta
ja jestem kobietą i nie zagłosuję na Kosiorek.
- 0 0
-
2024-04-13 08:24
Nikogo nie zaskoczyłaś
Wiem jaki popłoch jest w urzędzie w Gdyni jak bym tam pracował też pewnie głosowałbym na Szemiota czyli człowieka Szczurka. - ja moja cała rodzina dosłownie wszyscy koledzy, znajomi głosujemy na Panią Kosiorek i to nie ma nic do rzeczy że jest kobietą po prostu chcemy całkowitej zmiany a nie tylko częściowej renowacji - jak byłoby w przypadku wygranej Szemiota
- 1 1
-
2024-04-12 00:01
Ogórek na prezydenta
- 2 0
-
2024-04-12 14:59
W sztabie Kosiorek są osoby z PIS i propagandowej pisowskiej TVP (1)
Nigdy się od nich nie odcięła, wręcz przeciwnie, promowała na radnych. I to nie tylko Zmuda, ale też np. Anna Błaszczyk (tvp pis i Ministerstwo ds. intergracji społecznej za Morawieckiego). To są oficjalne koneksje i powiązania. Przykro mi, ale sam fakt bycia kobietą nie wystarczy, żebym zagłosowała.
- 2 4
-
2024-04-13 08:31
To jakieś fanaberie
Dialog Pani Kosiorek i PiS - to jak woda i ogień widać że kompletnie nie orientujesz się w polityce nie mam absolutnie nic do PiSu ale zaręczam Ciebie i Wszystkich że dla Kosiorek do PiSu jest nie po drodze to już bliżej do PO.
- 1 0
-
2024-04-11 17:08
Macie swoje Po, tak samo nienawidzi samorzadow, jak pis
Obydwie partie władzy traktują wszystkie oddolne ruchy jako zagrożenie. Dlatego zawsze trzeba głosować przeciw nim, nawet jak grożą,że zabiorą pieniadze
- 64 17
-
2024-04-11 17:10
A może... (2)
Zajęłaby się wsparciem mieszkańców Gdańska?
- 113 3
-
2024-04-11 18:13
A po co? (1)
Zupełnie niekonieczny trud.
- 10 1
-
2024-04-12 09:56
Nie musi wspierać mieszkańców Gdańska
skoro i tak na nią głosują - mieszkańcy swoje zrobili, rozejść się
- 3 1
-
2024-04-11 17:10
(10)
"jako kobieta powinna poprzeć Aleksandrę Kosiorek"
Co to w ogóle jest za opcja w ankiecie? Znaczy się, że mężczyźni powinni popierać wyłącznie mężczyzn? Aaa, wtedy to byłby seksizm prawda?
Bo seksizm dotyczy tylko jednej płci prawda kobiety?- 106 10
-
2024-04-11 18:30
Niestety wiele kobiet głosuje "bo kobieta". To jest czasem nawet straszne. (4)
Nie ważne jakie bzdury wypisuje kandydatka i co sobą reprezentuje, ważne że "kobieta". Jakby głupie kobiety, nastawione na swoje interesy, czy kobiety o bardzo niekobiecych poglądach nie istniały... Trzeba głosować na kandydata najlepszego, z najlepszym programem i możliwościami realizacji, a nie na najładniej uśmiechającego się do obiektywu i plotącego infantylne dyrdymały.
- 14 2
-
2024-04-11 18:43
na tej samej zasadzie ludzie głosowali na Dulkiewicz (1)
dużo głosów dostała od kobiet, których jedynym warunkiem do spełnienia jest bycie kobietą. Co poradzić, niektórzy są seksistami, ale oficjalnie nie, bo przecież dyskryminują tylko mężczyzn, a ich to można, wiadomo, że to nie seksizm!
- 17 3
-
2024-04-11 19:06
Gorzej. Jest kobietą, z którą się identyfikują.
- 11 1
-
2024-04-11 20:33
No nie to może głosować maja mężczyźni na mężczyznę mimo że głupek i złodziej. Masakra.
- 2 4
-
2024-04-12 19:37
Bzdury, nigdy nie zagłosuje na kogoś bo jest kobieta jak nie zgadzam się z programem i tym co sobą reprezentuje
- 2 0
-
2024-04-11 19:04
(2)
Zasadniczo powinna poprzeć Szemota i jeśli tego nie zrobi, to znaczy że nie jest za równością, tylko trzyma stronę kobiet
- 5 12
-
2024-04-11 20:15
(1)
Dlaczego ma kogolwiek popierać
- 9 1
-
2024-04-11 22:13
Gdyby chciała jednego z dwóch
- 0 1
-
2024-04-11 20:16
Nie powinno być takiej opcji w tej durnej ankiecie cały ten artykuł to niepotrzebne bicie piany
- 7 0
-
2024-04-11 21:34
propagowanie seksizmu
- 5 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.