- 1 Jechaliśmy Obwodnicą Metropolitalną (165 opinii)
- 2 W sobotę półmaraton, zmiany od piątku (115 opinii)
- 3 Do czerwca skażona ziemia znknie z Gdańska (68 opinii)
- 4 Trzy przejścia na odcinku 130 metrów (112 opinii)
- 5 Brak koalicji w Radzie Miasta w Gdyni (266 opinii)
- 6 Borawski i Lodzińska wiceprezydentami? (171 opinii)
Sopot: rusztowaniem w reklamę
Sopot wydaje wojnę wielkim billboardom umieszczanym na budynkach w centrum miasta. Zasłaniać je będzie... rusztowaniami.
Miejskie rusztowanie zostanie usunięte, jeśli właściciel budynku (tego i każdego innego) zobowiąże się, że nie będzie wieszał reklam bez zgody miasta.
- Zdajemy sobie sprawę, że to rusztowanie jest szokujące, ale takie musi być. To pewien wyraz naszych działań, poprzez który chcemy jasno powiedzieć: Stop wielkogabarytowym reklamom. Sopocka architektura jest na to zbyt ładna. - kategorycznie stwierdza Magdalena Jachim z Urzędu Miejskiego w Sopocie.
Urzędnicy nie mówią jednak "nie" wszystkim reklamom. Nie zamierzają również oceniać banerów ze względu na treści, które prezentują (chyba że dojdzie do jawnego naruszenia dobrego smaku). Głównie chodzi im o wyeliminowanie tego zjawiska z najbardziej atrakcyjnej części miasta, czyli z centrum. Co zrozumiałe, za udostępnienie tam ściany na billboard można też najwięcej zarobić.
Jak mówi Magdalena Jachim o tym co i gdzie można wieszać stanowią miejskie plany zagospodarowania przestrzennego. Każdy właściciel czy dzierżawca budynku bez wyjątku chęć umieszczenia na elewacji wielkogabarytowego billboardu musi zgłosić do Wydziału Architektury w magistracie. - Niestety jest to fikcja. Właściciele o to nie dbają i nas o zgodę nie pytają. Mamy tego dosyć. - dodaje.
Miejskie władze liczą, że przykład domu towarowego na Monciaku zwróci uwagę na problem i na innych podziała ostrzegawczo.
Opinie (207) ponad 10 zablokowanych
-
2008-07-04 01:40
reklamy... (1)
reklamy sa ok ...na roznych budynkach nie powinno ich byc bo sa np dawnej architektory .. a budynek z reklama reserved niczym sie nie szczyci za bardzo wiec po co o to tyle chalasu ...czasem nawet duze reklamy urozmaicaja budynki i tutaj pasuje ta reklama. niech te rusztowanie usuna bo tylko zagradza miescie i nie pasuje to tam totalnie ..wystarczy ze robia hotel Sheraton i jest juz duzo miejsca zagrodzonego przez niego ...pozdrawiam
- 0 1
-
2008-07-04 10:48
najlepiej wroc jak podszkolisz ortografie dziecko reklamy :)
- 0 0
-
2008-07-04 10:46
Jasne, super pomysl bardzo madrych ludzi.
poczekamy az to rusztowanie sie zawali na ludzi.
- 0 0
-
2008-07-04 10:18
Bardzo dobrze (2)
Monciak to reprezentacyjna ulica i wielkopowierzchniowe reklamy tych sukienek albo jak kto woli halek jest nie na miejscu a potem może wywieszą reklamę bielizny.
W takim miejscu firma powinna dyskretniej zaznaczyć charakter swojej działalności.
A może kamieniczki w Gdańsku też pozykrywać roznegliżowanymi panienkami...- 0 0
-
2008-07-04 10:41
Masz rację.
To rusztowania zwłaszcza dobrze się komponuje z architekturą ulicy...- 0 0
-
2008-07-04 10:28
idź do klasztoru i zostań tam na zawsze :)
- 0 0
-
2008-07-04 10:38
LOOOL
Proponuje właścicielowi domu towarowego walnąć jeszcze większą reklamę - najlepiej jakiegoś gdańskiego lub gdyńskiego klubu nocnego - to już powinno zagotować urzędasów :D
Mógłby być sopocki klub - ale jak wiadomo oficjalnie działającego w Sopocie nie ma :) bo się magistrat wyzbył tej strasznej patologii :D:D
A to że turyści i nie tylko "obracają" pijane nastolatki w tamtejszych dyskotekach, krzakach i na plaży to już nikomu nie przeszkadza:) hahaha- 0 0
-
2008-07-04 10:37
Akurat te reklamy mi nie przeszkadzaja!
Sa ladnie wkomponowane w bryle obiektu. Natomiast rusztowanie miasta woła o pomste do nieba!!! w tej sytuacji jestem za reklamami a nie za jakims smierdzacym rusztowaniem burzacym spokoj tej strefy miasta
- 0 0
-
2008-07-04 00:36
nie dla bilboardow (2)
cel szczytny, ale przedsięwzięte środki chyba troche na pokaz...
- 1 0
-
2008-07-04 00:48
(1)
To tylo bicie piany. Z kasą nikt nie wygra
- 0 0
-
2008-07-04 10:27
chyba ze graffiti
- 0 0
-
2008-07-04 10:25
tom! wracaj na stoisko!!
- 0 0
-
2008-07-04 10:23
Nie w tym przypadku
Ta reklama akurat jest bardzo estetyczna i nie szpeci widoku na monciaku. Budynek tez na tym nie traci
- 0 0
-
2008-07-04 09:04
(1)
sopot to miasto, które przysypia na jedną godzinę, pomiędzy piątą, a szóstą rano
zielony, czysty, niebanalny, wyjątkowy
a marudy mogą zadowolonych pocałować w ****
wasza grupa
naszą grupę
pocałować może
w ****- 0 0
-
2008-07-04 10:20
gluś
Ty trzęsidu...o . Tobie może wystarcza zupa z Caritasu i zawilgocona nora, ale świat idzie do przodu i ludzie nie chcą cihco siedzieć i życ w strachu jak mysz pod miotła .Wiem ,że jesteś dziecko komuny , ale pobudka czasom reżimu mówimy NIE !!!!
- 0 0
-
2008-07-04 10:05
Nowa apteka w Sopocie wcale nie "razi"....
Dlaczego wiec w centrum sopotu powstala "neonowa" apteka w miejscu starej, wkomponowanej w architekture i klimat miasta "Apteki pod Orłem"??? Moze niech własciciel Domu Towarowego wybierze sie do UMS z grubsza koperta, która sprawi, ze reklama wielkoformatowa na Domu Towarowym przestanie razic urzędników miejskich....
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.