- 1 Wojsko oferuje 6 tys. zł za wspólne wakacje (157 opinii)
- 2 Od soboty spore utrudnienia na A1 (27 opinii)
- 3 Całe Trójmiasto w strefie zakażenia ASF (238 opinii)
- 4 Po 80 latach dzwony wróciły do Gdańska (146 opinii)
- 5 Z Sopotu na fotel wiceprezydenta Krakowa (53 opinie)
- 6 Szukają szczątków legionisty na Westerplatte (42 opinie)
Pasażerowie do Warszawy, uważajcie
W poniedziałek wchodzi w życie nowy rozkład jazdy pociągów do stolicy, ale nie uwzględniają tego papierowe rozkłady na trójmiejskich stacjach.
I tak na przykład, pociąg EIC Neptun z Gdyni do Warszawy odjeżdża w nowym rozkładzie o 17:42 z Sopotu. Problem w tym, że na papierowym rozkładzie przy kasach na stacji Sopot podana jest godzina 17:59, czyli 17 minut później. Wniosek: wielu ludzi spóźni się na pociągi, bo nie sprawdzili dokładnie zmian.
O problemie poinformowała nas nasza czytelniczka, pani Marta. Jej zdaniem kolej za mało informuje o zmianach. - Informacja jest co prawda na stronie internetowej, ale nie każdy z niej korzysta - przestrzega pani Marta.
Informacja kolejowa (numer telefonu 22 19 436) ma poprawne informacje o rozkładzie jazdy, ale - jak twierdzą jej pracownicy - na błędy w innych rozkładach absolutnie nie jest w stanie poradzić. Nie mają też narzędzi, by kogokolwiek o tym zaalarmować.
Wyjeżdżających do Warszawy prosimy więc o szczególną uwagę i zapoznanie się z aktualnymi rozkładami, jakie publikujemy obok.
Opinie (135) 4 zablokowane
-
2011-01-09 13:04
bałagan na kolei to sprawa zaplanowana (1)
po to by ktoś mógł PKP tanio kupić. A pasażerów są miliony. Kolejna złota kura do opchniecia za bezcen....
- 21 0
-
2011-01-09 18:28
ZNTK zlikwidowano!!!!!!!!
zlikwidowano teŻ ZAKŁADY NAPRAW TABORU KOLEJOWEGO- i teraz się dziwią ,ze tyle wagonów zepsutych stoi na bocznicach a taboru sprawnego brakuje.Gdzie w tym wszystkim logika???????
- 6 0
-
2011-01-09 13:10
PKP to dziadostwo
Solidarnościuchy nawet kolej do ruiny doprowadzili.
- 11 5
-
2011-01-09 13:10
... "czas kosy klepać i na sztorc" (1)
tudzież granaty w skrzynki zbierać. Czas nadejdzie rozrachunku bo lud nie wytrzyma
- 13 1
-
2011-01-09 13:45
Najwyzszy
to już czas , bo jak sprzedadzą lasy nie będzie gdzie partyzantki zakładać !!
- 11 1
-
2011-01-09 13:11
Jakie spoleczenstwo takie PKP (4)
A witam wszystkich. Jestem kolejarzem, w rodzinie to już 3 pokolenie. Troszeczkę mnie boli jak wypisujecie głupoty, chociaż usprawiedliwione w jakimś "sensie" PKP od lat 80 jest zaniedbywane wręcz sabotowane. Wyciśnięte zostały z firmy soki ,które przez przeszło 150 lat przynosiło dochody państwu i obywatelom. Zaluszmy ze macie dom z lat 70 i nie wsadziliście w niego ani 1zł to co będziecie z niego mieli po prawie 40 latach ???? Piszecie niech nas wezmą DB - to odpowiadam: wezmą ale dopiero jak wyremontujemy tory, zapłacimy z naszych podatków za nierentowne, ale potrzebne połączenia. I co najważniejsze wszystko razy 2 lub 3. A pretensje za taki stan rzeczy proszę nie do kolejarzy, którzy troją się zęby wszystko w miarę możliwości jeździło, tylko proszę państwa walcie drzwiami i oknami do biur poselskich tych co do tego doprowadzają !!!!
A tak na marginesie DB mając większe możliwości techniczne i finansowe o wiele gorzej radzi sobie z zimą.- 23 3
-
2011-01-09 13:16
Prawdę piszesz dyzurny ruchu
jam tez były kolejarz, pracownicy kolei to porzadne chłopy, góra wsio rozwal tak jak góra rozwla POlskę
- 5 3
-
2011-01-09 13:43
Dzięki Dyżurnemu Ruchu
Wielkie dzięki za baaardzo merytoryczną wypowiedź. Już dawno dowiedziono że ryba gnije od głowy i nasz Kraj i nim rządzący to najlepszy tego dowód.
- 10 1
-
2011-01-09 16:26
Sama racja, ale nikt sie nie czepia kolejarzy. Tylko zarządzających PKP.
Przygotowanie rozkładów, odpowiednio wcześniejsze poinformowanie o zmianach to chyba nie fizyka jądrowa i mozna było to odpowiednio przygotowac i wdrożyc.
- 8 0
-
2011-01-09 18:40
dobrze napsiałes.
Zwolniono tych co pracowali fizycznie, ale biura nadal zapchane. Przecież do tych nielicznych prawdziwych kolejarzy nie ma pretensji. Biurokracja pożera budżet.
- 2 0
-
2011-01-09 13:16
Co oznacza skrót PKP???? (2)
Pięknie k... pięknie.......!!!!
- 12 0
-
2011-01-09 16:54
poczekasz k.... poczekasz ;)
- 6 1
-
2011-01-09 21:58
skrót związkowców
Pozwoli kolega pierdnąć - to jest właściwy skrót związkowców z PKP
- 0 0
-
2011-01-09 13:20
W XVIII wieku o Rzeczypospolitej mówiono "karczma zajezdna" (2)
bo Rosjanie, Prusacy i Austriacy robili co chcieli z niby niepodległym krajem. Zlikwidujmy polski przemysł do reszty, sprzedajmy wszystko i bądzmy Niemcami. Amen.
- 11 4
-
2011-01-09 13:47
Cały (1)
naród już na to czeka , premiera niemca już mamy !!!
- 7 2
-
2011-01-09 19:52
a prezydenta jak z moskwy
- 1 0
-
2011-01-09 13:24
Dziw, że PKP w ogóle jeździ (7)
W innych państwach, w których zastosowano ten najgorszy, brytyjski model kolei, jest jeszcze gorzej. A PKP brakuje przede wszystkim pieniędzy. W krajach, w których kolej działa sprawnie, np. w Niemczech czy w Szwajcarii, kolej dostaje znaczne pieniądze od państwa. I tak powinno być w Polsce. Tymczasem u nas wyrzuca się pieniądze na budowę autostrad, kiedy korki i tak będę zawsze. Trzeba umożliwić ludziom szybkie dotarcie do celu. Samochód do tego się nie nadaje, samolot na krótkich trasach też nie, a kolej - tak. A w mieście tramwaje.
- 18 5
-
2011-01-09 16:39
chrzanisz jak potluczony (6)
W Polsce kolej to wor bez dna z mordami ktore lubia krasc.
Dasz 100 000 000 zlotych = PRZEPADNA
dasz 1 mld zlotych = przepadnie
Pazernych, komuszych palantow z PKP i innych trzeba wygnac z koleji i wtedy dopiero cos
mozna budowac.- 5 0
-
2011-01-09 18:14
co za bzdury gadasz.To właśnie te nowe rządy przez ostatnie kilkanaście lat rozwaliły kolej swoimi reorganizacjami.Kolej to jeden organizm a nie,, głowa "osobno,"nogi" osobno,"ręce" osobno itd. Dawniej było 8 okręgów ,na czele dyrektor i on za wszystko odpowiadał a teraz jeden na drugiego zwala... i nie wiadomo kto winien....
- 3 1
-
2011-01-09 19:08
(4)
rozczłonkowanie PKP na części; 1 dochodowe 2 mniej dochodowe i 3 dzierżawione- spowodowało likwidacje zespołu pracowników fizycznych a spotęgowanie zatrudnienia pracowników biurowych. Cudów nie ma. Dochód całego przedsiębiorstwa PKP był gwarancja utrzymania stanu technicznego. I żaden z członow dawnego PKP nie ma dzisiaj siły udźwignąć kosztów eksploatacji i konserwacji. A zresztą , żaden nie czuje się do tego zobowiązany. Przydzielane z budzetu pieniażki zżera nadmierna biurokracja - podobna zgodna z prawem. Sekcje torowe, gdzie faktycznie jest potrzebny duzy zespół ludzi koordynujacych nie maja juz funduszy na prace rzeczywista.
Sekcje transportowe rownież nie maja SWOICH funduszy na modernizacje. A jeżeli mają to skwapliwie dzielą między pracownikow biurowych równo z tymi którzy wypracowuja zysk. To nie socjalizm gdzie wszystko było nasze, a tylko koniak był pity ustami naszych przedstawicieli. :)- 3 0
-
2011-01-09 19:14
(3)
Zapomniałem dodać, że nasz klimat polski wymusza komasowanie prac w określonych miesiącach. To znowu wymaga komasowania potężnych pieniędzy i sprzętu. Póki wszystko co z torami związane jest razem - można to przetrwac za niewielka pomocą budżetu państwa.
- 1 0
-
2011-01-09 20:40
(2)
czy tory tez powinny byc skomasowane?
- 0 0
-
2011-01-10 01:20
Tylko nie w złomowcach. Tych legalnie komasowanych w złomie wystarczy. Cena za taka komasacje jaką płacimy stanowczo przekracza zdrowy rozsadek. Ciekawy jestem czy zadasz podobne pytanie gdy ci zaorzą twoja ulice i tak zostawia, bo tam jest za mały ruch - tylko mieszkańcy tego domu jeżdżą do końca.
Ale dobrze, ze zadałeś to pytanie - bo właśnie współczesnym rządom brak umiejętności myślenia o państwie jako jednym wielkim organizmie współpracujących członów. Chcąc sobie ułatwić rządzenie parcelują cale przemysły i dziwią się, pomimo pewnej prosperity gospodarka wpada w coraz większe dołki. Liberalizm jest dobry tam gdzie jest dużo pieniędzy. Tam gdzie ich brak, czyli w Polsce liberalizm jest morderczy.
Pytałeś o komasacje, a czy zdałeś sobie sprawę, że tutaj nie chodzi o komasacje tylko o próbę przyszycia amputowanych kończyn gospodarce, o ustanowienie ochrony tych pracujących jeszcze dla budżetu państwa przed dalszymi zakusami amputacji.
Każdy kto zadaje takie pytanie to wie, że to zasłona przed dalszymi działaniami parcelacji gospodarki polskiej. A przecież słyszysz jak P. Premier głośno oświadcza iż nawet cud boski nie wyciągnie z naszej gospodarki pieniędzy na to co oni planują w tym roku i przyszłym. Gdzie sens, gdzie logika takiego budżetu, takiego osłabiania dochodów. Ksiąze radziwil i jego "pstaw sukna " sie kłania.- 1 0
-
2011-01-10 01:23
nie w zlomowcach
trzeba pozszywac te pracujace konczyny do rozpaslego korpusu, przedtem korpusowi zrobi lewatywe
- 0 0
-
2011-01-09 13:37
I znowu !!
Grabarczyk będzie sie kajał w sejmie , czy on tylko to potrafi !!
- 7 0
-
2011-01-09 14:03
I
znowu jaja z tą PKP , Grabarz kolei znowu na klęczkach bedzie przepraszał , może niech on z tych kolan nie wstaje wcale !!
- 8 0
-
2011-01-09 14:40
Wyborcy PO nie narzekajcie to wasz rząd. (5)
Będzie jeszcze gorzej ale motłoch oglądajacy TVN jest zakochany w rudym oszuście i jego bandzie hochsztaplerów od piłeczki.
- 17 8
-
2011-01-09 16:10
nawet jesli bedzie jeszcze gorzej... (4)
to wciaz bedzie lepiej niz gdyby rzadzil zawistny zakompleksiony i sfrustrowany karzelek
- 5 8
-
2011-01-09 16:16
zgoda buduje (1)
- 3 1
-
2011-01-09 16:22
wytlumacz to swojemu guru
- 2 5
-
2011-01-09 19:54
(1)
oto logika i kultura tych mędrców PO "studiach"
- 1 4
-
2011-01-10 09:08
przecież ponoć to Kaczyński wyksztalcony cziełowiek
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.