• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Rozbudowa Kwiatkowskiego: pasy dla autobusów, koniec prac w styczniu

Patryk Szczerba
5 sierpnia 2021 (artykuł sprzed 2 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Estakada Kwiatkowskiego potrzebuje remontu

Prace na ul. Kwiatkowskiego są zaawansowane w 60 procentach

Trwająca od lutego rozbudowa ul. KwiatkowskiegoMapka Gdyni zakończy się w styczniu. Obecnie stan zaawansowanie prac to 60 proc. I najważniejsze: władze miasta przyznały, że dobudowywane pasy poszerzanej ulicy zostaną przeznaczone dla autobusów.



Przypomnijmy, że rozbudowę ul. Kwiatkowskiego wykonuje od lutego firma Strabag, która zainkasuje za prace 22 918 389,60 zł. Za te pieniądze prowadzi prace na odcinku od ul. Unruga do ul. Płk. Dąbka.

Będą nowe chodniki, a wzdłuż trasy powstanie też droga rowerowa o szerokości 2,5 m. Będzie to fragment drogi rowerowej, realizowanej w ramach międzynarodowej trasy EuroVelo. Rowerzyści pojadą jednak tylko po jednej stronie ul. Kwiatkowskiego.

Najwięcej emocji wywoływały od początku zapowiadane buspasy. Przez długi czas władze miasta nie informowały konkretnie na ich temat, udzielając wymijających odpowiedzi na temat tego, które pasy z dwóch budowanych w każdą ze stron zajmą autobusy.

Autobusy na prawym pasie w każdą ze stron



Sprawa właśnie się wyjaśniła.

- Zarówno w stronę centrum, jak i w stronę Obłuża prawe pasy będą buspasami - mówi Marek Łucyk, wiceprezydent Gdyni.
Przy okazji informuje, że prace nie zakończą się w planowanym terminie, czyli w październiku.

- Na dziś umowa przewiduje zakończenie robót w styczniu 2022 r. Ze względu na prace, które realizuje jednocześnie w tej lokalizacji OPEC, termin umowy zostanie wydłużony - tłumaczy wiceprezydent Gdyni odpowiedzialny za inwestycje.

60 proc. prac wykonanych



W zakresie inwestycji ściśle drogowych udało się zbudować m.in. ok. 560 m prawej jezdni ok 420 m lewej, łącznicę zjazdową na ul. Unruga, bypass buspasa na skrzyżowaniu ul. Kwiatkowskiego i ul. Płk. Dąbka, chodnik i ścieżkę rowerową przy łącznicy zjazdowej do ul. Unruga i częściowo ścieżki rowerowe.

- Do wykonania pozostała jezdnia prawa ok. 310 m, łącznica wjazdowa z ul. Unruga, chodnik wzdłuż jezdni prawej na całej długości, chodnik i ścieżka rowerowa wzdłuż jezdni lewej na odcinku ok. 600 m. - opowiada Marek Łucyk.
Gotowy jest podziemny zbiornik retencyjny. Dodatkowo wykonano kanalizację deszczową i sanitarną na łącznicy zjazdowej do ul. Unruga.

Do wykonania pozostała kanalizacja deszczowa w jezdni lewej oraz połączenie jej ze zbiornikiem retencyjnym.

Wizualizacja, którą na rozpoczęcie budowy pokazywały władze Gdyni

09:56 5 SIERPNIA 21

Buspasy na Trasie Kwiatkowskiego (16 opinii)

Czy ktoś zna aktualne dane, dotyczące przebudowy Kwiatkowskiego? Na skrzyżowaniu z ul. Podgórską wygląda, jakby miało być jeden pas przy przystanku, który przy zatrzymania autobusu będzie generował korki.

Przystanek nie jest do końca tymczasowy, bo są na nim krawężniki i nie ma na nim nowej nawierzchni.
Czy ktoś zna aktualne dane, dotyczące przebudowy Kwiatkowskiego? Na skrzyżowaniu z ul. Podgórską wygląda, jakby miało być jeden pas przy przystanku, który przy zatrzymania autobusu będzie generował korki.

Przystanek nie jest do końca tymczasowy, bo są na nim krawężniki i nie ma na nim nowej nawierzchni.
Zobacz więcej

Miejsca

Opinie (437) 9 zablokowanych

  • (4)

    A więc po tym "remońcie" korki giganty...brawo Wy)

    • 145 21

    • Ważne żeby dużo stojaków

      Na rowery nastawiali z których nikt nie korzysta

      • 20 6

    • Spoko, jeszcze wiecej tej blachy sobie kupcie i w niej stójcie w korkach

      • 9 25

    • (1)

      Czy ktoś widział szerokość tej nowych ulic? Jak tam się zmieści większy samochód koło autobusu?

      • 2 5

      • To sobie kup mniejszy, jak ci wiekszy nie wchodzi.

        • 5 4

  • No pięknie. (5)

    Po pierwsze...miało być oddane na jesień...
    Po drugie...i tak u góry jest wąskie gardło czyli nic to nie da...bo na płk.Dabka jest wąsko że Ho Ho.
    Dziękujemy...dalej postoimy

    • 133 10

    • to sobie samochodziarze stójcie

      ważne żeby komunikacja sprawniej jeżdziła

      • 9 31

    • (3)

      Jeżeli Gdynia chce zachęcić ludzi do tego żeby przesiąść się na komunikacje miejską to ta komunikacja powinna być naprawdę tania. Jadąc do centrum z rodziną i tak wybiorę auto bo bilety autobusowe wyniosą mnie tyle samo co parkowanie auta a przynajmniej parkuje blisko miejsca, do którego zmierzam i nie musze celować na konkretną godzinę, o której odjeżdża autobus co w przypadku podróży z dzieciakami czasem nie jest łatwe.

      • 11 3

      • (2)

        A oplate za parking doliczyles? :D

        • 3 1

        • (1)

          w tekście napisałęm, żę koszt parkowania będzie taki sami co biletów autobusowych.

          • 2 1

          • Ciekawa matematyka. Chyba ze jedziesz na 15 minut ;)

            • 2 1

  • (20)

    Gdynia ratuje się buspasami. To tak jakby dziecku rozbić za małe buty u szewca zamiast kupić nowe.

    • 142 20

    • to po co kupujecie samochody (19)

      jak wiecie że nic się nie zmieni -wręcz będzie gorzej

      • 16 28

      • (17)

        Bo bez nich czuja sie nikim.

        • 10 17

        • Dlatego, że nie mieszkają już u mamusi, mają pracę i swoje życie. (16)

          • 22 6

          • nie mieszkasz u mamusi (4)

            Ale mieszkasz w samochodzie - fajny wybór

            • 6 16

            • Jadę do Pucka, do pracy! (3)

              • 6 3

              • (2)

                To zamieszkaj w Pucku, ba ranie!

                • 4 10

              • Może mąż do Pucka, a żona na Politechnikę... (1)

                • 0 2

              • To niech sie rozwiedzie ;)

                • 1 2

          • No tak. Bo bez samochodu (9)

            nie można mieć pracy, własnego życia i własnego mieszkania. Samochód (brum, brum, wrum, wrum, iiiiiiiiiii) uwalnia od mamy i tworzy prawdziwego człowieka.

            • 10 10

            • a wziąłeś mądralo pod uwage sytuację, że.. (8)

              -są małe dzieci
              -są chore dzieci
              -są chorzy rodzice
              -jest wszędzie daleko, bo mieszkanie w centrum to tylko dla bogaczy się zrobiło
              -że praca jest daleko od miejsca zamieszkania, tam gdzie autobus jest często jak dyliżans
              -że jesteś rodziną 2+1 lub 2+2 i nie masz karty dużej rodziny, co oznacza, ze dorośli płacą za bilety, co sie po prostu nie kalkuluje
              -że ignoranckie władze nie sa w stanie od lat wybudowac tunelu na Chylońskiej a Reda, Rumia i wyśmiewane GWE mają takie tunele..
              -że od lat lenie w urzędzie nie sa w stanie dogadać się w kwestii 1 biletu na wszystkie środki komunikacji, jak to ma no Gdańsk,
              -a może zauważyłeś się największym i rosnącym pracowadcom w gdyni jest tylko UM i pociotki a reszta zapier w Gdańsku lub w gminach ościennych i jakoś tam musza dojechać..

              wyłącz propagandę UM i włącz myśłenie...od 15 lat w mieście jest równia pochyła w Wy bijecie im brawo i klepiecie po d*pach..

              • 22 6

              • Zawsze to samo... (2)

                Chora mamusia, chore dziecko, a przedszkole, a praca daleko, a zakupy, głupi rozkład jazdy autobusów. Po co to zgrywanie się i zaklęcia? Blisko 65% Polaków (w XXI !) wieku nadal uważa, że samochód określa status człowieka. Krótko pisząc, wiele osób kupuje auto, "bo wstyd go nie mieć", a nie dlatego, że jest potrzebnym przedmiotem. A potem zgrzytanie zębami na korki i buspasy oraz rzewne historyjki o tym, że bez auta ani rusz.

                • 10 16

              • Odczep się od innych ludzi! (1)

                Nie łamią prawa, wolno im jeździć czym chcą, egotyku w krótkich spodenkach.

                • 6 3

              • Alez niech jezdza czym chca, obronco egoistow, tylko niech ponosza konsekwencje swoich wyborow.

                • 1 4

              • (2)

                Jak dwoch pracujacych osob nie stac na dwa bilety po 78 zł, to nie stać i na samochód. Nie kłam, bo ci język uschnie.

                • 6 6

              • ty jestes jakiś z Kocborowa, czy tam Srebrzyska? Nie każdy może i chce jechac ze śmierdzącym tobą 3 godziny autobusem do pracy (1)

                mieli tą drogę poszerzyć, bo to jest wąskie gardło aglomeracji, to odwalili buspasy dla tępaków, których nie stać na auto i bez pracy poza miejscem zamieszkania.

                • 3 1

              • Co sie jakis kierofca tu odezwie, to zywe potwierdzenie tezy, ze samochod w PL leczy kompleksy dotyczace wykształcenia, pochodzenia, majętności... :)

                • 0 2

              • Reda i Rumia to jest GWE...

                • 1 1

              • Nie wziął, bo młody. Nie dzieci, a tym bardziej chorych dzieci,

                no a rodzice dbają, by jesienią i zimą było mu ciepło. I nie chodził głodny.

                • 2 2

          • Brak logicznego zwiazku tych 3 faktow z samochodem uzywanym do jazdy po miescie. Powiedzialabym, ze nawet jest korelacja odwrotna. Samodzielnosc wymaga myslenia, poruszanie sie po miescie samochodem o nim nie swiadczy.

            • 3 6

      • Szwagier pomyślałby,

        że jestem nieudacznikiem, koledzy w pracy nie chcieliby ze mną rozmawiać, a żona zostawiłaby mnie dla jakiegoś króla życia/szos w audi z 2005.

        • 4 4

  • Brawo Gdynia (16)

    Takie decyzje będą procentowały w przyszłości. Już dawno należało naprawić błędy komunikacyjne i podjąć walkę z uzależnieniem ludzi od samochodów.

    • 48 207

    • (10)

      To jest świetna wiadomość, która świadczy o resztkach rozumu u ekipy rzadzacej. Ta część Gdyni jest w tej chwili tak rozbudowana, ze tylko komunikacja zbiorowa jest w stanie skutecznie transportowac ludzi. A przeciez jest tam jeszcze od groma miejsca na dewolperke.

      • 17 31

      • Za kilka lat ci co krytykują będą chwalić te decyzje. (1)

        • 13 28

        • Wejdź w historię artykułow o Estakadzie

          Tu, na Trójmieście.pl lub zajrzyj na stronę"Wyborczej". Problemy z Estakadą opisywane są od przynajmniej 2016 roku. Dziecko, które wowczas przyszło na świat, właśnie chodzi do starszaków w przedszkolu, a jeśli zdolne, poszło do zerówki lub I klasy szkoły podstawowej.

          • 5 0

      • wszędzie są korki (4)

        Tylko i wyłącznie przez blachosmrodziarzy i koniec kropka

        • 12 28

        • Raz w życiu stałem w korku rowerowym (2)

          Koło Sądu Apelacyjnego, na skrzyżowaniu 3 Maja z Nowe Ogrody.

          • 4 5

          • jakbyś dojeżdżał do pracy samochodem, to w korku byś stał codziennie (5 razy w tygodniu) (1)

            • 5 3

            • Kazdy ma swoje hobby.

              • 4 2

        • Terapia potrzebna od zaraz.

          Chociaż na fanatyzm niewiele pomoze.

          • 4 4

      • Powiedz mi, skoro jest tak dobrze, to dlaczego ludzie są wściekli? (1)

        • 6 4

        • bo nie myślą

          • 4 4

      • komentowanie własnych postów jest załosne.... :)

        • 4 4

    • Który referat UM? (1)

      Najpierw niech urzędnicy będą mieli po likwidowane darmowe parkingi pod urzędem miasta

      • 16 4

      • Jestem za! Za granica kazdy placi za parking w pracy.

        • 9 1

    • dzieciaku ty zrób cos z uzależnieniem od internetu i pisaniem bzdur na forum

      kogo obchodza twoje wypociny

      • 1 4

    • kirowca (1)

      Zapominasz przyjacielu, że żyją w tym mieście ludzi dla których samochód to nie "źródło prestiżu" czy lek na kompleksy ale zwyczajna konieczność. Ja pracuję daleko poza Trójmiastem, dokąd nie dociera żadna lokalka komunikacja zbiorowa. Dojazd samochodem to jedyne rozsądne wyjście. W dodatku zabieram ze sobą 1-2 osoby które też mieszkają w Gdyni i pracują w tej samej firmie - carpooling. Alternatywą jest tylko pociąg TLK lub PKP i spędzenie 3-4 godz. dziennie w podróży. Swego czasu kursował pociąg SKM "Sprinter" na trasie od Słupska do Tczewa, ale został zlikwidowany kilka lat temu. Zgadzam się, że z uzależnieniem od samochodów trzeba walczyć. Komunikacja zbiorowa jest bardziej efektywna i przyjazna dla środowiska. Wszystkie te argumenty jak najbardziej do mnie trafiają. Niestety w pewnych sytuacjach (takich jak moja) to nie jest kwestia uzależnienia od auta, ale po prostu braku rozsądnej alternatywy.
      Aby skutecznie zmienić nawyki mieszkańców należy działać dwutorowo. Wprowadzanie ograniczeń dla samochodów powinno iść w parze z propozycją "co zamiast...". Niestety z tego co widzę władze Gdyni obrały drogę "ciężkiego, kija i bardzo małej marchewki". Słyszałem o planach przedłużenia trasy SKM na Obłuże, ale raczej nie nastąpi to w dającej się przewidzieć przyszłości. Do tego czasu można na przykład zezwolić na jazdę buspasem samochodom osobowym w których oprócz kierowcy jedzie jeszcze 1 lub 2 pasażerów. W USA nazywa się to HOV lane (High-Occupancy Vehicle lane). Myślę, że to rozsądny kompromis.
      I przede wszystkim przyjacielu weź pod uwagę, że w tym mieście żyje niemal 250 tys. ludzi i nie każdy który ma samochód to zakompleksiony leniwy Janusz, któremu nie chce się ruszyć d...py na przystanek autobusowy. I nie wszyscy mają chęć lub możliwość mieszkania 2 kroki od miejsca pracy.

      • 1 2

      • Ale ty zapominasz, ze jestes wyjatkiem w masie kierowcow, po pierwsze dlatego, ze zabierasz innych - i bardzo dobrze. Po drugie dlatego, ze nie masz alternatywy. Wiekszosc dojezdza do pracy w Trojmiescie i ma alternatywe, tylko samochodem im wygodniej. Gdyby z samochodu w tygodniu korzystali tylko ci, ktorzy faktycznie musza, a miasta oferowaly sprawniejszy zbiorkom, wszyscy bysmy na tym skorzystali. Sprinter absolutnie powinien zostac przywrocony. Moze po torach Regio? Jestem goraca zwolenniczka HOV, z ktorej korzystam w Stanach, jest jednak jedno "ale". Na HOV wjezdza sie tylko w niektorych miejscach, na 99,99% dlugosci jest chronione betonem, a po drodze jezdzi i policja, wiec zaden samotny kierowca sie tam nie zapedza. Abstrahujac juz od faktu, ze Amerykanie to spoleczenstwo i kazdy lamiacy przepisy jest natychmiast raportowany. U nas to raczej niewykonalne mentalnie i technicznie. I jeszcze jedno: jakos nikomu nie przychodzi do glowy, ze ten buspas zapowiada intensyfikacje komunikacji autobusowej do polnocnej Gdyni...

        • 2 1

  • I po co było to rozgrzebywać, jak nie rozładuje korków, bo w godzinach szczytu, (29)

    to wyłączenie 2 -5 autobusów na godzinę nie pomorze. Bzdurna decyzja odnośnie tych buspasów, ale w przypadku włodarzy Gdyni na nic sensownego nie można liczyć

    • 247 41

    • droga krzyżowa powinna być (2)

      im Kaczyńskiego

      • 14 8

      • Im Tuskaszenki

        3x 15%, droga kaszubska na Euro 2012

        • 10 5

      • Adamowicza!

        • 6 2

    • (23)

      Bardzo dobra decyzja, indywidualna komunikacja jest znacznie mniej efektywna.

      • 21 35

      • chyba dla nieudaczników, których nie stać na samochód, albo nie są w stanie zdać prawo jazdy (21)

        • 16 25

        • (6)

          Z twojego komentarza az bija twoje kompleksy. Mam samochod. Rzadko jezdze nim po miescie, bo zbiorkom jest szybszy i bezstresowy. Jedynie po ciezsze zakupy czy dalej. Tak ze pudlo.

          • 11 17

          • Zbiorkom jest szybszy.... (5)

            • 6 16

            • na odległość do 7 km najszybszy w mieście jest rower

              • 5 5

            • W moim przypadku 25 min versus kolo godzinki w szczycie. Przetestowane.

              • 2 3

            • Dla osoby z zerwanym ścięgnem barku stanie w trolejbusie (2)

              Czy w autobusie ioznacza kalectwo do końca życia.

              • 5 2

              • (1)

                :D Łopanie! Czyli wszyscy durnie w korkach maja uszkodzony bark? :))))

                • 3 1

              • Wszyscy durnie na rowerach mają uszkodzony mózg

                • 0 0

        • Na samochód stać każdego, kto ma minimalną krajową (1)

          Na brak samochodu już nie każdy sobie może pozwolić. Nie każdego stać na mieszkanie w dobrze skomunikowanej dzielnicy, blisko centrum.

          • 17 4

          • To naciskaj na wladze ws lepszego skomunikowania, a nie wołaj o jeszcze więcej samochodów na drogach, ktore maja sie poszerzac, zeby wpuszczac jeszcze wiecej samochodow. Zachod szedl ta droga przez lata. Okazala sie fatalna. Wewnatrz obwodnicy wszedzie powinien byc sensowny dojazd komunikacja publiczna.

            • 5 8

        • w ten sposób w Polsce poznajemy poglądy promowane w Wielkiej Brytanii w latach 70-tych (11)

          50 lat różnicy przebijania się nowego spojrzenia na system transportu w mieście. Teraz w Londynie tworzą nie buspasy (Oxford Street była przekształcona w strefę buspasów i taksówek 40 lat temu) ale "autostrady rowerowe". Wielu zamożnych londyńczyków dawno zrezygnowało z jeżdżenia samochodem po mieście. W Gdyni też to będziemy obserwować, choć trolle będą nadal wypisywać swoje dyrdymały o roli samochodów jako źródła prestiżu ich posiadaczy.

          • 5 13

          • (3)

            Jestem po wylewie i mam teraz problem z koordynacją ruchową. Rowerem już nie pojeżdżę.

            • 9 2

            • sprawdź taksówkę lub rikszę rowerową wspomaganą elektrycznie (1)

              można także przetestować hand bike lub inny rower trójkołowy. W WIelkiej Brytanii więcej osób z niepełnosprawnością ruchową wybiera rower niż wózek inwalidzki. Miasta przyjazne dla rowerzystów mają mniej problemów z osobami mającymi trudności z poruszaniem się pieszo lub mającymi inne problemy zdrowotne.

              • 2 2

              • Zgadza się!

                W Trójmieście rower jest preferowanym środkiem transportu wśród osób ciężko niepełnosprawnych intelektualnie.

                • 1 0

            • Motorower

              A może motorower?

              • 1 1

          • Gdynianka (1)

            Gdynia to nie Londyn tu nie ma pracy na miejscu , trzeba dojeżdżać do Gdańska.

            • 3 7

            • Londyn jest wielokrotnie wiekszy od Trojmiasta (facepalm).

              • 5 1

          • (4)

            Tu trzeba dodać jeszcze jeżeli w biurze pracuje np. 200 ludzi , to trzeba wygospodarować parking na 400 samochodów. A to oznacza dodatkową przestrzeń koło biura zarezerwować i wtopić kase w to niepotrzebnie .Tą kase by można przeznaczyć na co inego , i to właśnie pracodawcy zrozumieli w Londynie

            • 5 2

            • jedź chłopie lub kobieto do Londynu i nie wracaj już z tymi dziwnymi pomysłami (3)

              • 3 5

              • (1)

                A moze ty gdzies wyjedz? Z twoimi pogladami to najlepiej na wies.

                • 1 2

              • Raczej poglady są dobre .Tylko ty człowieku masz myślenie że wszredzie muszisz dojechać samochodem mając nawet do pracy 200 metrów. Nawet niewiesz że każde miejsce parkingowe generuje koszty .Pierwsze koszty to kupienie gruntu i wyłożenie ją kostką , a drugie to utzymywanie je i płacenie podatku gruntowego. Ja namiejscu szefa bym obciąrzył kosztami ciebie i pomnoż6ył stawke razy trzyu , żebyś właśnie na komunikacje się przerzucił.

                • 0 0

              • @BM to ty zrozóm że jeżeli na każde miejsce postojowe potrzeba około 5 metrów kwadratowych to ile miejsca ten parking koło biura zaimuje przy 200 pracownikach plus miejsca teraz dla inych petentów . To już moze ci zając 20000 metrów zmarnowanej powierzchni

                • 0 1

      • Na przykładzie teojej indywidualnej szarej komórki.

        • 2 0

    • o borze pomorze

      • 4 0

    • pomoże to nie Pomorze

      • 0 0

  • Uśmiechnij się jesteś w Gdyni (5)

    Kolejna od lat oczekiwana inwestycja w Gdyni robiona bezmyślnie. Nie zostaną rozwiązane żadne utrudnienia komunikacyjne a medialnie będzie Kucyk się chwali jaką wspaniałą inwestycje przeprowadzono w w dzielnicy. W Gdyni włodarze tylko pijarowo myślą o swojej przyszłości reszta to prowizorka.

    • 166 18

    • a niby co takiego bezmyślnego?

      ze nie na 3 pasa? przecież nie ma miejsca po to, są chodniki. cmentarz, bloki

      • 7 21

    • (1)

      A ludzie ich i tak wybiorą...

      • 9 9

      • Nie pisz, że wybiorą, bo wybiorą

        To takie myślenie magiczne. Napiszę, że wybiorą, to nie wybiorą. Niektórzy mają w 4 literach, kto siedzi na tronie. Mają świadomie wybierać. Optować za odnową.

        • 3 0

    • Widze, specjalista od remontow

      • 6 1

    • Serio nadal myślisz,że receptą na korki jest poszerzenie drogi?

      • 7 10

  • Skandal (4)

    Ta grupa trzymająca władzę wykończy północ Gdyni.
    Oni nie mają żadnych oporów.

    • 152 14

    • (2)

      Czyli cała estakada stoi w korku a raz na 10 minut pustym pasem przemknie autobus.

      • 11 5

      • obok estakady, drogą dla rowerów będzie mogło przejechać w ciągu godziny 12 tysięcy rowerzystów

        nie narażonych na jakiekolwiek korki w centrum miasta.

        • 7 4

      • Tylko że jeszcze z tyuch buspasów korzystają taksówki , policja , pogotowie , straż pożarna itakdalej a samochody osób prywatnych mają korzystać z drugiego pasa ruchu.

        • 5 1

    • Nie tylko Północ, Zachód również!!!

      • 1 0

  • Przebudowa OPEC (3)

    Spowodowana jest tym, ze w stronę Dąbka będą 3 pasy ruchu. Jesteście niedoinformowani i wbijacie kij w mrowisko po raz kolejny. Kwiatkowskiego bedzie miała 5 pasów i owszem, skrajne będą buspasami.

    • 11 63

    • Czyli Kwiatkowskiego będzie miała 3 pasy, bo buspasy się nie liczą

      • 1 9

    • Zobacz na relację wideo, nie będzie 3 pasów w górę.

      • 19 1

    • Ile pasów??

      Przykre, że taka inwestycja, na tak rozległe osiedla nie spełni wymagań zapowiadanych ułatwień w postaci 4ch pasów dla samochodów, a jedynie mydli się ludziom oczy pokazując zakłamanie w wizualizacji. Nawet ślepiec, który tam mieszka - czyli JA, patrząc na postęp prac z okna widzi, że nie będzie tam po 3pasy w każdą stronę...

      • 7 0

  • Najpierw wyremontujcie drogi (1)

    A potem pomyślcie o buspasach

    • 82 12

    • Uff dobrze że tam nie kupiłem mieszkania

      • 1 0

  • W Gdyni , tym smart city, remonty robi sie po to zeby robic a nie nie żeby zrobic

    • 82 6

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane