• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Problemy z opłatą za lotniskowy parking

Olga
15 lipca 2017 (artykuł sprzed 6 lat) 
Skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly do 10 minut jest bezpłatne. Za kolejne musimy zapłacić 20 zł. Skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly do 10 minut jest bezpłatne. Za kolejne musimy zapłacić 20 zł.

Nasza czytelniczka musiała zapłacić 40 zł za skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly na gdańskim lotnisku, choć twierdzi, że kwota powinna być o połowę niższa. Wszystkiemu miała być winna awaria automatycznych kas. Operator parkingu przekonuje, że system działał normalnie, ale zachęca klientkę do złożenia reklamacji.



Czy kiedykolwiek miałeś problem z wyjazdem z płatnego parkingu?

Poniżej publikujemy treść listu pani Olgi.

W czwartek, ok. godz. 7:40 przywiozłam siostrę na lot do Londynu, zajechałam na strefę Kiss& Fly. Myślałam, że tylko ją wysadzę, ale poprosiła mnie o pomoc przy wrzuceniu bagażu na taśmę. Siostra jest w szóstym miesiącu ciąży, więc zgodziłam się. Po nadaniu bagażu udała się do kontroli, a ja do auta.

Mieściłam się jeszcze w 10 minutach, dlatego postanowiłam, że pojadę prosto do bramek. Przy bramce okazało się, że muszę opłacić bilet, więc wysiadłam i podeszłam do kasy automatycznej obok mojego pasa, gdzie włożyłam bilet i wyświetliła mi się kwota 20 zł. Myślę sobie - okej, rozumiem, taki jest cennik, a zresztą muszę jakoś wyjechać.

Niestety, kasa nie przyjmowała pieniędzy, a karty bankomatowej nie mogła odczytać. Po chwili system zawiesił się i pojawił się napis "Limit czasu opłaty przekroczony". Spróbowałam jeszcze raz zapłacić, ale sytuacja się powtórzyła i pojawiła się informacja, że moja karta jest zablokowana.

Próbowałam dodzwonić się do obsługi parkingu w Gdańsku i w Warszawie, której numer był podany na kasie, ale nikt nie odbierał. Zostawiłam samochód na światłach awaryjnych i podbiegłam na drugą stronę ulicy do innej kasy. Maszyna nie chciała w ogóle przyjąć biletu, a jak już przyjęła, to pojawiła się kwota 30 zł. I tym razem system znowu się zawiesił, a moja karta została zablokowana na 5 minut.

W końcu ktoś z obsługi kas parkingowych odebrał telefon. Niemiłym głosem powiedział, "że jak mam jakieś problemy, to mam przyjść do biura", następie pokierował mnie, dokąd mam się udać. Pomyślałam - no dobrze, ale co z moim autem? Przecież nie wycofam go, bo droga jest jednokierunkowa, a obok nie ma żadnych zatoczek.

Zostawiłam auto na awaryjnych i przebiegłam te 250 metrów. W połowie drogi zauważyłam, że nadjeżdża patrol straży miejskiej. Pomyślałam, że jeszcze mi wlepią mandat i postanowiłam zawrócić. Wytłumaczyłam strażnikom, że jest problem, bo kasy nie działają. Usłyszałam od nich, że oni "widzą to na monitoringu, ale nic zrobić nie mogą".

W międzyczasie już kolejne 4 auta stały na światłach awaryjnych. Jedna pani miała opłacony bilet, ale automat nie był w stanie odczytać jej karty parkingowej. Po dojściu do biura obsługi parkingu okazało się, że muszę zapłacić 40 zł. Zapłaciłam i w końcu wyjechałam.

Komentarz Magdaleny Śmigielskiej, specjalisty ds. marketingu firmy Interparking, która jest operatorem parkingu przy gdańskim lotnisku

Klientka wjechała w strefę Kiss&Fly o godz. 7:38, do wyjazdu podjechała o godz. 7:51, a więc po 13 minutach - stąd opłata 20 zł. Pani podjechała bezpośrednio do bramek wyjazdowych, gdzie system poprosił o opłacenie biletu. O godz. 7:53 bilet został umieszczony w kasie automatycznej, pani otrzymała informację o kwocie do zapłaty w wysokości 20 zł. 

W systemie pojawiło się odrzucenie płatności/karta zablokowana. Ostatecznie pani opłaciła bilet, już nie kartą a gotówką w biurze parkingu o godz. 8:17. Wtedy opłata wyniosła już 40 zł.

Transakcji wspomniana przez klientkę, nie została zarejestrowana przez agenta płatności kartami płatniczymi. Pragniemy również zaznaczyć, iż w dniu wczorajszym nie zarejestrowaliśmy żadnych problemów i awarii kas automatycznych. Zachęcamy panią do bezpośredniego kontaktu z siedzibą i skorzystania z możliwości reklamowania usługi - wówczas nasi pracownicy zweryfikują sprawę po bezpośrednim kontakcie z klientką i udzielą jej szczegółowych informacji odnośnie przebiegu reklamacji.

Wszystkich klientów, którzy spotykają się z problemami na naszym parkingu, zapraszamy do Biura Obsługi Klienta zlokalizowanego na parkingu P1. Ponadto, na urządzeniach parkingowych znajdują się specjalne przyciski, dzięki którym klient ma możliwość kontaktu bezpośredniego z biurem obsługi.

Zapraszamy również do składania reklamacji poprzez formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie www.interparking.pl. Wszystkie zgłoszenia są weryfikowane w jak najszybszym czasie, a klient otrzymuje niezwłocznie informację o decyzji.
Olga

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Miejsca

Opinie (261) 6 zablokowanych

  • Raz skorzystałem z "domofonu" gdy szlaban się nie otwierał, na szczęście wjazdowy

    i faktycznie jakiś burak wyciągnięty z tapczana poradził mi gburowatym tonem wybór innego szlabanu - genialnie !:D

    • 10 0

  • (1)

    Nalezy uwaznie czytac i nie jechac gdzie popadnie to po pierwsze ale po drugie to obsluga tych urzadzen a juz kontakt z nimi to juz piekło. Co w nas jest ze nienawidzimy sie wzajemnie? Wystarczy chyba byc troszke tylko zyczliwszym a swiat bedzie piekniejszy.

    • 38 2

    • jazda jak na torze przeszóód

      Tak skomplikowanych wjazdów , pasów ruchu , znaków i oznaczeń nigdzie nie spotkałem . Dla wjeżdżających po raz pierwszy na parkingi przy lotnisku to istna makabra . A do tego na parkingu nikogo z obsługi . Życzę kierowcom cierpliwości .

      • 7 1

  • A Ile panie za parkowanie Airbusa 340 na lotnisku (5)

    • 84 28

    • Kto nie skacze

      ten za Pułtuskiem

      • 4 4

    • Cztery Zdrowaski ale w Toruniu

      • 6 2

    • 7zl za każdą tone/doba

      • 10 2

    • 100 mln

      • 11 6

    • Dostałeś minusa za wspomnienie Utyska

      • 7 12

  • a bylo jechac koleja Grazynko, wiem ze problem ale podjechac na Bretowo tam pusto winda z kobieta w ciazy na gore i jak pamisko na lotnisko. Grazynko jak juz opanujesz te tricki ja staje na parkingu co kosztuje 4 zl za 20 min nie sciepie

    • 2 9

  • Jak lotnisko nazwą L Kaczyńskiego vel kartofla to problemów nie będzie

    • 8 4

  • Kiedy ktoś z tym skurw....nami zrobi porządek? (1)

    budyń pewnie nie (wiadomo dlaczego), to może trzeba do PiSowców uderzyć?

    • 8 7

    • uderz sie w czerep, moze zacznie dzialac

      • 1 2

  • to jest wina zlego patrona lotniska

    gdyby to było lotnisko imienia poległego lecha, jarosława zawsze dziewicy i matki polki beaty s to problemow by nie było, a odlatujacy samolot by wesoło pomachal skrzydełkami

    • 8 6

  • Samoobsługa

    Jak mam problem z kasą, to sam sobie otwieram szlaban, siłą...i nikt nigdy mnie za to nie ścigał. Polecam ten sposób.

    • 9 2

  • Oszukują i to z premedytacją

    10 minut to na zegarku, na lotnisku to najwyżej 8. Korzystam często i naliczano mi opłatę nawet po 5 minutach. Reklamacja to strata czasu, jak w polskim sejmie czy senacie.

    • 14 2

  • (2)

    Też miałem problem z odczytaniem biletu po dłuższym postoju na długoterminowym P5. Chyba z 10 minut próbowałem wyjechać, zmieniając co chwilę bramki.

    • 82 5

    • P4

      Miałam ten sam problem z P4. Biletu online bramka nie odczytała, wzięłam nowy, a na bramce już przed P4 odczytała tylko ten elektroniczny bilet, mimo że powinna ten z bramy głównej. Po powrocie nie mogłam wyjechać to w biurze pracownik wymienił oba bilety na jeden.

      • 8 1

    • P5 to parking cudów

      Więcej aut niż miejsc

      • 16 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane