• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Tajemniczy klienci magistratu

on, PAP
22 czerwca 2006 (artykuł sprzed 17 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Tajemniczy klient zbadał urzędników
Tajemniczych klientów obsługiwać będą urzędnicy gdańskiego magistratu. To kolejna akcja mającą na celu sprawdzenie poziomu obsługi, a także zmobilizowanie urzędników do lepszej pracy.

Akcje w ramach systemu "Tajemniczy Klient" przeprowadzać będą od lipca do stycznia przyszłego roku pracownicy firmy z Poznania, która wygrała przetarg. Do tej pory firma sprawdzała w ten sposób pracowników prywatnej firmy.

Pomysł zrodził się po aresztowaniu Krzysztofa M., dyrektora Wydziału Edukacji i Sportu podejrzanego m.in. o przyjmowanie łapówek w zamian za korzystne rozstrzygnięcia kilku przetargów.

- Celem nie jest złapanie kogoś za rękę, ale podniesienie jakości pracy i mobilizowanie do lepszej obsługi klienta - powiedział Paweł Adamowicz, prezydent Gdańska, który zaznaczył, że rezultaty badań mogą posłużyć do reorganizacji, bądź przeniesień pracowników na inne stanowiska

Pracownicy poznańskiej firmy będą sprawdzali zachowanie urzędników, trybu obsługi oraz weryfikowali podstawy merytoryczne podjętych decyzji w wybranych sprawach. Chodzi np. o informacje o przetargach, udzielanie pozwoleń budowlanych, przyznawanie koncesji na sprzedaż alkoholu, prowadzenie w sezonie turystycznym działalności handlowej i usługowej, przyznawanie środków w ramach pomocy socjalnej.
on, PAP

Opinie (33) 8 zablokowanych

  • Pelowski ok

    BARDZO dobrze, że firma się rozwija - facet buduje duża piekarnie na granicy DOlnegoMiasta i Oruni, daje pracę nam, gdańszczanom, nie okrada nikogo i nie ucieka z pieniędzmi, zeby inwestować gdzie indziej. Dzięki temu, że otworzył na Rajskiej cukiernię można - jak w innych europejskich miastach zjeśc rano śniadanie poza domem. I za to m.in. należy go cenić a nie tylko zazdrościć. Krytykanci - weźcie się w końcu do roboty a nie tylko innym patrzecie na ręce!

    • 0 0

  • tajemniczy klient już nie jest tajemniczy, he he

    • 0 0

  • Klient czy petent, jak to jest...?

    kiedys w urzedzie sprawy zalatwial petent a teraz klient,hmm...czyzby to za sprawa odmlodzonych kadr ? nie na darmo mówiono ,,jaki burdel w tym urzedzie,,i prosze mówisz i masz

    • 0 0

  • Gdyby to miało odniec skutek, powinno zostac w tajemnicy.

    Wszystkie gazety o tym piszą, a firma z Poznania to pewnie znajomi Adamowicza, przytulili troche naszej kasy.

    Adamowicz roibi sobie kampanię wyborcza.

    Tyle w tym prawdy.

    • 0 0

  • bardzo dobrze TYLKO

    dlaczego do tego potzrebna droga firma, i jeszcze z Poznania - wystarczy zatrudnić kogos by zrobił to samo - poszedł do okienka, popytał, spróbował coś załatwić i spisał raport

    no ale pewnie w Poznaniu jest większe bezrobocie :))

    • 0 0

  • No to dawaj

    niech spróbują zarejestrować samochód :-D

    • 0 0

  • "Do tej pory firma sprawdzała w ten sposób pracowników prywatnej firmy"

    he he, chodzi tu o pewna znana sopocka duza firme majaca swoja siedzibe blisko morza,
    trzeba jednak Poznaniakom przyznac ze w wyprowadzaniu z rownowagi i prowokowaniu sa naprawde skuteczni...

    • 0 0

  • Pomysł dobry, ale wykonanie.......

    Tajemniczy klient magistratu przyjdzie dnia 08.12.06 o godz. 15, będzie ubrany w czarne okulaty, niebieski płaszcz, a w uchu będzie mieć sluchawkę w różowe misie. No ludzie, jak się naprawdę chce kogoś skontrolować to nie podaje się do wiadomości publicznej informacji o kontroli.

    • 1 0

  • niech tajemniczy klient pojdzie zarejestrować samochód w gdańsku

    Uwłaczanie ludzkiej godności !!! tak w skrócie można nazwać próbę zarejestrowania samochodu w Gdańsku, żenujący poziom zarządzania Wydziałem Komunikacji doprowadził do konieczności NOCNYCH KOLEJEK I NADZORU STRAZY MIEJSKIEJ nad ludźmi chcącymi zarejestrować auto. Sopot i Gdynia już dawno poradziły sobie z tym kłopotem, natomiast wydzial komunikacji gdańsk kosekwentnie prowadzi politykę szmacenia tych którzy chcą posiadać samochody. Jak długo jeszcze ?!?!

    • 0 0

  • Tajemniczy klienci

    - to dobry pomysł, który od dawna stosuje się w instytucjach finansowych. Już samo hasło, że jest taka akcja podnosi jakość obsługi. Niekoniecznie chodzi o to aby kogoś przyłapać i wytępić. A swoja drogą, kolega wyczytał, że poziom dwutlenku węgla w pomieszczeniach wydatnie wpływa na stres. Urzędnicy w wyremontowanych pomieszczeniach z nowymi szczelnymi oknami szału dostają, bo nasze urzędy maja słabą wentylację. Więc jeśli jest gorąco, albo bardzo zimno (nie można wtedy wietrzyć), bez kija do urzędnika nie podchodź ;)

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane