- 1 Zamkną przedszkole przez koncert Sheerana (131 opinii)
- 2 Znów pies pogryzł dziecko (439 opinii)
- 3 Ograniczenie do 50 km/h nie ma sensu (336 opinii)
- 4 Zabrał kartę i ją zniszczył. "Procedury" (514 opinii)
- 5 Handel narkotykami w sopockim klubie? (38 opinii)
- 6 Wpadli, gdy wyłudzali kody BLIK (82 opinie)
Tankują i uciekają. Trzy razy więcej kradzieży na stacjach benzynowych
Wraz z długookresowym wzrostem cen paliw na stacjach benzynowych rośnie liczba złodziei, którzy tankują bak do pełna i uciekają bez płacenia. Tylko w zeszłym roku policja zajmowała się ponad 200 takimi sprawami. To ponad trzykrotny wzrost liczby kradzieży w porównaniu do 2021 r.
Ceny paliw chwilowo spadają. Gdzie jest najtaniej?
- Poszukiwani ws. kradzieży paliwa. Na tych stacjach grasowali
- Kradzieże paliwa w Gdańsku
- Więcej okradzionych stacji w Gdyni i Sopocie
- Garaże w Trójmieście na sprzedaż. Od 50 tys. zł
- Nieruchomości, na których można wybudować stację paliw
Poszukiwani ws. kradzieży paliwa. Na tych stacjach grasowali
Choć do zdarzenia doszło 24 stycznia tego roku, mundurowi zdecydowali się opublikować wizerunki domniemanych rabusiów dopiero teraz.
Z informacji przekazanych przez policję dowiadujemy się, że jeden z poszukiwanych przez śledczych mężczyzn ma około 25-35 lat, szczupłą budowę ciała, krótkie, ciemne włosy, ma zarost, jego lewa dłoń była zabandażowana. W dniu zdarzenia miał na sobie czarną kurtkę, czarne spodnie dresowe, żółtą kamizelkę odblaskową.
Drugi mężczyzna miał na sobie czarną czapkę, czarną kurtkę, jeansowe spodnie, pomarańczową kamizelkę odblaskową.
- Dotychczas nie udało się ustalić ich tożsamości, dlatego wszystkie osoby, które rozpoznają osoby z monitoringu lub posiadają informacje na ich temat, proszone są o kontakt z Komisariatem Policji w Gdyni-Chyloni pod nr tel. 47-74-21-355 (dyżurny jednostki) lub na numer alarmowy 112 - proszą funkcjonariusze.
Jak się jednak okazuje, ta sprawa to tylko wierzchołek góry. Wraz ze wzrostem cen paliw na stacjach wzrósł problem ze złodziejami, którzy tankują i uciekają bez płacenia. Rosnącym kłopotem jest także spuszczanie paliwa z zaparkowanych aut.
Kradzieże paliwa w Gdańsku
- W 2021 r. w Gdańsku zgłoszonych zostało 31 przestępstw kradzieży paliwa, a 58 proc. tych spraw zostało wykrytych.
- W 2022 r. takich zgłoszeń policja otrzymała 147. Jak do tej pory wykrytych zostało 22 proc. tych spraw. Część z tych postępowań jest jeszcze w toku i policjanci pracują nad ustaleniem i zatrzymaniem sprawców przestępstw.
- Od początku 2023 r. zgłoszonych zostało 48 przestępstw kradzieży paliwa, prawie 3 proc. z nich zostało wykrytych. Większość tych spraw jest w prowadzeniu. Funkcjonariusze pracują nad nimi, aby ustalić i zatrzymać sprawców przestępstw.
Więcej okradzionych stacji w Gdyni i Sopocie
W Gdyni śledczy odnotowali w ubiegłym roku 41 przypadków kradzieży paliwa. To wzrost w porównaniu do 2021 r. Wówczas takich przestępstw było 31. W tym roku śledczy mieli już 9 takich przypadków.
Więcej kradzieży było także w Sopocie.
- W 2021 r. sopoccy policjanci odnotowali 7 przestępstw kradzieży paliwa na stacjach paliw - ustalono sprawców 4 przestępstw i skierowano do sądu akty oskarżenia przeciwko nim. W 2022 r. policjanci odnotowali 10 przestępstw kradzieży paliwa - ustalono sprawcę 1 przestępstwa i skierowano do sądu akt oskarżenia, do tego 2 sprawy nadal są w toku. Od 1 stycznia do 24 kwietnia 2023 r. policjanci odnotowali 2 przestępstwa kradzieży paliwa - czynności są w toku - wylicza Lucyna Rekowska z Komendy Miejskiej Policji w Sopocie.
Garaże w Trójmieście na sprzedaż. Od 50 tys. zł
Garaże w Trójmieście do 50 tys. zł
Garaże w Trójmieście do 100 tys. zł
Garaże w Trójmieście za ponad 100 tys. zł
Nieruchomości, na których można wybudować stację paliw
Opinie (323) ponad 50 zablokowanych
-
2023-05-02 12:43
Opinia wyróżniona
A czemu nie można wprowadzić systemu jak na stacjach bezobsługowych? (73)
Podchodzisz od automatu, doladowujesz kwota 100zl i za tyle tankujesz. Proste i logiczne.
- 340 23
-
2023-05-04 01:54
bo ludzie by stracili pracę.
ciekawe gdzie ty pracujesz może ciebie też zastąpi maszyna pomyśl zanim napiszesz :)
- 0 0
-
2023-05-03 18:31
A po co takie brednie proponujesz
99% ludzi zachowuje się normalnie i teraz zmieniać wszystko pod 1% złodziei, to tak samo powinno być w spożywczym? Ładujesz kartę za 100 zł i dopiero możesz wejść do sklepu?
- 1 2
-
2023-05-03 16:59
zamiast kupować "Pegasusa" do podsłuchów telefonów polityków warto było kupić program do rozpoznawania twarzy powiązany z CEPiK
tam są zdjęcia wszystkich polskich obywateli
- 1 0
-
2023-05-03 10:14
Bo nikt na to nie wpadł
Brak logiki
- 1 0
-
2023-05-03 09:24
Nie, dlatego, że bezosobowo nie można sprzedawać alku
- 2 0
-
2023-05-02 18:47
Ja zawsze tankuję do pełna to jie wiem jaka kwotę z góry wprowadzić, a cena jest za każdym razem inna
Beznadziejny pomysł
- 1 5
-
2023-05-02 16:41
Takie są efekty kradzieży
W Europie jest podobnie tyle, że nie zawsze zatankujesz płacąc kartą płatniczą banku. We Francji działają głównie na kartach kredytowych, a jak chcesz zatankować full to w okienku lub kasie często musisz zostawić kaucję. lub zatankować na stacji z obsługą.
- 0 0
-
2023-05-02 16:19
Tusk powiedział że paliwo jak on będzie rządził będzie po 12 złotych (2)
I mamy efekt
- 6 19
-
2023-05-03 08:36
To kaczynski powiedział że jak tusk będzie rządził to paliwo bedzie po 7zł
No i mamy paliwo po 7zł ale za rządów kaczyńskiego. Za Tuska było znacznie taniej i nie było inflacji
- 8 0
-
2023-05-02 16:42
Tusk pytał czy zimą zabraknie gazu i czy ludzie będą zamarzać
Ile osób zamarzło w Polsce z braku gazu?
- 12 5
-
2023-05-02 15:49
Żeby wejść do środka i skorzystać z dodatkowej oferty
Bo podobno z marży paliwa stacje g*wno co mają.
- 7 1
-
2023-05-02 15:08
czemu
Zobacz pierwsza stacje za bramkami autoatrady, tak po polsku. Wszyscy glodni, ten kawe ten hotdoga. Wizyte na stacji traktujemy jak czesc urlopu, zobacz mcdonalda przejechali 40 km umieraja z glodu. Stacja bez obslugi tu odpada
- 20 1
-
2023-05-02 15:09
Na Białorusi właśnie tak jest, najpierw płacisz, potem tankujesz ;-)
- 5 1
-
2023-05-02 14:12
Pewnie że można (1)
Pewnie, że można tylko ile wtedy osób wejdzie do kaso-wódo-szmelco sklepu aby zapłacić ? Te sklepiki to dodatkowe źródło dochodów dla operatorów.
- 18 1
-
2023-05-03 16:39
Nie dodatkowy
Tylko wręcz podstawowy dochód. Marża agentów na paliwie jest groszowa. Bez dodatkowych usług stacje by po prostu splajtowały.
- 2 0
-
2023-05-02 13:24
(2)
We Francji nie ma praktycznie kasjerów wszystko bezobsługowe u nas musza sztuczny tłok robić
- 12 13
-
2023-05-03 14:01
A w Nepalu też
- 1 0
-
2023-05-02 17:07
Są, chociażby na ELF czy Avia.
- 2 0
-
2023-05-02 13:16
Bo stacje staną się bezobsługowe (6)
Zapomnij o hotdogu w promieniu 100 km. Gotówka musi istnieć
- 15 9
-
2023-05-02 13:48
no i super (4)
stacja to nie sklep ani nie bar, chcesz jeść to jedź do baru, chcesz na zakupy to jedź do sklepu, normalni ludzie będą mogli sprawniej zatankować zamiast czekać aż pracownik zrobi hotdoga jakiemuś spaślakowi
- 43 7
-
2023-05-05 11:36
Po 1 stacja zarabia na zakupach w ich sklepiku. Marża na paliwie jest śmiesznie mała.
Po 2 jeszcze trochę i wszystkie stacje staną się małymi McDonaldami, bo ludzie będą musieli się ładować a nie tankować, więc coś trzeba będzie zrobić z wolnym czasem.- 0 1
-
2023-05-02 14:00
(2)
Stacja to nie miejsce do płacenia! Chcesz benzynę to nalej i zapłać w aplikacji a ludziom daj zrobić zakupy i zjeść hotdoga! Jak chcesz tylko benzynę to po co w ogóle masz wchodzić do środka?
- 7 28
-
2023-05-02 17:07
(1)
Nie mam aplikacji a Internet nie jest obowiązkowy.
- 18 1
-
2023-05-03 16:38
Nie jest, ale ułatwia życie. Ale jeśli ktoś nie lubi...
- 0 4
-
2023-05-02 13:22
Tankuje tylko na bezobslugowych.
- 7 7
-
2023-05-02 12:59
Ale czekaj, to nie powinno być tak że przez wpuszczenie do kraju masy złodziei (21)
my wszyscy mamy się teraz pilnować i zabezpieczać na 10 sposobów przed tym by goście nas nie okradli. Coś tu nie gra w twoim rozumowaniu. Jakoś od lat 90 nie było w PL takiej plagi kradzieży jak w ostatnim czasie.
- 59 49
-
2023-05-03 08:12
Lata 90
Przecież w latach 90 pracownik lał paliwo, to nie było jak kraść
- 4 0
-
2023-05-02 14:59
W latach 90 kradlo się buty i czapki a nie paliwo (2)
I tak nikt nie miał samochodu
- 16 8
-
2023-05-02 17:06
(1)
Mało pamiętasz z życia na wsi.
- 9 5
-
2023-05-02 19:07
Takimi tekstami nie wyleczysz swoich wiejskich kompleksów
Idź do psychologa, jeśli cię stać
- 8 2
-
2023-05-02 13:55
Kiedyś wypuściliśmy złodziei do Europy.
Teraz wracają, na Wyspach bieda, a u nas dobrobyt.
- 28 14
-
2023-05-02 13:21
Od lat 90 nie było takiej biedy jak w ostatnim czasie. (13)
Polaków nie stać już na podstawowe dobra...
- 47 25
-
2023-05-03 16:54
jakiej biedy ??? , co ty pier....sz ? , widziałeś przed "majówką te kosze zakupowe w marketach ? , widziałeś ilu "majówkowych t
nie ma żadnej biedy - jest dobrobyt tylko go nie widzicie . A złodzieje : byli , są i będą
- 4 2
-
2023-05-02 15:24
gdzie ta bieda? w centrach handlowych i marketach napewno nie (2)
w pensjonatach i hotelach? Też nie. W wyborczej i tvn, tam jest bieda.
- 23 21
-
2023-05-02 22:56
Śpieszą sie wydac pieniądze (1)
dopóki jeszcze coś warte!
- 7 5
-
2023-05-03 14:00
Sasza ruble wasze g warte to fakt
- 2 4
-
2023-05-02 15:00
Owsiak znowu zebrał rekordowo pieniędzy na chorych (8)
ale ludziom brakuje ;P Jest inflacja ale ona minie jak za każdym razem ( takie prawa gospodarcze ) ale pisz bzdur jak to ludziom brakuje pieniędzy bo wszystko schodzi na pniu ... auta, nieruchomości itd...
- 14 33
-
2023-05-02 16:21
Owsiak zebrał a Ukrainie nie pomaga (6)
- 6 24
-
2023-05-06 11:40
bo on zbiera na polską służbę zdrowia która jest w zapaści
- 0 0
-
2023-05-02 17:05
(4)
WOŚP nie musi, u nas też brakuje wielu rzeczy w szpitalach. Im pomaga większość krajów Europy.
- 19 0
-
2023-05-03 14:00
PRL już się skończył (3)
Nie musi pomagać, w szpitalach jest już wszystko. Owsiak zbiera dla ruskiego GRU. Pozyskali go w 1983 roku, był artykuł.
- 1 9
-
2023-05-06 11:41
a ktoś ty taki ? choinki dawno wyrzucone a ty dopiero teraz żeś się z niej urwał ?
- 0 0
-
2023-05-06 11:42
było kiedyś na [płocie napisane .... i pogłaskałem - do dziś mam drzazgę w palcu
- 0 0
-
2023-05-03 16:35
był artykuł
W Gościu Niedzielnym czy w Rycerzu Niepokalanej?
- 6 0
-
2023-05-02 16:11
Ale prawda Was boli POkomonki ;P
- 13 20
-
2023-05-02 13:03
(1)
Bo i biedy nie było, tzn. była, ale z roku na rok się sytuacja poprawiała. Teraz wstajemy z kolan, z roku na rok jest coraz gorzej, więc element szuka alternatywnych dochodów.
- 52 23
-
2023-05-02 17:03
Dostajesz na paliwo 500+? Dwa tankowania, a potem jazda komunikacją miejską.
- 7 4
-
2023-05-02 12:53
Jak wtedy zatankować do pełna? (22)
- 14 31
-
2023-05-06 11:37
nie poradzisz sobie?
- 0 0
-
2023-05-02 16:50
Kaucja skutkuje prawie. (2)
Tak, jak napisano wyżej - płacisz kaucję np 50 Euro i rozliczasz się później w kasie.
- 3 1
-
2023-05-03 08:23
Z karty sciaga tobie np 200 euro (1)
Pozniej niewykorzystaną resztę zwraca na konto,
i szybciej przebiega zmiana aut przy tankowanieu niż kiedy każdy ma iść do kasy i przy okazji zamawiać hotdoga- 1 2
-
2023-05-03 09:11
I masz odpowiedź
W Polsce tego nie wprowadza bo nie wejdziesz na stację i nie kupisz kawy, Hot doga czy innych gó**en za wygórowaną cenę... A stacja nie może być stratna na 'sklepie'
- 12 0
-
2023-05-02 16:20
Musisz wiedzieć ile masz w zbiorniku. Po pewnym czasie w USA wiedziałem ile mam do wlania (7)
- 2 6
-
2023-05-02 17:02
(1)
W galonach chyba?
- 5 0
-
2023-05-03 07:39
galotach
- 2 1
-
2023-05-02 16:27
Nie musisz wiedzieć. Możesz sobie zaznaczyć 500 czy 800 i tyle. I tak ściągnie tyle ile zatankujesz. (4)
W czym wy macie problem ludzie?
- 34 3
-
2023-05-03 10:15
Nie myślą
Myślenie boli
- 0 0
-
2023-05-02 18:54
bo uzywam tylko gotówki (2)
- 13 15
-
2023-05-03 09:16
To nie będziesz jeździł samochodem (1)
Proste, na rower nie potrzebujesz karty. A za kilka lat ovtsk tylko elektrykiem będzie można jeździć więc się przyzwyczajaj
- 7 6
-
2023-05-05 11:30
Za kilkanascie lat to będziesz wynajmował auto z pakietem KWh na miesiąc. Taka będziesz miał wolność.
- 0 0
-
2023-05-02 13:22
Normalnie. Zawsze tak tankuje
- 23 2
-
2023-05-02 12:57
(5)
Przy płatności kartą podać większą kwotę. To tylko kwota autoryzacji (blokada środków na karcie / koncie). Rozliczenie jest osobną późniejszą operacją z rzeczywistą kwotą.
- 86 6
-
2023-05-03 17:49
usa
jaką kwotę większą , masz otwartą płatność i zdejmuje po zakończeniu tankowania , tak jest w usa i połowie normalnej europy
- 2 0
-
2023-05-03 16:46
emeryt bez konta tego nie ogarnie (3)
- 4 5
-
2023-05-04 10:38
(2)
to idzie do okienka, placi 100pln i gosc na stacji uaktywnia mu dystrybutor. Jezeli zatankuje za mniej, to dostanie w okienku zwrot kasy. (tak jak to jest w USA)
- 2 0
-
2023-05-04 12:45
(1)
wczoraj wróciłem z majówki, kolejki po pół godziny na każdej stacji, a Ty jeszcze chcesz je wydłużyć tym żeby każdy podchodził dwa razy
- 0 2
-
2023-05-06 11:38
te pół godziny to z prysznicem?
- 0 0
-
2023-05-02 12:59
(2)
Zawsze wiesz ile mniej więcej litrów wejdzie do baku auta. Liczysz szacunkowy koszt. Np. przyjmuję 40 litrów --> około 250 zł --> wpisuje w automacie 300 zł. Po zakończonym tankowaniu automat potwierdza ile dokładnie zapłacimy i tyle pobiera z konta. Proste. Na Auchan działa od dawna.
- 75 7
-
2023-05-03 07:38
30 litrów musi się zmieścić (1)
Bo nie dostaniesz parówki w bułce
- 8 2
-
2023-05-03 16:47
albo kawy "gratis"
- 1 0
-
2023-05-02 12:46
(2)
W Staanach inaczej nie zatankujesz
- 68 4
-
2023-05-02 13:59
Skandynawii (1)
- 21 3
-
2023-05-04 06:35
PIS = drożyzna
Zniszczyli gospodarkę ludzie nie maja kasy
- 3 0
-
2023-05-02 12:35
Opinia wyróżniona
kardziez (7)
rozumiem ze piszecie o kradzieży paliwo jako przestępstwo. Wiec zapytajcie się ile jest kradzieży Paliw na wykroczenie to się lewa ręka przeżegnacie
- 85 10
-
2023-05-04 12:50
tak, jestem takim złodziejem
Zatankowałem kiedyś, wszedłem, wybrałem napoje, słodycze, zapłaciłem, przyłożyłem kartę, pożegnałem się i pojechałem.
Po 4 miesiącach przychodzi wezwanie na komendę, gdzie dowiedziałem się że jestem podejrzany o kradzież paliwa.
Te 4 miesiące wcześniej czy to kasjer nie zapytał, czy może zapytał ale nie nabił paliwa naZatankowałem kiedyś, wszedłem, wybrałem napoje, słodycze, zapłaciłem, przyłożyłem kartę, pożegnałem się i pojechałem.
Po 4 miesiącach przychodzi wezwanie na komendę, gdzie dowiedziałem się że jestem podejrzany o kradzież paliwa.
Te 4 miesiące wcześniej czy to kasjer nie zapytał, czy może zapytał ale nie nabił paliwa na kasę - to ja już nie pamiętam.
Stacja była pusta, byłem jedynym tankującym, więc moim zdaniem ewidentnie wina kasjera.
Natomiast fakt że z karty zeszło mi 60zł (za napoje i słodycze), a nie ponad 300zł z paliwem, ale nie sprawdzałem kwoty i pojechałem do domu.
Oczywiście rachunek niezwłocznie uregulowałem, policjantowi wszystko wytłumaczyłem.
Niestety policjant wytłumaczył że sprawa już ruszyła i i tak musi trafić do sądu.
Sąd uznał mnie winnym umyślnej kradzieży i skazał za to na karę 100zł grzywny.
Tak więc statystyki jak najbardziej zasiliłem, mam też gdzieś w papierach że kradłem paliwo na stacji.- 0 0
-
2023-05-02 13:35
Nie powinno byc czegos takiego jak wykroczenie
- 8 4
-
2023-05-02 13:18
(4)
Przecież paliwo nie działa tak jak sklepy. Ukradniesz coś do kilkuset złotych to wykroczenie, ale za paliwo jest już od pierwszego niezapłaconego grosika liczone jak przestępstwo.
- 5 23
-
2023-05-02 17:14
od kiedy taki news to jeszcze nie weszło dopiero jest to poddane pod głosowanie w sejmie wiec narazie wszyscy wala na wykroczenie pozdr mordo
- 1 1
-
2023-05-02 16:34
(1)
Przecież podnieśli granicę kwotową, teraz można kraść do 800 zł bo to nie jest kradzież tylko wykroczenie, nic specjalnego nie zrobią jak złapią a nie złapią bo lepiej to umorzyć
- 12 2
-
2023-05-02 17:16
nie wydaje mi się ze podnieśli to jeszcze nie weszło poczytaj troszkę
- 2 4
-
2023-05-02 14:49
liczysz na niską szkodliwość społeczną i uśmiech pani prokurator ?
- 9 1
-
2023-05-02 12:31
Opinia wyróżniona
Jest na to proste rozwiązanie (10)
Stacje wprowadzą terminale na dystrybutorze i/ lub płatność z góry gotówką.
- 190 10
-
2023-05-02 15:35
Ale po co stacje miałyby to robić? (3)
I tak są ubezpieczeni od każdej kradzieży więc jaki interes mieliby w wyrzucaniu pieniędzy na zmianę urządzeń w całej sieci, sposobów serwisowania, logistyki zasilania itp. Gdy po prostu mogą to olać i nic nie robić.
- 6 7
-
2023-05-03 16:45
są emeryci co tego nie ogarną drżącą rączką. Aha , wiem też kiedyś będę stary i ręce będą mi się trząść (1)
- 0 3
-
2023-05-04 20:24
To nie powinni siadać w ogóle do samochodu
- 0 1
-
2023-05-03 12:01
Bo takie stacje będę bezobsługowe..
Kolego jak na zachodzie ludzie będą zwolnieni na rzecz terminali i automatyzacji, proste
- 0 0
-
2023-05-02 12:34
A ile trzeba było by dać (4)
Z góry...? 100 czy 500...???
- 7 18
-
2023-05-02 12:45
(1)
Malo jest takich stacji?
- 19 2
-
2023-05-02 13:27
Za mało
- 10 3
-
2023-05-02 12:42
(1)
Wystarczy włożyć kartę
- 24 3
-
2023-05-02 17:10
Jaką kredytową czy płatniczą, a może blikiem, zegarkiem lub na piękne oczy?
- 1 9
-
2023-05-02 12:33
Dobrze gada
Polac mu :)
- 18 6
Wszystkie opinie
-
2023-05-02 12:01
Opinia wyróżniona
(9)
Kradzieże paliwa,wycinanie katalizatorów,niestety te niechlubne akty będą coraz częstsze,ludziom ledwo starcza do 1szego,złotówka niewiele warta.Takie to efekty kryzysu,inflacji wojny i pandemii.Kiedy będzie normalnie?
- 20 42
-
2023-05-02 12:05
Jak PO zniknie ze sceny politycznej
- 7 29
-
2023-05-02 12:07
Szara strefa i brak bezrobocia.
Obywatelki i obywatele (dawniej Towarzysze i Damy) jest co robić a robota jest naszym prawem.
- 1 0
-
2023-05-02 12:07
Jak tych wszystkich prawych i sprawiedliwych którzy okradają Kraj na potęgę powsadzają w końcu do pudła :)))))))) (1)
- 12 6
-
2023-05-02 18:28
czyli nigdy mordzia
w naszym cudownym kraju nikt nigdy nikogo za nic nie rozliczył i nie rozliczy
- 1 0
-
2023-05-02 12:08
(3)
to są efekty nieudolnego zarządzania państwem. Tak jest, gdy się przejada poduszkę finansową z dobrycvh czasów, zanim przyjdą złe. Wszystkie kraje dotyka to, co piszesz, ale większosć europejskich sobie dobrze radzi i nie przenosi tego tak mocno na podatników.
- 17 5
-
2023-05-02 12:28
(1)
To jest hipokryzja czy glupota? A skąd rząd ma brać pieniądze jak nie od podatników, skoro poprzednicy sprzedali na zachod cały naród polski ? Napisz skąd ? To są efekty nieudolnego rządzenia państwem, 20 lat temu ! A ty będziesz dalej klaskał jak taka q-a bo zachod da
- 2 10
-
2023-05-02 12:44
Cysterny czekają. Tylko Towarzysze z Partii Ludowej PO
- 1 0
-
2023-05-02 12:29
Ale czymś trzeba było kupić patologiczny elektorat.
- 3 2
-
2023-05-02 12:43
Nasi Towarzysze z Partii Ludowej PO zrobią porządek.
Tylko sojusz że Związkiem Radzieckim
- 3 0
-
2023-05-02 12:03
Dziwić się i nie dziwić... Ludzie robią się goli i weseli. Jak tankuje auto to widać "jakie litry" ludzie wlewają... Tak na chwilę jazdy.
- 16 17
-
2023-05-02 12:05
A czego się spodziewaliście po ośmiu latach wstawania z kolan? Bieda, nędza i kradną na potęgę :)))))))))))))))))) (20)
Aż się boję co będzie jak ciemny lud znowu zagłosuje na ` american dream` :))))))))))))
- 104 50
-
2023-05-02 12:07
(18)
Głosuj na PoKo, będzie sPoKo)))Nie będzie pieniędzy i 3zl/h pracy,plus wyjazdy na szparagi.I praca do śmierci.
- 26 31
-
2023-05-02 12:10
Powinieneś być zadowolony że kradną bo to twoi przy korycie. Za PO kraj się rozwijał i tyle nie kradli :))))))))))))) (17)
Jeszcze kilka lat rządów obecnych narodowych socjalistów i będą babcie napadać żeby ukraść pół chleba :))))))))))
- 26 25
-
2023-05-02 12:13
(3)
JA nigdy nie byłem na wyborach)Jak się nie podoba obecna władza,wybierz innych,proste)
- 6 24
-
2023-05-02 12:16
Nigdy nie byłeś na wyborach ? To ty nie masz moralnego prawa do zabierania głosu :))))))
Ja od 1989 byłem na wszystkich wyborach :)))))))
- 21 11
-
2023-05-02 12:45
Ja 73 letni obywatel zawsze głosowałem za Komunistami i tak zostanie.
Tylko centralne planowanie z Moskwy i Brukseli
- 10 17
-
2023-05-02 13:07
nie byłeś bo ruskim trollom jeszcze nie wolno głosować w polsce :)
- 6 2
-
2023-05-02 12:14
co się rozwijało za PO? (10)
- 20 15
-
2023-05-02 12:19
(3)
Dziura VAT)))
- 21 18
-
2023-05-02 12:22
Dziura VAT za PO wynosiła 4% a za PiS wynosi ? Uwaga 4% ha ha ha (2)
- 15 15
-
2023-05-02 12:55
Wybiórcza pisała, że dzióra VAT 300% normy
- 6 6
-
2023-05-03 10:39
Kłamiesz tak jak Donald klamal ze być premierem Polski to najlepsza praca. A chwilę później uciekł do robotę za miliony do Brukseli
- 5 1
-
2023-05-02 12:20
Aspirowaliśmy do G20, w czasie kryzysu byliśmy jedynym Krajem w UE który notował wzrost. (3)
Kraj rozwijał się na potęgę. Później przyszedł PiS wmówił ciemnemu ludowi że jest źle i wszystko rozpieprzył :((((((((
- 18 16
-
2023-05-02 12:40
(1)
Biedna Polska dołączyła do bogatej UE i sie najszybciej rozwijała xd noo, rzeczywiście wyczyn. Wystarczy wiedzieć gdzie leży Polska ( geografia sie kłania ) i dlaczego akurat my byliśmy tym oczkiem w głowie UE. Zamiast to wykorzystać w tamtych czasach, to nas po prostu sprzedali. A ciemny lud łykał właśnie bajki o rozwijającym sie kraju, a raczej zjednoczonej Europie, bo przecież jesteśmy rowni xd
- 10 15
-
2023-05-02 12:46
Unia nigdy nas nie zdradzi dopuki rządzą Towarzysze z Partii Ludowej
- 6 12
-
2023-05-02 15:30
Pier*sz jak potłuczony, bezrobocie 3x takie jak obecnie i to bez ukraińców, a na umowie 8 zł, paliwo niewiele tańsze niż
i to bez ruskiej wojenki. Jedyne co się rozwijało to aparat urzędniczy.
- 12 3
-
2023-05-02 12:45
Pendolino (1)
- 5 5
-
2023-05-02 17:24
nie żartuj 73 letni u...
To czemu nie kupowaliśmy z Polskiej firmy Maliniak ?? Gdybyś nie wiedział. Mamy świetną spółkę w Bydgoszczy !!! Droższe Pendolino ale nie na nasze tory, to tak jakbyś kupił Mercedesa G-klasse z kołami 13" cali ;P ;P ;P Ale takie myślenie mają POkomonki !!!
- 10 1
-
2023-05-02 13:03
w punkt
- 3 1
-
2023-05-03 18:26
W latach 2007-2015 kradli na skalę przemysłową.
- 2 1
-
2023-05-03 08:16
aoni wygladaja na biedaków czy zwaniakówTWOIM
zdaniem??? w dodatku nic nie rozumiejących
- 0 0
-
2023-05-02 12:07
Jedno tankowanie do pełna złodzieja (6)
To jedna-dwie kamery nagrywające w rozdzielczości 4K z dobrym i wyraźnym obiektywem. Bo to co tutaj publikujcie to jest żart, mój telefon Sony Ericsson z 2006 roku robił podobne o ile nie lepsze zdjęcia. Wynika z tego, że stacjom nie zależy na odnalezieniu złodziei. Pewnie i tak są ubezpieczeni, albo koszty przerzucają na resztę klientów, a kamera to wymóg ubezpieczalni, więc się kupuje najtańszą.
- 71 5
-
2023-05-02 12:11
Dane trzeba magazynować przez 30 dni lub wiecej (4)
Tu jest wyzwanie nagrywających.
- 3 5
-
2023-05-02 12:16
Oni potrzebują 30 dni na pokapowanie się, że ktoś odjechał bez płacenia ?
- 10 1
-
2023-05-02 12:17
Monitoring jest tam tylko i wyłącznie po to aby ubezpieczyciel był zadowolony. Magazynowanie danych to nie problem, dyski 18TB można kupić za ~1300zł, do tego kompresja wideo H.265/AV1 i można prawie dwa razy tyle materiału upchać.
- 4 0
-
2023-05-02 12:25
Dyski o łącznej pojemności 36 TB to około 3000 zł (1)
Nie jest tanio, ale może warto? Poza tym nie ma określonego przez prawo czasu trzymania zapisu z monitoringu. Jest jedynie maksymalny gdzie zapis trzeba skasować przed upływem 3 miesięcy.
- 4 1
-
2023-05-02 12:32
Co to jest 3k dla stacji paliw?
Drobniaki.- 7 0
-
2023-05-03 08:39
Dobrze, że tu napisałeś. Ajenci stacji benzynowych wezmą sobie do serca ten komentarz i jutro pojadą kupić lepsze kamery oraz większe dyski.
- 0 1
-
2023-05-02 12:09
Zapominają zapłacić xd to nie kradzież przecież. Proszę nie obrażać ludzi chorych na Alzheimera.
- 13 20
-
2023-05-02 12:15
polski rzad (6)
Wszystko wina rządzących i ich partnerów od wspólnej grabieży narodu.
- 66 33
-
2023-05-02 12:25
Oczywiście - towarzysz Moradziecki nic nie robi tylko agituje codziennie w TVP Reżim (1)
- 19 11
-
2023-05-02 22:33
No a co
Jak się dorobiło na staraniach ojca...
- 4 1
-
2023-05-02 12:47
Towarzysze z Partii Ludowej PO agitują z ludowego TVNu (2)
- 13 9
-
2023-05-02 13:00
maliniak kolano już zdrowe? (1)
- 8 1
-
2023-05-02 17:05
Kolano jest OK.
Gorzej z twoją głową. Radzę odciąć może odrośnie mądrzejsza.
- 4 4
-
2023-05-03 09:56
Ten sam rząd był w 2021 roku
Kradzież paliwa wzrosła trzykrotnie w 2022 roku. Ceny paliw to skutek wojny. Jednak wiadomo, propaganda znanej Partii Bez Programu wszystko będzie zwalała na rząd PiSu.
- 4 4
-
2023-05-02 12:18
Trzeba nitować blachy, bo kradną je masowo ostatnio.
- 30 3
-
2023-05-02 12:23
wiatrówka
w mocy patrolik i rozwiązana sprawa ( paralizator i pałka teleskopowa) potem przekazac policji i deport na kaukaz
- 38 3
-
2023-05-02 12:31
Opinia wyróżniona
Jest na to proste rozwiązanie (10)
Stacje wprowadzą terminale na dystrybutorze i/ lub płatność z góry gotówką.
- 190 10
-
2023-05-02 12:33
Dobrze gada
Polac mu :)
- 18 6
-
2023-05-02 12:34
A ile trzeba było by dać (4)
Z góry...? 100 czy 500...???
- 7 18
-
2023-05-02 12:42
(1)
Wystarczy włożyć kartę
- 24 3
-
2023-05-02 17:10
Jaką kredytową czy płatniczą, a może blikiem, zegarkiem lub na piękne oczy?
- 1 9
-
2023-05-02 12:45
(1)
Malo jest takich stacji?
- 19 2
-
2023-05-02 13:27
Za mało
- 10 3
-
2023-05-02 15:35
Ale po co stacje miałyby to robić? (3)
I tak są ubezpieczeni od każdej kradzieży więc jaki interes mieliby w wyrzucaniu pieniędzy na zmianę urządzeń w całej sieci, sposobów serwisowania, logistyki zasilania itp. Gdy po prostu mogą to olać i nic nie robić.
- 6 7
-
2023-05-03 12:01
Bo takie stacje będę bezobsługowe..
Kolego jak na zachodzie ludzie będą zwolnieni na rzecz terminali i automatyzacji, proste
- 0 0
-
2023-05-03 16:45
są emeryci co tego nie ogarną drżącą rączką. Aha , wiem też kiedyś będę stary i ręce będą mi się trząść (1)
- 0 3
-
2023-05-04 20:24
To nie powinni siadać w ogóle do samochodu
- 0 1
-
2023-05-02 12:35
Opinia wyróżniona
kardziez (7)
rozumiem ze piszecie o kradzieży paliwo jako przestępstwo. Wiec zapytajcie się ile jest kradzieży Paliw na wykroczenie to się lewa ręka przeżegnacie
- 85 10
-
2023-05-02 13:18
(4)
Przecież paliwo nie działa tak jak sklepy. Ukradniesz coś do kilkuset złotych to wykroczenie, ale za paliwo jest już od pierwszego niezapłaconego grosika liczone jak przestępstwo.
- 5 23
-
2023-05-02 14:49
liczysz na niską szkodliwość społeczną i uśmiech pani prokurator ?
- 9 1
-
2023-05-02 16:34
(1)
Przecież podnieśli granicę kwotową, teraz można kraść do 800 zł bo to nie jest kradzież tylko wykroczenie, nic specjalnego nie zrobią jak złapią a nie złapią bo lepiej to umorzyć
- 12 2
-
2023-05-02 17:16
nie wydaje mi się ze podnieśli to jeszcze nie weszło poczytaj troszkę
- 2 4
-
2023-05-02 17:14
od kiedy taki news to jeszcze nie weszło dopiero jest to poddane pod głosowanie w sejmie wiec narazie wszyscy wala na wykroczenie pozdr mordo
- 1 1
-
2023-05-02 13:35
Nie powinno byc czegos takiego jak wykroczenie
- 8 4
-
2023-05-04 12:50
tak, jestem takim złodziejem
Zatankowałem kiedyś, wszedłem, wybrałem napoje, słodycze, zapłaciłem, przyłożyłem kartę, pożegnałem się i pojechałem.
Po 4 miesiącach przychodzi wezwanie na komendę, gdzie dowiedziałem się że jestem podejrzany o kradzież paliwa.
Te 4 miesiące wcześniej czy to kasjer nie zapytał, czy może zapytał ale nie nabił paliwa na kasę - to ja już nie pamiętam.
Stacja była pusta, byłem jedynym tankującym, więc moim zdaniem ewidentnie wina kasjera.
Natomiast fakt że z karty zeszło mi 60zł (za napoje i słodycze), a nie ponad 300zł z paliwem, ale nie sprawdzałem kwoty i pojechałem do domu.
Oczywiście rachunek niezwłocznie uregulowałem, policjantowi wszystko wytłumaczyłem.
Niestety policjant wytłumaczył że sprawa już ruszyła i i tak musi trafić do sądu.
Sąd uznał mnie winnym umyślnej kradzieży i skazał za to na karę 100zł grzywny.
Tak więc statystyki jak najbardziej zasiliłem, mam też gdzieś w papierach że kradłem paliwo na stacji.- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.